15 Δεκεμβρίου 2009



10 Οι Αθάνατοι..

ποιοι έχουν δεί την ταινία HIGHLANDER, θα νόμισαν πως πρόκειται περί φανταστικής ιστορίας. Κι όμως αγαπητοί φίλοι, σας πληροφορώ πως η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα, και πως οι αθάνατοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Μερικές φορές πεθαίνουν (τάχα μου-τάχα μου), μα μετασαρκώνονται σε άλλες μορφές, μα πάντα μένουν οι ίδιοι "στο μυαλό, στην ψυχή, στις συνήθειες". Στην ουσία, δεν θεωρούνται απο τους επιστήμονες σαν αθάνατοι, μα σαν άτομα που, είτε αρνούνται πεισματικά να πεθάνουν μουλαρώνοντας, είτε το ξέχασαν τελείως, είτε πάλι δεν βρίσκουν απο μόνοι τους "την οδόν της αναπάυσεως, ένθα απέδρα, ουκ εστί λύπη, ου στεναγμός..". Το Αμβεμβαμβλόγκ μας, με καμάρι σας παρουσιάζει μια σπάνια φωτογραφία ντοκουμέντο, που τραβήχτηκε τον καιρό του Αγγλο-Γαλλικού πολέμου, και που δείχνει έναν απο τους λίγους (μην πω μοναδικό δηλαδή) Highlanders, και που πολλοί πιστεύουν πως ακόμη είναι ζωντανός, και πως ίσως σήμερα να ζει κάπου στην χώρα μας, μεταμφιεσμένος σε δράκουλα. Φυσικά κάθε ομοιότης είναι εντελώς τυχαία, μην το παραγαμώμαν, ντάξ; Και άντε τώρα να μας γεμίσουν δηλαδή τα γραμματοκιβώτιά μας με γράμματα, πως κάποιοι ντε και καλά τον αναγνώρισαν δήθεν, πώς άλλοι τάχα τον είδανε, και άλλοι πάλι, τάχα μου του σφίξανε και το χέρι, κι άλλες παρόμοιες χοντράδες χάριν διαφήμισης. Είμαστε οι μόνοι που έχουμε τέτοιο ντοκουμέντο, όλα τα άλλα είναι μοντάζια. Μάκη, είδες γουότερμαρκ; ε; σε έσκισα!!
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Messa-pios είπε... Best Blogger Tips

πολύ καλό. Αν θυμάμαι πρέπει να έχει και μία κόρη αυτός. Δωροθέα πρέπει να την λένε. χαχαχα.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Aυτός Αθάνατος,εσύ Ατρόμητος:)Δε φοβάσαι μη σου κάψει το μπλοτκ η γκαντεμιά του;:))))


VAD είπε... Best Blogger Tips

Δε σου τάλεγα;;;;Εγώ εγραψα τη λέξη μπλογκ στο προηγούμενο σχόλιο και ο μητσο-δαιμονας την εκανε μπλοτκ:))))


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΧΕ ΧΕ!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.


ELGRECO είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχαχα :) λύθηκα στα γέλια αν και περίμενα να δώ τη φάτσα του όταν διάβασα Δράκουλας...
Καλόοοο!!!


συνvεφάκι είπε... Best Blogger Tips

Φοβερό , ακόμα γελάω!!!εγω το είχα καταλάβει ότι ήταν χαιλαντερ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Νάτος ο Messa-pios, τον γνωρίζει λέει. Ξέρεις τι τιμή είναι να γνωρίζεις την σήμερον έναν "Αρχαίο" ;
Αλά όλοι αυτοί, έχουν πάνω τους κάτι, μια κατάρα δηλαδή, μια γκαντεμιά, σαν την μούμια του Τουτανχαμών ας πούμε, και φέρνουν δυστυχία σε όποιον τους πλησιάσει. Κρατάτε αποστάσεις σας λέω..

*** VAD, δεν μπορεί, έχω κρεμάσει σκόρδα γύρω γύρω απο το blog, έβαλα και μια πλεξούδα μέσα στο PC ανάμεσα motherboard και καλώδια.

*** JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS. καλή βδομάδα και σε σένα φίλε μου.

*** ELGRECO, το τόνισα πως κάθε ομοιότης εστί παντελώς τυχαία. Μερικοί άνθρωποι μοιάζουν πολύ με άλλους. Σου μιλάω για σατανική σύμπτωση δηλαδή.

*** συνvεφάκι, είμαι σίγουρος πως μια μέρα αυτουνού, πρέπει κάποιος να του κόψει το κεφάλι, αλλιώς θα μας θάψει όλους.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Κι αφού τελείωσα με τούς λογαριασμούς των κοινοχρήστων 3 το λάδι 3 το ξύδι 10 το λαδόξυδο πέρασα να κάνω κι εγώ το σχόλιο, μια και η ανάρτηση και η φάτσα που έβαλες εκεί μου ξύπνησε τον δαίμονα μέσα μου...Όταν για χρόνια έπινε το αίμα του Ελληνικού λαού είναι δυνατόν να μην είναι αθάνατος;
Κάποια καλά αντισώματα του δώσαμε δεν μπορεί...
Κι αν σου πω και σε τι απάτη έχει μπλέξει τώρα τελευταία με 30 δις ευρώ τότε θα θέλεις να τον εντάξεις στους ευεργέτες του κράτους.χαχαχα


Γιώργος Φάκος είπε... Best Blogger Tips

Γιατί Νίκο αγόρι μου γράφεις τέτοια πράγματα για τον πολιτικό που... αποστάτησε για να βοηθήσει την Αριστερά;(όπως δήλωσε σε συνέντευξή του).
Δεν τον λυπάσαι που δεν βγήκε η κορούλα του αρχηγός και που θα ζήσει άλλα 50 χρόνια μέχρι να την βγάλει; Οπως η Μαργαρίτα που είδε το καμάρι της, όχι μόνο πρόεδρο αλλά και πρωθυπουργό;
Τελικά πρέπει να είναι αλήθεια αυτό που λένε: "Ούτε ο Θεός, ούτε ο διάολος τον θέλει"!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σάμπως τον θέλω εγώ;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next