28 Νοεμβρίου 2009



19 Οι μυστήριοι

Αρχίζω να πιστεύω πως μιλάω άλλη γλώσσα. Αποκλείεται να μιλάω Ελληνικά. Αλλιώς δεν εξηγείται το ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι τους λέω. Εκτός κι αν παριστάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, ή αρέσκονται να καταλαβαίνουν ότι τους βολεύει. Πρίν λίγες ημέρες, έλαβα απο το Synch ένα μήνυμα. Κάποιος λέει "ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ" ζήταγε να τον διαφημίσουμε. Κανένα πρόβλημα. Λέω, ας πάω να δώ το Site. Είδα λοιπόν ένα Site φτιαγμένο στο Blogspot, καλό σαν όψη, δε λέω, μα με δύο θανάσιμα (για μένα προσωπικά) λάθη. 1. Έχει κλειδωμένα τα σχόλια. 2. Αναδημοσιεύει αναρτήσεις άλλων, βάζοντας απο κάτω την φράση "Διαδώστε το", χωρίς όμως να αναγράφει την πηγή του κειμένου, ή έστω τον αποστολέα του. Του έγραψα λοιπόν, πως, λυπάμαι, μα δεν μπορώ να θεωρήσω "blog" την σελίδα του, για τους δύο αυτούς λόγους, και θα χαρώ αν μου δώσει κάποια ικανοποιητική εξήγηση αν ήθελε, και αν με έπειθε, ίσως αναθεωρούσα. Η απάντησή του ήταν παντελώς απαξιωτική. Ξεκίνησε το γράμμα του με την φράση: "Ειλικρινά δεν μπορούμε να καταλάβουμε προς τι αυτή η εμπάθεια, έχετε κάποιο προσωπικό παράπονο απο τον ΤΕΙΡΕΣΙΑ ;" Τώρα τι του λές του κόπανου, με λές; αυτός σίγουρα πιστεύει πως επιτελεί και θεάρεστο έργο. Γιατί προσωπικά δεν είχα καμία εμπάθεια ως εκείνη την στιγμή, και απόρησα. Το επόμενο που αμόλησε ήταν τα παρακάτω: "Αναφορικά με τα όσα μας καταλογίζετε περί διαλόγου, τα σχόλια ειναι κλειστα διότι θεωρούμε αδύνατο σε κάθε σοβαρό θέμα ο καθένας να απαντά γράφοντας το μακρύ του και το κοντό του ή ακόμη και ύβρις* . (Κανένα σοβαρό site δεν αφήνει ελεύθερα τα σχόλια) Στα πλαίσια λοιπόν του διαλόγου και της επικοινωνίας δεν γνωρίζουμε να υπάρχει κάτι καλύτερο απο το να έχουμε email επικοινωνίας και να απαντάμε καθημερινά σε εκατοντάδες email αναγνωστών." Νομίζω πως κάποιος πρέπει να του πεί πως υπάρχει και η δυνατότητα διαχείρισης σχολίων. Τώρα για "τα εκατοντάδες καθημερινά email αναγνωστών" ας είναι, το αφήνουμε στην άκρη.. Και κλείνοντας, μου πέταξε την μπόμπα: "Τέλος θα σας συνιστούσαμε να είστε πιο προσεκτικός πριν βιαστείτε να προσβάλετε**, αν θέλετε να σας πέρνουν*** στα σοβαρά εδώ στο Ελλάντα.." "Εκεί στο Ελλάντα"... Μάλιστα.. Δεν είμαι Έλληνας δηλαδή εγώ.. Εγκώ Πακιστάνο, ντέν μελάει χελλενικά, τα μάθω όμως όταν έρτω ντιακοπές στο ελλάντα. Αλά το "μέχρι και ύβρις*.." εγκώ το Πακιστάνο που ζει στο Κάναντα, ξέρει πολύ καλά, ότι γράφεται "μέχρι και ύβρεις", το "προσβάλετε" γράφεται "προσβάλλετε" και το "πέρνουν" γράφεται "παίρνουν" αναλφάβητο μουσκάρι εκεί στο ελλάντα. Χαιρετώ Πακιστανικά! (Φυσικά τον στόλισα "ala AATON", σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο, για να μην μένετε με την απορία, κι ακόμη περιμένω να μου απαντήσει για το στόλισμα). Προχτές πάλι, έστειλα ένα γράμμα σε μια γνωστή, την οποία και θεωρούσα διαδικτυακή φίλη, σκοπεύοντας μάλιστα να συνεργαστώ μαζί της σε κάποια ζητήματα. Μέσα στο πολύ σύντομο γράμμα μου, της είπα μεταξύ των άλλων: "για να μην κάνεις παραπονάκια πως σε ξεχνάω" μιας και έτσι είχα μάθει από κάπου. Το θεώρησε υποτιμητικό λέει, και μεγάλη προσβολή για την γυναικεία της υπόσταση λέει, γράφοντάς μου καπάκι ένα γράμμα τόσο ψυχρό και τόσο "κατινέ" που έμεινα άφωνος. Πάλι καλά που δεν μου έκανε και μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση. Και, πιστέψτε με, στα 46 μου δεν τα μπορώ τα κατινίστικα με καμία κυβέρνηση, τα απεχθάνεται η ψυχή μου, και μαζί μ' αυτά, και τις εν λόγω "κατίνες". (και δεν εννοώ επ ουδενί καμία Κατερίνα, όχι κι άλλες παρεξηγήσεις, έλεος δηλαδή). Τελικά είναι πραγματικά μεγάλο λάθος να ασχολείται κάποιος που δεν ζεί Ελλάδα, με τους υπόλοιπους Έλληνες. Το έχω αισθανθεί άπειρες φορές και κάθε φορά με πονάει. Εδώ στο Ελλάντα! Μας θεωρούν ξένους, πάει τελείωσε. Βγάζουν ένα κόμπλεξ άνευ ορίων, σε βαθμό αηδιαστικό, λές και εμείς της διασποράς τους κάναμε κάποιο κακό και μας μισούν. Όχι, δεν είναι όλοι οι Έλληνες έτσι, ευτυχώς όχι. Μα αυτοί οι λίγοι που είναι τέτοιοι, ξέρουν πολύ καλά πως να σε χτυπήσουν ύπουλα εκεί που σε πονάει.. σπουδαγμένα καθάρματα σε ύπουλες και βρώμικες τακτικές. Σας μιλάω για γαμημένη φάρα, και πείτε μου εσείς ότι θέλετε..
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



19 σχόλια:

keymaker είπε... Best Blogger Tips

"Φυσικά τον στόλισα "ala AATON", σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο." xaxaxa a re niko.. ase ase edw o enas prospa8ei na faei ton allon me opoion tropo mporei..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το ξέρω, το έζησα και το ζώ ακόμα, και το βρίσκω πολύ λυπηρό. Δεν περίμενα ποτέ μου να δω τους Έλληνες να καταντάνε έτσι και να πέφτουν τόσο πολύ χαμηλά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θυμάμαι εκείνο το γνωστό ρητό:
"Όταν πέσεις, κανένας δεν θα απλώσει το χέρι του να σηκωθείς.
Όταν σηκωθείς, πολλοί θα απλώσουν το πόδι τους να σκοντάψεις"


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Οι εξαιρέσεις δεν αποτελούν τον κανόνα...
Και πιστεύω ότι η πλειοψηφία εδώ αγαπάει τους μετανάστες και τους σέβεται.
Τώρα για το δεύτερο θέμα θα μου επιτρέψεις να μην κάνω κάποιο σχόλιο...
Ξέρεις ότι συμφωνώ μαζί σου.:)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κι αυτούς (την μειοψηφία) αν τους ρωτήσεις, έτσι θα απαντήσουν. Τους αγαπάμε τους έλληνες της διασποράς.
Απο την πολλή αγάπη λές να μας φέρονται έτσι; Τότε ας μας μισήσουν και λίγο Θεοδοσία, ας αγαπήσουν και κανέναν άλλον, δεν την θέλουμε τέτοια αγάπη. Περνάμε του Χριστού τα πάθη στα ξένα, και το ξέρουμε εμείς μονάχοι. Δεχόμαστε καθημερινά χτυπήματα απο τους ξένους, όχι να μας χτυπάνε και οι δικοί μας... ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ!!


admin είπε... Best Blogger Tips

Είμαι Έλληνας και μένω στην Ελλάδα.Δεν ξέρω αν είμαι παράξενος ή του χαρακτήρα μου, απλώς, όταν άλλαξα αεροπλάνο σε κάποια Αραβική χώρα για να γυρίσω στην Ελλάδα και συνάντησα συμπατριώτες μου, ένοιωσα άσχημα γιατί βρέθηκα ανάμεσα σε καννίβαλους.Δεν βγάζεις άκρη.Απλώς προσπερνάς για να μην χαλιέσαι και ο ίδιος.Κατά τα άλλα...Επειδή... "...ειναι κλειστα διότι θεωρούμε αδύνατο σε κάθε σοβαρό θέμα ο καθένας να απαντά γράφοντας το μακρύ του και το κοντό του..."
...www.pasa-tempo.blogspot.com (και όχι passa,όπως είναι σωστά lol ) ...για να γράφεις στα σχόλια το μακρύ, το κοντό, το στενό, το πλατύ και το μπινελίκι σου (έτσι και αλλιώς το τελευταίο θα το σβύσω).
Ο πολιτισμός δεν έχει να κάνει με τον τόπο που ζεις αλλά με τον τρόπο που φέρεσαι.Συγνώμη για το σχόλιο-σεντόνι...


Θανασης είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΥΣΤΥΡΙΟΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΠΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΙΚΟ


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα... Εφ' όσον δέχεται εκατοντάδες emails κάθε μέρα τι τη θέλει τη διαφήμιση ο έρμος;


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Νικο θα ηθελα να μου πεις πως να βαλω αυτα τα βελακια για πανω κατω στο blog
Ευχαριστω


RADIO PARANOID είπε... Best Blogger Tips

NIKO ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΗΤΟΥΡΑ ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ... αστους να λενε


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Βασικά κι εμένα μου άφησε το λινκ του, αλλά έχω ξενερώσει απ τη ζωή μου με όλα αυτά τα blogs που αναδημοσιεύουν ειδήσεις δηλαδή ΕΛΕΟΣ!!!!!!
Μπλογκ είναι το προσωπικό ημερολόγιο.
Αν δεν έχεις να γράψεις κάτι δικό σου ή να σχολιάσεις επάνω σε κάτι -έστω και σε είδηση γιατί όχι;-εγώ δεν το θεωρώ ιστολόγιο κι ας ακούγεται κάπως.
Όσο για την απαξίωση δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι μένεις έξω.
Και σ εμάς που μένουμε εδώ το ίδιο φέρονται οι περισσότεροι, είναι θέμα χαρακτήρα!


portokalis είπε... Best Blogger Tips

Πάντα θα υπάρχουν και άνθρωποι που νομίζουν πως είναι το κέντρο του ενδιαφέροντος... Θα νομίζουν όμως... γιατί δεν είναι....
Η κακή νοοτροπία μας έχει φάει εδώ στο Ελλάντα.... Κάνεις παρατήρηση και νομίζουν πως τους βρίζεις....Η παιδεία και το να είσαι καλοπροαίρετος σε αυτή τη χώρα πάνε περίπατο με την παραμικρή αφορμή....
Εχεις δίκαιο... καλή συνέχεια....


Λενα είπε... Best Blogger Tips

καλημερα ..θα συμφωνησω με το θολο τοπιο που λεει οτι η πλειοψηφια αγαπαει κ σεβετε τους μεταναστες.. αλλωστε ολοι μας λιγο πολυ ειτε εκαναν μεταναστες καποιοι δικοι τους ειτε εχουν καποιους ακομη στον εξωτερικο.. το πως θα σου μιλησει ο αλλος ειναι θεμα παιδειας κ χαρακτηρα.. αγενεις κ ανεγκεφαλοι πολλοι..


vad είπε... Best Blogger Tips

Mούρθε και μενα,δεν του απάντησα,ερασιτεχνης μπλογγερ εγω,δε θεωρώ υποχρέωσή μου να διαφημιζω κανενα επαγγελματικο μπλογκ,θελει κάποιος να τα λεμε,ας κανει μια παρε΄μβαση στο μπλογκ μου,να του ανταποδωσω την επισκεψη,να σχολιάζω,να σχολιάζει και να τα λεμε...Αλλιώς γιατι να τον διαφημίσω,ρε καπετάνιε;Πές μου,έχω άδικο;

Καλημέρα,ρεεεεεεε:)


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Προφανως ο ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ θελει να βγει γρηγορα στη "πιατσα"των μπλογκ!! Κακο του κεφαλιου του! Ε ρε κατι νουμερα που υπαρχουν κι νομιζουν οτι ειναι μπλογκερς. Εχει γεμισει ο τοπος με αναδημοσιευσεις συνεχεις κι ανουσιες. Μην ασχολεισαι χανεις το χρονο σου. Για μενα δεν επρεπε καν να μπεις στη διαδικασια να του στειλεις μηνυμα!! ΧαιρετΩ ΝΙΚΟ.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Για τον καθε "Τειρεσια" (δεν εχω ιδεα για το συγκεκριμενο, γενικα θα μιλησω) που θελει να αυτο-αποκαλειται blog, λεω οτι αν δεν ξερει την αλφαβητα τοτε να παει να τη μαθει.
Blog ειναι κατι οπου υπαρχουν αναρτησεις και σχολια.

Ολα τα υπολοιπα ειναι στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειτε σελιδες οπου δημοσιογραφοι ή δημοσιοκαφροι (ανωνυμα ή με ψευδωνυμο τις πιο πολλες φορες) αναφερουν πραγματα που δεν μπορουν να γραψουν εκει που δουλευουν ειτε ανθρωπων που θελουν να παραστησουν τους δημοσιογραφους.

Η γνωμη μου ειναι οτι αυτες οι σελιδες δεν ειναι blogs, και δεν πρεπει να τους αντιμετωπιζουμε ως κατι ισο ή ιδιο με τα υπολοιπα blogs. Εγω προσωπικα εχω σταματησει να διαβαζω τετοιου ειδους "blogs" τα οποια και δεν προσφερουν απολυτως τιποτα στην ενημερωση μας.

Οσο για το θεμα των Ελληνων που ζουν στο εξωτερικο, ως ανθρωπος που εχω καταγωγη απο δυο διαφορετικες προσφυγικες περιοχες (τη Σμυρνη και τον Ποντο) ντρεπομαι και μονο που καποιοι αλλοι γραφουν με τετοιους χαρακτηρισμους.

Καλημερες Νικολα, καλη Κυριακη!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ όλους θερμά για τον χρόνο σας να διαβάσετε και να σχολιάσετε την ανάρτησή μου.
Στο μέλλον, θα επισκέπτομαι και θα σχολιάζω κι εγώ, κάθε έναν/μία που θα σχολιάζει στο blog μου.
Είναι πιστεύω ο πιο καλός και δίκαιος τρόπος να ανταποδώσω την επίσκεψή σας, λόγω πληθώρας ιστολογίων και λόγω έλειψης χρόνου να τα επισκευτώ όλλα. Θα ήθελα πραγματικά την γνώμη σας πάνω σ' αυτό.


BbisbosS είπε... Best Blogger Tips

Εγώ Νίκο,
λόγω εργασίας είμαι στο εξωτερικό περίπου 5 χρόνια τώρα και μετά λύπης μου λέω στούς Έλληνες συμπατριώτες μου ότι τήν Ελλάδα τήν αγαπάνε πραγματικά ΜΟΝΟ όσοι δέν ζούνε σε αυτή!!!!!
Πιστέψτε με έχω μπουχτήσει αυτούς που το "ΠΑΙΖΟΥΝ" Ελληνάρες αλλά στήν πραγματικότητα δέν δίνουν δεκάρα, και να η κατάληξη της Ελλάδας ούτε με την Ταγκανίκα δέν μπορούμε να συγκριθούμε.
Σα δέν ντρέπονται όλοι που βγάζουν και γλώσσα!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Καλέ μου φίλε BbisbosS, αφού ζείς έξω, τότε ξέρεις πολύ καλά τι λέω γιατί το ζείς, και δικαιολογώ απόλυτα το ξέσπασμά σου.
Ακριβώς αυτό συμβαίνει. Γέμισε ο κόσμος Ελληνάρες και ανθέλληνες. Χτές βράδυ πιάστηκα στα λόγια με την λουλουδού του μαγαζιού, που είναι Βουλγάρα. Την άκουσα να λέει για λίγη ώρα ένα κάρο για την Ελλάδα, αλά στο τέλος δεν άντεξα και την άρπαξα απο τα μούτρα, που κόντεψε να βάλει τα κλάματα όταν της είπα:
"Την Ελλάδα μπορεί να την έχω αφήσει πίσω μου πρό πολλού της είπα, μπορεί να την κατάντησαν στο χάλι που είναι σήμερα κάποιοι, μπορεί να την πάνε ακόμη πιο χαμηλά, μα την αγαπάω πάνω απο τη ζωή μου. Σαν Βουλγάρα εσυ έχεις δικαίωμα να λές μόνο συγνώμη απέναντί της και ευχαριστώ για το ψωμί που σου 'δωσε κάποτε, και το διαβατήριο που σου πρόσφερε για να 'σαι σήμερα εδώ πέρα, αυτά μονάχα και για όσο αναπνέεις, τίποτε άλλο αχάριστη, και μην τολμήσεις να ξαναπείς λέξη για την πατρίδα μου μπροστά μου, γιατί θα σβήσω το μνημόσυνό σου για πάντα".


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next