29 Οκτωβρίου 2009



4 Στο θολωμένο μου μυαλό..

Tό κάπνισμα αφαιρεί λέει πέντε λεπτά απο τη ζωή μας, κάθε τσιγάρο. Κάθομαι και αναλογίζομαι, λογικό, αφού πέντε λεπτά παίρνει περίπου να το καπνίσει κανείς. Όταν όμως πάς τουαλέτα, προσθέτεις λέει πέντε λεπτά στη ζωή σου λόγω αποβολής τοξινών κ.λ.π. Και ξανα-αναρωτιέμαι ότι, άρα άμα πάω τουαλέτα και καπνίζω ταυτόχρονα, έρχομαι στα ίσια μου, έ; Δηλαδή, μπορώ να γίνω και αθάνατος. Σωστά, δεν είχε ποτέ περάσει απ' το μυαλό μου, αφαιρώ πέντε, προσθέτω πέντε, ίσον μια απ' τα ίδια, και όλα καλά. Ακρίβαιναν λέει τα τσιγάρα. Δηλαδή, στην ουσία ακρίβηνε ο φόρος καπνού, αυτός που παίρνει το κράτος. Τι σημαίνει αυτό τώρα;κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Σημαίνει ότι, το κράτος κονομάει άντερα απο μένα τον μ@λάκ@ που καπνίζω. Ναι αλά κι αυτό πάλι με τη σειρά του, γεννάει ελπίδες πως, θα θεραπεύσουν τον καρκίνο τα κράτη, για να κρατήσουν πάση θυσία ζωντανούς όσο γίνεται τους καπνιστές, αλλιώς "σταλό γιόκ". Στο αεροδρόμιο, όταν κατέβηκα Τορόντο, με σταμάτησε μια αστυνομικός και μου είπε να ανοίξω την τσάντα μου. Σε μια στιγμή, έβγαλε ένα επιφώνημα έκπληξης.. _ΑΑΑΑΑ! ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΤΕ Μ' ΑΥΤΟ ΕΔΩ; Έκανε και μου έδειξε ένα φονικό όπλο που κουβαλούσα, κουνώντας το μπροστά μου, λές και ήμουν κανένας κιόρης η δεν ήξερα τι έχω στην τσάντα μου η μουσκάρα..άϊντε άϊντε.. Την λοξοκοίταξα απορημένος, και το μάτι μου έπεσε πάνω στο χέρι της που χάιδευε το Teaser στη ζώνη της. _Να με συμπαθάς μανδάμ, αλά δεν μου είπε ο περιπτεράς στη Θεσσαλονίκη ότι χρειάζομαι άδεια οπλοφορίας για νυχοκόπτη, και πάρ' το χέρι σου απο κεί, ΜΗ ΤΖΙΖ!! _Έχει επάνω μικρή λεπίδα, δεν τη βλέπετε; _Ναι, και; για να καθαρίζω τα νύχια μου. Λέτε να την βγάλω καμιά ώρα και να αρχίσω να απειλώ κόσμο με δαύτη; και τι θα λέω; Έλα δω εσύ να σε αποκεφαλίσω, είμαι πολύ θυμωμένος; Μου τον κατάσχεσε, αλά κάθισα και σκέφτηκα, λογικό, με τέτοια νύχια που είχε, σαν να ετοιμαζόταν για όργωμα. Την είπα, "κόψε τα νύχια σου απο τους αγκώνες να μπορείς να κάνεις δουλειά, αλά δεν γέλασε καθόλου η κρυόκωλη. Ο Γιάννης έβαλε τον Ανέστη να του κουβαλήσει το σιτάρι στην αποθήκη. "Ρίξτο στην αποθήκη, μπροστά στην πόρτα" του είπε. Ναι, αλά δεν διευκρίνησε ποιά πόρτα, την μπροστινή; την πίσω; Και φυσικά εννούσε την πίσω, μα ο Ανέστης δεν είχε το χάρισμα να διαβάζει σκέψεις. Το άδειασε στην μπροστινή. Βρισιές ο Γιάννης, μπινελίκια, "και πώς θα το κουβαλήσω τώρα εγώ.." Και του λέει ο άλλος εντελώς σοβαρα βλέποντας κάποια μυρμήγκια να κουβαλάνε κόκκους σιταριού, μην κάνεις έτσι ρε συ Γιάννη, τα μυρμίγκια κοίτα, σε εφτά μήνες θα το εχουν κουβαλήσει σπυρί σπυρί όλο στήν άλλη μεριά. Η σιωπή είναι χρυσός. Το έχω ακούσει και διαβάσει τόσες φορές, που παρά λίγο να το πιστέψω. Άμα ήταν τόσο πολύτιμη, να είστε σίγουροι πως θα γεννιόμασταν μουγγοί. Εμένα μου αρέσει να μιλάω, πειράζει; Άλλωστε, δεν μου αρέσει ο χρυσός, προτιμώ το ατσάλι. Ρε συ Τάκη; μόνο την πάρτη σου κοιτάζεις, του είπε ο φίλος του ο Χρήστος. Φυσικά, του απάντησε αυτός, μήπως θα με κοιτάξεις εσυ καλύτερα απο μένα; Εδώ ούτε η μάννα μου ρε δεν με νοιάζεται όσο με νοιάζομαι εγώ. Την ρώτησα τις προάλλες αν με ξαναγεννήσει, και μού 'πε "όχι αγόρι μου, τέτοια λάθη γίνονται μόνο μία φορά". Καλή σας μέρα όπου κι αν είστε.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

aetagon είπε... Best Blogger Tips

Μέσα στο θολωμένο σου μυαλό έχεις κάποιες πολύ ξεκάθαρες ιδέες Νίκο.


next_day είπε... Best Blogger Tips

πραγματικά πολύ θολωμένο το μυάλο σας!!!!
για αυτό με βλέπατε αγοράκι τόσο καιρό! ;)
Συνέλθετε παρακαλώ!
φιλί γλυκό!


liza είπε... Best Blogger Tips

Του θολωμενου του μυαλου,του λες αλλου κ τρεχει αλλου...καλημερα


RC-CAFE είπε... Best Blogger Tips

με έκανες και γέλασα... ειδικά με το περιστατικό του αεροδρομίου

να είσαι καλά


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next