18 Νοεμβρίου 2009



36 3 χρόνια Α! μπε μπα Blog!

Το Σάββατο που έρχεται, το παρόν Blog κλείνει 3 ακριβώς χρόνια λειτουργίας απο την πρώτη μέρα που έγινε η πρώτη του ανάρτηση. Ξεκίνησα δειλά μπορώ να πω, μιας και η δημιουργία του είχε άλλο σκοπό, το να κρατάω κείμενα για μένα, μα στο τέλος αποφάσισα να προχωρήσω να γράφω για όλους. Ξεκίνησα με περίπου 2-3 επισκέψεις το μήνα βασικά. Σχόλια είχα απο σπάνια, έως καθόλου. Δεν με ένοιαζε τότε. Τώρα με νοιάζει, δεν θέλω να λέω ψέματα. Προσπάθησα να φτιάξω ένα όσο μπορούσα όμορφο blog, όσο γινόταν ενδιαφέρον, και όσο γινόταν προσωπικό. Λέγοντας προσωπικό, εννοώ πως ήθελα μέσα απο αυτό, να καθρεφτίζεται ο συγγραφέας του όπως ακριβώς είναι στην πραγματικότητα. Δίχως φτιασίδια, δίχως στολίδια, δίχως αυταπάτες και παραμύθια. Με τα κουσούρια μου, με τα καλά μου, με τα λάθη μου, τα ξεσπάσματά μου και γενικά, όλα εκείνα τα στοιχεία του χαρακτήρα μου, κάθε στιγμή και ώρα της καθημερινότητάς μου. Στην αναζήτησή μου για να καλυτερέψω το blog μου, με βοήθησαν, εκτός τους διάφορους ξένους (επι το πλείστον) bloggers, και μερικοί Έλληνες, απο τους οποίους άντλησα και αντλώ ιδέες καθημερινά. Με βοηθήσατε όμως πάρα πολύ, και δεν θέλω να το κρύψω, όλοι εσείς οι φίλοι μου, ακόμα και οι κάποιοι "εχθροί" μου, άλλοτε ρωτώντας με κάποιες απορίες σας, κάνοντάς με να ψάχνω για λύσεις, και μαθαίνοντας ταυτόχρονα κάτι παραπάνω από όσα ήξερα ώς εκείνη τη στιγμή, είτε κάνοντάς μου (και σκληρή) κριτική, άλλοτε εποικοδομητική άλλοτε λιγότερο, μα σίγουρα ποτέ άχρηστη. Πήρα πράγματι κάτι από τον καθ' ένα σας. Σήμερα το Blog, έχει πάρα πολλούς αναγνώστες, ίσως ένα από τα λίγα Ελληνικά Blogs με τόσους Follower και που το χρωστάω στον καθ' ένα από όλους εσάς, με καθημερινή επισκεψιμότητα από 250 μέχρι και 300 επισκέψεις ημερησίως. Θα μου πεις, κάποιοι έχουν πολύ περισσότερους επισκέπτες. Ναι, σίγουρα έχουν κάποιοι. Μα το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελληνικών Blogs, έχει κατά πολύ λιγότερους επισκέπτες, και το ξέρετε επίσης καλά κι εσείς. Και στο φινάλε, προσωπικά αισθάνομαι ικανοποίηση και ευγνωμοσύνη για την πολύτιμη συμπαράστασή σας στην μέχρι τώρα πορεία μου. Θέλω να πιστεύω πως θα συνεχίσετε να με συντροφεύετε, και ελπίζω πως στο μέλλον θα ελαττωθούν όσο γίνεται οι "εχθροί" αυτού του blog και δικοί μου ταυτόχρονα. Εκτός του ότι δεν έχουμε τίποτε να χωρίσουμε, έχουμε πάρα πολλά να πετύχουμε μαζί, και πιστέψτε με, ο Ήλιος φέγγει για όλους..
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



36 σχόλια:

Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Σου εύχομαι να γράφεις και να κρατάς ζωντανό αυτό το blog για όσο το θες, σε καλύπτει και σ' ευχαριστεί.
Το κείμενό σου για τα γενέθλια του blog σου είναι πολύ απλό κι ειλικρινές μα και πολύ συγκινητικό.
Τα καλύτερα έρχονται!
Καλή σου μέρα :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Ανεμοδούρα, σε ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα και σε σένα :)


Θανασης είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ.ΝΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΔΙΚΑ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου, με το καλό!!! Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας μαθαίνεις tricks αλλά και τι σημαίνει ζωή :)
Φιλιά!!


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια....(τα υπόλοιπα το Σάββατο!!!!)
Αναμείναιτε!


Άνεργοι Δημοσιογράφοι είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σε ανακαλύψαμε κάπως καθυστερημένα εμείς, όμως πολύ γρήγορα καταλάβαμε το ήθος και την αλληλεγγύη σου. Πράγματα σπάνια για εμας τους Κωλοελληνες που λέει και ο Νιόνιος. Σου ευχόμαστε απο τα βάθη της καρδιάς μας να συνεχίσεις τα επόμενα χρόνια να μας συντροφεύεις με τα κείμενα σου και να μας βοηθάς με τις γνώσεις σου. Χρόνια Πολλά!!!


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Γράμματα θα υπάρχουν
θα διαβάζουν οι άνθρωποι
και απ' την ουρά της
πάλι η ιστορία θα πιάνεται.....

Να' σαι καλά Νίκο και να ομορφαίνεις το blog σου με αυτά που έχει ψυχή σου.
(περισσότερα το Σάββατο)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

3χρόνια πως αντέχεις μωρέ??
Να'χεις πάντα επιτυχίες και όλο και περισσότερους followers όσους να μη χωράνε στην sidebar σου εύχομαι!
Πονηρός είσαι μωρέ θέλεις 4μέρες να μαζεύεις ευχές??

Θέλω να βάλεις κάποια στιγμή προγραμματάκι να δείχνει και στο δικό μου πόσοι μπαίνουν μέσα καθημερινώς 1-2πόσοι??

Φιλιά!!


Ευριδίκη είπε... Best Blogger Tips

χρονολογικά μωρό το blog για τα δικά μας χρόνια και ενήλικο στην ηλικία άλλων εμβίων όντων καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σημασία το χρονικό όριο που θέτουμε-και αυτό ανθρωποι το εφηύραν-αλλά η ουσία και το περιεχόμενο..Και συ όπως και το blog σου έχετε ουσία..Και όσοι σε κατακρίνουν για κάποια post σου θα πω αυτό που προσωπικά είδα..Ότι έχεις μαθει να μιλας αληθινά,χωρίς να κρυβεσαι και χωρίς ποτέ να έχεις προσβάλλει κανένα επώνυμο Ή ανώνυμο blogger,απλά χρησιμοποιώντας απλά λέξεις δείχνεις την απογοήτευση ,το θυμό,η το πόσο νοιαζεσαι για κάτι..

Χρόνια καλά και εποικοδομητικά λοιπόν Νίκο μέσα απο ουσιαστικές και μη-γιατί όχι; χώοος προσωπικής έκφρασης είναι-αναρτήσεις..Και να θυμάσαι:Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους γύρω μας..


✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Πολλές πολλές ευχες για το α μπε μπα μπλόγκ μας!!

Και λέω "μας" Νικόλα μου,γιατί μας έχει βοηθήσει άπειρες φορές..και το νιώθουμε και λιγάκι δικό μας! :)

Χρόνια πολλά πολλά!!


D.Angel είπε... Best Blogger Tips

Πολύχρονο και πολύχρωμο!
Μπράβοοοοοο
Πότε κόβουμε την τούρτα εεε;;;
KISSES


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Να σου ζήσει το 'μωράκι-μπλογκάκι'. Πλέον δε μπουσουλάει αλλά περπατά με σταθερά βήματα μπροστά! ;)
Μπράβο!


VASILIKI είπε... Best Blogger Tips

Πολλές ευχές για το όμορφο
και χρήσιμο blog σου φίλε Νίκο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε... Best Blogger Tips

Πολύχρονο το πολύ χρήσιμο μπλογκ σου και σε ευχαριστούμε που είσαι εδώ πάντα πρόθυμος να εξυπηρετήσεις.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Πέρασα να ευχηθώ στον φίλο στον Δάσκαλο κι άνθρωπο
Νίκο ότι καλύτερο στην μετέπειτα πορεία του...
Το θολό τοπίο σου οφείλει πολλά...
Να είσαι εκεί να μας ομορφαίνεις με την παρουσία σου
και τις γνώσεις σου εμένα και τους φίλους μου...
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ...
Σ`ευχαριστώ πολύ...που είσαι δίπλα μου


ria είπε... Best Blogger Tips

να εκατοστίσεις τα χρόνια στην μπλογκόσφαιρα!


Diatton είπε... Best Blogger Tips

3 χρόνια αγαπητέ Νίκο για μένα είναι πολλά, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να συνεχίσω τόσο. Έστω, σου στέλνω τις ειλικρινείς ευχές μου για ότι καλύτερο στο blog σου αλλά και στην προσωπική σου ζωή! Γενικά, προσπάθησε να δώσεις διάρκεια σε ότι δε διαρκεί!

Συνέχισε φίλε μου... Με τον τρόπο που συντηρείς το blog σου, αλλά και με το περιεχόμενό του, επιβάλλεται!


RADIO PARANOID είπε... Best Blogger Tips

καλησπερα νικο να εκατοςτηςεις για να μαθαινουμε τιποτα


Thalassenia είπε... Best Blogger Tips

Εύχομαι και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Χαίρομαι να ξέρω οτι είσαι εδώ για ότι θελήσουμε.


Greki είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά και να είσαι πάντα καλά.
Ευχές μου οι επιθυμίες σου.


kogionaro είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ ΑΑΤΟΝ, τις ευχές μας θα στις δώσουμε το Σαββάτο αλλά μην ξεχάσεις ότι περιμένουμε "κέρασμα" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλημέρα !


TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

"...Προσπάθησα να φτιάξω ένα όσο μπορούσα όμορφο blog, όσο γινόταν ενδιαφέρον, και όσο γινόταν προσωπικό. Λέγοντας προσωπικό, εννοώ πως ήθελα μέσα απο αυτό, να καθρεφτίζεται ο συγγραφέας του όπως ακριβώς είναι στην πραγματικότητα. Δίχως φτιασίδια, δίχως στολίδια, δίχως αυταπάτες και παραμύθια..."

Το προσπάθησες και το κατάφερες Νίκο.

Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια. Σου εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον να γράψουν σ'αυτό και τα παιδιά σου :-)


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.


Εύα Νεοκλέους είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά στο Α!μπε μπα blog!

Νίκο,σου αξίζουν συγχαρητήρια για όλα όσα μας προσφέρεις.Την πολύτιμη βοήθεια,τις χρήσιμες πληροφορίες,την αμεσότητα και την ανθρώπινη αντιμετώπιση.
Τις πιο θερμές μου ευχές για Καλή Συνέχεια και για ακόμα μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο.
Οι "Επισημάνσεις" σου οφείλουν πολλά.Σ΄ευχαριστούμε!


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Να ζήσεις Α! μπε μπα blog! και χρόνια πολλά.
Μεγάλο να γίνεις με follow πολλά.
Παντού να σκορπίζεις της blogόσφαιρας το φως
και όλοι να λένε: να ένα Nice μπλογκ.


Νίκο όπως έλεγε και ο Ρίζος στο μπακαλόγατο:
Σου εύχομαι όλα του Αβραάμ και του Ισαάκ τα καλά.

Το Α! μπε μπα blog! είναι 3!!!

mixalis2004


kiki είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια πολλά στο μπλογκάκιον λοιπόν!


FOXY είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια φίλε σου εύχομαι τα καλύτερα.
Α ΜΠΕ ΜΠA BLOG FOR EVER.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπημένοι μου φίλοι, σας ευχαριστώ όλους και τον καθ' ένα σας ξεχωριστά για τα σχόλια, μα πάνω απ' όλα, για τη ζεστασιά που εκπέμπουν τα λόγια και οι ευχές σας. Να είστε πάντα καλά, και εγώ θα κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου, να σας παρουσιάζω πάντοτε ένα blog που δεν θα σας απογοητεύσει ποτέ, και θα είμαι ακούραστα δίπλα σας, κάθε φορά που θα χρειάζεστε οτιδήποτε, και που θα μπορώ να βοηθήσω, έστω και λίγο.
Την αγάπη μου σε όλους και όλες σας, και σε όλα επίσης τα παιδιά που ενδεχομένως θα ακολουθήσουν τις επόμενες 2-3 ημέρες να μου εύχονται.


skion είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, σου εύχομαι τα καλύτερα για σένα και το blog σου, όπως και να περνάς καλά εκεί που είσαι στον Καναδά, μιας και σε νιώθω αφού εδώ και λίγα χρόνια επέστρεψα από μια 13χρονη ""βόλτα"" στη Μελβούρνη.
Αν και καινούργιος στα blogs, αγάπησα το δικό σου πολύ γρήγορα και πρόσεξα την αξιόλογη δουλειά που κάνεις.
Σε γνώρισα μέσου του ΤΟΞΟΤΗ και από τότε σε παρακολουθώ και διαβάζω τις αναρτήσεις σου ανελειπώς. Πάντα τέτοια, και Happy Birthday στο Μπενελικόμιο.
skion


mamastinkomotini είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ , ΜΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΣ ΠΑΝΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** skion, σε υπέρ ευχαριστώ, τα λόγια σου μου δίνουν δύναμη και με τιμούν.

*** mamastinkomotini, σε ευχαριστώ για τις ευχές. Να σαι πάντα καλά :)


Snowangel είπε... Best Blogger Tips

Χρονια Πολλα και δημιουργικα! Nα'σαι παντα καλα εσυ και οι αγαπημενοι σου :)


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Χρονια πολλα! Περισσοτερες αναρτησεις, περισσοτερες καταθεσεις ψυχης, περισσοτερους αναγνωστες (αν κι αυτο ηδη το εχεις), μα πανω απο ολα ευχομαι ΥΓΕΙΑ, γιατι αν δεν εχουμε το βασικοτερο, δεν εχουμε τιποτα!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Snowangel, σε ευχαριστώ πολύ Αγγελάκι μας

*** Φίλε Δημήτρη, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, και δεν σου κρύβω την χαρά μου που σε ξαναβλέπω μετά απο τόσο διάστημα. Να σαι επίσης πάντα γερός.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΠΟΤΝΙΕ,ΝΙΚΟΛΑ,ΑΡΚΟ,ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ .ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΗ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΛΕΒΑΝΤΗ ΜΟΥ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΓΕΙΑ.ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΠΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ,ΑΚΟΜΑ ΝΕΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα τις θερμότερες και καλύτερες ευχές μου για σένα και το ιστολόγιό σου.
Η αναπάντεχη απουσία μου απ' τα δρώμενα του διαδικτύου (την οποία επεξηγώ εδώ http://magnitis.blogspot.com/2010/01/blog-post.html), δικαιολογεί την καθυστέρηση στις ευχές.
Χρόνια πολλά!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next