20 Οκτωβρίου 2009



8 Αμ πώς;

Ξάδερφε. έγινα ρεζίλι _Γιατί ρε συ, τι έγινε; _Τι να σου λέω, άστα, να ανοίξει η γή να με καταπιεί _Πές ρε, λέγε _Βλέπω τώρα που ερχόμουνα μια γυναίκα, με το "Γ"άμα κεφαλαίο, φούστα κοντή, και θηλυκιά όσο δεν φαντάζεσαι.. _Ωραία, και μετά; τις είπες καμιά χοντράδα και ντρέπεσαι; _Ρε συ Νίκο, δεν ξέρω τι με έπιασε, έγινα άλλος άνθρωπος, μου έβγαλε όλο μου το πρόστυχο απο μέσα μου ρε σύ.. _Και μίλησες κι εσύ πρόστυχα, σωστά; _Ναι, γμσέ τα _Τι της είπες; _Είχε που λές έναν κ*λο, σκέτο κόλαση.. _Κολασμένος κ*λος; χμμ!.. άρα κάτι για τον κ*λο της θα της είπες. _Ναι ρε.. κόλησα εκεί ο μάλαξ _Για πές; _Ρε και τι δεν της είπα.. τι κ¨*λος είναι αυτός ρε μανάρι μου, έ ρε και να τον είχα έστω για ένα βράδυ, και θα του έκανα το ένα, και θα του έκανα το άλλο και... _Άσε, κατάλαβα, φτού σου, ..πρόστυχε. Και δε μου λές; Το θύμα της κακοποίησης, τι έκανε; Δεν σου 'φερε καμιά με την τσάντα της στα μούτρα να συνέλθεις, μπάς και δείς μαζί με τα αστεράκια και τίποτε άλλο καλό επάνω της, που πήγες και κόλησες στον πισινό της μονάχα σαν χάχας; _Τι έκανε; Όχι, τσαντιά δεν μου 'ριξε, αν και θα την προτιμούσα μετά απο αυτό που είπε. _Σώπα ρε συ, δηλαδή τι σου είπε; _Σταματάει που λές μια στιγμή, γυρίζει, με κοιτάζει χαμογελώντας, και εγώ ο μ*λάκας νόμισα πως της άρεσαν οι κρυάδες μου. _Σε έβρισε; _Μακάρι να με έβριζε. Όχι δεν με έβρισε. _Αρχίζεις και με σκάς πάλι. Τι έκανε ρε, λέγε; _Μου λέει με ένα ύφος γεμάτο υποσχέσεις, σου αρέσει πραγματικά τόσο πολύ ο κ*λος μου; Αν μου αρέσει; της απαντάω.. με κολάζει, με εξιτάρει..Και μου λέει με νάζι με σιγανή φωνή.. _Τότε, δεν κάνει να σ' αφήσω έτσι παραπονεμένο, έλα μαζί μου.. _Ώπα μεγάλε; Δεν μου τα 'πες αυτά, για λέγε; _Μαζί σου να 'ρθω; τη ρωτάω, μην βλέποντας ξενοδοχεία τριγύρω.. _Ναι αγόρι μου, μαζί μου, δε θέλεις; _Μωρέ θέλω και παραθέλω, σαν τρελός θέλω, πού θα πάμε δεν μου είπες. _Α, στον άντρα μου φυσικά. _Στον άντρα σου; Κάγκελο εγώ.. _Μα, ναι, πού αλλού; _Να κάνουμε τί στον άντρα σου; _Να σου κάνει και τον δικό σου κ*λο σαν τον δικό μου, να μην ζηλεύεις _Ρε; έτσι σου απάντησε; _Άστα να πάνε.. ναι ρε.. κι εγώ νόμιζα μου έφεξε _Να αγιάσει το στόμα της ξάδερφε, το χρειαζόσουνα _Αρχίνα να σκάβεις και άσε τους αγιασμούς.. _Τι να σκάψω.. _Λάκκο ρε, να μπώ να θαφτώ, αφού δεν ανοίγει η γής να με καταπιεί..
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

Η απάντηση της κυρίας ήταν πραγματικά ξεκαρδιστική για εμάς που το διαβάζουμε αλλά τρομερά άβολη για τον αξά σου.

Νίκο η περιγραφή της ιστορίας σου καταπληκτική για άλλη μια φορά. Διασκεδάζω πολύ να τις διαβάζω.

Thanks for sharing


Άνεργοι Δημοσιογράφοι είπε... Best Blogger Tips

Ειναι αυτό πού λενε η γλώσσα κοκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει... Αλλά τι να κάνεις που ο Παντοδύναμος τα πάντα εν Σοφία δημιουργησε ;-)


Αναστασία είπε... Best Blogger Tips

Χαχα παίρνουμε το αίμα πίσω κι εμείς μέσω της κοπέλας.
Για να μάθετε να ελέγχετε αυτά που λέτε :)))))))))


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Καλό! Αυτη η απάντηση ήταν αφασία! Καλά του είπε :)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τέλειο!!
Ασε που δε σε κόβω για τόσο πρόστυχο!
Σιγά μην έκανες τόσο τολμηρά πειράγματα!!
Πάντως ν'αγιάσει το στόμα της για να βλέπετε την όλη πλευρά του θέματος.:))


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** TheoCoach, χαίρομαι φίλε μου Θοδωρή αν σε έκανε να γελάσεις έστω και λίγο. :)

*** Άνεργοι Δημοσιογράφοι, οι Ελληνίδες είναι μοναδικές στις απαντήσεις τους, άλλος ένας λόγος που τις θαυμάζω

*** Αναστασία, πάντα γίνονται λάθη, απο αυτά μαθαίνουμε :)

*** Dorothea, είπαμε, Ελληνίδες παιδί μου, το 'χετε, πώς να το κάνουμε :)

*** zoyzoy μου, δεν είμαι εγώ ο ήρωας της ιστορίας αλά ένα ξαδερφάκι μου. Όχι, σίγουρα δεν θα έκανα ποτέ μου τέτοιο καμάκι. Δεν είναι το στύλ μου αυτό. :)


VaD είπε... Best Blogger Tips

Κι εγω ο...συντηρητικός που νόμιζα πως κοπήκανε αυτά τα πειράγματα:)
Καλημερα,καπετάνιε....


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ah kala ayto htan teleio pou tou eipe... alla kai aytos na tis pei tetoies kryades vre Niko......... pantws gelasa me tin psyxh mou.. eides pou lene gia sta xeria ths, egw 8a pw gia stin glwssa ths
maria


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next