24 Νοεμβρίου 2009



6 Το Read More μου δεν λειτουργεί, γιατί;

Έλαβα αρκετά θα πώ μυνήματα απο αρκετούς φίλους και φίλες, που μου ανάφεραν πως έπαψε να λειτουργεί το Read More ξαφνικά στα ιστολόγιά τους. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ! Το Read More, βασίζονταν σε ένα JavaScript απο κάποιο blog, το οποίο απλά, έπαψε ξαφνικά να λειτουργεί. Ένας λόγος που δεν λειτουργεί πλέον, θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι ότι έπεσε ο Server της σελίδας που φιλοξενούσε το Script, και ακόμη να τον επαναφέρουν. Μπορεί επίσης να ανέστειλε η σελίδα αυτή τις δωρεάν υπηρεσίες της. Μπορεί ο κάτοχος του Script να είχε πρόβλημα απο το μεγάλο ίσως Bandwidth που προφανώς του προκαλούσε η "κλήση" του Script του απο εκατοντάδες Users που το χρησιμοποιούσαν, οπότε το θεώρησε ασύμφορο και το "αφαίρεσε" η δεν το έχει πλέον "Public". Πολλές θα μπορούσαν να 'ναι οι αιτίες. Όποιος όμως και να ναι ο πραγματικός λόγος, δεν μας ενοχλεί, γιατί υπάρχει λύση. Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται να το ξαναβάλει, παρακαλώ ας μου στείλει πρόσκληση Διαχειριστή, να του το επαναφέρω στα γρήγορα (δεν παίρνει πάνω απο 5 λεπτά). Θα μπορούσα να κάνω μια ανάρτηση και να προσπαθήσετε μόνοι σας, μα δεν θα την κάνω για δικούς μου λόγους. Αυτή τη φορά προτιμώ αυτόν τον τρόπο. Επίσης, αυτή τη φορά το Script είναι στο όνομά μου, ανεβασμένο σε δικό μου λογαριασμό, και δημιουργώντας στον δικό μου λογαριασμό μονάχα, και σε κανέναν άλλον ψηλό Bandwidth, οπότε ας ελπίσουμε ότι θα είναι εκεί για καιρό. Όποιος λοιπόν -επαναλαμβάνω- ενδιαφέρεται, ας μου το πεί. Θα φαίνεται ακριβώς όπως και το δικό μου, και ακριβώς όπως στο Blog Επισημάνσεις που μόλις πρίν λίγο του επανέφερα το νέο Read More, γιατί το παλιό είχε πάψει και εκεί να λειτουργεί. Αυτά τα ολίγα για σήμερα.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα.

Αναγκάστηκα μάλιστα να αλλάξω όλη τη δομή της σελίδας μου, γιατί άρχισα να χρησιμοποιώ το reed more της blogger και μου δημιουργούσε προβλήματα.

Μου έστελνε την right side bar στο τέλος της σελίδας.

Έτσι αναγκάστηκα να κάνω την σελίδα μονόστηλη. Αν ήξερα ότι υπήρχε η λύση που προτείνεις θα απευθυνόμουν σε σένα. Αλλά τελικά μου αρέσει ποιο πολύ μονόστηλη η σελίδα.

Υπάρχει τρόπος μια ανάρτηση να δημοσιευτεί σε δίστηλο κείμενο, όπως κάνουμε στο word των office;

mixalis2004


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μιχάλη σίγουρα θα γίνεται σαν δίστηλο κείμενο. Θα δω και θα σου πώ αν το καταφέρω. Πάντως σαν εικόνα είναι σίγουρα ο ένας τρόπος.


Εύα Νεοκλέους είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, χίλια ευχαριστώ!
Χάρηκα που βρήκες τρόπο(όπως πάντα) και το επανέφερες.Τελικά, καλά κάνουμε και καταφεύγουμε σε σένα...
Να΄σαι καλά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εύα χαίρομαι που όλα πήγαν όπως τα περίμενα. Καλές αναρτήσεις.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μέχρι στιγμής έχω τοποθετήσει το Read more σε 8 blogs που μου έστειλαν πρόσκληση για να γίνω διαχειριστής. Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη.
Και μία διευκρίνηση.
Το Read more αυτό, ΔΕΝ μπορείτε να το βάλετε σε όποια σειρά του κειμένου εσείς θέλετε. Έχει προκαθορισμένο αριθμό λέξεων που θα εμφανίζονται (αυτό μπορείτε να το αλλάξετε κατά βούληση) και ισχύει για κάθε μια ανάρτηση του blog σας, για όλες ανεξαιρέτως απο την πρώτη έως την τελευταία.
Στο Read more της blogger γίνεται αυτό, αλά όπως όλοι σας είδατε στην μέχρι σήμερα πορεία του, το Script της Blogger δημιουργεί στα περισσότερα βlogs πρόβλημα με την πλαϊνή μπάρα, την οποία κατεβάζει κάτω απο τις αναρτήσεις.

Αυτά για όσους θέλουν να το αλάξουν στο μέλλον.


Νίκος Κυριαζής είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο, έχω πρόβλημα με το "...διαβάστε περισσότερα" προσπάθησα να το φτιάξω παλι αλλα τίποτα.
εκτόσ αυτού του προβλήματοσ μου παρουσίασε και το οτι όσες αναρτήσεις πάνω από 12 να επιλέξω για την αρχική αυτό ,εδώ και λίγες μέρες, ανεβάζει 12
σε ευχαριστώ εκ των προτέρων


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next