21 Δεκεμβρίου 2009



4 INKA Kρήτης (Εξουσιοδοτήσεις κατα Περιβαλλοντικών Τελών)

Κάντε click στην εικόνα να το διαβάσετε (είναι 2 έγγραφα. Το 2ο μπορείτε να το δείτε αν κάνετε scroll το κενό, μετά το τέλος του 1ου εγγράφου). Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να πατήσει κάτω δεξιά το βελάκι, να κατεβάσει την φόρμα της εξουσιοδότησης σε Word στον υπολογιστή του.

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Εγώ που'μαι άσχετη αναρωτιέμαι τι είναι το ΙΝΚΑ;


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο Νίκο για την ανάρτηση αυτή.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σημαίνει Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης και η σελίδα του είναι η :
ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το μπράβο ανήκει στο ΙΝΚΑ και τον πρόεδρό του, που μου στέλνει τακτικά θέματα για δημοσίευση Θεοδοσία μου.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next