05 Νοεμβρίου 2009



8 Με μπερδεύεις και.. χάθηκα (ανανέωση)

Εείναι φορές που τυχαία βρισκόμαστε στον Πανόπτη κάποιου, και πιο συγκεκριμένα στην σελίδα με το Προφίλ του. Σκευτόμαστε να τον κάνουμε Follow, ή έστω να πάμε να τον διαβάσουμε. Οποία έκπληξις!! Δεν δείχνει μόνο ένα Blog αλά καμιά δεκαριά.. (και τώρα άφησα να δείτε μόνο μερικά, γιατί δεν χωράνε όλα) Ποιό απ' όλα είναι λοιπόν το επίσημό σου μεγάλε; και ποιό απ' όλα είναι "δικό" σου, οέο; Γιατί, στο προφίλ μας, δεν δείχνει μόνο τα "δικά" μας blog, αλά δείχνει και όλα εκείνα στα οποία είμαστε εγγεγραμένοι συγγραφείς μετά απο πρόσκληση που μας έγινε και αποδεχτήκαμε. Σε κάποια προφίλ, δείχνει το Blog μας με ένα Link, όπως δείχνει η φωτογραφία. Όχι όμως σε κάθε προφίλ. (άσε που σε μερικά ούτε κάν Email δεν δείχνει) Ο καημένος ο επισκέπτης, χάνει τον προσανατολισμό του, δεν ξέρει ποιό να πατήσει και να επισκευθεί. Ή πατάει κάποιο στην τύχη, ή λέει αντίο και φεύγει. Απλή η λύση. Εμείς τώρα, τι μπορούμε να κάνουμε; Πολύ απλά, πάμε στον πανόπτη μας, και πατάμε, "Επεξεργασία Προφίλ" Κατόπιν, πατάμε: Μας ανοίγει μια λίστα, με όλα τα ιστολόγια που είναι δικά μας, ή είμαστε εγγεγραμένοι: Αμέσως μετά..: Απλό δεν είναι; Με τον τρόπο αυτό, βοηθάμε τον επισκέπτη να μας βρεί ευκολώτερα δίχως να χάνεται μην ξέροντας που να πάει. Και κάτι ακόμη. Στην "Επεξεργασία Προφίλ" βάλτε το Link του Blog σας να φαίνεται όπως στην δεύτερη εικόνα, εκεί που λέει "Η ιστοσελίδα μου". Ακούστε με και δεν θα χάσετε. Πώς; όπως ρώτησε ο φίλος μου "apneagr". Ορίστε πως! Πάμε ξανά στο: Και αμέσως μετά κατεβαίνοντας πιο κάτω..: Τότε πατάμε κάτω στο τέλος..: Και είμαστε έτοιμοι. Ελπίζω να βοήθησε κάποιους απο σας η σημερινή ανάρτηση. Το συναντάω συνεχώς, κι όλο έλεγα να το κάνω ανάρτηση, και όλο το ανέβαλα, ώσπου είπα δεν πάει άλλο, θα τους το εξηγήσω, και όποιος θέλει με ακούει. Όποιος δεν θέλει, καλή καρδιά.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

Makedon είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλή η παρατήρησή σου Νίκο, μόλις το εφάρμωσα.


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Νίκο πως γίνετε αυτό που λες "βάλτε το Link του Blog σας να φαίνεται όπως στην δεύτερη εικόνα, εκεί που λέει "Η ιστοσελίδα μου"."
apneagr


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου apneagr, ανανέωσα την ανάρτηση για χάρη σου :)
Διάβασέ την ξανά, και θα δείς την λύση, είναι πανεύκολη.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Καλημερούδια! Ωραίες κι έξυπνες οι λύσεις σου Νίκο μου. Έχεις δίκιο αν δεις στον Πανόπτη του άλλου 150 μπλογκ δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις. Απ'την άλλη αν έχεις πολλά μπλογκ και κρύψεις κάποια αυτό σημαίνει ότι δεν θα παίρνουν traffic από πουθενά γιατί αν δεν τα βλέπουν οι αναγνώστες από κει από που θα τα βρίσκουν; Προσωπικά αυτό το προτιμώ εγώ όπως και να μην τα βρίσκουν όλα από το Google γιατί μετά έρχεται traffic άσχετο.. Γνώμη μου φυσικά που δεν νομίζω να ασπάζεσαι.. :)


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Εύστοχη η παρατήρησή σου Νικόλα.
Με προβλημάτισε κι εμένα πολλές φορές, όταν ήθελα να προσθέσω σε λίστα το ιστολόγιο κάποιου φίλου blogger.
Ποιό απ' όλα να βάλω;;; Και μην πει κανένας βάλτε τα όλα, γιατί τότε θα θέλαμε άλλο ένα ιστολόγιο για λίστες κι αν θα έφτανε!!!
Νομίζω ότι η λύση που προτείνεις, με την "ιστοσελίδα μου", διευκολύνει τους πάντες, εκτός από εκείνους που διατηρούν ή θέλουν να προβάλλουν και κάποια άλλη ιστοσελίδα εκτός απ' τα blogs. Τότε;;;


next_day είπε... Best Blogger Tips

μπράβο!! το είχα βρεί μία μέρα τυχαία και δεν το συγκρατησα και τώρα που το χρειαζόμαι μου έλυσες τα χέρια!!!
ουουουου!!! έχω να σου "κλέψω" πραγματάκια μόλις βρώ λίγο χρόνο..αλλά μην ανησυχείς...θα δείς ότι θα τηρήσω τους "κανόνες ευγενείας"!!! ;)
Σε φιλώ γγλυκά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Δωροθέα και Μιχάλη.
Σας απαντώ μαζί γιατί και οι δύο θίγετε το ίδιο πρόβλημα. Πολύ σωστή η παρατήρησή σας, όμως υπάρχει λύση και γι αυτό.
Μπορεί για παράδειγμα να κάνουμε μια λίστα με τα άλλα ιστολόγια/Ιστοσελίδες μας μέσα στο επίσημο blog μας, το ίδιο εύκολα όπως κάνουμε για άλλα φιλικά μας sites. Έτσι απαλλάσσουμε τον επισκέπτη από την μπερδεμάρα. Γιατί όπως σωστά λέει ο Μιχάλης, αν τα ακολουθήσουμε όλα, δεν μας φτάνει όχι ένα, αλά δέκα ιστολόγια με λίστες μοναχά.

*** Νext Day, καλημέρα και περαστικά σου, διάβασα ότι κρύωσες. Για να δω τι θέλεις να πάρεις :)


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Αν και το ήξερα, δε σου κρύβω πως πήγα και το ξανατσεκάρισα! Να σαι καλά! Καλό Σ/Κ!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next