13 Οκτωβρίου 2009



23 Reniew my Blog-δώρο ένα Link απο μένα



του Νίκου Ράμμου

Σήμερα σκεύτηκα μια ιδέα αρκετά τολμηρή θα την έλεγα, εν όψη των "γεννεθλίων" του Blog σε λίγες ημέρες απο σήμερα, αλα θα σας την πώ και αναλαμβάνω το ρίσκο.

Ζητάω λοιπόν απο τον καθ' ένα σας (όποιος θέλει φυσικά) να κάνει ένα Review για το Blog μου, για την μέχρι τώρα πορεία του, τα θετικά ή αρνητικά του, τα λάθη του και τα καλά του, και γενικά την άποψη του καθ' ενός απο εσάς, με το χέρι στην καρδιά, απλά και με ειλικρίνεια.

Σαν αντάλαγμα, θα κάνω μια ανάρτηση, στην οποία θα βάλω το Link του καθενός που θα μου αφιερώσει λίγο απο τον χρόνο του. Κάθε ένας που θα μου στέλνει με γράμμα ή σε σχόλιο το link του Review που έκανε για μένα, θα προστίθεται στην λίστα το Link του.

Μόνη προϋπόθεση είναι, στο Review, η αναφορά σας στο Blog μου να γίνει με τον εξής τρόπο.
Εϊτε με τον παρακάτω κώδικα:
<a href="http://nikos63.blogspot.com/" target="_blank">Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο..</a>

ή με τον επόμενο

<a href="http://nikos63.blogspot.com/" target="_blank">AATONs Blog</a>
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα βάλω κι εγώ το δικό σας Link στο Blog μου, στην ανάρτηση που όπως είπα θα κάνω.
Τι λέτε, θα μου την κάνετε την χάρη; Τέσερα λεπτά ζητάω μόνο απο τον χρόνο σας, δεν χρειάζεται να γράψετε σελίδες. Ελπίζω να μην σας ζητάω κάτι το τόσο δύσκολο.
Περιμένω λοιπόν με αγωνία την συμμετοχή σας.


"Γειά σου,
Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου
, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter.
Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"





Print this post



Related Posts :



23 σχόλια:

Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Επειδή είμαι λίγο νταν νταν δεν το κατάλαβα. Η ανάρτηση θα γίνει στο δικό μας blog και θα προσθέσουμε τον κωδικό;
τι είναι το Review; Σχώρα με


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Εγώ δεν θέλω να μου βάλεις link.Το μόνο που μετανιώνω είναι που άργησα να σε ανακαλύψω....Πέρα όμως από την σχέση μαθήτριας και δασκάλου, απολαμβάνω πραγματικά να μπαίνω στην σελίδα σου και να σε διαβάζω...Και γενικά το blog σου είναι σταθμός για όλους εμάς που ψάχνουμε πως να ομορφήνουμε τον δικό μας χώρο...Κι εσύ ομόρφηνες τόσο πολύ τον δικό μου που δεν βρίσκω λόγια να σου πώ..!!!!!!!!!!


Mousikoulis είπε... Best Blogger Tips

Να σου πω την αλήθεια και εγώ με τον κώδικα τα έχασα λίγο!Και όταν λέμε review; Δεν μιλάμε για νορμάλ ανάρτηση;! Έπειτα το blog σου είναι πολυθεματικό έχω στο μυαλό μου κάτι αλλά αυτό με τον κώδικα δεν το έχω!

Εξηγήσου Νίκοοοοο :p


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΑΦΟΥ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ;ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Για κάντο πιο λιανό να μπω και'γω στο νόημα που δεν κατέχω πράμα:))
Φιλιά θαλασσινά!!


arkas είπε... Best Blogger Tips

Kαι εγώ θα ήθελα λίγες περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία. :/


AATON είπε... Best Blogger Tips

Παράδειγμα:

Η γνώμη μου για το <a href="http://nikos63.blogspot.com/" target="_blank">Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο..</a> είναι η εξής: κλπ, κλπ

Κάντε το μόνο μία φορά, τις υπόλοιπες φορές γράψτε κανονικά το όνομα του Blog ή χρησιμοποιείστε όποιον άλλο τρόπο θέλετε. Απλό Link είναι, μην τρομάζετε.
Και ζητάω απλά να γράψετε την γνώμη σας για μένα και το Blog μου αφιερώνοντας δυό παραγράφους χώρο σε μια ανάρτησή σας στον δικό σας χώρο, με ειλικρίνεια και απλά όσο μπορείτε. Δύσκολο; η ζητάω πολλά;


sapfiros είπε... Best Blogger Tips

Με πολλη χαρα εκμεταλευτηκα την ευρηματικη ιδεα σου,Αχ και να γινοντουσαν οι ιδεες χρημα!


sapfirow είπε... Best Blogger Tips

Και όσο για τον γολγοθά που πέρασες μεχρι να φτασεις εδω που εφτασες,πολυ με συγκινησες,μεινε στο υψος σου ακάθεκτος,και αν θυμαμαι καλα εισαι πολυ ψηλος με τις καλτσες παντα βεβαιως.


sapfiros είπε... Best Blogger Tips

και ξέρεις και κάτι;Ενώ κάθε φορά όλα δείχνουν ότι μας τα είπες όλα,πάντα κάτι καινούργιο βρίσκει το αστείρευτο μυαλό σου.


αναλγητος είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ Νίκο,κράτα τις ισορροπίες,όσο καλός είσαι με τους φίλους τόσο και περισσότερο σε τρέμουν οι εχθροί.Τόπο στην οργή όπου μπορείς,έχουμε και κάποια ηλικία,


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** sapfiros, κατ' αρχάς να σου πώ ένα ευχαριστώ για την προθυμία σου.
Στο θέμα "να γινόνταν χρήμα οι ιδέες", γράφεις μια αλήθεια. Πάντα μια ιδέα μεταφράζεται σε χρήμα. Αρκεί να είναι "Η" ιδέα, και πολύ συχνά, κάτι μουρλές ιδέες έκαναν κάποιους πλούσιους. Γολγοθά περνάμε όλοι μας αδερφέ, καθ' ένας ξέρει το βάρος του δικού του φορτίου. 1.76 είμαι χωρίς χοντρές κάλτσες, ζουμπάς στην ουσία μπροστά στα κυπαρίσσια της νέας γεννιάς. Και για το τελευταίο σου, έχεις δίκιο. Είναι φορές που λέω "δεν θα γράψω σήμερα τίποτε", μα κάτι μου έρχεται πάντα στο μυαλό. Να όπως τώρα, που μου ζήτησε ο Κώστας να κάνω εγώ Review σ' αυτόν, γιατί αυτός βαριέται να κάνει σε μένα.
Πάω να γράψω λοιπόν.. Την καλημέρα μου φίλε μου, και πάλι σε ευχαριστώ.


fanostatis είπε... Best Blogger Tips

Δεν θα σε κουράσω άλλο,ήθελα όμως να ξέρεις οτι είχα πολύ χειροκρότημα να σου δώσω,αφου κατά την Αατονίστικη φιλοσοφία τα σχόλια γιά τον blogger,είναι οτι το χειροκρότημα για τον καλλιτέχνη,και εσυ είσαι και blogger και καλλιτέχνης.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Φίλε Ανάλγητος, έχεις απόλυτα δίκιο.
Στο διαδίκτυο είναι φοβερά δύσκολο να κρατάς πάντοτε τις απαραίτητες ισοροπίες, και να είσαι πάντα άψογος απέναντι στους διαδικτυακούς σου φίλους και στις υποχρεώσεις σου απέναντί τους.
Οι ισοροπίες εδώ μέσα είναι πολύ λεπτές, και εύθραυστες, γιατί λείπει το στοιχείο της προσωπικής επαφής.
Έχω χάσει πολλούς φίλους στο διάστημα των (σχεδόν) τριών χρόνων που γράφω εδώ πέρα. Φίλοι που μια μέρα παρεξηγηθήκαμε για το τίποτε, φίλοι που θύμωσαν γιατί δεν περνάω να τους διαβάσω η να σχολιάσω, φίλοι που ζήλεψαν (??? τι να πώ) θεωρώντας πως έχω ένα καλό blog, φίλοι που είχα τα "ρούχα μου" και τους μίλησα απότομα χωρίς να μου φταίνε ξεσπώντας επάνω τους..
Πολλά και διάφορα, άλα δικαιολογημένα κι άλλα καθόλου.
Έμαθα όμως και κάτι, πολύ σημαντικό.
Οι φίλοι πάντα θα υπάρχουν, κάποιοι θα φεύγουν, κι άλλοι θα μένουν πιστοί αντέχοντας τις στραβές στιγμές μας, και θα έρχονται πάλι νέοι, καινούργιοι φίλοι.
Εσυ να είσαι πάντα ο εαυτός σου, κάνε πάντοτε αυτό που πάντα κάνεις και κάντο σωστά όσο μπορείς, και έχε υπομονή κι επιμονή στους στόχους σου.
Η επιτυχία δεν θα αργήσει να έρθει, αρκεί να έχεις υπομονή και αντοχή, να μπορείς να αντέξεις και την επιτυχία χωρίς να γίνεις ξιπασμένος, και την τυχόν αποτυχία προσπαθώντας συνεχώς να βελτιώνεσαι, και να αντέχεις στις επιθέσεις που θα δεχτείς σίγουρα απο κακόπιστους και φθονερούς ανα καιρούς. Αυτά αρκούν, πίστεψέ με. Σε ευχαριστώ που σχολίασες


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αγαπητέ μου fanostatis, εκτός το 'χειροκρότημα', μόλις τώρα μου πέταξες και λουλούδια, με αποκάλεσες Blogger.
Είμαι Blogger; Έχω blog, γράφω σε ένα blog, Blogger όμως, είμαι; Με έβαλες πραγματικά σε σκέψεις..
Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, και δεν με κουράζεις καθόλου. Δεν βλέπεις εγώ τι σεντόνια γράφω σήμερα; :)


sapfiros είπε... Best Blogger Tips

Ο sapfiros,ανάλγητος,spiritual shine,fanostatis,alas,εις απάντησιν του ενός και μοναδικού του κορυφαίου Νίκου Ράμμου.
Αγαπητέ και τιμημένε φίλε μου,όταν εσυ μου μιλάς για φίλους εγω βλέπω εναν Νικόλα μετα τον κοπο της ημερας με υπερφυσικο χιονι και για 300 χιλιομετρα με κινδυνο της ιδιας του της ζωης την οποια παραβλεψε προκειμενου να βοηθησει εναν που ειναι τιμη του να τον αποκαλεις φιλο ,και που με τοση επιτυχια εξομαλυνες τα δυσκολα,δεν βρισκω λογια να σχολιασω τι εστι φιλια,η πραξη σου και η αυτοθυσια σου τα ειπε ολα,ας μας γινεις διδαγμα να μαθαινουν οι νεωτεροι και να μετανοουν οι παλαιοτεροι,εισαι αξιος συγχαρητηριων,και αδιαφορω αν θα συμμεριστουν την γνωμη μου.Την αληθεια ομως θα την λεω και οποιος δεν χαιρεται κακο του κεφαλιου του κανει(για οσους ζηλευουν)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Δε θα μπορούσα να σου αρνηθώ Νίκο μου :)


ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ είπε... Best Blogger Tips

http://kostasanagnostopoulos.blogspot.com/2009/10/blog-post_2759.html


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Πότε ακριβώς είναι τα γενέθλια του ιστολογίου σου;
Για να ξέρουμε και τι χρονικά περιθώρια υπάρχουν για το σχετικό review.
Btw, θ' ανάψεις κεράκια φαντάζομαι στην γενέθλια τούρτα.
Μην τη φας όλη...στείλε κανά κομματάκι και σε μας :-)
Χρόνια πολλά φίλε, ας είναι και προκαταβολικά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** sapfiros, αναφέρεσαι στην παλιότερη ανάρτησή μου "Ζήτα συγνώμη" αν κατάλαβα. Σε ευχαριστώ πολύ.

*** Dorothea, υπέρ ευχαριστώ..

*** ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες

*** magnitis, αν κοιτάξεις ψηλά, "επάνω και αριστερά" όταν μπαίνεις στο blog, θα δείς ένα Counter που μετράει ανάποδα. Μετράει τις "ημέρες-ώρες-λεπτά-δευτερόλεπτα", μέχρι την ημέρα των γεννεθλίων του blog. Αυτή την στιγμή που σου γράφω, δείχνει: 038, 11, 43, 47
Έχεις λοιπόν 38 ημέρες :)Ευχαριστώ για τις ευχές σου, έστω και προκαταβολικά.


arkas είπε... Best Blogger Tips

Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο,και σου έστειλα το "χειροκρότημα" μου.:)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Arkas, σε ευχαριστώ πολύ


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου, μπορεί να άργησα αλλά ανταποκρίθηκα στο κάλεσμά σου. Ήταν το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω για σένα, ειδικά όταν γιορτάζεις τα τρίτα γενέθλια του ΑΑΤΟΝs blog.

Να είσαι πάντα καλά και να μας συντροφεύεις με τις γνώσεις σου και το έξυπνο χιούμορ σου.

Φιλικά φιλιά


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next