25 Φεβρουαρίου 2010



6 Νέα Flash Menu, Mac Style

Όπως θα είδατε, άλλαξα τα κουμπιά στην κλασική μπάρα με τα Menu Links, απο κόκκινα που ήταν σε πράσινα και που μεγαλώνουν μόλις περάσει απο πάνω τους το ποντίκι. Είναι εύκολο να γίνει, και για να μην ζηλεύουν ορισμένοι, ορίστε πώς να τα κάνετε. 1. Πηγαίνετε στην σελίδα http://www.flashvortex.com/ 2. Δίχως να κάνετε κάποια εγγραφή, επιλέξτε ποιό στύλ Μενού σας άρεσε, και ακριβώς απο κάτω του, πατήστε εκεί που γράφει: "CLICK HERE TO EDIT THIS" 3. Συμπληρώστε τα πεδία με τους δικούς σας τίτλους (Λατινικούς χαρακτήρες μόνο) και τα δικά σας Link, τα δικά σας χρώματα, και στο τέλος κάντε ότι δείχνει η εικόνα: Και αμέσως μετά .. Υπ' όψιν: Στην δωρεάν μορφή του, θα φαίνεται σε κάθε μενού κ.λ.π. ένα link της σελίδας http://www.flashvortex.com, όπως δείχνω στην εικόνα. Για να μην φαίνεται, πρέπει να κάνετε εγγραφή, και να πληρώσετε περίπου 30 δολλάρια για έναν χρόνο η και περισσότερο (υπάρχει λίστα τιμοκαταλόγου). Καλή επιτυχία.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Admin είπε... Best Blogger Tips

Να σαι καλα Νικολα :)
Στο ζήτησα και στο mail


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Αυτό πάει πολύ περισσότερο στο blog σου! πολύ μου αρέσει! κούκλα έγινε!!
χαιρετισμούς Παναγιώτης


μανος είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα,συγχαρητήρια για το blog σας.είχα βάλει παλιά το οριζόντιο links menu που είχατε προτίνει από το blog σας και δεν μου εμφανίζεται τώρα το οριζόντιο παράθυρο widget πως μπορώ να σβήσω το οριζόντιο links menu έτσι ώστε να εμφανιστεί το παράθυρο widget για να βάλω αυτό το flash menu??ευχαριστώ εκ των προτέρων!!


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

Δεν το βάζω διότι είναι στους λατινικούς χαρακτήρες...αμαν πια...εχω βρει ενα σωρο ωραια πραγματακια για να βάλω στο μπλογκ....και σχεδόν όλα είναι με λατινικούς χαρακτήρες!!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το νέο αποκαλυπτικό blog άρχισε εδώ και λίγο καιρό,επισκεφθείτε το www.apokaliptikeseidiseis.blogspot.com


aneiromai είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα! έχω γίνει premiumή στο flashvortex. Απλά θα ήθελα να μου πείτε αν είναι εύκολο πως μπορώ το flah αρχείο που έκανα να το βάλω να ανοίγει με αυτό η σελίδα και μετά κάνοντας κλικ σε αυτό να ανοίγει το blog.. Ευχαριστώ!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next