13 Ιανουαρίου 2010



34 Πότε καταλαβαίνεις τον φίλο σου;


Έγινα σαράντα έξι, για να καταλάβω πως, η γιαγιά μου είχε απόλυτο δίκιο σε ένα πράγμα που μου είχε πεί, και που ως τώρα ποτέ δεν είχα πιστέψει. Βλέπεις κυκλοφορούν αρκετοί μύθοι, και ένας απο αυτούς είναι τόσο πολύ διαδεδομένος, ώστε κατάντησε κανόνας. Ο μύθος, πως "στις δύσκολες στιγμές καταλαβαίνεις τον φίλο". Να γιατί το θεωρώ μύθο. Σε μια δύσκολη στιγμή, ίσως σε βοηθήσουν ή σου σταθούν κάποιοι φίλοι, μα ίσως και να μην σου σταθούν. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν ήθελαν υποχρεωτικά. Ίσως να μην μπορούσαν. Απο την άλλη πάλι, δεν σημαίνει πως όποιος σου σταθεί σε μια δύσκολη, είναι αληθινός φίλος σου. Ίσως το κάνει υστερόβουλα, γιατί μπορεί να ελπίζει σε κάποια ανταπόδωση, ή να του έχεις υποχρέωση μετά. Έλεγε η γιαγιά θυμάμαι τότε. "Κάθε άνθρωπος μπορεί να υποκριθεί τέλεια τον λυπημένο. Κανένας όμως δεν μπορεί να υποκριθεί τέλεια τον χαρούμενο αν δεν χαίρεται στ' αλήθεια. Στην χαρά σου φαίνονται οι φίλοι σου παιδί μου". Ποτέ δεν ξέχασα αυτήν την κουβέντα της. Καθόμουν και αναρωτιόμουν για χρόνια, "μα πώς είναι δυνατόν, κάπου θα έκανε λάθος η γιαγιά". Όχι φίλε, δεν έκανε κανένα λάθος. Την αλήθεια έλεγε, απλά το φτωχό μυαλό και η απειρία μου δεν με άφηναν να την δω. Και τα παραδείγματα διαδέχονταν το ένα τ' άλλο. Κέρδισε ο Θανάσης κάποια χρήματα στο λαχείο. Κανέναν από τους δήθεν φίλους του δεν άκουσα να πει "μπράβο στον Θανάση, σε καλή μεριά, πάμε να τον συγχαρούμε". Κάποιος είπε θυμάμαι, "ρε τον κωλόφαρδο τον Θανάση", άλλος είπε "καλά, σ' αυτόν βρήκαν να πέσουν τόσα λεφτά;", άλλος πάλι "τέτοιος βλάκας που είναι, σε λίγο δεν θα έχει μία πάλι", ή "κοίτα ρε που πάνε τα λεφτά".. Χαιρέκακα και μίζερα τα λόγια τους, γεμάτα φθόνο και ζήλια. Όταν όμως είχε τρακάρει, τρέχανε να τον δούνε τάχα στο νοσοκομείο, και δήθεν θα μαζεύανε και χρήματα να φτιάξει το αμάξι του, και που ποτέ δεν το δέχτηκε θυμάμαι ο "βλάκας" και ο "κωλόφαρδος" Θανάσης. Πόσες φορές έχετε δεί τους δήθεν φίλους η φίλες σας να χαίρονται στην χαρά σας; Πόσες φορές ακούσατε να λένε μπράβο και να χαίρονται για σας, όταν σας είδαν να κυκλοφοράτε χεράκι χεράκι με το όμορφο ταίρι σας; Πόσες φορές αντίθετα δεν ακούσατε να σιγομουρμουρίζουν, "δες ρε το χτικιό με τι κυκλοφοράει" ή "καλά, μυωπία έχει η γκόμενα"; Πόσες φορές δεν ένοιωσα και εδώ, με αυτό εδώ πέρα το blog, τον φθόνο και την κακία απο τόσους που πέρασαν και γύρισαν την πλάτη μια μέρα, χωρίς αιτία στην ουσία, και δίχως λόγο; Τι; και ποιός είναι ο ΑΑΤΟΝ, και γιατί να έφτασε όπου έφτασε ο ΑΑΤΟΝ, και γιατί να κερδίζει ο ΑΑΤΟΝ, γράψτον στα τέτοια σου τον ΑΑΤΟΝ, και ότι σαχλαμάρα βάλετε στο μυαλό σας, την ακουσε ο ΑΑΤΟΝ.. Τα μόνα πράγματα που δεν ξέρει ακόμη ο ΑΑΤΟΝ, είναι το τι θα ακούσει ακόμη, τα έξι νούμερα του Λόττο, και το πότε θα πεθάνει. Αυτά τα τρία μονάχα. Θα τα μάθει κι αυτά, που θα πάει. Και θα μπορούσα εδώ, να γράψω τόσα πολλά παραδείγματα καθημερινής μιζέριας, δικά μου μα και πολλών άλλων, που θα καθόσασταν να διαβάζετε για ώρες. Θα μπορούσατε κάλλιστα να γράφατε κι εσείς κάποιες δικές σας εμπειρίες στα σχόλια, και κάθε φορά που θα πατούσατε "Αποστολή σχολίου" να θυμόσασταν κι άλλη. Εσύ που ίσως διαβάζεις αυτές τις γραμμές, πιστεύεις στ' αλήθεια πώς στην λύπη σου καταλαβαίνεις τους φίλους σου, κι όχι στην χαρά σου; Εικόνα ανάρτησης: Ιωάννα (To Fioro)
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



34 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Αααα να με συγχωρείς αυτό το ξέραμε! :p

Όντως ο φίλος φαίνεται στη χαρά. Αλλά ορισμένοι το έχουν πάρει τόσο αυτολεξεί αυτό, που γίνονται από καχύποπτοι εως και κουτοπόνηροι κι όταν τους συμβαίνει κάτι σούπερ δεν το ανακοινώνουν μην ζηλέψουν οι άλλοι λες κι είχαν την έννοια τους στην τελική....υπάρχει και η άλλη πλευρά δηλαδή εκείνου που κάθε φορά που πετυχαίνει κάτι, νομίζει ότι είναι και το κέντρο του κόσμου! :)
(δεν πάει σε σένα αυτό να εξηγούμαστε!)


D.Angel είπε... Best Blogger Tips

Θα συμφωνήσω με τη γιαγιά!Η ζήλια, ο φθόνος κι ο εγωισμός κάνει τους ανθρώπους να κακιώνουν στη χαρά του άλλου!Πολλές φορές όμως μου χει συμβεί να χαίρονται κ με τη λύπη μου!Γι αυτό καλύτερα με τον σκύλο μου!!!!Μια χαρά περνάμε!
Φιλιά πολλά


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Αχ την πήρα την πρωτιά.Πλάκα κάνω.Έχεις δίκιο Νίκο.
Μέχρι τώρα δεν το είχα καταλάβει, αλλά έτσι όπως το τοποθετείς, κατάλαβα ότι κάθε φορά που θα μου συμβεί κάτι καλό,πάντα διακρίνω ένα κόμπιασμα στο μπράβο τους.Τελικά πόσα θα μάθω ακόμη από σένα;
Να μου πεις "μικρή" είμαι ακόμη που θα πάει,θα ξυπνήσω.
Βέβαια για μην είμαι άδικη, έχω κάποιον άνθρωπο που χαίρεται με την χαρά μου,ειλικρινά και το εισπράττω αυτό.Ένας κούκος όμως δεν φέρνει την άνοιξη.


Είμαστε και μείς εδώ! είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο,το φιλε το γραφω επειδη ειναι σχετικο με το θεμα αλλα και επειδη σε λογαριαζω σαν φιλο με την ευρεια εννοια φυσικα γιατι δεν σε γνωρισα ακομα.Η γιαγια σου ειχε απολυτο δικιο,οπως και συ μεχρι πριν λιγο καιρο,αυτο ειναι ανθρωπινο γνωρισμα πιστευω εγω.Ειναι στη φυση μας να επενδυουμε στην ελπιδα και αντιθετα στην λογικη μας και στην κατα βαθος υπαρξη ανθρωπισμου μεσα σε καθε ον τριγυρω μας.Πρεπει να συσωρευτουν παρα πολλες εμπειριες για να κατωρθωσει η λογικη μας να επιβληθει στο συνειδειτο μας "ειναι".Εσυ παλι καλα που το καταφερες στα 46 σου,ή πολλες σφαλιαρες εφαγες ή ειχες μικρη ανοχη.Εγω επρεπε να καβαντζαρω τα 50 για το εμπεδωσω(τωρα ειμαι 53).Ειχα βλεπεις μεγαλη ανοχη στις σφαλιαρες!!!
Φιλικα Λεωνιδας.......aka Περίοπας.
Υσ.Τις καλυτερες ευχες μου για το νεο ΕΤΟΣ με υγεια.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ο φίλος φαινεται παντού,Καπετάνιε μου!Και ευτυχώς έχω φίλους,τουλάχιστον στην Ελλάδα,αλλά ακόμη και μέσα στα μπλόγκια,έτσι θέλω να πιστεύω...


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ.ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΙΣ ΛΥΠΕΣ.ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ.

ΦΙΛΙΑ ΛΕΞΗ ΙΕΡΗ
ΑΝΘΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΠΑΝΙΩΣ
ΜΑ ΑΝ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ.

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.


next_day είπε... Best Blogger Tips

αχ καλέ μου...δυστυχώς το κατάλαβα νωρίς, αλλά και πάλι δεν μαθαίνω απο τα λάθη μου..αν μαθω και γίνω καχύποπτη ίσως και να γυρίσω την πλάτη σε κάτι καλό!!!!
Όμορφη ανάρτηση καλέ μου!!!
Φιλί γλυκό!


athinovio είπε... Best Blogger Tips

Κοίτα, αν ψάχνεις άνθρωπο να μη ζηλεύει τότε μάλλον θα μείνεις χωρίς φίλους ή με ελάχιστους. Η δική μου καλύτερη φίλη έκλαιγε στο γάμο μου, γιατί είχε χωρίσει και θυμήθηκε τον άντρα της...

Συνολικά καταλαβαίνεις. Και στη χαρά και στη δυσκολία, και στη γιορτή και στη δουλειά, ο φίλος είναι για όλα.

Άλλωστε οι κοτσάνες που λέμε μερικές φορές, δεν σημαίνουν τίποτα. Ξέρω άτομο που αντί για καλημέρα μας έλεγε "Καλώς τον κώλο μας" και περίμενε να γελάσουμε!


(ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ είπε... Best Blogger Tips

Η δική μου γιαγιά πάλι μου έλεγε: "Φίλος αληθινός είναι αυτός που όταν πέσεις θα σου δώσει το χέρι του και θα σε τραβήξει να σηκωθείς κι όχι αυτός που θα κάτσει δίπλα σου να σ' ακούει να μιξοκλαίς και να σε λυπάται... Κι όταν πετάξεις ψηλά θα σου δέσει μια κλωστή απ΄το χέρι, θα σε καμαρώνει και θα σε κρατάει να μην ξεφύγεις πολύ και έχεις απότομη πτώση. Με την ίδια θέρμη... Γιατί τίποτα στη ζωή δεν κρατάει για πάντα...Ούτε ο πόνος, ούτε η χαρά..."
Μέχρι τα 32 μου δε βρήκα κάποιον να είναι δίπλα μου με την ίδια θέρμη και στα εύκολα και στα δύσκολα... Στις εναλλαγές της ζωής οι περισσότεροι εξαφανίζονται... Δυστυχώς είναι δίπλα μας ή για να δείχνει καλύτερη η δική τους ζωή στη στενοχώρια μας ή επειδή θέλουν κάτι να κερδίσουν από τη χαρά μας... Μεγάλο θέμα οι ανθρώπινες σχέσεις...
Καλό απόγευμα!


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό μαζί σου Νίκο.Το δύσκολο είναι να σταθεί και στη χαρά μαζί σου ο φίλος και μάλιστα να χαίρεται πιο πολύ από σένα τον ίδιο.Κατά τα άλλα, εύκολα μπορεί να δείξει κάποιος ότι συμμερίζεται τον πόνο σου, όμως αυτό μπορεί να υποκρύπτει υποκρισία και τυπικότητα.
Πιστεύω πως σήμερα η έννοια της αληθινής φιλίας έχει μεταλλαχθεί σε κάτι άλλο.Ευκαιριακές σχέσεις,σχέσεις συμφέροντος.Γενικά έπαψαν να διακρίνουν τη φιλία τα ανιδιοτελή κίνητρα.


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Εγώ ξέρω την παροιμία που λέει:
«Δείξε μου τον εχθρό σου να σου πω ποιός είσαι.
Γιατί αν μου δείξεις το φίλο σου, δεν ξέρω
αν όντως είναι φίλος σου!»


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Λες τα πράγματα όπως ειναι, χωρίς εξωραϊσμούς και γλυψίματα. Μπράβο! Βέβαια αυτο έχει και τις συνεπειές του, ε?
Ως προς το σημερινό σου θέμα,έχω να πω ότι η γιαγια σου ήταν σπουδαίος άνθρωπος. Προσωπικά, πόνεσα πολύ και ακόμη δεν έχω ξεπεράσει το ότι σε όλα τα "λαχεία" της ζωής μου αντίκρυζα θλιμμένα ματάκια "φίλων" να με κοιτάνε. Βέβαια, δεν μπορεις και να διώξεις τέτοιους φίλους γιατι απλά στο τέλος θα μείνεις χωρίς κανέναν ανθρωπο γύρω σου.


VATOLAKKIOTIS είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα γεια σου. Επέλεξες για σήμερα ένα θέμα που σίγουρα απασχολούσε και απασχολεί άτομα με συνείδηση και συναίσθημα. Μία όμορφη ανάρτηση, που αν γυρίσουμε πίσω σελίδες από το παρελθόν, θα θυμηθούμε πολλές ιστορίες. Μία φράση που θυμάμαι από το γυμνάσιο στα αρχαία ελληνικά στις πρώτες σελίδες αναφερότανε στη φιλία " ο φίλος τον φίλο, σε πόνους και κινδύνους γνωρίζει". Σοφό το αρχαίο ρητό και ακόμη πιο σοφές οι κουβέντες της γιαγιάς. Είναι ένα θέμα που θα μπορούσαμε να συζητάμε για ώρες ολόκληρες. Είναι ένα θέμα που σε κάποια στιγμή σε κάνει να λες "δεν υπάρχουνε φίλοι", "υπάρχουν πλέον μόνο συμφέροντα". Με τον καιρό όλοι σε κάποια στιγμή καταλαβαίνουμε το τι γίνετε γύρο μας. Κάποτε με προβλημάτιζε το θέμα αυτό γιατί θεωρητικά είχα πολλούς φίλους. Τώρα φυσικά ξέρουμε να προσέχουμε καλύτερα τον εαυτό μας και φερόμαστε ανάλογα. Η ζωή συνεχίζεται !!! Μησκάτε για κανέναν !!! Ο άλλος σήμερα σε ξέρει και την επόμενη δεν ξέρεις γιατί δεν σου μιλάει !!! Κάνω λάθος ???


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLA PARE TA NOUMERA GIA TO LOTO.15*12*5*49*22*36*AMA TO PIASIS DOSE KAI MENA TA POSOSTA MOU.
NIKOLA UGEIA PANO APO OLA KAI META OLA TA ALLA.OSO GIA TOUS FILOUS EGO KAI MONO EGO TOUS KSERO,OPOS KAI ESI TOUS DIKOUS SOU.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Καλησπερα Νικολα.
Συμφωνω οτι τον πραγματικο φιλο τον τσεκαρεις στη χαρα και οχι μονο στη λυπη.

Εγω παντως εχω τσεκαρει τους αληθινους φιλους με αυτο τον τροπο. Αν δλδ ηταν διπλα στις λιγες φορες που πραγματικα ηταν μερες χαρας για μενα (οπως και για ολους τους ανθρωπους). Στο γαμο και στη γεννηση του παιδιου μου.

Οσοι ηταν ειτε ωσει παροντες ειτε πολυ περισσοτερο αποντες, αυτους δεν τους θεωρω φιλους πλεον.

Μεγαλο θεμα ανοιξες...


Εφη είπε... Best Blogger Tips

''φιλια ειναι μια ψυχη που κατοικει σε δυο σωματα'' ειπε ο Σωκρατης. αυτο ειναι αδυνατον να γινει. αρα;;; ο μονος φιλος μας, ειναι ο εαυτος μας, γιατι μονο εκει μπορει να κατοικησει η ψυχη μας. εφτασα στα 47 και μεχρι τωρα , οσους φιλους κι αν εκανα, ολοι, οταν τους χρειαστηκα να με στηριξουν ψυχολογικα, ολοι, εξαφανιζονταν. ουτε την χαρα μου, ουτε την λυπη μου , μοιραστηκε κανεις μαζι μου. τελος παντων. ειναι πολυ μεγαλο το θεμα της φιλιας και μπορω να γραψω βιβλιο γι αυτην. γιαυτο λοιπον λεω και γω''ο πιο καλος μου φιλος ειναι ο εαυτος μου''. καλο ξημερωμα.


Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

Νίκο την καλημέρα μου,
σχετικά με το ερώτημα που μας θέτεις αυτήν φορά, επέτρεψε μου να πιστεύω πως ένας αληθινός φίλος φαίνεται και στις δυο περιπτώσεις.

Και στις χαρές μα και στις λύπες !!! Και σε αυτό είμαι απόλυτος.

Ακόμη, ο όρος φιλία είναι μια πολύ συνθέτη έννοια και ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν την αντιλαμβάνονται όλοι οι άνθρωποι το ίδιο...

Τώρα σε ότι αφορά "την περίπτωση του Θανάση", τα "φιλαράκια" του, προφανώς είναι διπρόσωποι χαρακτήρες μάλλον,γιατί δεν είναι λογικό από την μια να τον "θάβεις"...σε μια στιγμή προσωπικής ευτυχίας(βλ.:όταν κέρδισε το λαχείο) κι από την άλλη να σπεύδεις να τον "βοηθήσεις" (βλ.: όταν τράκαρε...) !!!

Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

Την καλημέρα μου και πάλι.
Σπύρος από Λαμία.


Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

Και μιας και το έφερε η κουβέντα περί φιλίας να κι ένα λαικό γνωμικό ή παροιμία αν θες, που λέει:

" ΘΕΕ ΜΟΥ ΦΥΛΑΓΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ. "

Αυτό έτσι,προς προβληματισμό και σχολιασμό για το αναγνωστικό κοινό σου.
;-)


Γιώργος Φάκος είπε... Best Blogger Tips

Δεν θα διαφωνήσω σε πολλά, ούτε θα συμφωνήσω σε ολα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην ανάρτησή σου, που μάλλον έγινε κάτω από κάποια πολύ πρόσφατη εμπειρία σου, αλλά και στα σχόλια. Προσωπικά πιστεύω πως ο πραγματικός φίλος φαίνεται κυρίως στην ανάγκη. Εκεί που όταν νιώθεις πως όλα γύρω σου καταρρέουν και χρειάζεσαι ένα στήριγμα. Στη χαρά του, φυσικά θα πρέπει να χαίρεσαι, όπως κι εκείνος στη δική σου. Αλλά νομίζω πως οι πραγματικές φιλίες δοκιμάζονται στις δύσκολες στιγμές. Βέβαια, όλα είναι θέμα προσωπικών εμπειριών κι αντιλήψεων. Κι εγώ έχω πληγωθεί από φίλους (ενδεχομένως πλήγωσα κι εγώ άθελά μου), όμως συνεχίζω (αν και λόγω επαγγέλματος θα έπρεπε ίσως να είμαι πιο προσεχτικός) να πιστεύω στους ανθρώπους. Και στο διάβα της ζωής μου πιθανόν να προδοθώ και από άλλους...


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Μάγισσα Κίρκη, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς και δεν διαφωνώ καθόλου. Σ' ευχαριστώ που δεν μας ξεχνάς :)

*** D.Angel, κακό να είναι κάποιος χαιρέκακος. Σε καταλαβαίνω. Σίγουρα το σκυλάκι είναι καλή παρέα και πιστή, μα δεν κάνει να απελπιζόμαστε, έχουμε ευτυχώς και τους πραγματικούς φίλους :)

*** Θεοδοσία, δεν είναι απόλυτο, μα ένας που δεν σε αγαπάει πολύ, δεν χαίρεται στη χαρά σου.

*** Λεωνίδα, δεν γνωριστήκαμε ακόμη και απο κοντά, μα το να με θεωρείς απο τώρα φίλο σου με τιμά. Αμοιβαία η φιλία και απο μένα.

*** Βασσίλη μου, με τέτοια ψυχή πως να μην έχεις φίλους; Νομίζω πως είναι και θέμα χαρακτήρα το να κάνει κάποιος φίλους η εχθρούς. Εγώ έχω και στα δύο ταλέντο. Σε έφαγα :Ρ

*** JK μου, πανέμορφο το στιχάκι, σ' ευχαριστώ.

*** next_day, που μου χάθηκες εσυ; όλα καλά; πολύ χαίρομαι που σε βλέπω ξανά :) Φιλιά πολλά, και όχι, να μην βάλεις μέσα σου την καχυποψία. Όπως λέει και η Κίρκη, τότε θα κλείσουμε την πόρτα στους πάντες, και θα είναι άδικο.

*** athinovio, τι μου θύμησες.. στον γάμο μου η καλύτερη φιλενάδα της πρώην μου έκλαιγε επίσης, γιατί λέει δεν την άκουσε και με πήρε. Η πλάκα είναι πως ποτέ δεν έπαψε να το λέει, ακόμη και όταν ήρθε να ζητήσει να μου βαφτίσει την κόρη. Ε, τότε πήρα εκδίκηση :)

*** (ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ, καλώς ήρθες. Πανέξυπνο το Nickname ομολογώ :)
Ναι, συμφωνώ πως το θέμα "ανθρώπινες σχέσεις" είναι τεράστιο, ούτε φυσικά διανοήθηκα πως θα έλυνα κάποια πυχή του εδώ. Απλά, νομίζω πως κάθε γνώμη είναι ξεχωριστή και πολύτιμη.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Eύα μου, ακριβώς αυτό είναι που λέω στην ανάρτηση. Δεν λέω πως ο αληθινός φίλος δεν θα σου σταθεί, απλά λέω ότι ο "κάλπικος" θα αποκαλυφθεί στην χαρά μας.

*** Apokalipsis999, έχει πολλές παροιμίες με φίλους. Να κι άλλη μία:
"Όταν πεθάνω, θέλω να με θάψουν οι εχθροί μου. Οι φίλοι μου με έθαβαν μια ζωή"
Πετυχημένη θα έλεγα :)

*** Ανώνυμε φίλε, μου θύμησες με τα τελευταία σου λόγια ένα τραγούδι των Πυξ-Λάξ (δικό τους αν δεν κάνω λάθος(?))
"όταν πεθάνω ρε κουφάλες,
χάρισμά σαςμ
τα μαύρα ρούχα
και τα μαύρα τα γιαλιά σας,
με τα μάτια δακρυσμένα,
τι καλό παιδί θα πείτε,
ρε άντε να χαθείτε".
Σωστά; :)

*** VATOLAKKIOTIS, αν κάνεις λάθος; Ρώτησες το πιο κατάλληλο άτομο. Δεν κάνεις καθόλου λάθος σε πληροφορώ φίλε μου..

*** MOLEMOU, δεν πιστεύω να θέλεις να σου πώ τι έπιασα με τα νούμερα που μου δωσες ;-)
Νικόλα, μακάρι να ξέραμε τους πραγματικούς μας φίλους.. μακάρι να γνωρίζαμε ποιοί είναι πάντοτε. Θα τους αδικούσαμε λιγώτερο.

*** Αντωνη, ίσως ήσουν σκληρός, ίσως έπραξες δίκαια. Δεν μπορώ να γνωρίζω, παρά μόνο εσύ καλύτερα. Αλά είναι αλάνθαστη μέθοδος. Άνοιξα μεγάλο θέμα; να σου πώ, μου αρέσουν κάτι τέτοια θέματα, γιατί γενικά μου αρέσει η κουβέντα, η συζήτηση. Και δεν το εννοώ σαν ποσότητα σχολίων, μα σαν ποιότητα διαλλόγου.

*** Εφη, έγραψες μια αλήθεια. "Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο εαυτός μου". Να συμπληρώσω, "ή ο μεγαλύτερος εχθρός μου".
Πάντως, κανένας δεν μπορεί να μας αγαπήσει περισότερο απο τον ίδιο μας τον εαυτό, ούτε η μάννα μας, αυτό είναι κανόνας.

*** Σπύρο μου, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Όπως είπα και πιο πάνω σαν απάντηση στο σχόλιο της Εύας, επαναλαμβάνω πως, δεν λέω ότι ο αληθινός φίλος δεν θα σου σταθεί σε μια δύσκολη στιγμή. Μα ίσως σου σταθεί και κάποιος που δεν είναι πραγματικά φίλος σου.
Απλά, με την "μέθοδο της γιαγιάς" ξεσκεπάζεται πανεύκολα ο σε παρένθεση "φίλος".


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Φίλε Γιώργο, καλά κάνεις και πιστεύεις στους ανθρώπους. Έτσι πρέπει. Αν και δεν διαφωνώ στο σκεπτικό σου, απλά, να μην επαναλαμβάνομαι ξανά, στην ουσία λέμε το ίδιο πράγμα, μόνο που εμβαθύνω πιο πολύ. Τίποτε περισσότερο.


ekabitis είπε... Best Blogger Tips

Τελικά πόσο δίκιο έχεις. Και εσύ και η γιαγιά σου! Κάποιες φορές όλα είναι μπροστά στα μάτια μας, αλλά δεν μπορούμε να τα δούμε! Χρειάζεται μια αφορμή για να το συνειδητοποιήσεις. Και η αφορμή αυτή είσαι ...ΕΣΥ.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου σοφή γιαγιούλα είχες. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που σου είπε γιατί μου έχει τύχει. Όταν μου συνέβηκε κάτι πολύ καλό και στα μάτια της καλύτερης μου φίλης δεν είδα χαρά αλλά ζήλια και πίκρα και υποκρισία. Ναι έτσι είναι στη χαρά φαίνονται οι φίλοι.
Φιλιά


ntavos είπε... Best Blogger Tips

Αδερφέ μου Νίκο,να γνωριστούμε λίλο καλύτερα,Γιάννη με λένε,σου απαντώ με μία κουβέντα,έγραψες......
Είμαστε έτοιμοι να μπήξουμε τα κλάματα,αλλά δεν αντέχουμε τη χαρά του άλλου,αυτά τα λίγα από μένα....


Ευριδίκη είπε... Best Blogger Tips

Φίλοι ελάχιστοι..Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριου και κάτω από τα 4..ΓνωστοΊ πολλοί,ΚΑΛΟΊ ΓΙΑ ΠΑΡΈΑ ΑΛΛΆ ΦΊΛΟΙ ΠΟΤΕ.. Κάπου Στα τριανταπέντε μου εφτασα να ξεχωρίζω φίλους από γνωστούς..Από το τι μου λέει το ένστικτό μου.και πίστεψέ με ΄φίλους δεν μου δείχνει πια εδώ και χρόνια..Ασε που ξεσκαρτάρισα κιόλας..
Καλή σου μερα και καλη χρονια αφού δεν σου ευχήθηκα


ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Kαλησπέρα σας
Φίλος είναι αυτός που χαίρεται στη χαρά σου και αυτός που θα σου θυμίσει τα λόγια απο το τραγούδι της καρδιάς σου όταν εσυ τα ξεχάσεις. ...Όπως εσείς αγαπητοί μου


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** ekabitis, δεν ξέρω αν αξίζω την τιμή φίλε μου, σ' ευχαριστώ όμως

*** DaisyCrazy, ψιλοχάθηκες εσυ μικρή ή μου φάνηκε; Και ότι ήμουν έτοιμος να αρχίσω να σε ψάχνω :)

*** ntavos, κάπως έτσι γίνεται φίλε Γιάννη, λυπηρό μα έτσι είναι. Σ' ευχαριστώ και χαίρομαι για την γνωριμία, καθώς και για την αποκάλυψη του πραγματικού σου ονόματος.

*** Ευριδίκη, όντως έχουμε περισσότερο γνωστούς παρά φίλους όλοι μας, και λογικά να συμβαίνει αυτό. Ο αληθινός φίλος, είναι ένας μικρός Θεός για κάθε ένα απο μάς, μετά τους γονείς μας.

*** ΟΔΥΣΣΕΑΣ, πολύ ωραία λόγια φίλε μου. Σ' ευχαριστώ!


cristal είπε... Best Blogger Tips

Πολύ με άγγιξαν τα λεγόμενα σου για ακομη μια φορα και ειδικά σε αυτο το θέμα με τους φίλους.
Αυτό ειναι και το μοναδικό τεστ:να χαίρονται για σενα.
Και πραγματικά τοσα χρονια πολλά φιλαρακια μου μειναν μετεξεταστέοι...
Να κοιτάτε τους φίλους στα ματια αν λαμπουν απο χαρά και πότε:στην ευτυχία σου ή στην λύπη;
Να σαι καλα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Cristal, σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου, μου άρεσε, αλήθεια στο λέω..


ioanna είπε... Best Blogger Tips

σωστή η γιαγιά... (δυστυχώς)


Red Ladybug είπε... Best Blogger Tips

Πόσο δίκιο είχαν οι παλιοί. Όντως στη λύπη όοοολοι είναι εκεί να σε δούν να υποφέρεις. Στη χαρά σου σκάνε απο τη ζήλια. Και αυτό εγώ το έχω νιώσει στο πετσί μου που λένε. Μόλις χθές ανακόινωσα ένα ευχάριστω νέο-τουλάχιστον για μένα- στη φίλη μου και ενώ περίμενα να αρχίσει να γελάει να με φιλάει να με αγκαλιάσει...αδίκως περίμενα, η απάντηση ήταν με κατεβασμένα μούτρα , (άσε δε η απάντηση την οποία δεν μπορώ να πώ μήπως και εκτεθώ). Τόιοοονγκ...και μένω μαλάκας. Λες και της έλεγα οκ τώρα πάω για καφέ.Τώρα τι να πώ?Τόσο η ιδέα μου είναι. Γιαυτό τους έχω κάνει όλους πέρα και έχω το στόμα μου κλειστό αλλα μετά στη λένε κιόλας γιατι δεν τους λές νέα σου. Τι να πώ...το σταυρό μου κάνω και ο Θεός να με φυλάει.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Να πω με τη σειρά μου πως συμφωνώ κι εγώ απολύτως με τη γιαγιά! Έχω μια μέση ευφυϊα η οποία όμως είναι αρκετή ώστε να διακρίνω πως το "μπράβο, συγχαρητήρια κλπ" λέγονται με μισή καρδιά από τους φίλους κάθε που τους ανακοινώνεις τα καλά σου νέα... Όμως μπορείτε να μου απαντήσετε σε κάτι; Γιατί συνεχίζουμε και τους κρατάμε αυτούς τους φίλους? Προτιμάμε κι εμείς την υποκριτική φιλία από τη μοναξιά ? Κάθε φορά που διαπιστώνω πως πέρα από την οικογένεια κανείς άλλος δεν χαίρεται με την χαρά μου πιο πολύ θυμωνω με τον εαυτό μου που δεν σουταρω τους ψεύτικους φιλους από φόβο μήπως δεν έχω με ποιον να πάω για καφέ, διακοπές κλπ...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next