29 Ιανουαρίου 2010



22 Κυρίες κύριοι, ο Γιάννης Πλούταρχος

Το βράδυ που μας πέρασε, ήταν απο τα πολύ ξεχωριστά για μένα, και για όλους μας εδώ στο μαγαζί (Romeo). Ήρθε εντελώς απρόσμενα, ο γνωστός σε όλους μας Γιάννης Πλούταρχος, να διασκεδάσει και να τραγουδήσει μαζί μας. Η επίσκεψή του στο Τορόντο, έχει να κάνει βασικά με την προγραμματισμένη περιοδεία που κάνει αυτόν τον καιρό εδώ. Μαζί του και η υπέροχη Αγγελική Παππά. Ταπεινός, καταδεκτικός, χαμογελαστός με όλους και με σεβασμό στους συναδέλφους καλλιτέχνες, κάτι που τον ανέβασε ακόμη πιο ψηλά στην εκτίμηση, και την διή μου και όλων των παρευρισκομένων στο Romeo, προσωπικού και θαμώνων. _"Γιάννη, δεν θέλω να είναι κανένας απο την παρέα μου με την πλάτη στους καλλιτέχνες, δώσε μας αν γίνεται άλλο, μεγαλύτερο τραπέζι", είπε στο αφεντικό, όταν είδε πως στο τραπέζι που κάθισαν αρχικά, δεν χωρούσαν όλοι, και κάποιοι ήταν με την πλάτη γυρισμένη στην πίστα. Μου θυμίζεις -μου είπε κάποια στιγμή στην κουζίνα που πήγαμε για να φωτογραφηθούμε παρέα λόγω που στη σάλα ήταν σκοτεινά- έναν πολύ καλό μου φίλο, που αγαπώ και θαυμάζω πολύ και που είναι και φωνάρα, τον Ζαφείρη τον Μελλά. Η φωνή και το παρουσιαστικό σου μου θυμίζουν τον Ζαφείρη. Όπως και να το κάνουμε, αυτό που θα αισθανόταν ο καθ' ένας όταν του έλεγε κάτι τέτοιο ο Γιάννης Πλούταρχος αυτοπροσώπως, θα ήταν το λιγώτερο τιμή. menari Ζήτησε κάποια στιγμή να ακούσει για λίγο και ποντιακή λύρα, όταν έμαθε πως παίζω εγώ. Δεν μπορούσα να του αρνηθώ. "Όταν άκουσα τον ήχο της λύρας, μου 'ρθε να κλάψω, συγκινήθηκα, σ' ευχαριστώ", μας είπε σαν ήρθε να μου μιλήσει, μετά που τελείωσα να παίζω και κατέβηκα απο την πίστα. "Το αγαπάω πολύ αυτό το όργανο, έχω και ένα τραγούδι με λύρα, κι ας μην είμαι Πόντιος". Τραγούδησε κάποια τραγούδια δικά του, με την υπέροχη μοναδική φωνή του, και κάποια άλλων ερμηνευτών, κάτω απο το θερμότατο χειροκρότημα του κόσμου. Τραγούδησε μαζί μου κάνοντάς μου δεύτερη φωνή στο "μπαγλαμαδάκι", και χαρίζοντας ευγενικά, λουλούδια, στους συναδέλφους του καλλιτέχνες. Όταν βγήκα στην πίστα, αισθάνθηκα την ανάγκη να πω δυό λόγια στο μικρόφωνο. "Κυρίες κύριοι καλησπέρα σας. Στο μαγαζί αυτό, δουλεύω τρία χρόνια, απο την ημέρα που άνοιξε, και ας ήταν τόσοι και τόσοι που ήρθαν εδώ για συναυλίες. Ποτέ ως τώρα δεν καταδέχτηκε κανένας άλλος τραγουδιστής επώνυμος να μας επισκευθεί. Ο Γιάννης Πλούταρχος είναι ο πρώτος. Γιάννη, σε ευχαριστώ θερμά, και εγώ, και οι συνάδελφοί μου καλλιτέχνες, για την τιμή που μας έκανες, να είσαι απόψε εδώ, μαζί μας. Παρακαλώ, το χειροκρότημά σας, ο Γιάννης Πλούταρχος". Ο κόσμος χειροκρότησε μεν, μα δεν μου έφτασε. "Δεν ήταν χειροκρότημα αυτό, σαν κρύο τσάϊ έμοιαζε, και δεν σας είπα χειροκροτήστε εμένα, αλά τον Γιάννη Πλούταρχο". Τότε όντως ξέσπασαν σε εκκωφαντικά χειροκροτήματα, σφυρίγματα και φωνές. _Γιάννη, θέλω μια χάρη, του είπα λίγο πρίν αποχωρήσει να ξεκουραστεί, μιας και το βράδυ έχει συναυλία.. _Πές μου τι χάρη θέλεις Ράμμο. _Να βγούμε μαζί, πρίν φύγεις, μια φωτογραφία, και να την αφιερώσω στους φίλους και τις φίλες μου στο Blog μου. Επιτρέπεις; _Έχεις Blog; _Έχω κι εγώ ένα, ναι..λοιπόν; _Άκου λέει, και το ρωτάς; Πές τους "και απο μένα αφιερωμένη". _Θα τους το γράψω, στο υπόσχομαι. Φίλες και φίλοι, ο Γιάννης Πλούταρχος κι εγώ, σας αφιερώνουμε αυτήν την φωτογραφία..
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



22 σχόλια:

DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Αχ Αχ Αχ τυχερέ Νικολάκη! Κούκλος ο Πλούταρχος, καλό παιδί όπως έλεγε κι ένα παλιό τραγούδι του κι ωραίος τραγουδιστής.
Ευχαριστούμε για την όμορφη φωτογραφία!
Κανένα βιντεάκι δεν έχει; :)


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

πολύ χάρηκα για σένα Νίκο που έζησες αυτή την ξεχωριστή στιγμή και την μοιράζεσαι μαζί μας.
Οι άνθρωποι που έχουν ήθος κι είναι γνήσιοι αναγνωρίζονται.
Κι αυτό το λέω για σένα.
Άξιζες αυτό που σου είπε ο Πλούταρχος.:)


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Δεν έχει και άδικο ο Γιάννης Πλούταρχος ότι μοιάζεις με τον Ζαφείρη Μελα Νικόλα μου....
Λατρεύω Πλούταρχο!....
Να είστε καλά και οι δυό σας....


Γιώργος Φάκος είπε... Best Blogger Tips

μάλλον, δεν είναι τυχαίο που τον αποκαλούν σαν "το καλύτερο παιδί"!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τυχεράκια!!Ο Πλούταρχος ξεχωρίζει όχι μόνο για την φωνή του αλλά και για τον αγνό του χαρακτήρα!
Εύχομαι πάντα να'σαι δίπλα σε τόσο λαμπρά αστέρια!
Καλό σου βράδυ!


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

2 ASTERIA MAZI.NIKOLA SOU EUXOME KAPOTE NA KANIS ENA NTOUETO MAZI ME TON GIANNH,KAI NA DOUME AKOMA PERISOTERES FOTO,KAI FISIKA POIO MEGALES DOKSES,MAKARI MORE GIATI EISAI........ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Ένας αγνός και καταδεκτικός καλλιτέχνης ο Πλούταρχος.Τον είδα πέρυσι το χειμώνα στην Αθήνα.Πράγματι Νίκο μου,όσα λες γι΄αυτόν, του αξίζουν.
Αλλά κι εσύ δεν πας πίσω!
Να΄σαι καλά και να γνωρίζεις συχνά τέτοιες στιγμές καταξίωσης...


Jeronimo είπε... Best Blogger Tips

the best Πλουταρχος!!
Το λεει και το τραγουδο του "το καλυτερο παιδι"
Ωραιος Νίκο, μια χαρά περάσατε..


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Απο τους λίγους λαϊκούς καλιτέχνες που ξεχωρίζουν!
Είχα κι εγώ τη τύχη να τον δώ πέρσυ στο μαγαζί που τραγουδούσε!Απίθανος,πραγματικά καλό παιδί!
Καλό σου βράδυ και πάντα τέτοια!


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου, χάρηκα πολύ για σένα και την τιμή που είχες να σε θαυμάσει ο Γιάννης Πλούταρχος και να σε συνοδέψει στο τραγούδι. Είσαι φωνάρα όντως και το έχω διαπιστώσει από βιντεάκια στο you tube.
Συγχαρητήρια!!!
Όσο για τον Γιάννη θα σου πω πως είχα την τύχη να τον έχω γνωρίσει από κοντά πριν 11 χρόνια όταν ακόμη δεν είχε κάνει δισκογραφία. Τραγουδούσε a capela και είχε καταπληκτική φωνή. Δεν φανταζόμουν όμως ότι θα παρέμενε τόσο καλό παιδί και μετά την φοβερή καριέρα του. Κρίμα να μην κρατήσω τα σκίτσα που ζωγράφιζε στο τραπέζι που καθόμασταν στο μαγαζί που τραγουδούσε. Ήταν φίλος με τον τότε αγαπημένο μου και καθόμαστε σαν μια παρέα στο ίδιο τραπέζι, αρκετές φορές. Μετά από πολλά χρόνια θυμόταν το όνομά μου και με χαιρετούσε στο Ποσειδώνιο.
Δεν έχασε την ανθρωπιά του, γιατί ξέρει από στερήσεις και είναι οικογενειάρχης.
Μπράβο και στους δύο σας!

Πολλά φιλιά και σ' ανώτερα!


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΕΚΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΦΩΤΟ!!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ρε Νικόλα,ποιος ειν'αυτός δίπλα στον...ΑΑΤΟΝ;:))
-Α,θα σε...μαλώσω,πρώτος εγώ σου το είπα ότι φέρνεις σε Ζαφείρη και Τερζή!!!
Νάσαι καλά,ρε καπετάνιε,καποτε να σ'ακουσουμε κι από κοντά...


fani είπε... Best Blogger Tips

Πω..πω..πω.."μεγαλεια"!! Δηλαδη για να καταλαβω Νικολα μου, τον κο Πλουταρχο περιμενες για να νοιωσεις καταξιωμενος; Ακουω για ταπεινος,καταδεχτικος..δηλαδη τα αυτονοητα.. ετσι?; Δε αντιλαμβανομαι, δηλαδη, πως πρεπει να ειναι ενας νεος "λαικος" καλλιτεχνης και μαλιστα σε συναδελφους του? Ειναι γεγονος οτι ο συγκεκριμενος ειναι σεμνος και γι αυτο μπραβο του..μιας και δεν εχει καβαλησει το " καλαμι" αλλα μην νομιζεις οτι ειναι καλυτερος απο σενα, εμενα η δικη σου φωνη με συγκινει περισσοτερο.
Εγω παντως δεν εχω σιγοτραγουδησει ποτε κανενα του τραγουδι.Τα δικα μου μουσικα ακουσματα ειναι αλλα... Υπαρχουν σημερα που μιλαμε, απειροι ανθρωποι με καταπληκτικες φωνες και καλυτερες!!Το γνωριζεις και συ αλλωστε αυτο μια και εισαι μεσα στο χωρο.


JOKER-PANAXA είπε... Best Blogger Tips

ΑΑΑΑ!!! Το γλεντάτε καλά βλέπω στο Τορόντο εεεε!!;;;;
Και μετά σου λέει .. ξενιτιά .
Πέρα από την πλάκα … Νικόλα έτσι όμορφα να περνάς πάντα .
Πλούταρχος = . Από τα καλά παιδιά και άξιος καλλιτέχνης . Είναι από τα μπαμ!! παιδιά που μιλούν με όλους και κάθονται και στο ίδιο τραπέζι με όλους και δεν το παίζουν ….. αστροναύτες .


ria είπε... Best Blogger Tips

μπράβο νίκο!
είσαι απίθανος και χειρίστηκες μοναδικά την παρουσίαση του πλούταρχου στο κέντρο!

είναι σεμνός και πολύ ανθρώπινος ο τραγουδιστής αυτός, αλλά πολύ κλαψιάρικα τα τραγούδια που έχει ερμηνεύσει.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** DaisyCrazy, δυστυχώς δεν ξέραμε πως θα έρθει να είμαστε έτοιμοι με κάποια κάμερα, και η φωτογραφία είναι απο το iPhone μου, ευτυχώς βγήκε καθαρή.
Περισσότερο υλικό όμως ανέβασαν κάποιοι απο το μαγαζί στην σελίδα του Ρομέο, στο Facebook όπου μπορείτε και να τις δείτε εδώ:
Romeo Photos


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία μου, σ' ευχαριστώ πολύ

*** Eva F. του μοιάζω έ; :))

*** Γιώργο, σίγουρα ο σεβασμός, η αναγνώριση και η αγάπη του κόσμου δεν είναι ποτέ τυχαία. Κερδίζονται με κόπο.

*** zoyzoy μου, έχω άπειρες φορές βρεθεί δίπλα σε αστέρια, θεωρώ ειλικρινά τυχερό τον εαυτό μου. Να 'σαι καλά Ζουζού μου.

*** MOLEMOU, σ' ευχαριστώ Νικόλα μου, αν και το "αστέρια" δεν το έχω κερδίσει όπως ο Πλούταρχος. Μερικές φορές, απλά στεκόμαστε δίπλα σε ένα άστρο, για να λουστούμε για λίγο με το δικό του φώς, αυτό δεν μας κάνει αστέρια όμως :)

***


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Eva Neocleous, σε ευχαριστώ πολύ. Και ναι, όντως έμεινα με τις καλύτερες εντυπόσεις απο τον Γιάννη Πλούταρχο, μα και απο τα υπόλοιπα μέλλη της παρέας του επίσης, όλοι τους ένα κι ένα παιδιά.

*** Jeronimo, είναι ίσως απο τους πιο μετρημένους και αγαπημένους τραγουδιστές, δίχως ποτέ να δώσει αφορμή για αρνητικά σχόλια η προκλήσεις γενικά.
Σπάνιο φαινόμενο, την εποχή που συνηθίσαμε να βγάινει ο κάθε ένας να λέει ότι να 'ναι για να ακουστεί το όνομά του και μόνο, δίχως να λέει τίποτε ουσιαστικά.

*** NANTIA-BAD RELIGION 7, φιλάκια, σ' ευχαριστώ πολύ Νάντια μου. Πώς περνάς εσυ; τι λέει η ζωή στην Κύπρο; :-))

*** matriga, όταν ο Γονίδης εργαζόταν εδώ στο Τορόντο, στο μαγαζί του Κώστα του *Κ*, είπε στο αφεντικό ένα βράδυ. Κώστα, δώσε μου δέκα χιλιάδες δολλάρια, να πάω Ελλάδα να κάνω δίσκο, θα γίνω όνομα, και θα σου τραγουδάω μετά σχεδόν τζάμπα όταν έρχομαι Τορόντο.
Ο Κώστας τον ειρωνεύτηκε, μην πω τον έβρισε κι όλας. Ο Σταμάτης όμως, όχι μόνο έγινε όνομα, μα για μένα είναι απο τους ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ στο είδος. Ο Κώστας φυσικά, χτυπάει το κεφάλι του. Ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει για κανένας, οπότε "μηδένα πρό του τέλους μακάριζε" μα και "μηδένα προ του τέλους αποδοκίμαζε".
Αυτό το έγραψα τώρα απλά, γιατί μου το θύμισαν τα λόγια σου εκεί με τα σχεδιάκια του Γιάννη στο τραπέζι.
Φιλιά, και σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου :))


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, λές να γίνει τέτοιο θαύμα ποτέ;
Να σαι καλά Γιάννη μου :))

*** Βασσίλη, δεν τον γνώρισες έ; Πάντως απο πίσω ακριβώς, είναι τα κουτιά με τον καφέ και κάτι κατσαρόλια.. Θα βρεθούμε κάποιο καλοκαίρι, που θα μου πάς..


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** fani, κι όμως δεν είναι πάντα τα αυτονόητα ο κανόνας, μα η εξαίρεση.
Και σίγουρα δεν περίμενα να καταξιοθώ απο την παρουσία του Πλούταρχου, γιατί η καταξίωση άλλες φορές αργεί, κι άλλες δεν έρχεται ποτέ. Η ζεστασιά όμως, και η αγάπη του κόσμου, μα και των περισσότερων συναδέλφων μου καλλιτεχνών, στην μέχρι σήμερα ταπεινή πορεία μου, είναι η δική μου καταξίωση. Στο θέμα φωνής τώρα, σ' ευχαριστώ που σου αρέσει η φωνή μου, μα δεν θα την συγκρίνω με του Πλούταρχου, ούτε κανενός άλλου την φωνή, γιατί απλά ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του χροιά, δεν κάνουμε λοιπόν συγκρίσεις. Απλά είτε κάποια φωνή μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει. Τόσο απλά. Και σίγουρα το στύλ ακουσμάτων του κάθε ενός διαφέρει. Δεν ακούμε όλοι για παράδειγμα μέρα νύχτα Πρωτοψάλλτη, δεν παύει όμως να είναι μία απο τις κορυφαίες φωνές. Σ' ευχαριστώ Φανή :))

*** JOKER-PANAXA, όντως δεν το παίζει αστροναύτης, και μπράβο του.
Στο αν "γλεντάμε" τώρα, έχω κάποιες ενστάσεις. Βλέπεις, η τσιγαροαπαγόρευση, η ποτοαπαγόρευση μετά τις 3, και το Rufian-system εδώ, κάνουν καλά τη δουλειά τους ώστε να "μήν" γλεντάμε όπως θα θέλαμε.

*** ria, ήθελα να πω λίγα λόγια, γιατί αισθάνθηκα την ανάγκη να τα πώ, και δίχως να φανεί σαν γλύψιμο, γιατί το μισώ. Τα τραγούδια του τώρα, ίσως να τα λές κλαψιάρικα, μα στις συναυλίες του ο κόσμος περνάει μοναδικά, υπέροχα, που σημαίνει πως ξέρει καλά πως να διασκεδάσει το κοινό του.
Έχε του εμπιστοσύνη, ξέρει πολύ καλά, και τι κάνει, και πώς να το κάνει :))

Αγαπητοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας και τα όμορφα λόγια σας.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Μεγαλη κουβεντα σου ειπε ο Πλουταρχος, αυτο για το Μελά λεω.
Αν και η εποχη μας δεν ευνοει τετοιου ειδους καλλιτεχνες, παντα θα υπαρχει κοσμος που θα γουσταρει τα βαρια λαϊκα, αυτο νομιζω.

Καλησπερα.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

GIA OLOYS EMAS EDO EISAI ENA ASTERI KAI AS MH TO PARADEXESE,


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next