24 Νοεμβρίου 2009



7 Το τσάϊ

Αρώστησε ο Μανώλης. Τον έπιασε μια γρίπη, έλειπαν στο χωριό βλέπεις και οι θείοι μου, οι γονείς του δηλαδή, και με φώναξε για παρέα.

_Νίκο, έλα ρε μια βόλτα
_Γιατί; με πεθύμισες;
_Όχι ρε, για να μου κάνεις κανένα τσάϊ να πιώ
_Κάνε μόνος σου ρε που μου θές και Battler
_Έλα ρε συ, χάλια είμαι
_Α, για να κολήσω γρίπη..
_Ρε θα έρθεις;
_Έρχομαι

Πήγα, τι να 'κανα, έναν τον έχουμε. Χαριλάου - Σταυρούπολη. Ταξιδάκι αναψυχής για να κάνω τσάϊ στον "χάλια είμαι".

_Πού έχετε το τσάϊ ρε χαμένε;
_Εκεί στο αριστερό ντουλάπι.. όχι σ' αυτό ρε, στο δίπλα, εκεί είναι τα πιάτα..
_Ποιό απ' όλα τα σακουλάκια είναι το τσάϊ ρε Μανώλη; εδώ μέσα είναι καμιά πενηνταριά κι όλα ίδια..
_Μύρισέ το ρε Νίκο, το τσάϊ βρές, άσε τα μπαχαρικά..
_Α, καλά, σώθηκες τώρα..

Και βάλθηκα να ψάχνω, και να τα μυρίζω ένα ένα σαν γάτος. Κατά έναν περίεργο λόγο, όλο το ντουλάπι, με το που το άνοιξα, μύριζε ρίγανη. Ένα σακουλάκι με ρίγανη είχε μείνει ανοιχτό, και τα πάντα πήραν μυρουδιά απο το ..ορίγανον.

_Το βρήκες;
_Όχι, πού να το βρώ, εδώ μέσα γίνεται της ρίγανης..
_Καλά ρε, τόσο άσχετος είσαι;
_Άκου να σου πώ, στην μαγειρική έχω δυο αριστερά χέρια, δεν σου μοιάζω, που ξέρεις μέχρι και να κεντάς..
_Ότι ξέρεις καλό είναι
_Σίγουρα, και μιας και ξέρεις, γιατί δεν έρχεσαι να μου δείξεις πού είναι το βρωμοτσάϊ σας; για να το βρώ εγώ εδώ μέσα, πρέπει να πάρω πτυχίο ανιχνευτή.
_Πρόσκοπος δεν ήσουνα;
_Πρόσκοπος ναι, όχι ανιχνευτής, δεν πήρα προαγωγή βλέπεις.
_Νομίζω το βρήκα, είπα κάποια στιγμή αγέρωχος.
_Επιτέλους, άντε γιατί με θέρισε ο βήχας.

Χρειάστηκαν δύο προσπάθειες να του φτιάξω το ρόφημα, γιατί απο την ασχετωσύνη μου, την πρώτη φορά εξατμίστηκε το νερό και την έκανε απο το τσαγιερό, κατά έναν επίσης περίεργο τρόπο. Στο δεύτερο έμεινα πάνω απο το τσαγιερό, μην μου την κοπανήσει κι αυτήν την φορά ύπουλα. Το φιλτράρισα στο σουρωτήρι, και του το έδωσα. Το ήπιε με αγαλίαση. Ναι αλά.. η αγαλίαση ..δεν κράτησε πολύ. Αμέσως μετά απο αυτήν, ήρθε το ..κόψιμο. Εκεί που τον θέριζε ο βήχας, τώρα ήρθε η άλλη εποχή του "θέρους". Τον βλέπω τον μισοπεθαμένο μέχρι πρίν λίγο που λές, να πετάγεται άξαφνα όρθιος, και να πιάνει ένα σπρίντ κρατώντας την κοιλιά του, άλλο πράμα. Σε χρόνο ντετέ βρέθηκε στην τουαλέτα, και ενώ πρίν ούτε να μιλήσει δεν μπορούσε, τάχα μου, τώρα κελάηδαγε απο μέσα, και μου 'λεγε κάτι περίεργα..

_Τι έβαλες ρε στο τσαγιερό;
_?? ??? ? ..Ά;
_Τι "Α" ρε βλάκα;
_Εμ όταν με ρωτάς τι έβαλα στο τσάι;
_Πές τι έβαλες..
_Λες να έβαλα, κολυβόζουμο; τσάι έβαλα ορέ μούσκαρε

Κάτι ασυνάρτητα μουρμούριζε μαζί με κάτι περίεργους θορύβους, μα δεν έδωσα σημασία. Κάποτε, αποφάσισε επι τέλους να βγεί για να με βρίσει, μα δεν πρόλαβε. Ξανάφυγε τρέχοντας για την τουαλέτα. Μου τα είπε όμως, απο κει μέσα.

_Ρε θα σκάσεις να με βρίζεις; Τι καλά που έβηχες όταν ήρθα. Τώρα με το θαυματουργό μου τσαγάκι, σου κόπηκε ο βήχας και σου λύθηκε η γλώσσα; Ρε μήπως έβαλα γλιστρίδες μέσα;
_Πές ρε τι έβαλες, άδειασε το άντερό μου..(τον χαβά του αυτός)
_Πού θές να ξέρω ρε συ τι έβαλα.. τσάι έβαλα..

Και ξαναπήγα να τσεκάρω το σακουλάκι. Τι γράφει ρε γαμώτο, κάτσε να δω καλύτερα.. Νάτο, "Τσάι.."

_Τσάι έβαλα! το γράφει πάνω το σακουλάκι..
_Το σακουλάκι γράφει τσάι; μήπως γράφει κι απο πίσω και τίποτε άλλο;
_Να δω. Ναι! γράφει ..Triphala
_Τι τριφάλα ρε κεφάλα;
_Triphala γράφει ρε Μανώλη.. εγώ το τσάι διάβασα μπροστά,
_Ρε συ αυτό είναι καθαρτικό ρε χαμένε.. Πάς να με ξεκάνεις;
_Και που να ξέρω ότι εσείς γράφετε τα μισά μπροστά και τα άλα μισά απο πίσω; Ετικέτα είπαμε να διαβάσουμε όχι περιοδικό.

Και όλη τη νύχτα κυρίες και κύριοι, εγώ έβγαινα στη φύση αναγκαστικά, διότι ο Μανωλιός είχε πάρει αγκαλιά την τουαλέτα και δεν την αποχωριζόταν με τίποτα. Φυσάτα δηλαδή. Ευτυχώς το σπίτι του ήταν μέσα στα χωράφια. Είχε όμως και τα καλά της η ιστορία. Την άλλη μέρα ήτανε περδίκι, "του κόπηκε ο βήχας"..
Αρώστησα όμως εγώ απο το έμπα έβγα.
Τον έβλεπα που με κοίταζε με μια ύποπτη κακία και ένα θανατερό βλέμμα.
Ύποπτον, κάτι σκαρώνει αυτός. Ώσπου το 'πε, δεν άντεξε..

_Νίκο;
_Λέγε
_Θές τσάι;
_Άϊ γαμήσου!
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ!!!!ΧΕ ΧΕ.ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Πως και δε σε πήραν από καμιά φαρμακευτική εταιρεία για την πατέντα; Πως θα ονόμαζες το φάρμακο; "κοψε το βήχα ξεκίνα το κόψιμο"; :)))

Μια 'όμορφη μέρα να έχεις


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLA EXO TSAGAKI APO TO BOUNO MOU TO ESTLE H GIAGIA MOU ELA NA TO DOKIMASIS EINAI KAI O MANOLIS EDO.......XAXA


keymaker είπε... Best Blogger Tips

eprepe na rwthseis to xamomilaki.. 8a h3ere na s pei..xaxaxaxa


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Πως να κάνετε έναν τεμπέλη να σηκωθεί από το κρεβάτι;

Βάλτε του καθαρτικό στο τσάι.

.................................................

Γιατί άμα ρίξεις τσάι με καθαρτικό στο σιφόνι, αυτό δεν ξεβουλώνει;

Γιατί το σιφόνι δεν είναι έντερο.

.................................................

Συμπέρασμα:

Οι αναρτήσεις του ΑΑΤΟΝ ανεβάζουν τα επίπεδα της έμπνευσης.


next_day είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχ!!!! ελπίζω να μην ήπιες τελικά!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, φυσικά και συμβαίνουν, άμα βάλεις εμένα στην κουζίνα, τέτοια παθαίνεις.

*** Κατερίνα Ζηκούλη, δεν πουλάω τις ευευρέσεις μου, τις έχω πατεντάρει ;)

*** MOLEMOU, πές του περαστικά, και το τσάϊ προτιμώ να το πίνω σε Κινέζικο εστιατόριο, εσάς σας φοβάμαι :Ρ

*** Tv-Greek, Μιχάλη βλέπω δεν πάς πίσω στα χωρατά :)

*** next_day, λές να μαι χαζός; δεν είδες το βλέμμα του όλο κακία και υπουλία;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next