04 Δεκεμβρίου 2009



27 Δημοσίευση κάθε νέας ανάρτησης στο Facebook

Συνάντησα κάποια φιλικά μας Blog, τα οποία προσπαθούν να κοινοποιήσουν κάθε τους ανάρτηση στο Facebook μέσω Link κάτω απο την ανάρτηση ή μέσω εικόνων-link, κάτι που δεν δείχνει και τόσο Professional θα έλεγα. Άσχετα αν έχει κάποιος ένα προσωπικό η επαγγελματικό blog. Θα τον ενδιέφερε ίσως να έχει ενήμερους τους φίλους του στο Facebook για κάθε νέα ανάρτησή του. Το Facebook έχει μια "import a blog" επιλογή, που μας επιτρέπει να κάνουμε εισαγωγή (import) και να δημοσιεύσουμε (publish) κάθε ένα απο τα blog updates μας, ώστε να φαίνεται στο Facebook account μας. Τσεκάρει αυτόματα τα RSS feed updates, και αναρτά τα τελευταία blog updates μας στο Facebook λογαριασμό μας. Θέλετε να γίνεται αυτόματα ανάρτηση/δημοσίευση της τελευταίας ανάρτησης του blog σας κάθε φορά στον λογαριασμό σας στο facebook? Ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα για να το κάνετε όσοι δεν γνωρίζετε ακόμη το πώς γίνεται: 1. Περάστε το ποντίκι σας (χωρίς να το πατήσετε) πάνω απο το "Settings" link στην επάνω δεξιά γωνία, και κατόπιν κάντε click στο "Application Settings". 2. Κάντε Click στο "Notes" που θα βρείτε στην σελίδα "Application Settings".

blog-to-facebook-import-1

3. Κάντε Click στο Import a blog link και που θα βρείτε στο "Notes box" δεξιά επάνω. 4. Γράψτε το blog URL σας, ή το RSS feed URL σας και κάντε click στο Import.

5. Κάντε προεπισκόπηση την τελευταία σας ανάρτηση απο το συγκεκριμένο blog σαςκαι κάντε click στο "Confirm" (ή πατήστε το "cancel" button αν κάποτε πάψετε να θέλετε να γίνονται αυτόματα οι κοινοποιήσεις του blog σας στο Facebook account σας).

Μετά τις παραπάνω ενέργειες, το Facebook θα δημοσιεύει αυτόματα κάθε νέα σας ανάρτηση απο δω και πέρα. Ελπίζω να τα καταφέρετε, δεν είναι δα και τίποτε το δύσκολο, έτσι δεν είναι; Λοιπόν; σας άρεσε; πείτε μου την γνώμη σας.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



27 σχόλια:

TeO` είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο Νίκο!! Πολύ καλό!!
Εγώ όμως θα προτιμήσω τον παραδοσιακό τρόπο και να τα βάζω μόνος μου, αφού έτσι θα μπορώ να έχω και εικόνα μαζί με το κείμενο (κάτι που δεν έγινε όταν το έκανε μόνο του το facebook) και ακόμη να μπορώ να γράφω και από πάνω κανένα σχόλιο ή την ομάδα του blog ώστε να μπαίνουν άτομα. ;)


alepoy είπε... Best Blogger Tips

πολύ καλό Νίκο το έκανα και είναι όλα οκ αλλά χωρίς εικόνα δεν νομίζω ότι είναι και πολύ κάλο!!!

πάντως μπράβο για τον κόπο!!!!


Kostas είπε... Best Blogger Tips

Να προσθέσω πως υπάρχει στο facebook μια εφαρμογή η "NetworkedBlogs" όπου προσθέτεις το blog σου και έχει επιλογές για δημοσίευση των αναρτήσεών σου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σίγουρα δεν είναι το ίδιο δίχως εικόνα παιδιά, μα σίγουρα είναι καλύτερο απο το τίποτε. Και απο την άλλη, δεν χρειάζεται να κάνεις κάθε φορά τον κόπο να το αναρτείς ο ίδιος, γίνεται αυτόματα.

Κώστα ναι, και ευχαριστώ. Αν και αυτό έχει περισσότερο να κάνει με δημιουργία δικτύου συνεργαζομενων Blogs και όχι καθαρά την προβολή του δικού μας και μόνο. Νομίζω πως δεν κάνουμε χρήση όλων των δυνατοτήτων του σωστά.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Και εγω την εφαρμογη που ανεφερε ο Κωστας εχω βαλει στο facebook.

Αν βαλω και αυτη που μας προτεινες Νικο, δεν θα ειναι λιγο περιττο;

Καλησπερα!


Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

εχω κι εγώ την εφαρμογή του facebook, αλλά απαιτει τουλάχιστον δηλώσεις από 10 άτομα για επιβεβαίωση ότι είναι δικό μου το Blog, οπότε μετά από δυο βδομάδες από τότε που την χρησιμοποίησα άρχισε να λειτουργεί.


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Αχ τί ωραίο, σ ευχαριστώ!!! :)

Υ.Γ. Και χρόνια πολλά για αύριο, να χαίρεσαι τη γιορτή σου, πάντα ευτυχισμένος, υγιής και μουσικός!!!


zeidoron είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ φίλε Χρόνια Πολλά με υγεία και κάθε ευτυχία!
Να είσαι καλά και να μας προσφέρεις τις γνώσεις σου.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Νικο καλημερα.
Χρονια πολλά μα προπαντως καλα!
Με υγεια & χαρά!
:)


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε... Best Blogger Tips

XRONIA ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές


athinovio είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά και πολλές αναρτήσεις να έχεις!
:)
Να είσαι καλά και να σε χαίρονται οι δικοί σου, Νίκο.


βασιλιας της μοναξιας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο

Χρόνια πολλά σου εύχομαι
απ' την ωραία Κρήτη
Να 'σαι γερός κι αγέρωχος
ωσάν τον Ψηλορείτη

Να λένε τα μικρά παιδιά
"μπαμπά όταν μεγαλώσω
θα γίνω σαν τον ΑΑΤΟΝ
το δράκο να σκωτώσω"


skitso είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και δημιουργικά φίλε Νίκο!
soter απο http://skitso.biz


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Νίκο,πέρασα να σου αφήσω τις θερμές μου ευχές για την γιορτή σου. (Θερμές στην κυριολεξία, μια που και τώρα, Δεκέμβριο μήνα, έχουμε 18 βαρμούς έξω)
Χρόνια σου Πολλά,λοιπόν,με υγεία πάνω απ' όλα και ό,τι επιθυμείς, δικό σου!
Φωτεινή από Ρέθυμνο


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου να ευχηθώ κι από δω ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ για τη γιορτή σου! Ό,τι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί γρήγορα και να χαίρεσαι τη γιορτή σου! :)


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή. Μόνο που δεν βρήκα το «import a blog» στο f.b. Αλλά δεν με πειράζει, εξάλλου δεν βάζω όλες τις αναρτήσεις του blog στο f.b.! Να είσαι καλά.


✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια πολλά Νικόλα μου..τις πιο θερμές ευχές μέσα απο την καρδιά μου!


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια πολλά Νίκο! Τις καλύτερες ευχές!


mamastinkomotini είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ
ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ
ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ Σ' ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα, εγώ προσπαθησα να το κάνω αλλά τώρα εχει αλλάξει το facebook και δεν το βρίσκω.
Μήπως δεν γίνεται τώρα πια?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Επειδή δεν ασχολούμαι πλέον με το Facebook (και το λέω ειλικρινά) δεν ξέρω φίλε μου αν άλλαξε κάτι. Ίσως αν το ψάξεις λίγο, να βρίσκεται απλά σε άλλη θέση. Δεν νομίζω να καταργήθηκε πάντως, γιατί οι αναρτήσεις συνεχίζουν να ανεβαίνουν κανονικά απο ότι πληροφορούμαι απο φίλους που με διαβάζουν.


Stakarfia είπε... Best Blogger Tips

FILE KALISPERA. AYTO TO IXERA. ALLA IPARXEI PROBLIMA. DEN BAZEI AYTOMATA KATHE ANARTHSH STO FB. BAZEI OPOTE GOUSTAREI AYTO KAI AN GOUSTAREI :) EINAI MOUFA :d

KANENAS ALOS TROPOS SIGOUROS XEREIS?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σε μένα λειτουργεί κανονικά. Έχω ακούσει όμως συχνά απο κάποιους να λένε το ίδιο πράγμα, όπως εσυ.


PIREORAMA STEFANOS είπε... Best Blogger Tips

δεν ξέρω για ποιο facebook αναφέρεσαι αυτό που είμαι αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα.


George Kemkas είπε... Best Blogger Tips

Το facebook δεν παρέχει πλέον την δυνατότητα import blog.

θα ήταν καλό να ενημερώνεται το blog πιο τακτικά για να μπορεί να βοηθάει πιο αποτελεσματικά!!

Η ανάρτηση αυτή είναι από το 2009 !!

9/5/2012


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και έπρεπε να σας το πω εγώ φίλε μου Γιώργο; Δεν το ξέρατε απο μόνοι σας; :)

Όταν γράφτηκε όπως είπες κι εσυ το 2009 η ανάρτηση αυτή, για τον πολύ κόσμο, ακόμη και το Facebook ήταν άγνωστο έδαφος. Σήμερα το ξέρει και ο πιο αρχάριος, σίγουρα θα μου διαφύγουν πολλές αλλαγές. Είναι απλά ζήτημα "common sense"


Vasso Sofou είπε... Best Blogger Tips

πάω να το δοκιμάσω!!!!!!! ευχαριστώ πολύ!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next