04 Μαρτίου 2010



5 Η κρίση

Πώς σε λένε; _Μήτσο _Δημήτριος.. μάλιστα. Το όνομα του πατέρα σου; _Σάκς _Αθανάσιος.. Της μάννας σου; _Της θκιάς σου!! _Ορίστε; _Τι ορίστε, μού 'βρισες τη μάννα _Πότε; _Τώρα δα. "Της μάννας σου" μου είπες.. _Το όνομα της μάννας σου ρώτησα, δεν την έβρισα τη γυναίκα άνθρωπέ μου.. _Μήτσος.. _Αυτό το 'παμε _Να πώς γίνονται οι παρεξηγήσεις, είδες; _Καλά, καλά. Παντρεμένος; _Αμέ; _Με ποιά; _Με μια γυναίκα. _Ξέρεις κανέναν που είναι παντρεμένος με άντρα; _Αμέ, πώς δεν ξέρω _Ποιόν; _Η αδερφή μου _Θα με σκάσεις, αλά ας το πάρει το ποτάμι. Τι δουλειά κάνεις; _Γεωργός είμαι _Τι παράγεις; _Παράγω αγγούρια. _Τι θα δώσεις στην κυβέρνηση, τώρα που οι άλλοι δίνουν τον δέκατο τρίτο μισθό τους, ώστε να βγεί η χώρα απο την κρίση; _Έχω καμιά τριάντα καφάσια αγγούρια, λέω να τους τα δώκω. _Ίσια η στραβά; _Κι άμα είναι στραβά, εγώ φταίω; Να κάτσουν πάνω να τα ισιώσουν.. _Μα καλά τώρα, αγγούρια θα δώσεις; μιλάς σοβαρά η μας δουλεύεις; _Γιατί; εγώ άρχισα πρώτος; Αυτοί σάματις τόσες δεκαετίες αγγούρια δεν μας δίνουνε; Και μεγάλα, να, τόσα! τσούζουν ακόμη.. τα δικά μου τους πείραξαν; _Και πώς θα βγεί η χώρα απο την κρίση κύριε Μήτσο; _Να την βγάνουν όλοι αυτοί που την έβαναν μέσα. Άντε μην με πιάσει εμένα καμιά κρίση, και τότε να διείς χαρές που θα κάνουν οι τριακόσσιοι της κουτάλας. Άντε γιατί ως εδώ.. και πού 'σαι; Τα αγγούρια τα διπλασσιάζω, να χορτάσουν επι τέλους!
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Απολαυστικό...Μπράβο Νίκο μες στο μυαλό μου είσαι:)


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Καλή η πλάκα, αλλά άμα πονάει η τσέπη, και πολύ μάλιστα, δεν μπορείς όχι να γελάσεις. αλλά και να κλάψεις!
Ελπίζω αντί για χαβαλέ, να το πάρουμε πολύ σοβαρά υπ' όψιν όταν θα πάμε στην ξανά στην κάλπη.
Όσο δε για τα αγγούρια, το μόνο που μένει να δούμε, είναι να τα πουλάνε με το μέτρο...


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία, άμα δεν κάνουμε και λίγη πλάκα, θα μας πάρει και θα μας σηκώσει μια μέρα.

*** Φίλε Apokalipsis, χρειάζεται και ο χαβαλές. Αλά χρειάζεται φυσικά και να το πάρουμε πολύ στα σοβαρά ταυτόχρονα. Εδώ καταπατούνται δικαιώματα εργαζομένων που κατακτήθηκαν με αγώνες, δεκαετίες τώρα, μέσα σε μια νύχτα.
Δεν με ενοχλούν οι κυβερνώντες, αυτοί έχουν σαν επάγγελμα να περνάνε καλά, και να παχαίνουν κώλους. Με ενοχλεί ο ψηφοφόρος, που τους δίνει παχυλή τροφή, και αυτός τρώει σανό σαν αντάλλαγμα.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΒΙΩΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΆΞΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΞΙΝΟΙ Ο ΚΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙΑ,
ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΦΑΣΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΒΡΕΧΕΙ ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΝΕ ΡΟΧΑΛΕΣ ..


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Χχαχαχαχαχαχ στα αγγούρια έμεινες; Εδώ μιλάμε για μελιτζάνες φλάσκες! Καλό βράδυ!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next