13 Νοεμβρίου 2009



7 Ερευνήστε, ψάξτε, αναρωτηθείτε





Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

μπράβο Νίκο...Αυτό το βίντεο είναι καταπληκτικό.
Ίσως μας ξυπνήσει από τον λήθαργο που ζούμε.
Θα μου επιτρέψεις να το βάλω στην σελίδα μου στο you tube.
Σ`ευχαριστώ πολύ!:)))))


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία μου, ελεύθερα, άλωστε απο το Youtube το πήρα, δεν μου ανήκει για να μου ζητάς άδεια. Φιλάκια :)


MARY είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νίκο!
...Το ψέμα εχει γίνει φυσιολογικό...
mary


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** MARY μου, γίνε λίγο πιο σαφής αν θέλεις. Μιλάς για το ψέμα του Video, η το ψέμα που μας λένε οι κρατούντες;


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Πάρα πολύ καλό! όλο το Σαββατοκύριακο θα παραμείνει κεντρικό θέμα στο Τv-Greek


αθεόφοβος είπε... Best Blogger Tips

Σχετικά με τα παρανοϊκά του βίντεο και το τι είναι όλοι αυτοι που μιλάνε έχω γράψει σχετικό ποστ http://atheofobos2.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Tv-Greek, γιατί όχι :)

*** αθεόφοβος, είναι προσωπική σου γνώμη, και ασπάζομαι πως έχεις δικαίωμα να την εκφράζεις. Μην στερείς όμως το δικαίωμα να έχουμε κι εμείς την δική μας (αντίθετη στην προκειμένη) γνώμη, κι ας φαίνεται παράλλογη όντως. Ίσως να υπάρχουν αλήθειες που δεν τις βλέπουμε, και να είναι πολύ σημαντικές ταυτόχρονα. Δες το και απο άλλη οπτική γωνία, μήπως δείς κάποιες απ' αυτές.
Δεν μετράει για μένα προσωπικά το ποιούς επέλεξαν να μιλήσουν στο εν λόγω βίντεο, και ίσως επέλεξαν κάφρους, δεν αντιλέγω, αλά με ενδιαφέρει το τι λένε. Και επειδή αυτά που λένε, τα έχω συναντήσει στην μέχρι σήμερα σύντομη ζωή μου πολλάκις, γι αυτό και υποψιάζομαι πως κάτι τρέχει στα γύφτικα, μα δεν μας το λένε. Εκεί εστιάσου, στο μύνημα κι όχι στα πρόσωπα.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next