17 Ιανουαρίου 2010



7 Αν-ορθογραφία και blogging

Είναι πολύ ενοχλητικό να βλέπουμε κείμενα με πολλά ορθογραφικά λάθη σχεδόν σε κάθε πρόταση. Δεν δείχνει όμορφο, και πείτε μου ότι θέλετε. Το να κάνει κάποιος ένα δύο λάθη, το καταλαβαίνει ο άλλος, και δεν δίνει σημασία. Αν όμως συναντάει σε κάθε δεύτερη λέξη ορθογραφικά λάθη, τότε ενοχλείται hah Προσέξτε το αυτό, αν σας ενδιαφέρει να σας διαβάζουν οι άλλοι. Υπάρχει βοήθεια; Ναι! Είχα κάνει επ' αυτού παλιότερα ανάρτηση, μα είτε λίγοι την διάβασαν, είτε λίγοι την κατάλαβαν. Αποφάσισα λοιπόν να σας δείξω με οπτική μέθοδο, το πως γίνεται.. Δείτε το video, να μάθετε πώς θα απαλλαγείτε από τα ορθογραφικά σας λάθη.

Spellchek from Nik Rammos on Vimeo.

Το link για να εγκαταστήσετε το ADD ON: addons.mozilla.org Καλές αναρτήσεις, με πιο λίγα λάθη στο μέλλον!
"Γεια σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Φαντάσου Νικόλα, τι ενοχλητικά δείχνουν τα ορθογραφικά λάθη όταν δουλεύεις ως διορθωτής κειμένων...

Βλέποντας το κατατοπιστικό video σου, (να μας πεις κάποια στιγμή πως τα φτιάχνεις αυτά τα video), είδα να έχεις πολλές φατσούλες στη σύνθεση της νέας ανάρτησης, κάτω από τις επιλογές αριστερά της προεπισκόπησης. Πως μπορούμε να προσθέσουμε κι εμείς αυτές τις φατσούλες;


AATON είπε... Best Blogger Tips

To Πρόγραμμα που χρησιμοποιώ για τα videos, είναι το BB FlashBack. Υπάρχει η Standard ($89) και η Professional Edition ($199), και που αυτήν χρησιμοποιώ κι εγώ.
Για δωρεάν η σπασμένα προγράμματα δεν ενδιαφέρθηκα, οπότε δεν γνωρίζω, ώστε να προτείνω, προτιμώ να τα πληρώνω και να 'ναι δικά μου.

Για τις φατσούλες που λές, έχω κάνει παλιότερα σχετική ανάρτηση.
Yahoo! Smileys στις αναρτήσεις σας


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Έχεις δίκιο Νίκο μου είναι κουραστικό να διαβάζεις ένα κείμενο με πολλά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.
Ειδικά τα συνταντικά - που δεν τα διορθώνει και κανένα πρόγραμμα - είναι πολύ κουραστικά και κάνουν ένα κείμενο δυσνόητο απομακρύνοντας τους αναγνώστες. Η λύση για αυτά είναι νομίζω να προσπαθούμε όλοι να γράφουμε όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται, χωρίς να καταφεύγουμε σε μεγάλες και βαρύγδουπες προτάσεις.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Δάσκαλε.:)
Ειλικρινά πάντα κάτι μαθαίνω από σένα.


fani είπε... Best Blogger Tips

παρ οτι ειμαι καλη στην ορθογραφια ολο και καποιο λαθος μπορει να γινει. O υπολογιστης μου, ομως δεν μου επιτρεπει να εγκαταστησω το προγραμμα παρ ολες τις προσπαθειες. Δεν πειραζει ομως θα ειμαι προσεκτικη οταν γραφω.
Σ ευχαριστω.


ο δείμος του πολίτη είπε... Best Blogger Tips

Στο "πείτε μου ότι θέλετε", στο ότι πρόσθεσε μία υποδιαστολή (ό,τι=οτιδήποτε) -δε λεγεται κόμμα :)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** ο δείμος του πολίτη, γράφουν ακόμη έτσι; Κι εγώ που νόμιζα πως σακατέψανε την γλώσσα τελείως :)))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next