03 Νοεμβρίου 2009



4 Τα επτά ακραία σημεία του πλανήτη

Πατήστε την εικόνα, να δείτε το PDF File δίχως να φύγετε απο την σελίδα.
Ευχαριστώ τον Γιάννη Καλαρίτη που μου το έστειλε
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Καλό μήνα φίλε μου Σκρουτζάκο και σε σένα, ευχαριστώ για την επίσκεψη


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Πολύ ενδιαφέρον το βρήκα και μάλιστα το έκανα ανακοίνωση και στο Facebook.
Να είστε καλά Νικόλα και συ και ο φίλος που στο έδωσε.


Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

πολύ ενδιαφέρον, ειδικά αυτό που η πιο ξε΄ρη περιοχή είναι στην... Ανταρκτική!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next