25 Φεβρουαρίου 2010



7 Πρόβλημα αναρτήσεων στην 1η σελίδα

Ως τώρα τρείς φίλοι με ειδοποίησαν για το ίδιο πρόβλημα. Οι αναρτήσεις τους της πρώτης σελίδας, αντί να φαίνονται στον προκαθορισμένο αριθμό τους, εμφανίζονταν μόνο τρείς στα δύο τελευταία blogs, και τέσσερις αναρτήσεις στου πρώτου. Στις επόμενες όμως σελίδες, οι αναρτήσεις εμφανίζονταν κανονικά, τόσες όσες είχαν ρυθμίσει να εμφανίζονται, οι κάτοχοι των τριών αυτών blog. Μπορεί να συμβεί και σε άλλους κάποια στιγμή. Απλά, μην πανικοβληθείτε, γιατί θα διορθωθεί απο μόνο του, όπως με ενημέρωσε ο πρώτος παθών φίλος μας, που όμως δεν θέλησε να αναφέρω το όνομά του και το σέβομαι. Συνεχίστε να κάνετε κανονικά αναρτήσεις, και θα δείτε πως θα γίνουν όλα πάλι όπως πρίν.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

χαχαχα αστροπελέκι παρούσα.
Ωρα ελλάδας 3 κι εγώ στις επάλξεις του @χωρου.
Την επόμενη φορά θα ζητήσω από τους αναγνώστες να φέρουν κι ένα ποτιστήρι να με ποτίσουν γιατί φύτρωσα στην καρέκλα.
Τόπα πάλι δεν άντεξα.
Πολλά φιλάκια από την Ελλαδίτσα με την κατοχική αποζημίωση.
Είδες την έπαθα την παράκρουση πάλι:)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και δεν με λές σίφουνα; τι δουλειά έχει η κατοχική αποζημίωση με την ανάρτηση; Ε; ..με λές; ΓΚΡΡΡΡΡ..!!!!


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

παρασύρθηκα μην βαράς απ`αυτό που έγραψα σήμερα.
Ζητάω συγγνώμη ταπεινά Δάσκαλε.
Με παρέσυρε το ρέμα μάνα μου δεν είναι ψέμα.
Για καλησπέρα μπήκα κι εσύ βαράς:)))
Κι έχεις και βαρύ χέρι απαπαπα.
Εγώ τώρα τι να πώ για την ανάρτηση αφού έχω το μαγικό χεράκι σου και τα διορθώνει όλα στο θολό.
Φιλάκιααααααααα.


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο, το ίδιο πρόβλημα αντιμετοπίζω και γω εδώ και κανα 2 μέρες. Πολύ ωραία τα νέα σου κουμπιά στην κορυφή.
Εγώ επανέφερα τα δικά μου αφού έφτιαξα ένα νεο μπλογκ με το ίδιο πρότυπο και έκανα όλες τις ενδιαφέρουσες επεμβάσεις σε αυτό μετά αντέγραψα από εκεί τον html και τον τοποθέτησα στο παλιό-κανονικό όπου είχα το πρόβλημα. Μετά την αποθήκευση στην ερώτηση να διατηρήσω τα γραφικά επέλεξα ναι και έτσι το έχω όπως πριν. Δυσυτχώς δεν λειτουργούν όλες οι επεμβάσεις-αλλαγές στο ΤΕΚΚΑ.


ΘΑΝΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Φιλε μου σε εμενα το πρόβλημα παρουσιαζεται και στις παλαιότερες σελίδες. Με ρύθμιση 30 αναρτησεων μου βγαζει στην αρχική από 10 εως 25 !!!!! (ο αριθμός "παίζει") και στις παλαιότερες από 15 εως 20!!!! (άλλο κουφό κι αυτό)......

Δεν ξέρω τι γίνεται.....


George Kats. είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα. Γίνετε και σε εμένα αλλά από ότι κατάλαβα οφείλετε στο χρόνο φόρτωσης του θέματος. Δηλαδή αν το θέμα σου είναι μεγάλο με πολλές φωτογραφίες ή βίντεο χρειάζεται περισσότερο χρόνο η φόρτωσή του, έτσι λιγότερες αναρτήσεις παρουσιάζονται στην αρχική.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

nai ondos otan h sinda3i tou periexomenou einai poli fortomeno miononde ta post apo tin arxiki selida


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next