14 Ιανουαρίου 2010



1 Πώς κάνω κάποιον διαχειριστή στο blog μου (video)

Αρκετές φορές χρειάστηκαν κάποιοι φίλοι να μου δώσουν πρόσβαση στην διαχείριση του ιστολογίου τους, μα κάθε φορά, όλο και κάποιοι ξεχνάνε το βασικότερο βήμα. Να πατήσουν "Εκχώρηση δικαιώματος διαχειριστή". Σήμερα αποφάσισα να φτιάξω αυτό το video, για να το καταλάβουν καλύτερα όσοι δεν μπόρεσαν να καταλάβουν την ανάρτησή μου. Δείτε το προσεκτικά παρακαλώ, και οι φίλοι μου που θα πάρουν αυτήν την ανάρτηση αυτόματα μέσω Newsletter, ας κάνουν τον κόπο αν τους ενδιαφέρει να την δούν απ' ευθείας στο Blog.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Επιτέλους ξανά στα γνωστά μου μέρη.
Τώρα βλέποντας την ανάρτησή σου θυμάμαι τότε που ήθελα να σε κάνω διαχειριστή πόσο είχα δυσκολευτεί.
Αστροπελέκι γαρ καταλαβαίνεις.
Κάτι διάβασα για μια συνέντευξη.
Την έχω στημένη στην γωνία.
χαχαχα.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next