19 Φεβρουαρίου 2010



13 Εναλασσόμενες αναρτήσεις (Random)

Θα θέλατε να έχετε στην πλαϊνή σας μπάρα ένα Widget που σε κάθε άνοιγμα της σελίδας, να δείχνει κάθε φορά τίτλους απο διαφορετικές σας αναρτήσεις;
Κάθε φορά δηλαδή που θα ανανεώνεται η πρώτη σελίδα του blog σας, οι αναρτήσεις που θα φαίνονται σ' αυτό το widget (σαν τίτλοι), θα αλάζουν αυτόματα, και που σημαίνει πως, αυτό το widget θα δείχνει πάντα διαφορετικές αναρτήσεις, του δικού σας blog, με ξεχωριστή πάντοτε σειρά. Το widget θα επιλέγει τις αναρτήσεις μπερδεμένα, απο όλο το blog, και δεν θα ξέρει ούτε το ίδιο, απο πού θα πάρει τις επόμενες και ποιές θα δείξει κατόπιν. Έψαξα να το βρώ, μετά απο την επιθυμία που εξέφρασε ένας φίλος μας, και που χρειαζόταν κάτι παρόμοιο, για να δείχνει διαφορετικές αναρτήσεις του κάθε φορά με φωτογραφίες.
Σίγουρα δεν είναι ακριβώς αυτό που ήθελε, μα επειδή αυτό που ήθελε δεν γίνεται στην Blogger απο όσο γνωρίζω, πιστεύω πως η σημερινή λύση θα τον ικανοποιήσει.

Πάμε να δούμε πως γίνεται. (Α! και για κάτι "ανώνυμα σιχάματα", την ανάρτηση την βρήκα και την μετάφρασα απο κάποια σελίδα στα Αγγλικά. Όποιος ενδιαφέρεται, ας δεί απο ποιά σελίδα μέσα απο τον κώδικα η κάνοντας Search, δεν θέλει και τρελές γνώσεις).

1. Συνδεθείτε με τον Πανόπτη σας, και πηγαίνετε στην "Διάταξη"
2. Πατήστε "Προσθήκη gadget" και επιλέξτε "HTML/JavaScript"
3. Αντιγράψτε τον παρακάτω κώδικα και επικολήστε τον στο κενό πλαίσιο.



<script type="text/javascript">
var randarray = new Array();var l=0;var flag;
var numofpost=5;function randomposts(json){
var total = parseInt(json.feed.openSearch$totalResults.$t,10);
for(i=0;i < numofpost;){flag=0;randarray.length=numofpost;l=Math.floor(Math.random()*total);for(j in randarray){if(l==randarray[j]){ flag=1;}}
if(flag==0&&l!=0){randarray[i++]=l;}}document.write('<ul>');
for(n in randarray){ var p=randarray[n];var entry=json.feed.entry[p-1];
for(k=0; k < entry.link.length; k++){if(entry.link[k].rel=='alternate'){var item = "<li>" + "<a href=" + entry.link[k].href + ">" + entry.title.$t + "</a> </li>";
document.write(item);}}
}document.write('</ul>');}
</script>
<script src="/feeds/posts/default?alt=json-in-script&start-index=1&max-results=1000&callback=randomposts" type="text/javascript"></script>

Σε μένα (τέρμα κάτω στην δεξιά στήλη) δείχνει τους τίτλους απο 3 -διαφορετικές πάντοτε- αναρτήσεις σε κάθε ανανέωση του Blog. Δοκιμάστε το.


Και δυό εικόνες σαν επιδόρπιο, που ψιλοεπεξεργάστηκα, για να χαμογελάσετε..







Και μια, με την επίσημη σημαία ενός ψευτοκρατιδίου δίπλα μας..



"Γειά σου,
Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου
, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter.
Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

φανη είπε... Best Blogger Tips

Nικολα μου καλημερα σου που μ εκανεw και γελασα πρωινιατικα με το σκυλακι κατασκοπο!!νασαι καλα.
Εγω εκανα οτι γραφεις αλλα μου βγαινουν οι δικες σου αναρτησεις προφανως γιατι πρεπει ν αλλαξω το var "numofpost=5" τι πρεπει να βαλω αντ αυτου;


ekabitis είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο. Πολύ ωραίο το widget. Υπάρχει τρόπος να στριμώξουμε πουθενά το "target" για να ανοίγουν τα links σε άλλη σελίδα?


Suspect είπε... Best Blogger Tips

monkeydonia!
χαχαχαχαχ!!!!! θεος!!!


Angelis είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα γεια χαρά,
για την ακρίβεια καλό ξημέρωμα, από την Πόλη!

Μόλις διάβασα και αμέσως εφάρμοσα τον κώδικα για τα random posts στο blogακι μου.

Δουλεύει like a charm όπως λέμε εδώ στην Τουρκία (χεχεχε), σου γράφω για να σε ευχαριστήσω! Έχω ακολουθήσει κι άλλες φορές τις συμβουλές σου, οπότε δέξου σε παρακαλώ αναδρομικά όλες μου τις ευχαριστίες!

Να μας είσαι καλά:))


akantoy είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικολα..
Εμενα θα μου εξηγησεις τι π@π@ρια εκανα και δεν μπορω στην διαταξη να αλλαξω θεση στα widgets??
Tην καλησπερα μου..


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Νικο σε ευχαριστω πολυ που με θυμηθηκες.


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Πάντα τελευταία και καταιδρωμένη το αστροπελέκι.
Τι να κάνω η δόλια εκτελούσα χρέη γιαγιάς.
Μούλειψε το Μπινελικοδρόμιο...αχ ευτυχώς ξανάρθα στο δεύτερο σπίτι μου.
Κι ιδού η απορία.
Να το βάλω στο θολό ή δεν χρειάζεται?
Εσύ είσαι το αφεντικό κι ο Δάσκαλος μου κι εσύ αποφασίζεις.Καλά οι φωτογραφίες... όλα τα λεφτά:)


Admin είπε... Best Blogger Tips

Καλημερα Νικολα,

Σε ευχαριστω πολύ για το widget το οποίο μάλιστα εφάρμοσε αψογα :)


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου πολύ χρήσιμη ανάρτηση.

Από ότι βλέπω εγώ τουλάχιστον στο μπλογκ σου δεν δείχνει 3 τυχαίες αναρτήσεις αλλά μόνο 1...


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Χαιρετώ κι εγώ! Μόλις εφάρμοσα τον κώδικα στο blog μου και δουλεύει μια χαρούλα! Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Να βοηθήσω αν μπορώ κι εδώ;
Λοιπόν..
@φανη: Μάλλον κάπου αλλού έκανες λάθος, διότι εγώ αντέγραψα ακριβώς έτσι τον κώδικα και εμφανίζει δικά μου posts. Στο "numofpost=5", ο αριθμός καθορίζει τον αριθμό των τυχαίων posts που θα σου εμφανίζει. Εγώ για παράδειγμα, το άλλαξα σε 3. Δεν έκανα καμιά άλλη αλλαγή.

@akantoy: Φίλε μου, αντιμετώπιζα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα μέχρι σήμερα. Η λύση ήταν εξωφρενικά απλή κι ελπίζω να δουλέψει και για σένα: Απλά κάνε zoom out από τη σελίδα της επεξεργασίας με CTRL και - .. Με firefox που χρησιμοποιώ, δούλεψε μια χαρά.

Ελπίζω να βοήθησα παιδιά.

Νίκο, ευχαριστώ και πάλι, για όλα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε TwistedTool, καλώς ήρθες στην παρέα μας. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη πάντοτε, σε ευχαριστώ πολύ.


ΦΟΥΡΝΙΩΤΗΣ είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν κατάλαβα πώς το εννοείς φίλε Φουρνιώτη όταν λές να γίνεται και σαν ανάρτηση.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next