30 Δεκεμβρίου 2009



7 Blogger και Real life

Υπάρχει εδώ πέρα ένα μυστικό μεταξύ των bloggers. Σχεδόν ποτέ δεν το αναφέρουμε, και προσπαθούμε πάντα να το κρύβουμε επιμελώς. Κάποιες φορές όμως, κάποια πράγματα δεν είναι στο χέρι μας, και μας αναγκάζουν, ακόμη κι αν δεν το θέλουμε, να απολογηθούμε κατά κάποιο τρόπο (και που προσωπικά δεν θεωρώ καθόλου άσχημη σαν ιδέα). Σήμερα λοιπόν, θα βγάλω απο την τσέπη την δική μου, το δικό μου -ας το ονομάσω- μυστικό. Πολύ απλά, το μυστικό είναι πως, κάθε blogger, έχει "και" την πραγματική του ζωή, με τις τρέχουσες υποχρεώσεις του και τον πολύ λίγο χρόνο συχνά, για να ανταπεξέλθει σε όλες. Αν και οι περισσότεροι απο σας με γνωρίζετε απο τα κείμενά μου εδώ στο Α! μπε μπα Blog!, επιτρέψτε μου να σας πώ μερικά πράγματα επιπλέον για μένα, και το ποιός είμαι στον "αληθινό κόσμο", πέρα απο το blog μου. Θα έχετε σίγουρα συνειδητοποιήσει πως δεν ανεβάζω αναρτήσεις με την ίδια συχνότητα αυτόn τον μήνα, όπως έκανα μέχρι πρίν. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι. Το ξέρετε πως το ψωμί μου, το βγάζω με το τραγούδι. Τραγουδάω σε ένα κέντρο διασκέδασης στο Τορόντο, το Romeo. Η δουλειά αυτή, μου σπαταλάει τον περισσότερο χρόνο μου, άμεσα η έμεσα. Απο την άλλη, συνεργάζομαι με το "The Headroom Studio" του φίλου μου Juan R. Opitz, και όπου εκτός απο Recordings κάποιων τραγουδιών, ετοιμάζουμε και ένα Live Video που τραβήξαμε μαζί στο μαγαζί, και που αυτήν την εβδομάδα θα έχει πλέον εγγραφεί σε DVD. Ο Juan έχει μια συνήθεια, μόλις ξυπνάει να μου τηλεφωνάει και να μου λέει σε σπαστά Ελληνικά, "Νίκο, good morning Vietnam, έλα εδώ, καφεσίτο is ready". Επειδή, εκτός που δεν θέλω να του χαλάω χατήρια, μου αρέσει πολύ και η παρέα τους, πηγαίνω κάθε φορά. Μιλάμε όμως για αποστάσεις των 20-25 χιλιομέτρων μεταξύ μας. Υπάρχουν επίσης κι άλλοι λόγοι, όπως η τακτοποίηση των εγγράφων για την παραμονή μου, για άδεια εργασίας που θέλει συνεχώς τρείς την ώρα ανανέωση, και αρκετές ακόμη καθημερινές τρεχάλες. Σχεδόν καθημερινά, έχω κάποια γράμματα απο φίλους, που μου ζητάνε κάποια βοήθεια για τα blog tους. Άλλοτε μικροπράγματα, κι άλλοτε πιο χρονοβόρες υποθέσεις. Αυτές τις ημέρες, εκτός απο "επισκευές" σε εφτά ιστολόγια, έκανα και αλλαγές προτύπων σε άλλα τρία. Λογικό λοιπόν να μείνει πίσω κάπως το δικό μου blog. Είναι στιγμές που μου θυμίζω τον ξυπόλητο τσαγκάρη, που δεν είχε χρόνο να φτιάξει παπούτσια για τον εαυτό του. Χαλάλι όμως, όχι μόνο δεν παραπονιέμαι, μα αισθάνομαι ταυτόχρονα και χαρά, βλέποντας πως δεν έπαψαν οι φίλοι και αναγνώστες μου να με εμπιστεύονται, και βλέποντας κατόπιν την χαρά τους όταν το δούν τελειωμένο (ή να λειτουργεί ξανά) αυτό που ζήτησαν. Θα μου πείτε τώρα κάποιοι, "γιατί μας τα λές όλα αυτά ρε συ Νικόλα; Λές να μας ενδιαφέρει τι κάνεις και πώς περνάς;". Θα απαντήσω λοιπόν σε σας που θα σκεφτείτε έτσι, το εξής: Δεν γράφω μόνο για μένα, οπότε το να εξηγώ κάποια πράγματα που με αφορούν προσωπικά, σημαίνει πως δεν σας βλέπω για τόσο ξένους όσο εσείς πιστεύετε και όσο εσείς με θεωρείτε, και πως με ενδιαφέρετε ίσως περισσότερο απο όσο ενδιαφέρω εγώ εσάς. Κάποιοι πάλι ίσως αναρωτιούνται πότε βρίσκω γενικά χρόνο και ασχολούμαι με τόσα πολλά ταυτόχρονα. Κι όμως βρίσκω. Και βρίσκω επειδή το θέλω. Επειδή αγαπώ πολύ αυτό που κάνω, και επειδή με ενδιαφέρει να βρίσκομαι συνεχώς σε επαφή μαζί σας, και επειδή με ενδιαφέρει το αναγνωστικό κοινό μου. Γι αυτό λοιπόν, όλοι μας όταν αλλάζουμε ρόλο, και απο Bloggers γινόμαστε αναγνώστες των άλλων, ας θυμόμαστε πάντοτε πως, κάθ' ένας τους, κι εκείνος είναι πάνω απ' όλα άνθρωπος, και έχει την δική του, προσωπική ζωή. Και κάτι ακόμη. Σαν Bloggers, μην φοβάστε να λέτε στο κοινό σας κάποια πράγματα δικά σας, να μοιράζεστε κάποιες προσωπικές στιγμές σας, η να τους δίνετε όταν πρέπει κάποιες εξηγήσεις, όπως έκανα σήμερα κι εγώ.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Φίλε, άλλοι ίσως να ενδιαφέρονται για το πρόσωπο που βρίσκεται «πίσω» από τη «βιτρίνα» του blog, άλλοι πάλι όχι. Βέβαια, όσοι μάθαμε να ενυπάρχουμε στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ μόνο με ψευδώνυμα, δύσκολα «βγάζουμε τη μάσκα»! Νομίζοντας πως προστατεύουμε έτσι την ανωνυμία μας...
Πάντως άνθρωποι βρίσκονται ή κρύβονται πίσω από τις αναρτήσεις με τις δουλειές τους και τις υποχρεώσεις τους.
Σου εύχομαι καλό κουράγιο σ' ότι κάνεις, με μπόλικη υγεία. Το 2010 να φέρει ευτυχία, και ηρεμία.


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Καλή χρονιά Νίκο και καλό κουράγιο.
Σε αυτήν την αποκάλυψή σου μας έδωσες κάποια περισσότερα πράγματα από σένα, κάποια τα ήξερα αφού σε επισκέπτομαι όταν λαμβάνω μήνυμα ότι έχεις αναρτήσει κάτι νέο.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Το να μην φοβάσαι να εκθέσεις τον εαυτό σου και τις αδυναμίες σου, καθώς και το συνεχή αγώνα για την επιβίωση φανερώνει μεγαλείο, κι ανθρωπιά χωρίς μάσκες πλασματικές. Το διδάχτηκα από σένα όπως κι άλλα πολλά
και προσπαθώ να τ`ακολουθώ στην σελίδα μου.Να είμαι εγώ και μόνο εγώ.Τώρα για την καινούρια χρονιά θα σου ευχηθώ ένα μόνο.Καλή επάνοδο στην πατρίδα.
Όσο για μένα θα ευχαριστήσω το 2009 που έφερε εσένα στην ζωή μου.Και για το 2010 θα ευχηθώ να παραμείνης,και να με οδηγείς.:)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αγαπητέ μου φίλε Apokalipsis999, πιστεύω προσωπικά, πως κάθε ένας ενδιαφέρεται για το πρόσωπο που κρύβεται πίσω απο την οθόνη και πίσω απο το κάθε ψευδώνυμο, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Άσχετα αν δεν το εκδηλώνει. Σίγουρα θα ήθελε να μάθει περισσότερα για το άτομο.
Σεβαστή πάντα η επιθυμία κάποιου να μην δηλώνει το ποιός είναι, μα εγώ προτίμησα απο την αρχή τον άλλο δρόμο, και στην πορεία είδα πως δεν έχασα τίποτε, αντίθετα, ίσως κέρδισα πολλά περισσότερα, απο το αν φορούσα μάσκα.
Να 'σαι πάντα καλά, και σε ευχαριστώ που με διαβάζεις :-)

*** Makedon φίλε μου, ξέρω ποιός είναι εγγεγραμένος στην λίστα του Newsletter μου, και σε ευχαριστώ. Ελπίζω το ότι μαθαίνεις κάθε φορά και κάτι παραπάνω για μένα, να μην σε απογοητεύσει σχετικά με την εικόνα που 'χες για μένα απο πρίν :)

*** Θεοδοσία, όποιος διαβάσει το "θα ευχαριστήσω το 2009 που έφερε εσένα στην ζωή μου" θα πεί, πάει, αυτοί σίγουρα, και το λιγώτερο, αραβωνιάστηκαν. Η χαρά είναι και δική μου πάντως, να το ξέρεις :)
Φιλιά!


Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα την καλημέρα μου, και με την ευκαιρία να σου ευχηθώ κι εδώ μέσα στο blog σου μια καλή χρονιά δημιουργική και ποιοτική, γεμάτη υγεία και ευτυχία (και χρήμα εννοείται, αλλά αυτό δεν το λέω για να κρατήσω και τους τύπους...).

Σύμφωνα με αυτά που γράφεις έχεις απόλυτο δίκιο.

Και το βρίσκω πολύ λογικό και ανθρώπινο να θέλει κανείς να μοιράζεται κάποια κομμάτια του εαυτού του ή της προσωπικής του ζωής ακόμη με άλλους ανθρώπους ακόμη κι αν δεν τους έχει γνωρίσει ποτέ από κοντά.
Εξάλλου, από τον τρόπο που γράφει και από αυτά που γράφει κάποιος είναι αρκετά πιστεύω, για να καταλάβεις πάνω κάτω, το ποιόν ενός ανθρώπου....

Κατά την γνώμη μου, πολύ καλά έκανες που μίλησες για αυτό το θέμα και κλείνω την μικρή παρέμβασή μου εδώ, συμφωνώντας με αυτά που λές.

Και πάλι να είσαι καλά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου Σπύρο, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω μετά απο αρκαιτό διάστημα να περνάς. Υγεία σου εύχομαι και οικονομική ευμάρεια, χωρίς να κρατάω τους τύπους ;-)


AATON είπε... Best Blogger Tips

(Ζητώ συγνώμη για το ορθογραφικό λάθος που βγάζει μάτι "αρκαιτό", και που το σωστό είναι "αρκετό").
Ώρες ώρες κάνω κι εγώ κάτι μυστήρια και θεόχαζα λάθη... άστα να πάνε..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next