21 Οκτωβρίου 2009



16 Πές του άντρα σου να πάει να..

Περπατάγαμε παρέα με τον Μανώλη συζητώντας ένα μεσημέρι στην Άνω Ηλιούπολη, στη Θεσσαλονίκη. Θα ήμασταν τότε 17 χρονών αν θυμάμαι καλά. Ώσπου άξαφνα βρέθηκα να κρέμομαι πάνω του και να με κρατάει ..αγκαλίτσα.. _Τι κάνεις ρε μαντράχαλε; κατέβα και με κοψομέσιασες, θα μας παρεξηγήσουν κι όλας.. χαμένε! _Σκάσε Μααααννννώωωωλη.. σκύλος!! έκανα έντρομος, δείχνοντάς του ένα ..σύν-πλήν ..σπουργίτι. _Ποιός σκύλος ρε βλάκα, αυτό δεν είναι ούτε δόντι απο σκύλο Ήταν ένα Chihuaua, τα ξέρετε, σκύλος τσέπης που λένε. Το βάζεις στην τσέπη του παντελονιού σου και το πάς βόλτα. Οι γυναίκες καμιά φορά, τα βάζουν στην τσάντα τους μέσα, δίπλα στα καλλυντικά, και καμία φορά τα χάνουν γιατί πάνε και τρυπώνουν μέσα στο πορτοφόλι. _Μανώλη, δεν παύει να 'ναι σκύλος _Θα με τρελάνεις; και καλά, απο πότε φοβάσαι τα σκυλιά εσύ; _Απο την περασμένη Τρίτη _Γιατί; _Είμασταν στο γιαπί με τον μάστορα τον Κώστα και περνάγαμε υδραυλικά _Και; _Θα σου πώ, κάτσε να φύγει το τέρας.. _Έλα έφυγε ρε, λέγε _Που λές, μου λέει κάποια στιγμή ο Κώστας, Νίκο, πάνε σπίτι μου και φέρε την κόκκινη βαλίτσα με τα εργαλεία, είναι μέσα στο μπάνιο. Θα σου ανοίξει η Δήμητρα, η γυναίκα μου, πές της να στα δώσει. _Παρακάτω; _Κάτσε ρε, θα σε πώ. Λοιπόνννν.. Κάνω να φύγω, και με ξαναφωνάζει. Πάρε -μου λέει- και τα κλειδιά καλού κακού, μην πήγε για ψώνια. Άμα δείς ότι δεν ανοίγει κανένας, τότε άνοιξε και ανέβα πάρε την τσάντα και φέρ' την. Και γρήγορα, να τελειώσουμε να φύγουμε. Την κόκκινη έ; Πάω που λές, φτάνω σπίτι του, βαράω το κουδούνι απο το θυροτηλέφωνο.. Νίξ. Ξαναβαράω, τίποτε. Περίμενα λίγα λεπτά, ξαναδοκιμάζω, μηδέν εις το πηλίκον. Έ, άνοιξα και ανέβηκα στον δεύτερο που μένουνε. Βρήκα το κλειδί που άνοιγε την πόρτα του διαμερίσματος, και σαν κύριος μπήκα, και βάλθηκα να βρώ το μπάνιο. Το βρήκα στην ουσία με την πρώτη. _Και; _Και με το που σκύβω μαλάκα μου να πιάσω την τσάντα με τα εργαλεία.. _Την κόκκινη έ; _Ναι ρε, την κόκκινη, πάγωσα.. Μανώλη, μιλάμε χέστηκα πάνω μου.. _Τι έγινε; _Ακούω πίσω μου ένα ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡ..!!!! ..μου σηκώθηκαν οι τρίχες στο σβέρκο σαν βούρτσες.. γυρίζω το κεφάλι πίσω αργά αργά, και βλέπω ένα Ντόπερμαν να έχει καθίσει στα πίσω πόδια, τα αυτιά τσίτα όρθια, και να μου δείχνει τα χαριτωμένα του δοντάκια. _Χαριτωμένα ε; _Αξιαγάπητα σου λέω _Και εσυ τι έκανες; _Τον μαλάκα.. τι θέλεις να κάνω ρε κόπανε; έχεις δεί πολλές φορές Ντόπερμαν να σου χαμογελάει στα δύο μέτρα; Το λάτρεψα αμέσως.. δες πρώτα κι εσύ ένα, και θα καταλάβεις. _Όχι, δε θέλω, να μου λείπει.. και μετά; _Το κωλόσκυλο ρε σύ, ενώ άνοιξα, μπήκα, έψαξα το μπάνιο.. δεν έβγαλε κίχ όλη την ώρα. Περίμενε να μπώ στο μπάνιο για να μου τη φέρει πισώπλατα το ύπουλο. _Και μετά; _Κούναγα το χέρι, ΓΡΡΡΡΡΡ!!, κούναγα το πόδι, ΓΡΡΡΡΡΡ!!, κούναγα το φρύδι, ΓΡΡΡΡΡΡ!!, έμενα ακίνητος, έβγαζε το σκασμό. Ναι αλά, έτσι όπως με τσάκωσε, ήταν πολύ άβολη στάση. Το ένα πόδι μπροστά λυγισμένο, το άλλο τεντωμένο πίσω, το ένα χέρι στην τσάντα και το άλλο να τρέμει, σαν μπαλαρίνος ήμουνα. Σιγά σιγά προσπαθώντας να μην το πληγώσω και θυμώσει, έφτασα στην λεκάνη της τουαλέτας. _Και σε άφησε να πάς ως εκεί; _Που "ώς εκεί" ρε συ, δέκα πόντους δίπλα ήτανε.. "ως εκεί.." ότι κι αν ήταν κατάφερα και έφτασα. Έμεινα εκεί μέσα πάνω απο μία ώρα, τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε, ώσπου άκουσα να ανοίγει η πόρτα και να φωνάζει η κυρά Δήμητρα τον κύριο "Λάρυ".. "Λάρυυυυ.. πού 'σαι μωλέ αγορίνα μου, πούσαι μωλέ.. άχου το μωρό μου, έλα στη μαμά.." Πετάγομαι κι εγώ εκείνη τη στιγμή σαν πορδή με σιγανή και διστακτική φωνή μη μου ξανάρθει ο κόπρος του Αυγείου να μου κάνει ΓΡΡΡΡΡΡ!! που του διέκοψα μια τόσο τρυφερή οικογενειακή σκηνή με τη "μαμά", _Κυρά Δήμητρα.. εδώ, στο μπάνιο.. Κοψοχολιάστηκε η γυναίκα. _Καλέ; ποιός είναι εκεί; μίλα, πές ποιός είσαι γιατί θα στείλω το σκυλί. _Να μου λείπει, δεν θέλω άλλο σκυλί.. ο Νίκος είμαι, ο βοηθός του κυρ Κώστα.. _Και τι κάνεις εκεί μέσα; Τι της λές τώρα, μου λές; Με βρήκε σε μια στάση, ταμάμ για φωτογραφία. Σταυροπόδι, πάνω στο καζανάκι της τουαλέτας. Σαν φισιοδίφης ήμουνα, φακίρης..πως τους λένε αυτούς, τέλος πάντων, έτσι με βρήκε. Πίσω της ακολουθούσε κατά πόδας και το "μωλό". _Κυρά Δήμητρα; είπα με όση υπομονή μου είχε απομείνει.. _Ναι; _Πάρε τα κλειδιά του κόπανου του κυρ Κώστα, πάνε μέσα, πάρε και την κόκκινη τσάντα του με τα εργαλεία να του τα πάς, και πές του, όταν στέλνει κάποιον σπίτι του, να τον προειδοποιεί ότι υπάρχει και ένα Ντόπερμαν εκεί μέσα, και πές του να πάει να γα.. Μάλλον άσε, αυτό θα του το πώ εγώ όταν τον δώ.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



16 σχόλια:

Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

χαχαχα....πολύ καλό...μάλλον θα πρέπει να σου γνωρίσω το δικό μου το ντόπερμαν τον Πλούτο που είναι DNA από ντόπερμαν για να ξεπεράσεις τον φόβο σου...


Venus είπε... Best Blogger Tips

Ωραία η κυρία του κυρίου ...χαχαχαχα!!!!

Πολύ καλό το κείμενο και ακόμα καλύτρη η περογραφή σου. Καλημέρες από πατρίδα.


Aπολίτιστος είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχαχαχα!!!! ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!Τελεια περιγραφη!!!
Έλα μωρε, ειχε κανει λευκανση στα δοντια το κακομοιρο και ηθελε να στα δειξει ποσο ωραια ειναι...!


alterego είπε... Best Blogger Tips

Εγω, στην θεση σου, Νικο, ουτε απο την Ηλιουπολη θα ξαναπερνουσα.Χαχαχα
Καλη σου μερα


VaD είπε... Best Blogger Tips

Καλά,ρε καπετάνιε,να φοβηθείς το ντόπερμαν με το δίκιο σου,αλλά ολόκληρο γομαρι εσύ(τοχεις δηλωσει ο ίδιος για τον εαυτό σου,μην το αρνηθείς:))),να φοβηθεις το...σιαμιαμίδι!
Κια για να μην τα φοβάσαι δες αυτό http://apouro.blogspot.com/2009/08/o-sylar.html

Γεια σου,Νικόλα,με τα ωραία σου...


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

xe xe!!ΜΠΑΛΑΡΙΝΟΣ!!!!ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΣΟΥ.


Βούλα είπε... Best Blogger Tips

ΩΡΑΙΟΣ!!!!:) :) :)


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Εντάξει...πώς κάνεις έτσι για ΕΝΑ Ντόμπερμαν...έπρεπε να πήγαινες στης γειτόνισσάς μου που έχει...ΔΩΔΕΚΑ! Εκεί να έχω μια κάμερα να το γυρίσω το ντοκυμαντέρ που δε μου κάθεται!!!


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

AFOU DE SOUFAGE KANENA...IDI KAI NA TREXEIS META SOBRAKA STO DROMO XA XA.KALHSPERA ARKO


nellinezi είπε... Best Blogger Tips

Koίτα...λογικά ....με το που σήκωσες το φρύδι ( χαααααααααααααχαχχαχααχαα ) έπρεπε να χεστεί το σκυλί ! Εντύπωση μου έκανε που δεν αντέδρασε !!! αχχαχαααχα

Γεια σου ρε Νικολιό ! Μου έλειψαν αυτές οι ιστορίες σου !!!!! :-D


jacki είπε... Best Blogger Tips

Σωστός ο κυρ Κώστας..
Τα λένε αυτά κυρ Κώστα μας..
Απαπά..

Πάντως ψύχραιμη αντιμετώπιση.. Εύγε..
Εγώ θα είχα λυποθυμήσει αφού θα είχα ξεσηκώσει όλη τη γειτονιά στο πόδι..


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

πάλι καλά Νίκο μου που το ντόπερμαν δε σε δάγκωσε κιόλας.. ποτέ δεν ξέρεις μ'αυτά. ελπίζω από τότε να αγάπησες τα σκυλάκια και να μην τα φοβάσαι πια.. ;)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Αχ ρε Νίκο τι τραβάνε τα ξαδέρφια σου!!
Πάντως στις αφηγήσεις σου είσαι φοβερός!
Καλή μέρα με φιλιά θαλασσινά!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία μου, να μου τον γνωρίσεις, πολύ ευχαρίστως ;)

*** Venus, καλημέρα στην Πατρίδα και σε σένα, ευχαριστώ :)

*** Aπολίτιστος, και έχουν πανέμορφο χαμόγελο, ε; Σε κοκαλώνει..

*** alterego, κανονικά έπρεπε να κλειστώ σε μοναστήρι :Ρ

*** VaD, άμα καείς απο το τσάϊ, φυσάς και το γιαούρτι ;)

*** JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, είδες τι αγενής είμαι σε τόσο ευγενικά σκυλάκια; χζχζχζχζ...ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!

*** Βούλα, φιλάκια

*** Gi Gaga Kouni Beli, περίμενε να έρθω να την επισκευτούμε μαζί. Τότε να δείς τι ντοκυμαντέρ θα γυρίσεις..

*** MOLEMOU, ευτυχώς δεν μου 'φαγε. Μάλλον δεν θα είναι στο διαιτολόγιό του..

*** nellinezi, μάλλον σήκωσα το δεξί για να μην το τρομάξω.. αν σήκωνα το άλλο, θα χάναμε το σκύλο. Το λυπήθηκα μωρέ..:Ρ

*** jacki, όχι και σωστός ο κυρ Κώστας.. θα με χάνατε.. και τι θα καταλαβαίνατε; με λές;

*** Dorothea, αυτό ήθελε, αλα δεν του δωσα τη χαρά. Τα αγαπάω πάντως ακόμη

*** zoyzoy, εδώ ο ήρωας είμαι εγώ :))


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Πάλι με μπέρδεψες!Αποφάσισε σε τι πρόσωπο θα γράφεις γιατί μ'εχεις κάνει κουβάρι!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ζουζού, γιατί σε μπερδεύω παιδί μου; :))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next