21 Δεκεμβρίου 2009



19 Το τέλος ενός άστρου..


Ηαλλιώς, 7 λόγοι που σε κάνουν να σταματήσεις να bloggάρεις. Μετά απο ένα, δύο και περισσότερα χρόνια Blogging, συναντάμε πολλά blogs παρατημένα, ερμητικά κλειστά, ή με τελευταία ανανέωση μήνες πρίν. Μερικοί bloggers άφησαν ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στους αναγνώστες τους, λέγοντάς τους τους λόγους (η κάποιους απο τους λόγους) για την απόφασή τους. Το ίδιο έκανε και ο blogger Chr. Z. Είχε ένα απλό μα συνάμα όμορφο και ενδιαφέρον ιστολόγιο. Πρίν λίγο καιρό όμως αποφάσισε να σταματήσει να ασχολείται μ' αυτό. Τον ρώτησαν να τους πεί -αν ήθελε- τους λόγους που τον οδήγησαν να πάρει αυτή του την απόφαση, και ποιά ήταν τα σημάδια που τον έκαναν να θεωρήσει πως ήταν καιρός να κάνει ένα δειάλειμα, αν φυσικά δεν ήταν οριστική σαν απόφαση. Απάντησε ως εξής: Τα σημάδια για μένα ήταν τα εξής: 1. Ανακάλυψα άξαφνα πως αφιέρωνα τόσο πολύ απο τον χρόνο μου σε κάτι, που στην ουσία δεν μου έδινε πίσω σχεδόν τίποτε σαν αντάλλαγμα. 2. Ο αριθμός του site traffic έδειχνε πως θα έπρεπε να έχω πολλά περισσότερα σχόλια απο όσα είχα, δεν συνέβαινε όμως κάτι τέτοιο. 3. Συνειδητοποίησα πως κάποιοι άλλοι άνθρωποι απ' όλλα τα μέρη του κόσμου, πληρώνονταν για να κάνουν στην ουσία ότι έκανα κι εγώ, κερδίζοντας τα προς το ζήν, ενώ εγώ όχι. 4. Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, άρχισαν να πιστεύουν πλέον πως, το μόνο μου ενδιαφέρον ήταν το blogging και τίποτε άλλο. 5. Είχα κάποιους αναγνώστες, δε λέω. Μα κοιτώντας το blog μου, έβλεπα πως στην πραγματικότητα δεν ενδιέφεραν οι αναρτήσεις μου και τα θέματα με τα οποία καταπιανόμουν, τόσους, όσους βασικά θα ήθελα. 6. Είχα αρχίσει να πηγαίνω στο κρεβάτι μου γεμάτος άγχος. Και το χειρότερο, ξυπνούσα με άγχος. 7. Είτε ήμουν στη δουλειά, είτε βόλτα, με φίλους ή μόνος, ο νούς μου ήταν στο blog μου. Είχα αρχίσει να χάνω την επαφή μου με την απλή πραγματικότητα και να απομακρύνομαι απο απλές μα κι όμορφες ταυτόχρονα συνήθειες και ασχολίες πολλών χρόνων. Τέλος πρόσθεσε: “Ίσως ξαναεπιστρέψω μια μέρα, να συνεχίσω απο εκεί που σταμάτησα. Πρέπει όμως να αναθεωρήσω κάποια πράγματα που έτειναν να γίνουν νέες συνήθειες, και με εμπόδιζαν στο να έχω μια φυσιολογική ζωή όπως πρίν, και που παραλίγο να με κάνουν υποχείριό τους. Για μένα προέχει η πραγματική μου ζωή, οι αληθινές μου συνήθειες, καλές ή όχι, και όχι ένας κόσμος ουτοπικός, που μου ζητάει περισσότερα απο όσα δίνει πίσω, και με αντάλλαγμα τον πολύτιμο χρόνο μου, που θα μπορούσα να αφιερώσω διαφορετικά, στους φίλους μου, στους δικούς μου και σε μένα τον ίδιο.” Ο χώρος για τυχόν σχόλια, στην διάθεσή σας.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



19 σχόλια:

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Με άγγιξαν πολύ τα λόγια του γιατί ξαφνικά είδα εμένα.
Κάπως έτσι έχω καταντήσει την ζωή μου πιά. Το μπλόκ μου να γίνει ο μόνιμος σύντροφός μου.Έχω αποξενωθεί από την ίδια την ζωή μου.Η διαφορά είναι ότι ίσως επειδή είμαι καινούρια να μην έχω κουραστεί ακόμη.
Ποιός ξέρει άραγε το αύριο; Πρός το παρόν ομολογώ τον εθισμό μου.


Messa-pios είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ καιγω με το φίλο μας αλλά έχω να προσθέσω κάτι: Αν κάποιος το θέλει μπορεί να αποκτήσει και χρήματα από το ιστολόγιό του και μετά από κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο να βγάζει και τα προς το ζην. Αλλά αυτό θέλει εργασία και φαντασία.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Όπως ξέρεις δεν έφτιαξα το μπλογκ για να κερδίσω λεφτά, ή για να αποκτήσω αναγνωσιμότητα ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Αν κάτι μου τραβήξει το ενδιαφέρον θα το γράψω στο μπλογκ και μπορεί να μου απαντήσουν πράγμα που σίγουρα θα με χαροποιήσει. Αν όμως δε μου απαντήσει κάποιος δε θα τα βάψω μαύρα. Θα ψάξω γι'αυτό που έγραψα, γιατί δεν ενδιαφέρει κτλ αλλά μέχρι εκεί, δε θα επηρεαστώ ούτε θα χάσω τον ύπνο μου. Έχω δόξα τω θεώ ένα σωρό άλλους λόγους για να ανησυχώ δε μου χρειάζεται και το μπλογκ.

Τώρα αν κάποιος εθιστεί σε αυτό και δεν σκέφτεται ή κάνει κάτι άλλο τότε ναι έχει πρόβλημα αλλά όλοι όσοι εθιστούν σε κάτι (οτιδήποτε κι αν είναι αυτό) έχουν πρόβλημα. Άρα δε διαφέρει αυτός ο εθισμός από οποιονδήποτε άλλο.


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Μια κουβέντα στα όσα γράφει ο φίλος, ως προβληματισμός μάλλον παρά ως απάντηση, θέλοντας να δω και άλλες απόψεις στα όσα επικαλέσθηκε ο πρώην (;) blogger.

1. Το blogging δεν υπόσχεται ανταλλάγματα. Αντάλλαγμα είναι η χαρά της δημοσιοποίησης μιας σκέψης, να τη μοιραστείς με άλλους και ενδεχομένως να ανταλλάξεις απόψεις.
2. Υπάρχουν κάποιοι που είτε μπαίνουν κατά τύχη, είτε απλά διαβάζουν μόνο. Ποιός ο λόγος να εκβιάσουμε ένα σχόλιό τους, αν δεν έχουν να πουν κάτι;
3. Προσωπικά δεν περιμένω από το blogging χρήματα. Δεν είμαι πλούσιος, αλλά το βλέπω σαν ένα βήμα να λέω δημόσια τη γνώμη μου. Αν άλλοι βγάζουν χρήματα, στο χέρι μου είναι να ανακαλύψω (αν θέλω) τον τρόπο, και να προσπαθήσω να κερσίσω και εγώ!
4. Παν μέτρον άριστον, ή ουκ εν τω πολλώ το ευ που έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι! Έξις δευτέρα φύσις, αλλά αυτό είναι στο χέρι μας να το αποτρέψουμε.
5. Δεν είμαστε εφημερίδες ή περιοδικά για να μας ενδιαφέρει τόσο το... «τιράζ»! Ας φροντήσουμε να έχουμε ένα αξιοπρεπές (σε περιεχόμενο) blog, ώστε αν κάποιος μπει τυχαία, να το βρει ενδιαφέρον ή ελκυστικό! Για όσους αρέσουμε βρε αδελφέ... η ποσότητα δεν είναι αυτοσκοπός!
6. Εδώ ισχύει ότι και στο 4. Επιπλέον, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γράφει καθημερινώς.
7. Μακάρι και εγώ να είχα συνέχεια το νου μου στο blog... αλλά κάτι οι οικονομικές μου υποχρεώσεις, κάτι το αμάξι που θέλει λάδια, κάτι το ένα, κάτι το άλλο, που χρόνος! Είπαμε, πρέπει να έχουμε αυτοσυγκράτηση όχι μόνο στο blog αλλά σε ότι μας προκαλεί τον εθισμό!

Συγγνώμη για τη μακρηγορία.


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

αν αντιστρέψουμε τα πράγματα θα δούμε στην ((φυσιολογική ζωή ))πόσα πράγματα μας πληγώνουν και μας τρώνε χρόνο χωρίς να μας δίνουν πίσω τίποτα
φίλοι γνωστοί συγγενείς
όλα είναι θέμα ψυχολογίας
και το πως περνάς καλά .¨Όταν θέλεις να αποχωριστείς κάτι δικαιολογίες βρίσκεις πολλές
η απογοήτευση καμιά φορά γι αυτό ότι δεν καταφέραμε να είμαστε top μας κάνει να τα παρατάμε

εγώ για ένα χρόνο είχα στο σύνολο 500 επισκέψεις και 10 σχόλια
τον δεύτερο χρόνο έχω 7000 επισκέψεις και πάνω από 1000 σχόλια
τι κατάφερα με το blog?
κέρδισα φίλους και χαρά
και ίσωςκαι την αυτοεκτίμησή μου

αποφάσισα να εκδώσω το πρώτο μου βιβλίο που παει και πολύ καλά
(να σειμιωσουμε πως οι κοντινοί μου στο άκουσμα της έκδοσης γέλασαν)
ύστερα από πίεση και καλά λόγια των φίλων μου
για άλλους ίσως είναι ουτοπία

για άλλους όμως και η ζωή γενικά είναι ουτοπία
αλλά ζούμε και θέλουμε να ζούμε
είτε με τους πολύ κοντά μας
είτε με τους φίλους από μακριά

καλές γιορτές σε όλους


SARIN είπε... Best Blogger Tips

Φανταστειτε τι χρειαζοταν πριν λιγο χρονο για να δημοσιοποιησει καποιος μια αποψη η οτιδηποτε αλλο.Η τεχνολογια δεν φταιει για τις αδυναμιες που κουβαλαμε,αντιθετα η επικοινωνια η ανταλαγη αποψεων ειναι πολιτισμος.Να ευχεστε να μην χασουμε την δυνατοτητα του ελευθερου λογου.
Γραψτε ζωγραφιστε γελαστε μιληστε εκφραστε σαν πρισμα καθε ακτινα φωτος που σας αγγιζει.
Καποιος καπου θα σας δει θα σας διαβασει και αυτη ειναι η ομορφια....!!!


Σταλαγματιά είπε... Best Blogger Tips

Όλους αυτούς τους λόγους τους έχω σκεφτεί κι εγώ και συμφωνώ απόλυτα μαζί του.
Ξέρεις όμως τι μπορεί να γίνει;
Κρατάς μια σταθερή στάση όσο μπορείς βέβαια.
Ο χρόνος της πραγματικής σου ζωής δεν πρέπει να παραβιαστεί με τίποτα και για κανέναν λόγο.
Όταν φτάνεις στο σημείο να το κάνεις τότε έτσι πρέπει να γίνει, να κάνεις ένα διάλειμμα και να γυρίσεις όταν νιώσεις πως μπορείς να κρατήσεις μια ισορροπία.
Είναι δύσκολο το ξέρω γιατί όλοι μας το περνάμε αλλά αν δεν βάλεις όρια θα χάσεις πάλι το τραίνο.

Τώρα για αυτό που είπε πως σύμφωνα με την κίνηση του μπλογκ τα σχόλια ήταν λιγότερα, θα πω κι εγω΄πως το βλέπω στο δικό μου μπλογκ αλλά δεν με ενοχλεί, μου αρκεί που κάποιοι θέλουν να μάθουν τα νέα και τις σκέψεις μου έστω κι αν δεν έχουν κάτι να πουν,
το έχω κάνει κι εγώ.
Πολλές φορές μπαίνω κι εδώ σε σένα διαβάζω τα όσα γράφεις μα δεν σου γράφω. (Μην μου θυμώσεις γιαυτό) :))
Έτσι εγώ σε ξέρω καλύτερα απ ότι εσύ εμένα :)))

Αν περιμένεις αντάλλαγμα τότε δεν έχει ουσία το μπλογκιγκ.
Πέρα από το να εκφράζεις κάποιες σκέψεις σου την στιγμή που το έχεις ανάγκη και τα λόγια κάποιων που σε κάνουν να χαμογελάς δεν θα πάρεις τίποτε άλλο.
Και φυσικά γίνεσαι και βορά κομπλεξικών που θέλουν να σε πληγώσουν με κάθε δυνατό τρόπο.
Όλοι το έχουμε ζήσει αυτό.

Ζυγίζεις τα πράγματα και αποφασίζεις τελικά τι θέλεις και τι είναι καλύτερο για σένα.

Υ.Γ ελπίζω η ανάρτηση σου να μην είναι πρόλογος για να μας πεις πως μας αφήνεις γιατί θα κατέβουμε σε πορεία διαμαρτυρίας :)

Καλές γιορτές !!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Αν έτσι ένιωσε ο φίλος,καλά έκανε και τόκλεισε,εχει δίκιο,μην ξεχνιόμαστε,υπάρχει ζωή και έξω απ'το ιντερνετ

Καλές γιορτές ,καπετάνιε μου...


Ντάμα Σπαθί είπε... Best Blogger Tips

Αν ο φίλος blogger ένιωσε πως έτσι έπρεπε να πράξει, καλώς έπραξε. Το να νιώθεις πως καταναλώνεσαι σε μια ατέρμονη αναζήτηση του "καλού" θέματος είναι ψυχοφθόρο πράγματι.
Λυπάμαι όμως γιατί τελικώς το ηλεκτρονικό ημερολόγιο (ιστολόγιο) αντί να αποτελεί για τους περισσότερους παράθυρο διαφυγής, δωμάτιο περισυλλογής και ό,τι για τον καθένα θεωρείται χαλαρωτικό γίνεται μέγγενη (αν όχι εργασία!)


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.
Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΑΝ ΕΝΙΩΣΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ.


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Είναι αλήθεια αυτά που λέει ο chris z. Εγώ όταν ξεκίνησα το blogging πορώθηκα άγρια τον πρώτο χρόνο με αποτέλεσμα να ξοδεύω όλο το χρόνο όχι μόνο για αναρτήσεις αλλά και για πειράματα στο ιστολόγιο, να δω τι κάνουν ξένα μεγάλα blogs κλπ. Η πραγματικότητα μου έγινε 1000% virtual. Οι συνέπειες; Άγχος, αϋπνία, κούραση σωματική και ψυχική. Που με οδήγησε αυτό; Να αλλάξω στάση το δεύτερο χρόνο. Ξοδεύω πολύ λιγότερο χρόνο και αραίωσα τις αναρτήσεις πάνω από το 50%. Ξανακέρδισα τον ύπνο μου, τους φίλους μου, τις ταβέρνες μου, τη διασκέδαση μου. Βρέθηκα για ένα διάστημα αρκετά μεγάλο και στο Top100 του Sync. Ε και; Κέρδισα τίποτα; Όχι. Μου είπε κανείς μπράβο; Όχι. Καλό εργαλείο το blogging αλλά όχι να μας καταδυναστεύει τη ζωή.


info press είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια πολλά Νικόλα και με υγεία.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία μου, είδα κι εγώ κάπου εκεί ανάμεσα στα λόγια του εμένα, και όντας σίγουρος πως και οι περισσότεροι θα δούν κάτι απο τον εαυτό τους.
(Υ.Γ. Είπα "οι περισσότεροι", οπότε όσοι ανήκετε σε "σπάνιες ομάδες", παρακαλώ ηρεμήστε).

*** Messa-pios, δεν διαφωνώ. Θέλει όμως πολύ δουλειά, και κάτι βασικό. Να ζείς εξωτερικό, και να γράφεις για Αγγλομαθείς.

*** DaisyCrazy, χαίρομαι που το δαμάζεις και δεν άφησες να σου γίνει εθισμός. Πόσο τοις εκατό είπες; ;-)

*** Apokalipsis999, οι μακρυγορίες εδω σε μένα, θεωρούνται επιπρόσθετο προσόν :)

*** Γιάννη Παππά. Λάθος κάνεις, για το συγκεκριμένο blog ειδικά, οφείλω να πω ότι ανήκε στα TOP. Και πού σαι; Θέλω αντίγραφο του βιβλίου σου με αφιέρωση στο εσώφυλλο. Ελπίζω τώρα που έκανες την αρχή, να υπάρξει και συνέχεια. Καλή επιτυχία σου εύχομαι.

*** SARIN, δεν διαφωνώ, όπως δεν διαφωνώ στα περισσότερα σημεία και με τον εν λόγω blogger.

*** Σταλαγματιά, δεν ενοχλούμαι αν κάποιος δεν σχολιάσει. Με ενδιαφέρει όμως σίγουρα αν με επισκέπτεται πού και πού.
Και αν κάνω πως σταματάω, δεν πρόκειται να γίνει καμία πορεία διαμαρτυρίας, αντιθέτως, κάποιοι θα κάνουν τριήμερο πάρτυ. Ξέρω τι σου λέω :)

*** VAD, σίγουρα ναι. Καλές γιορτές και σε σένα Βασσίλη μου.

*** Ντάμα Σπαθί, είναι σαν το αλκοόλ. Σε παίρνει απο κάτω, χωρίς να πάρεις είσηση. Το δύσκολο κατόπιν είναι να ξεκολήσεις.

*** Σκρουτζάκο φίλε μου, να έχεις καλές γιορτές σου εύχομαι.

*** Τζίμμη, θα πω απλά, "μία απο τα ίδια".
Αν πω ότι δεν μου πρόσφερε, θα ήταν ψέμα. Μα σίγουρα το πλήρωσα με άπειρο και πολύτιμο χρόνο, νεύρα, λόγια, κακίες, καυγάδες..
Δεν ξέρω αν άξιζε τον κόπο τελικά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

info press. χρόνια πολλά αντεύχομαι, σε σένα και σε όλους τους φίλους και φίλες μας. Υγεία πάνω απ' όλα, και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους σας.


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Δε λέω ότι δεν είχα τα οφέλη μου από το blogging. Προς Θεού. Και μόνο ότι ξεδίνω λέγοντας αυτά που πιστεύω δημοσίως και ανακαλύπτω ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν τα ίδια μ' εμένα δεν είναι λίγο. Οι on line γνωριμίες που προχώρησαν και στο real life είναι επίσης σημαντικό κέρδος. Το blogging όμως θέλει ισορροπία και να μη γίνεται εμμονή.


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

Γειά σας και χρόνια πολλά και ευτυχισμένο σε λίγες μέρες το νέο έτος.
Ακούω απο πολλούς να αποκαλούν ''πραγματική ζωή'' την ζωή χωρίς ίντερνετ!
Αν είναι δυνατόν! Μα το ίντερνετ και οτιδήποτε κάνετε σε αυτό, αποτελεί μέρος της πραγματικής μας ζωής!!!
Απλά όπως και στην ''πραγματική'' ζωή εθιστείτε σε κάτι, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα..
Απλά το όλο θέμα μας έχει να κάνει με τον ΕΘΙΣΜΟ εντός ή εκτος διαδικτύου, που όπως ολοι καταλαβαίνουμε και το ξέρουμε, ότι οποιαδήποτε μορφή εθισμού δεν κάνει καλο!!
Καλημέρα σας!!!


Anastasia είπε... Best Blogger Tips

aaton σου ευχομαι μια καλη καλη χρονια,παντα με υγεια για σενα και την οικογενεια σου.


ria είπε... Best Blogger Tips

μα είναι δυνατόν να σταματήσεις να γράφεις γιατί δε σου γράφαμε σχόλια;

σημασία έχει να εκφράζεις τις σκέψεις σου και ότι άλλο θες, όχι να απαντάς σε ότι σου λέμε. έπειτα η επισκεψιμότητα έχει σημασία όχι ο σχολιασμός. εγώ διάβαζα όλες τις αναρτήσεις σου και πολλές με βοήθησαν κιόλας αλλά δεν είχα πάντα όρεξη να σχολιάσω. ή δεν πρόφταινα, με ενδιέφερε να δω τι γράφεις γιατί ταίριαζε ο τρόπος σκέψης σου με το δικό μου. το να σχολιάσω μερικες φορε΄ς με έκανε να νιώθω άσχημα ειδικά όταν τα θέματα ήταν πολύ εξιδεικευμένα γιατί όλοι δεν έχουμε τις γνωσεις τις δικές σου γύρω από τους υπολογιστές.

εύχομαι να το ξανασκεφτείς.

όχι και να έχεις άγχος για το χόμπυ σου. αυτό είναι επιχείρημα για να σταματήσεις για λίγο καιρό τις αναρτήσεις αλλά όχι μωρέ να σε επηρεάζει και τόσο ένα μπλογκ!

καλό βράδυ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ria μου, δεν μιλάει για μένα το κείμενο καλή μου φίλη, δεν αποφάσισα ακόμη να εγκαταλείψω το blogging, μην ανησυχείς :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next