23 Οκτωβρίου 2009



38 Απο πού ήρθες επισκέπτη;

Πολλοί επισκέπτες μας, μας έχουν ήδη στα αγαπημένα τους και μας επισκέπτονται τακτικά. Άλλοι πάλι όμως, έρχονται απο άλλες σελίδες, οι οποίες μας διαφημίζουν με κάποιο τρόπο, είτε με ένα Link, είτε έχοντας το Banner μας, είτε.. είτε.. είτε.. Θα θέλατε να γνωρίζετε ποιές σελίδες είναι αυτές που μας βοηθάνε στο να μας γνωρίσουν κι άλλοι φίλοι bloggers; Μήπως κάποιοι μας τιμούν με ένα Link για μας, και εμείς δεν το γνωρίζουμε; όπως και να 'χει, είναι καλό να ξέρουμε. Δεν έχετε λοιπόν, παρά να βάλετε αυτόν τον κώδικα κάπου στην μπάρα σας.
<script type="text/javascript"> var links = 7; var banned = "example.com,someword"; var language = "gr"; </script> <script src="http://referringlinks.com/script.js" type="text/javascript"></script> <noscript><p><a href="http://referringlinks.com/">Referring Links</a> script error!</p></noscript>
Στην αρχή θα σας δείχνει αυτό το μήνυμα: waiting for data… Μετά όμως απο 24 περίπου ώρες, θα δείτε τα πρώτα αποτελέσματα. Αξίζει τον κόπο, τοποθετήστε το και θα με θυμηθείτε. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να βλέπετε ποιές σελίδες σας διαφημίζουν και σας στέλνουν κάποιους απο τους δικούς τους επισκέπτες, και τις οποίες σίγουρα θα πρέπει να επισκευθείτε σαν ανταπόδοση, ή για ένα τυπικό έστω ευχαριστώ. Νομίζω το αξίζουν. Υ.Γ. Πρός το παρόν υποστηρίζονται μόνο η Αγγλική και η Βουλγαρική γλώσσα. Έστειλα γράμμα στον δημιουργό του Script Vasil Toshkov, αν τον ενδιέφερε η περαιτέρω μετάφρασή του στα Ελληνικά και στα Γερμανικά. Μου απάντησε πως ναι, και μου έστειλε τα κείμενα προς μετάφραση (τα οποία μετάφρασα και έστειλα πάλι πίσω έτοιμα), υποσχόμενος πως θα ανανεώσει το σύστημα, βάζοντας και τις δύο νέες επιλογές, Ελληνικά (el ή gr) και Γερμανικά (de). Η Original απάντησή του ήταν για την ακρίβεια η εξής:
"Hi Nick, Thank you for the interest! I will write you three phrases of text. Please, translate them to Greek and German. I will add them to the system. I will also add options "gr" and "de" for language parameter. This will show the widget in chosen language in your site, but the page with detail statistics will still be in English. Best regards, Vasil Toshkov"
"UPDATE 25. Okt. 2009: Η μετάφραση έγινε, και ο κώδικας στην ανάρτηση ανανεώθηκε επίσης. Αντιγράψτε τον όπως είναι"
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



38 σχόλια:

Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Το έβαλα και τώρα θα περιμένω να δράσει σαν το εμβόλιο της γρίπης σε 24 ώρες; :)


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Πάρα πολύ ενημερωτικό thanks!
Όταν λες στη μπάρα μας, εννοείς σαν html gadget στη διάταξη ή κάτι άλλο;


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Το είδα Κατερίνα, κι εγώ περιμένω επίσης :))

*** Κίρκη, ναι, στην πλαϊνή στήλη σαν html gadget όπως το λές.


admin είπε... Best Blogger Tips

Ωραίος! Για να δούμε ποιοι έχουν γούστο και μας τιμούν με link!!!


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Το βάλαμε και αυτό! Θα φτιάξεις κάνα ιό καμιά μέρα και σαν πρόβατα θα το βάλουμε όλοι μας στη σελίδα μας. χα! χα! Το σημαντικότερο είναι ότι έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη μας. Να είσαι καλά Νίκο!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** admin κι εγώ θέλω να δω πώς λειτουργεί και τι θα δείξει

*** Tv-Greek, ούτε για αστείο δεν θα έκανα κάτι τέτοιο. Ξέρω πως αστειεύσαι, σε ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που λές


kogionaro είπε... Best Blogger Tips

όλο "καλούδια" μου είσαι ΑΑΤΟΝ. Θα το δοκιμάσουμε και αυτό όπως και όλα τα άλλα που μας προσφέρεις. Thanks.


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο αλάνι,
το 'βαλα το ρημάδι.
Ευχαριστώ...


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα καλή σου ημέρα....
Θα το κάνω και εγώ να δω αν θα με επισκεφθείς για εκείνη την τσικουδιά....
:-)
Να περνάς καλά....
Α! Και κάτι που θέλω εδώ και καιρό να σε ρωτήσω...
Πως μπορώ να ξεφορτοθώ κάποιον από τα mail μου παρ΄ότι έχω πράξει τα δέοντα.....
Εχω θυμώσει πάρα πολύ όταν χωρίς να το θέλω λαμβάνω μηνύματα κλπ....
Ελπίζω να σου έδωσα να καταλάβεις...
Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!.


Magia da Inês είπε... Best Blogger Tips

Olá amigo!
Passei para rever seu cantinho...
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πάντως παιδιά, σε μένα άρχισε να στέλνει δεδομένα.. Πάω να βάλω την Ελληνική έκδοση, αλάζοντας το en σε gr

*** Εύα, πές του το προσωπικά με ένα ευγενικό γράμμα. Δεν είναι κακό να μην θέλει κάποιος κάποια στιγμή να μας διαβάζει.

*** Χόλα δικέ μου.. που με βρήκες βρε συ..
Obrigado por visitar, eu vou visitar muito em breve. Bom fim de semana também meu amigo


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΝΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ.
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.


paokland είπε... Best Blogger Tips

Την έψαχνα γενικώς για να βλέπω από που προέρχονται οι επισκέψεις.
Καλά που είσαι και συ και κάνεις πιο εύκολη την ζωή μας.
Την καλησπέρα μου...


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, άρχισε και σ΄εμένα και στέλνει δεδομένα.Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση στις απορίες μου.
Θα αναμένουμε από σένα τη μετατροπή του en σε gr;
Υ.Γ. Το "link to me" δούλεψε.Ευχαριστώ πολύ!


-billys- είπε... Best Blogger Tips

Σε εμένα λειτούργησε τέλεια, σε ευχαριστώ πολύ Νίκο για την βοήθεια σου, ήταν κάτι που το ήθελα πολύ.
Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο.


-billys- είπε... Best Blogger Tips

Και κάτι άσχετο, θα έχεις παρατηρήσει και εσύ ότι μετά από κάποια σχόλια (5 ή 6) δεν βγάζει την φωτογραφία αυτού που σχολιάζει, έχεις υπόψη σου γιατί συμβαίνει αυτό εδώ και λίγο καιρό;


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Εύα, έχει γίνει ήδη η μετατροπή απο τον Vasil, στον κώδικα μέσα πολύ απλά, αντικαταστήστε το en με gr, αυτό είναι όλο, δεν είναι δύσκολο, θα το αντικαταστήσω και εδώ στην ανάρτηση.

*** Billy, το πρόσεξα, συμβαίνει εδώ και μήνα περίπου, πιστεύω πως έχει να κάνει με τηνGoogle γι αυτό και δεν το πειράζω ακόμα, θα δώ πόσο θα τραβήξει και θα το αφαιρέσω αν χρειαστεί. Ίδωμεν.


Thalassenia είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, θα γνωρίζεις βέβαια οτι είσαι μία εγκυκλοπαίδεια για bloggers. Εδώ μπορεί να μάθει κάποιος ότι θελήσει και ζητήσει.
Πέρα όμως από τα μαθήματα περί blog, έχεις μια σωστή αντιμετώπηση και στάση σε διάφορα θέματα που διαβάζω εδώ.
Μια ευγενική ανωτερότητα.
Δεν σχολιάζω συχνά και δεν έχω την υπομονή να εφαρμόζω τα Tips & Tricks και άλλα, όμως σε παρακολουθώ και σε θαυμάζω.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θαλασσένια.. αυτό κι αν ήταν κοπλιμέντο.. σε ευχαριστώ πολύ


VASILHS είπε... Best Blogger Tips

Σε ευχαριστώ ΝΊΚΟ το πρόσθεσα και εγώ στο RC-CAFE


Θανάσης είπε... Best Blogger Tips

Για δες τι μπορούμε να μάθουμε!!!!
Ευχαριστώ πολύ το έβαλα αν και περιμένω και την ελληνική Version!!!!


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Κάθε πότε ανανεώνεται; Από χθες το βραδυ μου έχει τα ίδια στοιχεία


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θανάση, άλλαξε απλά στον κώδικα το
var language = "en";
και κάντο
var language = "gr";

(ο κώδικας της ανάρτησης ανανεώθηκε ήδη)


βασιλιας της μοναξιας είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα καλημέρα απο τη βροχερή Σαντορίνη.
Το έβαλα κι εγώ και δουλεύει μιά χαρά. Σ' ευχαριστούμε για μιά ακόμη φορά για τα χρήσιμα που μας δίνεις.

ΥΓ. Προς τους φίλους bloggers:
Τι θα λέγατε να βαφτίσουμε τον ΑΑΤΟΝ "Μπαμπά";


AATON είπε... Best Blogger Tips

Τι πράγμα; να με βαφτίσετε "μπαμπά" ; Χμμμμμμ!!!
Άντε να αρχίσω τις υιοθεσίες..
Πείτε του Γιωργάκη να αυξήσει το επίδομα πολυτέκνων.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

βασιλιά της μοναξιάς,
"Δάσκαλο" να μας πεις, ναι.Ή "μέντορα" ή "προφέσορα" ή "δόκτορα".Αλλά "μπαμπά";;;
Πάντως, όπως και να τον πούμε, η βοήθεια που μας προσφέρει είναι πολύτιμη και ανεκτίμητη!
Καλή βδομάδα Νικόλα


-billys- είπε... Best Blogger Tips

Και εγώ νομίζω ότι το "δάσκαλος" θα ταίριαζε καλύτερα στην προκειμένη περίπτωση.


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

"Δάσκαλε" καλησπέρα:)
Super το gadget, τρέχω να το βάλω!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Εύα σε ευχαριστώ πολύ, και εσύ δεν έκανες λίγα για μένα. Να έχεις μια πανέμορφη βδομάδα επίσης :)

*** Billy, εγώ νομίζω πως το "Νικόλας" θα μου ταίριαζε καλύτερα :)

*** Ανεμοδούρα, καλή επιτυχία :)


ypoga είπε... Best Blogger Tips

ευχαριστώ ΑΑΤΟΝ


alepoy είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο το έβαλα και περιμένω... σου οφείλουμε ενα μεγάλο ευχαριστώ όλοι εδώ μέσα, και ένα μεγάλο μπράβο για τις ώρες που αφιερώνεις για να μας δείνεις αυτές τις χρήσιμες συμβουλές...


EPIRUS- ELLAS είπε... Best Blogger Tips

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟ. ΤΟ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 3-4 ΜΕΡΕΣ. "ΔΟΥΛΕΥΕΙ" ΘΑΥΜΑΣΙΑ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ΄.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


ΑΕΤΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Νικο θέλω να μπορώ να δημοσιευω ενα κειμενο αλλα σε δυο αναρτησεις. Δεν θελω εαν ειναι μεγαλο να εμφανίζεται ολοκληρο στο blog μου. θέλω να βαζω ενα μερος του και για το υπολοιπο ο αναγνώστης να παταει καπου: π.χ. συνεχίζεται ή περισσότερα και να του εμφανίζεται σε άλλο παραθυρο ολόκληρη η είδηση.κατι που συμβαίνει σε όλα τα γνωστά blogs Πως μπορώ να το κάνω; το blog μου είναι aetos-grevena.blogspot.com to mail μου είναι aetosgrevena@gmail.com ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ..


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

χάχά κάλο Νικόλα.


ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ Δ είπε... Best Blogger Tips

Σ'ευχαριστώ Νίκο. Είσαι μάλλον ο γκουρού του ελληνικού blogging


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δημήτρη, ευχαριστώ πολύ, αν και δεν αξίζω την κολακευτικότατη θα έλεγα προσφώνηση, απλά κάνω το κατά δύναμη :)


ΓΙΩΡΓΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητε Νικόλα χάρη στις αναρτήσεις σου εχω κατορθώσει να κάνω το blog μου με τη δικη σου βοήθεια η οποία είναι ανεκτίμητη και να αποκτήσω γνώσεις που δεν τις φανταζόμουνα ποτέ.
Το blog είναι το http://perkosnafpaktias.blogspot.com/
Αν βρείς τον ελάχιστο χρόνο να μου κάνεις υποδείξεις τις οποίες θα δεχτώ με μεγάλη χαρά θα είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιώργο, να 'σαι καλά :)
Με την πρώτη ευκαιρία, σου υπόσχομαι να το επισκευθώ, να γίνω Follower και να σου γράψω τυχόν συμβουλές που θα θεωρήσω πως θα βοηθήσουν.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next