06 Μαρτίου 2010



8 Χάθηκε το backround απο το blog μου

Έλαβα απόψε ένα γράμμα απο έναν φίλο, ο οποίος μου γράφει τα εξής.
Φίλε Νίκο καλημέρα απ' την διαλυμένη Ελλάδα. Προ καιρού σε είχα απασχολήσει σχετικά με κάποιο πρόβλημα του blog μου και εφ' όσον ήσουν τόσο καλός που μου απάντησες αμέσως (καλά να πάθεις ) παίρνω το θάρρος να σε ενοχλήσω ξανά. Το blog μου είναι το http://XXXXXXXX.blogspot.com/ και χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια αυτό το template http://www.XXXXXXXX.com το οποίο τώρα και 1-2 βδομάδες δεν μου εμφανίζει το background τις περισσότερες φορές. Όταν δεν μου το εμφανίζει, πηγαίνω στο site της XXXXXXXX.com, δοκιμάζω τα preview των templates που δίνει και δεν δουλεύουν ούτε εκεί. Το πρόβλημα αυτό το έχω και με τον Internet Εxplorer και με τον Mozilla. Ρώτησα φίλους και μου είπαν ότι και σ' αυτούς δεν εμφανίζεται το background μου, αλλά όχι τόσο συχνά όσο συμβαίνει απ' τον δικό μου υπολογιστή. Μήπως έχεις καμία ιδέα γιά το τι μπορεί να φταίει, γιατί δε μπορώ να βγάλω άκρη και μου έχουν σπάσει τα νεύρα; Αφού είμαι στο τσακ να αλλάξω template, αλλά δε θέλω να το κάνω γιατί το blog μου είναι έτσι γνωστο εδώ και 2 χρόνια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Να είσαι πάντα γερός και δυνατός Η.
Το όνομα του φίλου, καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία, θεώρησα καλό να μην τα δημοσιεύσω, γιατί ίσως να μην το επιθυμεί. Αν το θέλει όμως, ανα πάσα στιγμή τα συμπληρώνω, αρκεί να έχω την άδειά του. Πάντως το γράμμα είναι τελείως αυθεντικό κατά τα άλλα. Αυτό συνέβηκε στον φίλο μας (και δεν νομίζω να είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος) επειδή ο κάτοχος του προτύπου, σταμάτησε να το φιλοξενεί (για δικούς του λόγους) εκεί που το φιλοξενούσε πρίν, όταν δούλευε, γι αυτό και έπαψε να φαίνεται. Η λύση στο πρόβλημα αυτό λοιπόν, και πρίν σας παρουσιαστεί κι εσάς μια μέρα, είναι η εξής. Α) Εάν δεν σας έχει ακόμη συμβεί το παραπάνω: α1) Πατήστε δεξί ποντίκι επάνω στην εικόνα του Backround του blog σας. β1) Επιλέξτε "View Backround Image". Θα σας ανοίξει μια σελίδα, με το Backround Image του προτύπου σας. γ1) Πατήστε "Save as.." και κρατήστε το όνομά του όπως είναι, επιλέγοντας μόνο το πού θα το αποθηκεύσετε. δ1) Ανοίξτε την σελίδα http://www.imageshack.us/ και ανεβάστε εκεί την εικόνα, αντιγράφοντας το "Direct Link". Με τον τρόπο αυτό, φιλοξενείτε πλέον μόνοι σας την εικόνα, και δεν κρέμεστε απο κανέναν άλλον. Κατόπιν, κάντε τα παρακάτω βήματα, όπως τα έδειξα και στον φίλο μου "Η".: Φίλε μου "Η", καλή σου μέρα. Είναι πανεύκολη η λύση, θα δείς. Κάνε απλά, τα όσα σου δείξω ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ, και θα τα καταφέρεις. 1. Πήγαινε στην "ΔΙΑΤΑΞΗ" 2. Πάτα "Επεξεργασία HTML" 3. Πάτα "Λήψη πλήρους προτύπου" κάνοντας ένα Backup το πρότυπό σου, στην επιφάνεια εργασίας. 4. Πάτα το τετραγωνάκι (μαρκάρισέ το) "Επέκταση προτύπων γραφικών στοιχείων" 5. Πάτα CTRL και F ταυτόχρονα, ώστε να ανοίξει χαμηλά και αριστερά το παραθυράκη αναζήτησης. 6. Βάλε μέσα αυτήν την γραμμή για να την βρεί: background-image: url(http://xxxxxxx.jpg); (όπου xxxxxxx.jpg βάλε το URL του δικού σου backround image) 7. Αντικατάστησέ την όλη, με την παρακάτω: background-image: url(http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.jpg); (όπου xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.jpg αντικαταστήστε με το direckt link που πήρες απο το www.imageshack.us) 8. Πάτα "ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΙΣΗ" 9. ..και αν βλέπεις κανονικά το blog όπως παλιά, πάτα .. 10. "ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ" Όσοι έχετε αποθηκευμένο ήδη το Backround Image, ακολουθήστε τα βήματα που σας δείχνω. Καλή επιτυχία.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Επιτέλους την έκανες την ανάρτηση που ήθελα.
Θυμάσαι τι είχα πάθει πριν μέρες.
Σ`ευχαριστώ Δάσκαλε:)


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

Λοιπόν....προσπάθησα να βρω και γω το background της σελίδας μου... αλλα δεν τα κατάφερα...μετα πήγα κατευθείαν στην επεξεργασία HTML και εψαξα το background και βρηκα αυτό: background-image: url(\"" + data:sourceUrl + "\")

δεν μπορω να καταλάβω ποιο είναι το url του bavkground.
Βέβαια η σελίδα μου χωρίζεται σε τρία διαφορετικά backgrounds, τα δύο τα βρήκα, αλλα το κύριο βackground όχι.... any help?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Κυριάκο, αυτά είναι τα δικά σου:

1. Πίσω, τα "σανίδια" είναι αυτή η σειρά:

http://2.bp.blogspot.com/_k_DnmK4oz2Q/S0QKM78UGTI/AAAAAAAAAR0/Mg8cpBLDuqc/s1600/bg.jpg

2. Η κεφαλίδα, είναι αυτή η σειρά:

http://4.bp.blogspot.com/_k_DnmK4oz2Q/S0QK4-ieNgI/AAAAAAAAASc/RSalAmyv8H8/s1600/page.png

3. Το λευκό μέρος σαν σχισμένο χαρτί, είναι αυτή η σειρά:

http://4.bp.blogspot.com/_k_DnmK4oz2Q/S0QK42CmOVI/AAAAAAAAASg/rsOhuWy1CJk/s1600/pbody.png

Σε βοηθάει κάπως τώρα;


Γιώργος είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα καλή σου Κυριακή!

Δάσκαλε μάλλον αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με το Κυριάκο παραπάνω με τη διαφορά ότι εμένα πρέπει να είναι αρκετές περισσότερες οι background φωτογραφίες και δεν μπορώ να βγάλω ακρη...

Αν μπορείς να μου δώσεις λίγη βοήθεια....είναι ευπρόσδεκτη όσο δε φαντάζεσαι....

Thanks!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιώργο, η εικόνα της κεφαλίδας σου είναι αυτή:

http://i41.tinypic.com/29nxb14.jpg

Του Footer:

http://i44.tinypic.com/3357bih.jpg

Και για την κεφαλίδα τίτλου αναρτήσεων:

http://i41.tinypic.com/24ecbqo.jpg


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ πολύ φίλε Νίκο.....
Θα ήθελα να σε κάνω μια ερώτηση ακόμα..
Ποιό είναι κατα την γνώμη σου το καλύτερο και αξιόπιστο site για να ανεβάσουμε fotos? Διότι καταλαβαίνεις..να μην ξαφνικά κλεισει το site και οι φωτογραφίες που έχουμε ανεβάσει εκει..να χαθουν!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλή η ερώτηση Κυριάκο.
Θα σου πρότεινα να τις ανεβάσεις σε περισσότερες απο 1 σελίδες, για ασφάλεια, ώστε αν κάτι συμβεί στην πρώτη, θα εξακολουθούν να λειτουργούν η άλλες.
Μόνο να τις αποθηκεύεις πάντα με το όνομα που έχουν, να μην μπερδεύεσαι να τις εντοπίσεις μέσα στο πρότυπο.


Γιώργος-G είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου σε υπερευχαριστώ για τον κόπο σου να με βοηθήσεις....

Σου είμαι υπόχρεος.....


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next