28 Οκτωβρίου 2009



23 Πώς βάζουμε Flash (FLV/SWF) στο blog

ΑΑυτή η ανάρτηση σήμερα, είναι για να βοηθήσει όλους εκείνους που θέλουν να βάλουν (embed) κάποιο Flash video file στο blogger blog τους (blogspot) αλά και σε οποιαδήποτε άλλη πλαφόρμα για blogs, όπως το WordPress για παράδειγμα.

Συνήθως, οι περισσότεροι προτιμούν να βάλουν ένα video κάνοντας χρήση του κώδικα που τους προσφέρει το Youtube για embed των video. Δεν είναι όμως, ούτε δείχνει αυθεντικό, κάτι δηλαδή που μόνο στο blog σας μπορεί να το δεί κάποιος, ακόμη κι όταν είναι ένα video που εσείς οι ίδιοι έχετε τραβήξει. Έτσι, εάν είναι να βάλετε κάποιο original(raw) υλικό, όπως για παράδειγμα κάποια interactive flash animations στο blog σας, για να τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών σας, πρέπει να γνωρίζετε αυτό το κόλπο που θα σας δείξω εδώ. Πρώτον, δημιουργείστε το flash video, movie, κ.λ.π. και κάντε το upload στο δικό σας server. Αν δεν έχετε δικό σας, μπορείτε να το ανεβάσετε σε κάποια σελίδα που προσφέρει αυτήν την υπηρεσία (και είναι αρκετές) όπως η swfmaestro.com,αν και οι περισσότερες δεν είναι δωρεάν. Μπορείτε όμως να κάνετε το upload των flash files σας, στο Google pages και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ. Ακολουθήστε απλά, τα παρακάτω βήματα όπως δείχνουν οι εικόνες.

1.Click στο upload link το οποίο βρίσκεται στην δεξιά πλευρά μετά που θα εισέλθετε στο 'google pages'

click on the upload link

Μετά πατήστε..

browse

Δείτε ένα παράδειγμα. Πέστε πως κάναμε γίνει (ήδη) upload ένα file με το όνομα 'flash.swf'. Μετά το upload λοιπόν, κάντε click στο link του αρχείου, όπως δείχνει η εικόνα.

click on the link

Θα σας ανοίξει στον Browser. Αποθηκεύστε κάπου το url απο την διεύθυνση επάνω της σελίδας όπως δείχνει η εικόνα.

save the url

2. Στο παράδειγμα επάνω όπως βλέπετε, το url που θα αποθηκεύατε, είναι το:

http://123funjokes4all.googlepages.com/flash.swf
Φυσικά το δικό σας url θα είναι κάποιο άλλο. Κάντε Copy λοιπόν τον παρακάτω κώδικα,
<object height="300" width="400"><param name="movie" value="http://www.το_link.swf"><param name="wmode" value="transparent"><embed src="http://www.το_link.swf" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" height="300" width="400"></object>
και αντικαταστήστε το κίτρινο Link, βάζοντας στη θέση του το δικό σας. Αλάξτε ανάλογα κι όπως σας βολεύουν τις διαστάσεις (400 και 300) αν χρειάζεται. Κατόπιν, πάρτε τον έτοιμο διαμορφωμένο κώδικα, και επικολήστε τον όπου θέλετε να φαίνεται, όπως στην Sidebar σας, στο Header (κεφαλίδα) του blog σας κ.λ.π. Ελπίζω να τα καταφέρετε χωρίς πρόβλημα. Αν πάλι κάποιος συναντήσει δυσκολίες, θα παρακαλέσω πολύ να τις αναφέρει, αλά "στα σχόλια" και "όχι στο cBox" στο πλάϊ. Εκεί είναι για να λέμε μια καλημέρα, όχι να επιλύνουμε τυχόν προβλήματα. (Updated) Ο φίλος Makedon βοήθησε αφάνταστα μέσα απο τα σχόλια, τις δοκιμές, και τέλος τις παρατηρήσεις που έκανε, ώστε να αντικατασταθεί ο προηγούμενος κώδικας με έναν που βρήκε και λειτουργεί, αφού κι ο ίδιος τον δοκίμασε και χρησιμοποιεί. Τον ευχαριστώ πολύ για την ανεκτίμητη βοήθεια και το μεγάλο του ενδιαφέρον.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



23 σχόλια:

Palalos είπε... Best Blogger Tips

καλημέρα από ελλάδα Νικόλα πουλίμ, να είσαι πάντα γερός και δυνατός. Άλλη μία φορά ένα ευχαριστώ για τις πολύτιμες βοήθειές σου.


Jeronimo είπε... Best Blogger Tips

apo tis kaluteres efarmoges poy exw dei, polu xrhsimh!


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

κάτι μου θυμίζει αυτό...Κάτι you tube βίντεο που αναγκάστηκε να βγάλει κάποιος δάσκαλος από ένα blog...
όπως πάντα δάσκαλος και κατατοπιστικότατος.Σ`ευχαριστώ....


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Μάλλον δεν το κατάλαβα, ή δεν λειτούργησε σε μένα.
Αντέγραψα τον παραπάνω κώδικα για πρόβα σε ένα μπλογκ που έχω για κάτι τέτοια.
Και έβαλα αυτό το λιγκ: http://www.evanrizo.com/VIKOSzagoro/vikoszagorohoria.swf

και το μόνο που βγάζει είναι ένα λευκό πλαίσιο και τίποτα άλλο.
Η περιγραφή που έχεις για upload link, ειναι για το google pages?
Αυτό δεν το κατάλαβα.
Επείδη έχω δικο΄μους σερβερ, έχω και αρκετά FLV/SWF αρχεια εκεί που θα ήθελα να τα βάλω στο μπλογκ μου, αλλά δεν ξέρω πως


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Τελικά βρήκα άκρη πήρα έναν embed κώδικα από αλλού και αντικατέστησα τους συνδέσμους με τους συνδέσμους των αρχείων στον σέρβερ μου. Π.Χ>. ένα παράδειγμα εδώ http://paidipaizei.blogspot.com/

Τα τρία τελευταία είναι έτσι βαλμένα σε αυτό το μπλογκ μου για πρόβα, τα προηγούμενα σε άλλες ιστοσελίδες από όπυ ξεσήκωσα τον embed κώδικα.
Δυστυχώς όνως ο τρόπος που προανέφερα δεν δέχεται, δεν βγάζει όλα τα FLV/SWF αρχεία.
Ευχαριστώ πολύ, γιατί ήσουν το έναυσμα να το ψάξω και να βρω αυτά...


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Και εγώ είμαι χαρούμενος που έδωσες την ιδέα αυτή.
Όποιος θέλει να έχει στο μπλογκ του μια αποκλειστική παρουσίαση σε φλας η ιδέα αυτή είναι τέλεια.
Για όποιον θέλει να δει τις πρόβες που έκανα: http://paidipaizei.blogspot.com/


Makedon είπε... Best Blogger Tips

http://bloggerstop.net/

Καλησπερίζω, το πιο πάνω μπλογκ έχει ένα κουμπί συνδέσμου το : optimization your blog, όπου αν βάλεις τον δείκτη εκεί, ξετυλίγονται και άλλα υπομενού-σύνδεσμοι. Το βρίσκω και από αισθητικής πλευράς πολύ καλό να αναδύονται και άλλα μενού σε ένα κουμπί αλλά και απο οικονομία χώρου είναι παρα πολύ πρκατικά.
Έχεις κάποια ανάρτηση για το πως βάζουμε στο μπλογκ μας τέτοια κουμπιά;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Μακεδόνα, δεν έκανα επ' αυτού ανάρτηση, αλά αφού το επιθυμείς θα κάνω ως αύριο το βράδυ


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Σε ευχαριστώ, θα το περιμένω, με ενδιαφέρει πολύ. -:)


EPIRUS- ELLAS είπε... Best Blogger Tips

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ. ΤΟ google page ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ. ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΤΟ google site ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ...
ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ.....


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δοκίμασε αυτήν την σελίδα
http://fileave.com/


akis.k555 είπε... Best Blogger Tips

flash sto header pos bazoyme?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το ανεβάζεις σε κάποιον σέρβερ φίλε Ακη, και κατόπιν το τοποθετείς σαν HTML στο CSS σου, στο σημείο που τώρα είναι η κεφαλίδα. Δεν θα σου το πρότεινα όμως, γιατί αργά ή γρήγορα θα θέλεις να το ξαναβγάλεις. Είναι πολύ "βαριά"


Pelagia είπε... Best Blogger Tips

Κάνεις πολύ καλή δουλειά! Συγχαρητήρια !!


Anna είπε... Best Blogger Tips

Ένα αξιόλογο ελληνικό blog με θέματα που ενδιαφέρουν όλους τους blogers !! Συνέχισε έτσι.
Σε παρακολουθώ με ενδιαφέρων.


gwgoyla είπε... Best Blogger Tips

καλησπερα φιλε μου.φτιαχνω 1 blog για τη γυναικα μου με θεμα συνταγες κτλ.θελω να το ομορφυνω με flash μενου και οχι μονο.εψαξα για ωρες στο διαδικτυο και ολοι λενε αυτο που περιγραφεις κι εσυ.Εχω φτιαξει ενα δοκιμαστικο μενου με το flash menu factory,εβαλα τον html κωδικο στα gadjets,ανεβασα το φλασακι στο filefactory και αντεγραψα το link στον html του blog moy.αλλα τιποτα.κανενα αποτελεσμα.δε φαινεται απολυτως τιποτα στο blog moy.Σημειωση οτι το εχω δοκιμασει σε ολους τους browsers.mozzila,ie,google chrome...Αν μπορεις να μου πεις κατι γι αυτο θα το εκτιμησω ιδιαιτερα.σ ευχαριστω προκαταβολικα!!!αν δε σου κανει κοπο στειλε και 1 email στο bucketman35@hotmail.com


gwgoyla είπε... Best Blogger Tips

Σ ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου για την καλη σου προθεση.Επειδη ειναι του χαρακτηρα μου να ξεψαχνιζω μεχρι και το κοκκαλο οταν ασχολουμαι με κατι,και ειδικα οτι εχει να κανει με μπλιμπλικι,θα προσπαθησω να βρω ακρη και να δοκιμασω μηπως και τα καταφερω μονος μου.Αν αποδειχτη "βαρυ",δε μ ενδιαφερει.θα μου χει φυγει τουλαχιστον η καιλα οτι βρηκα τον τροπο,κι ας το αντικαταστησω με html και css.οπως και να χει θα εχω υπ οψιν την προσφορα σου και την καλη σου διαθεση και αν δε βρω ακρη θα ζητησω τη βοηθεια σου.Σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ για την προσφορα και τις καλοπροεραιτες συμβουλες σου!!!


vagos είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα φίλε ΑΑΤΟΝ.
Εχω ετοιμάσει ήδη ένα swf αρχειο που θέλω να το τοποθετησω στο header. Προσπαθησα να το ανεβασω στο photobucket και στο imageshack, αλλα μάταια. Σε κανένα server δεν δεχονται swf αρχεια. Υπάρχει κάποια λύση στο θέμα; Ευχαριστω εκ των προτερων και αναμένω τα φώτα σου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Βαγγέλη, στην κεφαλίδα δεν το δέχεται, το δοκίμασα κι εγώ. Γίνεται μόνο στο Wordpress με Plugin. Αυτό που δείχνω εγώ, μπαίνει μόνο σε ανάρτηση μέσα, ή στην πλαϊνή μπάρα.


Γεώργιος Ζαφειρόπουλος είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα.

Το google pages δεν υπάρχει πλέον, θα μπορούσε κάποιος γνώστης να ανεβάσει καινούργιες οδηγίες για το πως μπορούμε να βάλουμε flash video σε blog?

Eυχαριστω!!!


Δημήτρης Αθανασιάδης είπε... Best Blogger Tips

γεια χαρα. δοκιμασα τον κωδικα αντικαθιστωντας την διευθυνση με τη δική μου. αλλα δεν εμφανιζει τιποτα.
υπαρχει μια λευκη περιοχή και τιποτα αλλο. ουτε πλαισιο ουτε κουμπια ελεγχου του video.
Τι μπορει να συμβαίνει?


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα και αρχικά συγχαρητήρια για το κατανοητό και χρήσιμο υλικό που δημοσιεύετε. Πάνω που χάρηκα ότι βρήκα τη λύση, για κάποιο λόγο δεν μου δουλεύει το συγκεκριμένο. Επικόλλησα τον κώδικα, συμπλήρωσα σε 2 σημεία τα κίτρινα με τη διεύθυνση της εικόνας swf και μετά το επικόλλησα όλο αυτό στο Widget «κείμενο» του Wordpress, όμως μου το εξαφανίζει όταν πατάω αποθήκευση, σαν να μην έγραψα τίποτα.
Μήπως φταίει το ότι χρησιμοποιώ τη δωρεάν έκδοση του Wordpress ? Πάντως γενικά δεν μου ανεβάζει flash, από animation μόνο gif.
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω ανυπόμονα απάντηση


Στέλιος Παπάζογλου είπε... Best Blogger Tips

Πως γίνετε να μπει ο κώδικας στο Html?
Μου βγάζει συνέχει αυτό:
Σφάλμα κατά την ανάλυση του XML, γραμμή 763, στήλη 247: The element type "embed" must be terminated by the matching end-tag "".

Βάζω το αλλά πάλι τα ίδια


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next