02 Οκτωβρίου 2009



10 Αποκλεισμός απο τον πίνακα κάποιου Follower

Συχνά συμβαίνει να εγγράφονται στους Follower μας κάποιοι χρήστες, που εμείς προσωπικά, για δικούς μας λόγους δεν θέλουμε να τους έχουμε στην λίστα των Follower, επειδή για παράδειγμα, επέλεξαν ένα άσεμνο Avatar, ή ένα άσεμνο ψευδώνυμο. Θα πει κανείς "δικαίωμά τους". Ασφαλώς και είναι δικαίωμά τους, όπως όμως επίσης είναι και δικαίωμά μου να μην τον θέλω στην λίστα μου, έτσι δεν είναι; Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση μου έδωσε ένας σημερινός Follower, τον οποίο μεν ευχαριστώ για την τιμή να εγγραφεί, αλα δεν μπορώ να δεχτώ να φαίνεται στην λίστα, διότι η εικόνα που επέλεξε δεν μου κάθεται καθόλου όμορφα και γυμνές εικόνες δεν θέλω για κανέναν λόγο στο Blog μου. Θα χαρώ αν διαλέξει κάποια άλλη, λιγώτερο προκλητική. Πρίν καιρό θυμάμαι, με είχε ρωτήσει ο φίλος μου Χρήστος για παρόμοιο ακριβώς θέμα πώς βγάζουμε κάποιον απο την λίστα μας να μην φαίνεται. Να πώς: 1. Έκανε εγγραφή κάποιος με το όνομα "kalodia". Ο αριθμός των Follower έγινε 505
2. Πατάω σύνδεση, όπως δείχνει το βελάκι στην επόμενη εικόνα
3. Επιλέγω στο νέο παράθυρο που ανοίγει, το εικονίδιο της Google για να συνδεθώ
4. Βάζω απλά τον κωδικό μου που χρησιμοποιώ να συνδεθώ με το Blog μου
5. Κλείνει το παράθυρο απο μόνο του μόλις γίνει η σύνδεσή μου επιτυχώς, και έχω την επόμενη εικόνα μπροστά μου.
Όπως βλέπετε τώρα φαίνεται το Avatar μου επάνω στην κορυφή, άρα είμαι συνδεδεμένος. 5. Πατάω τώρα στην εικόνα του ατόμου που θέλω να αποκλείσω.
6. και μου ανοίγει ο πίνακας δυνατοτήτων (μαύρισα την εικόνα για ευνόητους λόγους τώρα που είναι σε μεγέθυνση συγκριτικά με τις προηγούμενες). Πατάμε λοιπόν "Αποκλεισμός αυτού του χρήστη"
7. Πατάμε κάνοντας Scroll προς τα κάτω, στο κουμπί "Αποκλεισμός" όπως φαίνεται στην εικόνα που ακολουθεί.
8. Και όπως βλέπετε, η εικόνα του έπαψε να υπάρχει, και ο αριθμός απο 505 έγινε 504 Followers.
Μερικές φορές αναγκαζόμαστε εκ των πραγμάτων και μετά λύπης μας, να κάνουμε ενέργειες που βασικά δεν επιθυμούμε. Εάν ο εν λόγω φίλος αλλάξει Avatar, θα είναι τιμή και χαρά μου να τον έχω στην λίστα των αναγνωστών μου, και να εγγραφώ κι εγώ στον δικό του ιστότοπο. Με την τωρινή του εικόνα, λυπάμαι μα δεν μπορώ να τον δεχτώ.
"Φίλε, φίλη Blogger, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Βουλα είπε... Best Blogger Tips

oute mesa sto mualo mou na eisouna...to proi epsaxna pow na akuroso ena prosopo apo to blog mou kai den evriska ton tropo...Eisai aggelos


ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε... Best Blogger Tips

Υπάρχει άφθονος χώρος μέσα στην μπλοκόσφαιρα και τόσες κατηγορίες που ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που του ταιριάζει, πραγματικά. Ο καθένας θα πρέπει να σέβεται τους "σιωπηλούς" δεοντολογικούς κανόνες και την ελευθερία σε όλες της τις εκφάνσεις σε πλήρη χρήση και όχι κατάχρηση...

...συμφωνώ μαζί σου.

Καλό βράδι

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twiter.com/kostasvloutis


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑVATAR ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Βούλα, λές να διαβάζω την σκέψη σου;

*** Κώστα σε ευχαριστώ για την γνώμη σου

*** JK, στην ουσία εκεί ήταν τόσο καιρό, κάτω απο την μύτη μου, απλά δεν το έβλεπα ο κιόρης.


AATON είπε... Best Blogger Tips

-------------ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ---------------

Με μεγάλη μου χαρά θέλω να ανακοινώσω την γεμάτη κατανόηση απόφαση που πήρε ο συγκεκριμένος φίλος, να αλάξει την εοκόνα του Abatar του.
Τον τιμά το ότι δεν κάκιωσε, ούτε έβρισε ούτε διαμαρτυρήθηκε, απλά έκανε την αλλαγή εντελώς σιωπηλά. Με μεγάλη μου χαρά έπαυσα τον αποκλεισμό του και τον καλοσωρίζω στην παρέα, σαν έναν απο τους φίλους μου.
Θα είναι επίσης χαρά για μένα, αν μου γνωστοποιήσει το blog του, να μπορέσω κι εγώ να εγγραφώ, διότι πατώντας στο όνομά του, δεν δείχνει πως υπάρχει κάποιο ιστολόγιο δικό του.
Επίσης να του πώ ένα ευχαριστώ, που έγινε (έστω και άθελά του) αιτία της ανάρτησης αυτής, που σίγουρα κάποιοι όπως αποδείχθηκε απο τα σχόλια, την χρειαζόντουσαν άμμεσα σαν λύση.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Καλημερα Νικο,
το σχολιο μου ειναι εκτος θεματος, αλλά θελω απο καιρο να ρωτησω 2 πραγματακια
1) αν γνωριζεις πως γινεται να αποκλεισεις εναν follower απο το google reader
2) αν γνωριζεις παρομοια "κολπακια" και για τη wordpress.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Οπως πάντα δάσκαλος....Τα σέβη μου....Χαίρομαι που είσαι φίλος μου!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αντώνη λυπάμαι μα δεν γνωρίζω για αυτά που ρωτάς. Και στην 1η ειδικά ερώτηση, δεν πιστεύω να μπορείς να ελέγξεις ποιός σε διαβάζει και ποιός όχι.

*** Θολό Τοπίο, εγώ χαίρομαι πιο πολύ για την φιλία μας :)


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Τον αποκλεισμό αναγνώστη τον χρησιμοποίησα κι εγώ πριν κανένα μήνα, για ν' απαλλαγώ από συγκεκριμένο κακοπροαίρετο άτομο που άλλη δουλειά δεν κάνει παρά να μ' ακολουθεί.
Βέβαια, με τον αποκλεισμό δεν φαίνεται ανάμεσα στους αναγνώστες, αλλά είναι πάντα εκεί κι έχεις την δυνατότητα επαναφοράς του στη λίστα.

Καλημέρα Νικόλα :)


ypoga είπε... Best Blogger Tips

νικε να εισαι καλα ειχα και εγω ενα παρομοιο ''παληκαρι'' και δεν ηξερα τι να κανω.

ευχαριστώ και παλι και καλες γιορτες σε όλους!!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next