30 Ιανουαρίου 2010



8 Νίκο, με ξέχασες..

Αυτό μου έγραψε ένας φίλος χτές στο email που μου έστειλε. Όχι, δεν σε ξέχασα, κανέναν δεν ξέχασα, αλά για να με πιστέψεις, δες εδώ το πρόγραμμά μου, και αν μετά που το διαβάσεις, πάλι δεν με καταλάβεις, τότε λυπάμαι, μα εσυ πάς σύμφωνα με το τραγούδι, το "θέλεις να πεθάνω". Λοιπόν, κοίτα να μαθαίνεις, και οι μέρες με τα κόκκινα γράμματα, είναι οι διπλοβάρδιες.. Δευτέρα: εγερτήριο 7 το πρωί, εργασία έως τις 5.30 το απόγευμα, σπίτι στις 6.30μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να διαβάσεις πάνω στη δουλειά κάποια πράγματα, να κάνεις πρόβα κάποια τραγούδια, να απαντήσεις κάποια emails, ύπνο στις 10 μμ. Τρίτη: εγερτήριο 7 το πρωί, εργασία έως τις 5.30 το απόγευμα, σπίτι στις 6.30μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να διαβάσεις πάνω στη δουλειά κάποια πράγματα, να κάνεις πρόβα κάποια τραγούδια, να απαντήσεις κάποια emails, ύπνο στις 10 μμ. Τετάρτη: εγερτήριο 7 το πρωί, εργασία έως τις 5.30 το απόγευμα, σπίτι στις 6.30μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να απαντήσεις κάποια emails, να κοιμηθείς 2 ώρες, να κάνεις πρόβα κάποια τραγούδια, δουλειά στο μαγαζί απο τις 10 έως τις 5 το πρωί. Στις 6 σπίτι, ύπνο μιά ώρα ως τις 7. Πέμπτη: εγερτήριο 7 το πρωί, εργασία έως τις 5.30 το απόγευμα, σπίτι στις 6.30μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να απαντήσεις κάποια emails, να κοιμηθείς 2 ώρες, να κάνεις πρόβα κάποια τραγούδια, δουλειά στο μαγαζί απο τις 10 έως τις 5 το πρωί. Στις 6 σπίτι, ύπνο μιά ώρα ως τις 7. Παρασκευή: εγερτήριο 7 το πρωί, εργασία έως τις 5.30 το απόγευμα, σπίτι στις 6.30μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να απαντήσεις κάποια emails, να κοιμηθείς 2 ώρες, να κάνεις πρόβα κάποια τραγούδια, δουλειά στο μαγαζί απο τις 10 έως τις 5 το πρωί. Στις 6 σπίτι, ύπνο μιά ώρα ως τις 7. Σάββατο: εγερτήριο 7 το πρωί, εργασία έως τις 2.00μμ, σπίτι στις 3 μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να απαντήσεις κάποια emails, να κοιμηθείς λίγες παραπάνω ώρες, να κάνεις πρόβα κάποια τραγούδια, δουλειά στο μαγαζί απο τις 10 έως τις 5 το πρωί. Στις 6 χαράματα Κυριακή στο σπίτι, και ύπνο ώσπου να βγάλω κέρατα. Κυριακή: εγερτήριο όταν βγούν τελείως τα κέρατα, καμιά βόλτα για καφέ ως τις 8 το απόγευμα, σπίτι στις 8.30μμ, άντε να φρεσκαριστείς, να φάς κάτι, να απαντήσεις κάποια emails, να κοιμηθείς έως τις 7 το άλλο πρωί, για να αρχίσει ξανά η ρουτίνα απο την Δευτέρα, τότε που πέφτουν πάλι τα κέρατα. Το πρόγραμμα το είδες.. Είδες πολύ χρόνο ανάμεσα σε όλλα αυτά, για μένα τον ίδιο, ή για το δικό μου blog; Είμαι βέβαιος πως όχι. Οπότε ποιός ο λόγος που μου κάνεις παραπονάκια πως σε ξέχασα; Εδώ κοντεύω να ξεχάσω εμένα. Ξέρεις, τόσους μήνες (απο τον Μάϊο) δίχως κανονική δουλειά, σίγουρα δημιουργήθηκαν κάποια κενά και κάποιες υποχρεώσεις. Τώρα που έπεσε η δουλειά στο κεφάλι μου με το τσουβάλι, ευκαιρία να κάνω ότι μπορώ, έτσι δεν είναι; Βλέπεις, τα αγαθά κόποις κτώνται, οπότε ξέρω πως θα πρέπει να κάνω κουράγιο και ν' αντέξω την κούραση. Και πίστεψέ με, κουράζομαι πολύ. Οπότε, σου ζητώ να με συγχωρέσεις αν κάπου αραίωσα τις αναρτήσεις μου, και ζητώ την κατανόησή σου, όπως και όλων των υπόλοιπων φίλων μου. Κάποια πράγματα, είναι απαραίτητα, και αδύνατον να γίνουν διαφορετικά.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Κουράγιο.Το διαισθάνθηκα ότι θα πρέπει να κουράζεσαι πολύ.Γι αυτό δεν σε ζαλίζω με παράπονα.
Κι εγώ έχω μπλέξει με πολλά κοντεύω να με ξεχάσω.
Καμιά φορά θυμάμαι πώς με λένε ότι έχω κάποιους ανθρώπους που μ`έχουν ανάγκη κι όμως πολύ σπάνια με βλέπουν...Ξέχασα την Σία και ψάχνω να την βρώ.
Αλήθεια μήπως την πήρε το μάτι σου πουθενά;
Χαθήκαμε.:(


VAD είπε... Best Blogger Tips

Όρθιος,ρε κάπτεν!Δεν ειναι ώρα για παράπονα,αλίμονο!

Καλημέρα,ρεεεεεε.....


arkas είπε... Best Blogger Tips

Αρχικά δεν ξέρω εάν αυτή η ανάρτηση έγινε με σκοπό να απαντήσεις στο μήνυμα μου,ή σου ζήτησε και κάποιος άλλος κάτι..

Λοιπόν,εγώ δεν βιάζομαι,μην ανησυχείς.
Ξέρω πώς έχεις δύσκολο πρόγραμμα καθημερινά,και σε καταλαβαίνω,μιας και το δικό μου είναι μια απ'τα ίδια,με τα φροντιστήρια και το σχολείο.

Όσο αναφορά την ερώτηση μου,περισσότερο σε ξαναρώτησα για να δω εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο,αλλιώς να αλλάξω τελείως template.
Ζητώ συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις μου. :)


ria είπε... Best Blogger Tips

κουράγιο. φαντάζομαι σε λίγο θα αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία, αν το μπλέξιμό σου είναι για καλό, τότε είναι καλό μπλέξιμο :)

*** Βασσίλη, δεν κάνω παράπονο αδερφέ μου, την αλήθεια είπα :)

*** arkas, αν ήταν για σένα φίλε μου καλέ, θα στο έγραφα σε προσωπικό Email κι όχι εδώ, και δεν νομίζω ποτέ να μου έκανες παράπονο, η να μου έγραψες πως σε ξέχασα, ούτε ποτέ κάποιος απο σας θυμάμαι να με πίεσε σε κάτι. Ήταν μια ανάρτηση αφιερωμένη σε έναν επίσης καλό φίλο, απο το φόβο απλά να μην χαλάσω ακόμα μια φιλία απο παρεξήγηση και μόνο, δίχως άλλη αιτία. Αρκετούς φίλους έχω χάσει, και με στενοχωρεί αυτό.
Τίποτε άλλο, και μη βάζεις αδερφέ μου τέτοια στο νού σου :)

*** ria μου, μα ...άλαξαν. Το να έχει κάποιος δουλειά την σήμερον, δεν είναι τίποτε άλλο απο χαρούμενη και ευχάριστη αλαγή. Το να μην έχεις δουλειά για 10 μήνες είναι το άσχημο :)


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου, καλησπέρα. Σήμερα διάβασα το πρόγραμμά σου που δεν απέχει πολύ απ΄αυτό που φανταζόμουνα. Μην ανησυχείς πάντως. Την υγεία σου να έχεις πάνω απ' όλα και εμείς είμαστε εδώ γιατί σε πιστεύουμε και σε θεωρούμε φίλο! Και οι φίλοι δεν ξεχνιούνται ακόμα και αν δεν βλέπονται ποτέ.

Πολλά κοχυλένια φιλιά και καλό κουράγιο!


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΑΡΚΟ ΕΣΥ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΦΑΜΙΛΙΑ ,ΦΙΛΙΑ.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου αν σου παραπονέθηκα ποτέ και σε κούρασα απολογούμαι. Είναι που σ'αγαπάμε και μας λείπεις κάποιες φορές που λέμε ή γράφουμε παραπονάκια. Μην τα παίρνεις κατάκαρδα :)
Φιλιά


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next