30 Οκτωβρίου 2009



35 Λύσεις προβλημάτων για κάθε blogger

1) Δεν μπορώ να κάνω log στο Blogger!

Εάν συναντήσετε πρόβλημα να συνδεθείτε στο account σας, δοκιμάστε το login recovery tool της Blogger. Εάν κι αυτό δεν βοηθήσει, τότε διαβάστε το παρακάτω troubleshooter.

Δεν μπορώ να συνδεθώ. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν έχετε ξεχάσει τα στοιχεία του λογαριασμού Google, μπορείτε να ανακτήσετε τα στοιχεία σύνδεσης του λογαριασμού Google κάνοντας κλικ στο σύμβολο "?" δίπλα στην ένδειξη "Κωδικός πρόσβασης" στη σελίδα σύνδεσης Blogger ή μεταβείτε στη σελίδα βοήθειας με τον κωδικό πρόσβασης.

Μην ξεχνάτε ότι το όνομα χρήστη για τον λογαριασμό Google είναι η πλήρης διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας (π.χ. yourname@example.com).

Εάν μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, αλλά δεν βλέπετε τα σωστά ιστολόγια στον Πανόπτη σας, είναι πιθανό να έχετε συνδεθεί σε λάθος λογαριασμό. Σε αυτήν την περίπτωση, δοκιμάστε να συνδεθείτε με όλες τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, χρησιμοποιώντας τη φόρμα βοήθειας με τον κωδικό πρόσβασης, εάν είναι απαραίτητο. Δοκιμάστε αυτήν τη διαδικασία ακόμη και εάν πιστεύετε ότι έχετε μόνο έναν λογαριασμό. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που οι χρήστες έχουν δημιουργήσει κατά λάθος έναν επιπλέον λογαριασμό χωρίς να το έχουν συνειδητοποιήσει, γι' αυτό ο γρηγορότερος τρόπος για να επιστρέψετε στο ιστολόγιό σας είναι να εξετάσετε εσείς οι ίδιοι αυτό το ενδεχόμενο.

2.) Μπορώ να κάνω log στον λογαριασμό μου, μα δεν μπορώ να βρώ το blog μου.

Ρίξτε μια ματιά εδώ. 9 στις 10 φορές, κάνετε logging σε λάθος account. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξετε είναι να δοκιμάσετε να συνδεθείτε με διάφορες email addresses, ίσως κάποια απο αυτές να είναι η σωστή. Να θυμάστε πως ένα Google Account δεν είναι πάντα υποχρεωτικά κάποια Gmail address. Εάν λοιπόν έχετε μια Gmail address που όμως δεν έχει σχέση με το Blogger account σας, σιγουρευτείτε ότι έχετε κάνει logout απο το Gmail πρίν προσπαθήσετε να συνδεθείτε στην Blogger.

Εάν δεν θυμάστε το password ή χρειάζεστε κάποια βοήθεια για το ποιά email address πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε log in, δοκιμάστε το login recovery tool της Blogger.

3.) Κατά λάθος έσβησα το blog μου!

Μπορεί να συμβεί ανα πάσα στιγμή. Μπορείτε να ξαναδημιουργήσετε το blog, κάνοντας χρήση του ίδιου account με το οποίο το είχατε πρωτοδημιουργήσει. Εάν όμως θέλετε να επαναφέρετε το προηγούμενο blog σας ξανά όπως ήταν πρίν, το Blogger Help Group δεν θα σας φανεί τόσο χρήσιμο, γιατί χρειάζεται πιστοποίηση της κυριότητας του blog απο εσάς. Ελάτε λοιπόν αμέσως σε επαφή γι αυτό το ζήτημα, με την ίδια την Blogger Εδώ.

4.) Κατά λάθος διέγραψα τον λογαριασμό της Google και τώρα χάθηκε και το blog μου!

Δεν είναι τραγικό, διαβάστε την λύση στο Google Accounts Help Center και κάντε χρήση του Recovery Tool.

5.) Τα Robots μαρκάρισαν το blog μου ως spam!

Ο καλύτερος τρόπος για να επανέλθει στην φυσιολογική του κατάσταση το blog σας, είναι το να πατήσετε στο 'Request Unlock Review' link στον Πανόπτη -> Διάταξη του λογαριασμού σας, το οποίο θα ξεκινήσει την διαδικασία επανεξέτασης του blog σας απο ειδικούς. Μετά την επανεξέταση, θα ξεμαρκαριστεί το blog σας και θα επανέλθει όπως ήταν στην αρχή, όταν διαπιστωθείπως όντως δεν παραβιάζει κανέναν απο τους όρους της Google.

Με την πάροδο τεσάρων εργάσιμων ημερών, εάν δεν έγινε καμία διόρθωση παρ' ότι στείλατε την αίτηση επανεξέτασης, ξαναστείλτε αίτηση για νέα εξέταση πατώντας Εδώ.

6.) Ποιό είναι το δικό μου feed URL?

Κάθε Blog έχει το δικό του Feed. Υπάρχουν δύο feed URL:

  • ΟΝΟΜΑΤΟΥBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss ή,
  • ΟΝΟΜΑΤΟΥBLOG.blogspot.com/rss.xml
7.) Το blog και/ή τα updates μου, δεν φαίνονται στα αποτελέσματα του Google Search!

Δεν γίνονται αυτόματα Indexed τα αποτελέσματα αυτά, πολύ συχνά κάποιες αναρτήσεις αργούν περισσότερο απο κάποιες άλλες να φανούν στα search αποτελέσματα.

Για μια πιο αναλυτική επεξήγηση στο θέμα Google's Search process, διαβάστε αυτό το άρθρο στο Webmaster's Help Center.

Τέλος, κάνοντας έναν καθαρισμό στο cache και τα cookies του browser σας, πρίν ακόμη κάνετε αναζήτηση του blog και των αναρτήσεών σας είναι μια καλή ιδέα, διότι μπορεί ο browser σας να έχει αποθηκεύσει παλιές πληροφορίες στο cache του.

8.) Μία blog address δείχνει πως το blog δεν υπάρχει πια, μπορώ να έχω εγώ αυτό το URL?

Όχι. Μετά απο την διαγραφή κάπου blog, το subdomain παραμένει στην δικαιοδοσία του πρώην κατόχου του, σε περίπτωση που θέλει να το ξαναχρησιμοποιήσει (π.χ. μετά απο κατά λάθος διαγραφή του blog). Υπάρχουν άτομα που ξαναχρησιμοποιούν λογαριασμούς παλιούς, ακόμη και μετά απο χρόνια

  • Το κέντρο βοήθειας της Blogger είναι μια εγκυκλοπαίδεια πληροφοριών πάνω σε καθημερινά ζητήματα, και μπορείτε να το επισκευθείτε Εδώ!
  • Τέλος, στο Known Issuess blog, το blog δηλαδή για ήδη γνωστά καθημερινά προβλήματα των blogs, μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για τα παλιότερα και νεώτερα πρόσφατα προβλήματα που εμφανίζονται καθημερινά και (όταν υπάρχουν) τις προτεινόμενες λύσεις. Θα το βρείτε Εδώ!
  • Και για να χαριτολογήσουμε λιγάκι, να μια ερώτηση ενός χρήστη, που μπορεί να συμβεί ανα πάσα στιγμή σε όσους έχουν γάτες: "Η γάτα μου ανέβηκε στο πληκτρολόγιό μου, και τώρα βλέπω τα πάντα στην οθόνη μου ανάποδα, ήρθαν τα πάνω κάτω, τι να κάνω;" 1. Πατάμε CTRL + Alt + to Up Arrow (βελάκι πρός τα επάνω) 2. Κρατάμε την γάτα μακρυά απο το PC μας.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



35 σχόλια:

AATON είπε... Best Blogger Tips

Επειδή κάποιες λύσεις βρίσκονται συχνά κάτω απο την μύτη μας .. :)


Vaggelis είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο, εξαιρετικός....


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Φίλτατε ΑΑΤΟΝ σήμερα σε ανακάλυψα μέσα από μια σειρά άλλων blog. Εχω να σου πω ότι η δουλεία σου είναι καταπληκτική! και πάρα πολύ χρήσιμη για μας τους νέους μπλογκεράδες.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω για δύο προβληματάκια που αντιμετωπίζω με κάποια gadgets, όχι από την αρχή, αργότερα χάλασαν.
1.δεν μου εμφανίζει το Recent Comments εδώ κε λίγο καιρό.
2 .το άλλο μου gadget: My DeviantArt Gallery ενώ στην αρχή όταν το εγκατέστησα προσαρμόστηκε στην χρωματική γκάμα του blog μου μετά από ένα μήνα έγινε άσπρο. (και τα δυο στην προεπισκόπηση φαίνονταιi να λειτουργούν κανονικά). Δεν τα θα σε ζαλίσω Άλο.
Ευχαριστώ πάρα πολύ !
Παναγιώτης .
ΥΓ ελπίζω να στο στέλνω σωστά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Βαγγέλη σε ευχαριστώ.

***Mitsobo: Παναγιώτη φίλε μου, δυστυχώς ξέχασες να γράψεις το link του blog σου να του έριχνα μια ματιά. Αν διαβάσεις την απάντησή μου, γράψτο σε παρακαλώ εδώ, και θα το δώ σίγουρα, και θα σου απαντήσω οπωσδήποτε το συντομώτερο.
Χαίρομαι που βρεθήκαμε :)


mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα! Το είχα βάλει link στο όνομά μου. http://mitsobonos.blogspot.com/
Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ! Θα σε «παρακολουθώ» έτσι & αλλιώς
Παναγιώτης
ΥΓ. κάνει κρύο τώρα στον Καναδά; (μετά το κατάλαβα ότι βρίσκεσαι εκεί!).
ΥΓ2. έχω άλλες τρεις ερωτήσεις αλά & να γίνεται θα είναι σίγουρα δύσκολο να το κάνω μόνος μου. απλώς να μάθω & βλέπουμε.
.1, 2) Αυτό μάλλον είναι πιο εύκολο: θέλω να αλλάξω το χρώμα κατω από την αριστερή στήλη και στη δεξιά να βάλω ένα πλαίσιο (stroke) 2 πιξελ
3) Θέλω να βάλω φόντο κεφαλίδας σελίδας ,κάποιο χρώμα γι να φαίνεται καλύτερα ο διαχωρισμούς μεταξύ των αναρτήσεων.Και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ & τα λέμε! ok?
Παναγιώτης


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ για την παρακολούθηση Παναγιώτη. Εδώ κάνει ψόφο και έχουμε χιόνια, και η θερμοκρασία με τον αέρα φτάνει τους -20 πολύ συχνά.
Πάμε να δούμε τι θέλεις.
1. Δεν μπόρεσα να καταλάβω το "Stroke". Aν γινόταν να μου το αναλύσεις πιο απλά, γιατί δεν κατάλαβα την ορολογία; Αν και υποψιάζομαι πως δεν είναι κάτι το δύσκολο.

2. Σαν κεφαλίδα είδα πως έχεις ένα σκίτσο σου.
Μήπως θα ήθελες να βάλεις καλύτερα "border" όπως το γκρί που βλέπεις σε μένα, και σε κάθε τομέα;
Πές μου πως το φαντάζεσαι, και μετά όταν αποφασίσεις τι και πως, και αν μπορώ να το κάνω, με κάνεις διαχειριστή (F.A.Q. link) και μπαίνω να το φτιάξω.


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου και πάλι! Με έχεις σκλαβώσει με την καλή σου διάθεση και την υπομονή σου. Σου ζητώ συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου, αλά συμπαθάμε είμαι πολύ καινούριος και στο blogging και στους υπολογιστές.
Border λοιπών λέγεται αυτό! Ok. Θα ήθελα το border μόνο στην δεξιά στήλη, όχι σε ολόκληρο το blog. Το δικό σου είναι 1 pixel εγώ θα το ήθελα 2( λίγο πιο παχύ).
Στην δε αριστερή στήλη θα ήθελα να αλλάξω το χρώμα στο φόντο.

Όσο για το Άλλο θέμα, θέλω να προσθέσω μια λεπτή λουρίδα άλλου χρώματος (το ίδιο με το χρώμα της στήλης) ως φόντο κάτω από κάθε τίτλο ανάρτησης. (αν μπεις με τα links στα άλλα blogs μου «κόμιξ, εικονογραφήσεις ,σκίτσα» θα δεις ότι κάτω απ’ τον τίτλο υπάρχει μια λουρίδα μαύρου φόντου. κάτι τέτοιο εννοώ). Δυστυχώς τα templates είναι παρμένα έτοιμα μόνο λίγο το μέγεθος έχω πειράξει και το χρώμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργούν.
Δεν θέλω να σε ζαλίσω άλλο σε ευχαριστώ για την υπομονή σου και πάλι. ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός.
Σε χαιρετώ και θα τα πούμε σύντομα
Παναγιώτης
Υ.Γ. Το blog το χρησιμοποιώ περισσότερο σαν site (όπως θα είδες) το διάβασα πως είναι λάθος αλά προς το παρόν μόνο αυτό μπορώ να κάνω.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Παναγιώτη, μην το σκεύτεσαι καν, χαίρομαι σε πληροφορώ κάθε φορά που μπορώ να βοηθήσω κάποιον σε κάτι, αρκεί να μπορώ.
Στο θέμα Border, και στο θέμα λουρίδα άλλου χρώματος, μπορούμε να βρούμε λύση, και μπορούμε να το κάνουμε 2 pixels, καθώς και να βάλουμε χρώματα στην πλαϊνή στήλη (sidebar η πιο απλά πλαϊνή μπάρα). Όπως θα πρόσεξες, έχω κι εγώ προσθέσει στο δικό μου blog, ένα επιπλέον border που περικλείει τον τίτλο, ώστε να ξεχωρίζει απο την ανάρτηση.
Αν θέλεις να πειραματιστώ, κάνε με διαχειριστή διαβάζοντας αυτήν την ανάρτηση προσεκτικά:
Πώς κάνεις κάποιον Διαχειριστή στο blog σου


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

να ρωτήσω κατι? Γιατί να σε κανω Διαχειριστή και ολα αυτά τα δύσκολα και να μην σου δώσω το pass του email μου να μπείς μέσα απο εκεί?
και τι ώρα είναι τώρα στον Καναδά?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Επειδή εγώ δεν θα δεχτώ να μου δώσεις προσωπικά σου στοιχεία (Password) για κανέναν λόγο.
Θα μπορώ να δώ τότε την αλληλογραφία σου και τα πάντα που σχετίζονται με τον λογαριασμό σου, και το θεωρώ παραβίαση προσωπικών δεδομένων, ακόμη κι αν εσυ ο ίδιος μου τα δίνεις, είναι κάτι που ποτέ δεν δέχομαι απο κανέναν Παναγιώτη. Προτιμώ τον δύσκολο τρόπο, που σέβεται τον άλλο και την ιδιοτική του ζωή.
Δεν είναι δύσκολο, αν διαβάσεις την ανάρτηση προσεκτικά και ακολουθήσεις τα βήματα που δίνω αναλυτικά, θα δείς πως είναι παιχνιδάκι.
Για την διαφορά ώρας, θα αφαιρείς 7 ώρες πάντοτε.
Π.χ. εδώ τώρα είναι 3.28 το απόγευμα, εκεί θα πρέπει να είναι λογικά 10.28 το βράδυ.


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

ok! αν και σε αυτό το email δεν υπάρχει τίποτα εκτός απο τα του blog.
P.I.D.Agency@gmail.com
αυτό θα βάλω?
παντως σ'ευχαριστώ που με προστατεύεις.ειμαι ασχετός και δεν έχω καμιά αισθησή κινδύνου.


φανη είπε... Best Blogger Tips

Νικολα γιατι οταν κανω επεξεργασια προφιλ, δεν με αφηνει να αλλαξω το ονομα χρηστη; Κατα λαθος ειχα βαλει το Email σε αυτη τη θεση και θελω τωρα να το διορθωσω. Τι να κανω;
To προφιλ gοοgle πρεπει να ειναι διαφορετικο απο το προφιλ blogger΄; η το ιδιο..εχω μπερδευτει με τα πολλα προφιλ και τα ξεχναω!!
Ταυτότητα
Όνομα Χρήστη
...........
Υποχρεωτικό
Email Διεύθυνση


φανη είπε... Best Blogger Tips

Η μηχανη αναζητησης της google δεν βρησκει το site μου, ενω το εβρισκε ..γιατι;τι μπορω να κανω;


φανη είπε... Best Blogger Tips

4.) Κατά λάθος διέγραψα τον λογαριασμό της Google και τώρα χάθηκε και το blog μου!
Αυτο ακριβως εκανα και γω γιατι ηθελα να σβησω ενα ιστολογιο μου...πολυ παληο αχρησιμοποιητο ξεχασμενο(αλλα η google παναθεμα την το θυμοτανε)και εμφανιζοτανε ασχετα.. ...Στην προσπαθεια μου να το διαγραψω διεγραψα υποχρεωτικα και τον λογαριασμο. Εκανα,που λες ξανα καινουργιο λογαριασμο Google με τα προηγουμενα μου στοιχεια οπως..Ηοtmail.μου και τον κωδικο προσβασης που εμπαινα στο blog μου αλλα οπως φαινεται αυτο το ρημαδι εκανε κατα λαθος.. .και.. ιστολογιο με συνεπεια τωρα οταν παταω τα στοιχεια μου αυτα που παταγα για να μπαινω στον πανοπτη μου δενβγαινει το blog μου αλλα ενα καινουργιο..τρεχα γυρευε δηλαδη. Παει το παληο χαθηκε φαινεται οριστικα.Τι αλλο να πω;
Τωρα τι κανουμε ΔΑΣΚΑΛΕ?


φανη είπε... Best Blogger Tips

Ξεχασα να σου πω το σημαντικοτερο...τωρα πια το blog μου το βλεπω μεσα απο το δικο σου site..καλα.. μεγαλη πλακα!!! παταω fani εκει απο αριστερα στα μηνυματα και τσακ βγαινεεεειιιι....παλι χρησιμος ακομα και τωρα!!!!!


φανη είπε... Best Blogger Tips

Κατι ασχετο...τα προιοντα της google που τα εχει "απλωμενα" εκει στο πεδιο εγγραφης, δεν ειναι δωρεαν;
Στο λεω γιατι οταν επιχειρησα να διακοψω τις μεταξυ μας σχεσεις και να "κλεισω βιβλια", , μου ζητησε να υπογραψω οτι στην περιπτωση που της χρωσταω κατι να το πληρωσω....μη χειροτερα που να χρωσταω; ε..εχει γουστο...αυτο μας ελειπε τωρα....Λες Nικολα μου, να εχω κανει καμμια αγορα και να το εχω παρει χαμπαρι;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φανή, τελικά μου έχεις θέσει τις πιο "τρελές" ερωτήσεις που έχω δεχτεί στα τόσα χρόνια που βloggάρω.
Με έχεις Κ-Α-Τ-Α-μπερδέψει όσο κανένας άλλος.
Κατ' αρχάς, απο τη μια λές (σε ένα άλλο σχόλιό σου) πως δεν γνωρίζεις καλά Αγγλικά, απο την άλλη δεν ξέρω που πατάς και τι πατάς, και βρίσκεσαι μέσα σε "αγοραπωλησίες" που εμένα μου είναι άγνωστες.
Τι δουλειά έχεις εκει πέρα, μου λές; Γιατί κάτι μου λέει πως εσυ πήγες στα "Adwords", δηλαδή στις διαφημίσεις, και που φυσικά τις πληρώνεις.
Το blog σου δεν χάνεται ποτέ, πάντα εξκεί θα είναι. Απλά ξέχασες η διέγραψες τον λογαριασμό σου και δεν μπορείς να μπείς.
Διάβασε την παρακάτω ανάρτηση, πιστεύω θα σε βοηθήσει σίγουρα.

http://nikos63.blogspot.com/2009/02/recover-blog.html


fani είπε... Best Blogger Tips

Nικολα δεν πηγα στα "Adwords"..οποτε δεν χρωσταω τιποτα..
Θα ηθελα να μου πεις εαν μπορω να βαλω μπροστα απο το ........@gmail.com , το ονομα χρηστη που χρησιμοποιω στο προφιλ λογαριασμου της google που ειναι το fker. Αυτο που εμφανιζει τωρα το ειχα παλαιοτερα..
Επισης ενω στο προφιλ μου στο blog δεν τσεκαρω να εμφανιζεται το email μου, εαν πατησει καποιος πανω μου στο παραθυρο της "παρακολουθησης" βγαινει το email μου . γιατι;
Σε "κουφανα" παλι ...ε;


jolly είπε... Best Blogger Tips

Καλη σου μερα Νικολα..Θα ηθελα να σε ρωτησω γιατι οταν μπηκα σε ενα blog (μεταφρασμενο στα ελληνικα απο igoolge) βγαινει το ακολουθο μηνυμα.
"Η ρύθμιση αυτού του gadget δεν έχει γίνει σωστά. Υπόδειξη του Webmaster: Βεβαιωθείτε ότι οι "Ρυθμίσεις του Friend Connect - διεύθυνση URL αρχικής σελίδας" ταιριάζει με τη διεύθυνση URL αυτού του ιστοτόπου."
Τι πρεπει να κανω; Bαζω το URL της σελιδας κανονικα.


fani είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

fani είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

fani είπε... Best Blogger Tips

Νικολα τι πρεπει να κοιταω στις μηχανες αναζητησεις εικονων, προκειμενου να παρω μια που μου αρεσει και ταιριαζει, σε μια αναρτηση μου ;Πες το μου αναλυτικα ισως και με καποιο σχεδιαγραμμα αν γινετε. Σ ευχαριστω


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φανή, άσε τα χιόνια και τα περιττά, και ασχολήσου με το σπουδαιότερο όλων, το να γράφεις. Τα πολλά Gadget αποσπούν απο τον βασικό σκοπό, και εσένα που ασχολείσαι μ' αυτά περισσότερο απο όσο πρέπει, και τους αναγνώστες σου κουράζεις, με το να σε βλέπουν συνεχώς να χαλάς το ένα blog μετά το άλλο και να φτιάχνεις νέο.
ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ WIDGETS τόσο πολύ.
ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!


fani είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

fani είπε... Best Blogger Tips

Κάνετε ΠΑΝΤΑ BackUp το Blog σας πρίν κάνετε ποιαδήποτε εργασία στο πρότυπό σας! Τι ειναι παι αυτο και πως το κανω?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πήγαινε στον Πανόπτη σου,
πάτα "Επεξεργασία ΗΤML,
και πάτα "Λήψη πλήρους προτύπου"
Αποθήκευσέ το στον υπολογιστή σου,
και τελείωσες.
Σε περίπτωση που κάνεις κάτι στραβό και χαλάσεις το βlog σου, μπορείς με αυτό το αρχείο να το επαναφέρεις όπως ήταν πρίν το χαλάσεις, και ως την στιγμή που το κατέβασες.


fani είπε... Best Blogger Tips

Σ ευχαριστω πολυ. Tο εφτιαξα και μαλιστα σε πολλα αντιγραφα, για σιγουρια..ποτε δεν ξερεις.Αυτα, που γραφει παρα κατω θα πρεπει να κανω κατι;αν, οχι, μη μου απαντας.
"Επαναφορά των προεπιλεγμένων προτύπων γραφικών στοιχείων

* Επιστροφή στο Κλασικό Πρότυπο
* Προβολή Κλασικού Προτύπου"


AATON είπε... Best Blogger Tips

ΜΗΝ τα πειράξεις αυτά. Αυτά η δουλειά τους είναι να ξαναγίνει το blog σου όπως την στιγμή που το άνοιξες (οπτικά) Μην τα χρησιμοποιείς.


Δανάη είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα!!
Εδώ και μέρες στο blog μου , αντί των αναγνωστών μου, εμφανίζει αυτό το μνμ
Λυπούμαστε...

Η ρύθμιση αυτού του gadget δεν έχει γίνει σωστά. Υπόδειξη του Webmaster: Βεβαιωθείτε ότι οι "Ρυθμίσεις του Friend Connect - διεύθυνση URL αρχικής σελίδας" ταιριάζει με τη διεύθυνση URL αυτού του ιστοτόπου.

Το κουφό είναι ότι στην προεπισκόπηση οι αναγνώστες φαίνονται, κανονικά όμως όχι...


ΦΩΤΕΙΝΗ είπε... Best Blogger Tips

δεν μπορω να μπω στο blog μου . μπορει καποιος να με βοηθησει? οταν ανοιξει μου γραφει αυτο function _dtsi(){a=document.createElement("a");a.href=window.location.href;_dts.host=a.hostname};var _dts={};_dtsi();


Χειροποίητα πλεκτά είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα.Δεν ξέρω αν φαίνεται το νέο μου blog στο google.Τι να κάνω?Ευχαριστώ


Eliana Papadaki είπε... Best Blogger Tips

Γειά σας! Συγχαρητήρια για την δουλειά σους! Με έχετε βοηθήσει πολύ και πιστέψτε με, είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ ασχετη.. Εχασα το προφίλ μου στο blogger.Που μπορεί να έχει πάει;;;; Και την φωτο βέβαια.. Ευχαριστώ πολύ!


antonis2 είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΒΗΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΩς ΤΟ ΑΝΑΚΤΩ


Grigorios Mytakidis είπε... Best Blogger Tips

Πως μπορώ να έχω ένα μήνυμα που θα εμφανίζεται σε όλες τις αναρτήσεις μου αυτόματα;


Grigorios Mytakidis είπε... Best Blogger Tips

Θα σε παρακαλέσω να με βοηθήσεις σε δύο πράγματα: 1. Οι τίτλοι των Gadget εμφανίζονται με κεφαλάια, ενώ τα γράφω πεζά. Πως διορθώνετε;
Υπάρχει τρόπος να δρομολογώ τα post μου στο blog στις σελίδες του facebook που διαχειρίζομαι και στις σελίδες κάποιων φιλικών μου ομάδων;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next