12 Ιανουαρίου 2010



4 Ο τροχός των χρωμάτων


Παλιότερα σας είχα κάνει μια ανάρτηση, με κώδικες απο χρώματα και αποχρώσεις που ίσως χρειαστείτε κάποια στιγμή, ασχολούμενοι με το Design του blog σας. Η τότε ανάρτηση ήταν υπερβολικά μακροσκελής θα έλεγα. Σήμερα σας δίνω έναν νέο τρόπο, με κάποια βασικά χρώματα, και που γυρνάνε πάνω σε έναν τροχό που γυρίζει, και που όταν πατήσετε πάνω σε ένα χρώμα, σας δίνει δεξιά τον κώδικά του, καθώς και κάποιους κώδικες απο άλλες πλησιέστερες αποχρώσεις του. Σας αρέσει;
Εάν βάλετε έναν κώδικα στο κενό τετραγωνάκι κάτω απο τον τροχό (και δίχως την πρόθεση #) κάποιου χρώματος και πατήσετε "Update", θα σας δείξει το χρώμα και τις αποχρώσεις του. Δοκιμάστε το. Ευχαριστώ το team www.2createawebsite.com και τον Mohammad Mustafa.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

φανη είπε... Best Blogger Tips

T ε λ ε ι ο !!!!!!
Μπραβο Νικολα , εμενα μου ειναι πολυ χρησιμο για την τωρινη μου ενασχοληση μου.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Νάτο πάλι.Ξέρεις εσύ τι εννοώ.
Τώρα στην ανάρτηση.Όπως πάντα Δάσκαλος.
Σ`ευχαριστώ πολύ για όλα.:)


arkas είπε... Best Blogger Tips

Εξαιρετικά χρήσιμο!!
Μπράβο Νίκο για άλλη μια φορά!


arkas είπε... Best Blogger Tips

Γίνεται να το βάλουμε με κάποιο τρόπο στο blog μας ή το site μας,ή δεν είναι δωρεάν;; :/


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next