27 Οκτωβρίου 2009



6 Ψυχαναλυτής ή Μπάρμαν;

Απο παιδάκι ακόμη, είχα πάντοτε έναν φόβο, πως κάποιος είναι κάτω απο το κρεββάτι μου τη νύχτα. Πήγα λοιπόν σε έναν ψυχαναλυτή και του είπα.. _"Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα. Κάθε φορά που πάω στο κρεββάτι μου, κάνω σκέψεις πως κάποιος βρίσκεται απο κάτω. Φοβάμαι να ξαπλώσω, και δεν κλείνω μάτι. Μου φαίνεται πως στο τέλος θα μου γίνει τόσο μεγάλη ψύχωση, που θα τρελαθώ". _"Αφήσου σε μένα για ένα χρόνο, μου είπε. Θα έρχεσαι να μου μιλάς τρείς φορές τη βδομάδα, και θα καταφέρουμε να ξεπεράσεις τους φόβους σου". _"Πόσο χρεώνετε;" τον ρώτησα. _"Πενήντα ευρώ την επίσκεψη" μου απάντησε ο γιατρός. _"Αφήστε με να το σκευτώ και θα σας απαντήσω" του απάντησα, γιατί 150 τη βδομάδα ήταν ένα πολύ σεβαστό ποσόν, και σε ένα χρόνο μέσα, σίγουρα θα πάθαινα κι άλλες φοβίες απο τον τόσο σεβασμό. Μετά απο έξι μήνες, συνάντησα τον γιατρό τυχαία στο δρόμο. Με θυμήθηκε και με ρώτησε.. _"Γιατί δεν ξανά ΄ρθες να με δείς για εκείνους τους φόβους που είχες;" _"Να σας πώ γιατρέ, πενήντα Ευρώ επί τρία τη βδομάδα, επί πενήντα δύο εβδομάδες που έχει ο χρόνος, μας κάνουν 7.800 ευρώ. Είναι πάρα πολλά λεφτά για μένα, δεν μπορώ να τα πληρώσω. Με θεράπευσε όμως εντελώς ένας μπάρμαν, με μόνο δέκα ευρώ. Έτσι, είμαι τρισευτυχισμένος που έκανα τόση οικονομία και αγόρασα με τα χρήματα αυτά ένα αμάξι. Έτσι έγινε λοιπόν, και γι αυτό δεν ήρθα". Κάπου αισθάνθηκα ότι πειράχτηκε. Το κατάλαβα απο το ύφος του, όταν μου είπε.. _"Και.. πώς αν επιτρέπεται να ρωτήσω, μπόρεσε και σε θεράπευσε ο μπάρμαν;" _"Μου είπε, κόψε τα πόδια του κρεββατιού! Δεν θα μπορεί τότε κανένας να κρυφτεί κάτω απο το κρεββάτι σου".' Ο γιατρός κοντοστάθηκε μια στιγμή, δίχως να μιλάει, κάνοντας ποιός ξέρει τι σκέψεις, και στο τέλος μου είπε.. _"Νομίζω χρειάζομαι μια μπύρα. Πού είπες πως δουλεύει αυτός ο μπάρμαν;".. Φίλοι μου, η ζωή είναι τόσο σύντομη.. Πηγαίνετε να πιείτε ένα ποτό, και πιάστε συζήτηση με τον μπάρμαν, ποτέ δεν ξέρετε τι μπορείτε να ακούσετε. Πιείτε και μια μπύρα για μένα!
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

sapfiros είπε... Best Blogger Tips

Ψυχαναλυτής ή Μπάρμαν;
Τυχερος εισαι που εχεις αυτοκινητο,ενω εγω τρεις φορες την εβδομαδα επι 52 εβδομαδες επι 150,παει το αυτοκινητο.Αφου τοσο μου στοιχησε η επισκεψη μου στο μπαρ.το εκανα υγρα(ουρα).Τι σου κανει μια μπυριτσα
αλλος παει με αμαξι και αλλος με τα ποδια.Πολυ ωραιο το αρθρο σου αγαπητε μου φιλε ,το ευχαριστηθηκα,νασαι καλα.


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΙΑ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ.ΧΕ ΧΕ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


sarin είπε... Best Blogger Tips

Κατ' αρχην ο μπαρμαν βλεπει το δαχτυλο και οχι το φεγγαρι αφου δεν λυνεται το προβλημα με την προταση του.πχ δεν μπορεις να φιλοξενηθεις αλλου εφοσον τα κρεβατια εχουν ποδια.Δευτερον οι μπαρμαν ειναι πολυ καλη παρεα και σε πολυ καλες τιμες.Τριτον ο φοβος δεν ειναι κατι κακο, ειναι ο ασυνηδειτος προστατης μας.Δεν εκανα μπαρμαν αλλα ελπιζω να βοηθησα στους προβληματισμους μας..!!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τώρα αμα σου πω τίποτα θα μου πεις εγώ δεν ήμουν ο ήρωας ήταν ο ξάδελφος μου.Τέσπα μην τον κόψεις τον μπάρμαν αξίζει περισσότερο και έχει και ενδιαφέρον και ο χώρος!
Καλή μέρα να'χεις με φιλιά θαλασσινά!


Άνεργοι Δημοσιογράφοι είπε... Best Blogger Tips

Ρώτα τον κυρ Γιάννη , μπάρμαν του Galaxy, πόσους έχει "γιατρέψει"! Οι γνώστες σίγουρα τον ξέρουν και τον κυρ Γιάννη και το Galaxy. Εις υγείαν


athinovio είπε... Best Blogger Tips

Τέλεια ή ιστορια!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next