23 Οκτωβρίου 2009



5 Read more Πρόβλημα (επανάληψη)

Το Read more που έχει προσθέσει η google τελευταία, λειτουργεί κανονικά στα Blogs που έχουν Standard Templates. Σε όσα χρησιμοποιούν άλλα Templates εκτός της Google, δημιουργεί το εξής πρόβλημα. Η δεξιά στήλη (μπάρα) μετατοπίζεται κάτω απο τις αναρτήσεις. (Διορθώνεται όταν σβήσουμε στην επεξεργασία αναρτήσεων και στο HTML της ανάρτησης, το <!-- more --> Πώς όμως θα μπορέσει να κάνει χρήση του κάθε ένας που χρησιμοποιεί Customized Template; Κάντε το εξής: Πηγαίνετε στην "Επεξεργασία HTML" του προτύπου σας στην "Διάταξη", κλικάρετε το τετραγωνάκι "Επέκταση γραφικών στοιχείων" και βρείτε (αν υπάρχει) αυτόν τον κώδικα:
<b:if cond='data:post.hasJumpLink'> <div class='jump-link'> <a expr:href='data:post.url + &quot;#more&quot;'><data:post.jumpText/></a> </div> </b:if>
Εάν δεν υπάρχει (σιγουρευτείτε καλά πρώτα) τότε βρείτε αυτόν εδώ:
<div class='post-footer'>
Και μόλις το βρείτε, επικολήστε πρίν απο αυτόν τον κώδικα, τον απο πάνω που έδωσα αρχικά. Κάντε μια δοκιμή, βάζοντας το Read more στην τελευταία σας ανάρτηση. Εάν συνεχίζει να σας δημιουργεί το ίδιο πρόβλημα, τότε συμβαίνει το εξής. Στο κείμενο μέσα, υπάρχουν (ανοιχτά) Οpen tags <div> και (κλειστά) Closed tags </div>. ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ Read more ( <!-- more --> ) πρίν το κλειστό </div> Μην κάνετε δηλαδή αυτό το λάθος, όπως στο παρακάτω παράδειγμα:
<div> Αυτή είναι η περίληψη <!-- more --> Αυτό το (κρυμένο) υπόλοιπο της ανάρτησης </div>
Όπως βλέπετε στον κώδικα, το "jump break" είναι βαλμένο μέσα σε ένα open div tag και το div κλείνει ΜΕΤΑ το "jump break". Είναι λάθος. Βάλτε το "jump break" ΜΕΤΑ το κλειστό /div tag. Δηλαδή κάντε πάντα, όπως δείχνω στο παρακάτω παράδειγμα:
<div> Αυτή είναι η περίληψη </div> <!-- more --> Αυτό το (κρυμένο) υπόλοιπο της ανάρτησης
Ελπίζω η blogger να φτιάξει το νέο της post editor σύντομα, ώστε να ενημερώνει για σφάλματα όταν το jumpbreak μπεί ανάμεσα σε ανοιχτά div tags. Τώρα κανονικά, θα πρέπει να μην έχετε κανένα πλέον πρόβλημα με το Read more. Κάντε μια δοκιμή και γράψτε μου τις εντυπώσεις σας. (Υ.Γ. Η ανάρτηση αυτή έγινε ξανά, γιατί πολλοί φίλοι έχουν συχνά αυτό το πρόβλημα, και μάλλον "δεν έχουν τον χρόνο" να ψάξουν τις παλιότερες αναρτήσεις μου).
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Νίκο θέλω να σε ρωτήσω πως μπορώ να βάλω ένα reed more icon που έχω, αντί της φράσεις [Διαβάστε αναλυτικά] που χρησιμοποιώ. Χρησιμοποιώ τον κώδικα που είχες δώσει παλαιότερα. Λογικά πρέπει να βάλω το url του icon αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω. Please Help Me!

mixalis2004 - Tv-Greek


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου ξέρεις ότι είχα προσπαθήσει άπειρες φορές να το βάλω και μου έκανε του κόσμου τα προβληματα αν όχι από την αρχή πάντως σιγουρα σε κάποια φάση. Άρα δεν είναι θέμα να μη θέλω να διαβάσω τις παλιότερες σου αναρτήσεις.
Τώρα αναρωτιέμαι αυτά που λες εδώ είναι μια καινούργια λύση να τη δοκιμάσω; Ή είναι επανάληψη των παλιών οδηγιών που για μένα ήδη δεν έχουν δουλέψει;


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Tv-Greek, όπως το έκανα κι εγώ, αν και στο δικό μου πρόσθεσα ένα image δίχως να αφαιρέσω την φράση. Αντικατάστησε στον κώδικα απλά την φράση με το link της εικόνας, και κάνε προεπισκόπιση πρώτα αν έγινε σωστά. Αν όχι, να στο κάνω εγώ.

*** Δωροθέα μου, δεν εννοούσα εσένα όταν έγραψα το κείμενο παιδί μου. Εδώ δίνω μια πιο πρόσφατη λύση που διάβασα στο Blogger Help Forum. Ίσως βοηθήσει, ίσως πάλι όχι (και παίζει ρόλο τι πρότυπο χρησιμοποιούμε). Κάνε μια δοκιμή, ίσως λειτουργήσει, δεν χάνεις τίποτε (εκτός λίγο χρόνο βέβαια)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ Νίκο! Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα (παρουσιάζεται και στο δικό μου μπλοκ.!Με τι διαφορά ότι σε εμένα ο αρχικός κώδικας που λες παρακάτω να αντιγράψουμε υπάρχει ειδη! Παρ ολα αυτα τα δεξιά στήλη (μπάρα)συνεχίζει μετατοπίζεται κάτω απο τις αναρτήσεις. Και βρίσκομαι σε απόγνωση! Μηπως μπορεις να με βοηθησεις!! Ευχαριστώ πολύ. η διευθυνση του μπλοκ μου ειναι http://orthodoxia-pateriki.blogspot.com/

Ελενη


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σου στέλνω γράμμα αμέσως.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next