01 Οκτωβρίου 2009



22 Αφού με σταματάς, γιατί παραπονιέσαι;

Πολλοί συνάδελφοι Blogger παραπονιούνται ότι δεν έχουν πολλούς επισκέπτες, κι αυτό επειδή δεν έχουν πολλά σχόλια στις αναρτήσεις τους. Πώς να σχολιάσω βρε αδερφέ όταν μου κόβεις τη φόρα; Μπαίνω σε ένα blog οδηγούμενος απο τον τίτλο μιας ανάρτησης για παράδειγμα που κάπου την είδα αναρτημένη (συνήθως με email). Την διαβάζω, και μου γαργαλιέται το χέρι να γράψω κάτι. ΟΚ ως εδώ.
Γράφω και το πρώτο πράγμα που βλέπω μόλις πατήσω "Καταχώριση σχολίου" είναι αυτό:
Λέω, ας πάει στην ευχή, καταλαβαίνω. Αλλάζω γραμματοσειρά στο πληκτρολόγιο, και γράφω τα αλαμπουρνέζικα που μου ζητάει. Περιμένω να δω το σχόλιό μου, και τσούπ!
Μην κάνετε μετά παράπονα ότι δεν έχετε πολλά σχόλια, γιατί θα αφήσω σχόλιο μία, δύο το πολύ, και μετά θα βαρεθώ να το κάνω συνεχώς. Είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε στο Blog σας. Υπάρχει πάντα το Moderation που σας επιτρέπει να σβήσετε κάποιο σχόλιο υβριστικό. Είναι το εικονίδιο του κάδου κάτω απο κάθε σχόλιο, και που πατώντας το σβήνετε το εν λόγω σχόλιο στη στιγμή. Μην σταματάτε όμως τον άλλο με το που πήρε φόρα να ασχοληθεί με το Blog σας κάποια στιγμή, κόβοντάς του τη φόρα, και στερώντας του την ικανοποίηση να δεί το σχόλιό του την ίδια στιγμή αναρτημένο. Πέστε πως κάτι θέλησε να αφαιρέσει, η κάτι να προσθέσει, να κάνει κάποιες αλλαγές τέλος πάντων. Με τον τρόπο αυτό, δεν έχει την δυνατότητα να τις κάνει. Συμβουλές δίνω φυσικά, δεν είναι κανόνες. Καθ' ένας φτιάχνει τους δικούς του κανόνες μόνος του. Στο φινάλε τα Blog είναι δικά σας, και εσείς έχετε τον τελευταίο λόγο.
"Φίλε, φίλη Blogger, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



22 σχόλια:

admin είπε... Best Blogger Tips

Το είχα και εγώ προσαρμοσμένο έτσι που να χρειάζεται έγκριση ένα σχόλιο, απλά για να βλέπω ότι έχω κάποιο σχόλιο.Τώρα πως θα το βλέπω όταν έχω κάποιο σχόλιο; Αν βάλω το email μου στο : "Θα σας στέλνουμε email σε αυτή τη διεύθυνση όταν κάποιο μη-μέλος αφήνει σχόλιο στο ιστολόγιό σας..." θα βλέπω όλα τα σχόλια ή μόνο αυτά των μη-μελών; thx


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εδώ (προς το τέλος) θα βάλεις το email σου:
"Μήνυμα ειδοποίησης λήψης σχολίων"


TreloKouneli είπε... Best Blogger Tips

πολύ σωστή παρατήρηση!! μπράβο aaton πέστα..


Εφη είπε... Best Blogger Tips

εχεις δικιο. και μενα δεν μαρεσει αυτο που γινεται με τα σχολια. ακομη και τα υβριστικα σχολια θα πρεπει να μην τα σβηνουμε.[γνωμη μου]. γιατι απο την στιγμη που δημοσιευουμε μια αναρτηση, θα πρεπει να δεχομαστε και τα θετικα και τα αρνητικα σχολια. αρκει να μην εχουν χυδαιες λεξεις.
καλο μηνα και καλο βραδυ.


alterego είπε... Best Blogger Tips

Ετσι ειναι φιλε μου. Εχεις ολη την καλη διαθεση να γραψεις κατι και σε κοβουν αυτα τα αλαμπουρνεζικα
Οσο για τα υβριστικα σχολια ο καθενας με αυτα που γραφει χαρακτηριζεται οποτε ......


ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε... Best Blogger Tips

Mωρέ καλά τα λες, αλλάαα...

Καλό μήνα

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twiter.com/kostasvloutis


kiki είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ! Κι εμένα με εκνευρίζουν οι τόσες πολλές πιστοποιήσεις, μέχρι που με κάνουν να το σκέφτομαι για να αφήσω σχόλιο...


admin είπε... Best Blogger Tips

Άντε ρε παιδιά, ελάτε να αφήσετε ένα σχόλιο στο pasa-tempo.blogspot.com να δω πως δουλεύουν τα καινούργια μου φατσάκια στα σχόλιααααα :)


Mousikoulis είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα! Πραγματικά δεν μπορώ να αποφασίσω πιο απο τα δύο είναι το χειρότερο! :P
Αλλά έτσι είναι πολύ σωστά κάποια στιγμή θα βαρεθείς! Βέβαια υπάρχει η εξαίρεση όταν κάποιος ασχολείται πολύ με το blog οπότε βλέπεις τα σχόλια να δημοσιεύονται σχετικά γρήγορα οπότε συγχωρείται!


magnitis είπε... Best Blogger Tips

H έγκριση των σχολίων, είναι ένα επιπρόσθετο μέτρο στα χέρια του διαχειριστή ενός ιστολογίου προκειμένου ν' αποφύγει διάφορους "καλοθελητές", που δεν έρχονται στα ιστολόγια με "αγνές" προθέσεις και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί τέτοιοι γύρω μας.
Η γραμματοσειρά (captcha) μας προστατεύει απ' τους spammers.
Πρόσφατα ο ίδιος ο Νικόλας έγραφε για τον-την κινέζο-α, που φλόμωσε πολλά ιστολόγια με σχόλια-οδηγούς σε πορνογραφικό υλικό!
Μην "γκρινιάζουμε" λοιπόν για τα προστατευτικά μέτρα που παίρνει ο κάθε φίλος blogger στα σχόλια του ιστολογίου του.
Προσωπικά κατηγορήθηκα από "καλοθελητές", γιατί δεν επιτρέπω ας πούμε τα ανώνυμα σχόλια.
Μια βόλτα στα σχόλια των ιστολογίων που δέχονται ανώνυμα σχόλια και θα δείτε τι "μπινελίκι" πέφτει και πως μπορούν να σου σπάσουν τα νεύρα όλοι αυτοί...από ανώνυμους, μέχρι spammers και άλλα "φρούτα".
Ας είμαστε πιο υπομονετικοί κι ας ανεχόμαστε τους "φόβους" έστω, των φίλων μας bloggers, που βάζουν τους φραγμούς αυτούς για να διατηρούν την υγεία τους!
Αν μας ενδιαφέρει πραγματικά ένα θέμα και θέλουμε να το σχολιάσουμε, ας το κάνουμε έτσι ή αλλιώς.
Κι αν θέλουμε να επανέλθουμε στις απαντήσεις που τυχόν θα υπάρχουν, ας κάνουμε εγγραφή στα σχόλια αυτά...δεν είναι και τίποτα δύσκολο.
Αλληλοκατανόηση να υπάρχει!


Ana_Ath είπε... Best Blogger Tips

Βασικά, εγώ θα συμφωνήσω στο ένα σκέλος, μιας και υπάρχουν άνθρωποι που δέχονται έναν καταιγισμό από spam σχόλια!Αλλά διακαιολογώ μόνο την πράξη και όχι το να παραπονιέται μετά ο άλλος ότι δεν έχει σχόλια!


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Έχεις δίκιο Νίκο μου αν και πρόσφατα το συνειδητοποίησα. Τώρα όλα τα σχόλια στα μπλογκς μου αναρτόνται άμεσα αλλά τη λεκτική επαλήθευση τη θεωρώ αναγκαίο κακό :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** TreloKouneli, την καλημέρα μου. Τα λέω :)

*** Εφη τα υβριστικά και κακόβουλα σχόλια, είναι δικαίωμα του καθ' ενός να μην τα δεχτεί. Εκεί λέω ναί στην διαγραφή τους. Άλλο διαγραφή και άλλο moderation σε όλο του το μήκος και πλάτος.

*** alterego, συμφωνώ

*** ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ, "αλάααα.. ποιός ακούει;"

*** kiki μία απο τα ίδια :)

*** admin δουλεύουν όπως σου έγραψα, αλά μόνο αν βάζεις τον κώδικα.

*** Mousikoulis, και αν μετάνοιωσα αμέσως μόλις το έστειλα, ή θέλω να κάνω κάποια αλλαγή; Βλέπεις ότι έχει αρκετά μειονεκτήματα.

*** magnitis, αν θυμάσαι φίλε μου Μιχάλη, τον Κινέζο τον σταματούσε και μόνο η λεκτική επαλήθευση, διότι επρόκειτο όπως αποδείχθηκε αμέσως μετά περί Spam bot. Δέν αντιλέγω στην λεξική επαλήθευση, αλά στην ολική διαχείριση. Όπως είδες στο 1ο σχόλιο, ο φίλος μας δεν γνώριζε πώς μπορεί αλλιώς να δεί αν υπάρχει σχόλιο, και με την ευκαιρία αυτής της ανάρτησης έμαθε ακόμη κάτι. Στα ανώνυμα που δεν επιτρέπεις, σε δικαιολογώ απόλυτα, ούτε λόγος. Μην επαφιόμαστε όμως πάντα "στην κατανόηση και την καλή θέληση" των αναγνωστών μας. Σίγουρα έχουν, μα μέχρι πότε, και καλό είναι να μην τους θεωρούμε δεδομένους. Θα χάσουμε σίγουρα μελλοντικά.

*** Ana_Ath, τα spam σχόλια είπαμε πώς τα σταματάει η λεκτική επαλήθευση. Αν εννοείς τα ανεπιθύμητα, τα σταματάει πάλι η διαγραφή τους.

*** Ντόρα, την έβαλα μέχρι να κοπάσει ο σαματάς τότε με τον Κινέζο, και την έβγαλα όσο γρηγορώτερα μπορούσα, γιατί την θεωρώ σπαστικό πράγμα προσωπικά, οπότε δεν κάνω χρήση της πλέον. Αν στο μέλλον ξαναχρειαστεί, θα την ξαναβάλω για λίγες μέρες πάλι. Όχι μόνιμα όμως.


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Μαμά, εμένα γιατι δεν με παίζουν τα άλλα παιδάκια;
Μπαμπάκα, γιατί τα κορίτσια θέλουν το Νίκο και όχι εμένα;
Άκου εκεί να παραπονιούνται επειδή δεν έχουν πολλούς επισκέπτες και σχόλια!!!!
Τι κατάντια!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Καλίτερε, δεν το εννοούσα έτσι το "παραπονιέσαι" και το ξέρεις. :)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Με παρεξήγησες πάλι!
Τους "παραπονούμενος" στόχευα.
Αυτά που έγραψα στο σχόλιό μου ήθελες να γράψεις αλλα λόγω "ευγενείας", τα έγραψες αλλιώς.
Δεν μπορεί να το χωρέσει ο νους μου (ο ποιος;;;) οτι κάποιος (ενήλικος) μπορεί να εκφράσει τέτοια παράπονα.


Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

εγώ δέχτηκα επίθεση από τον Κινέζο με καμιά 50ριά ποστ σε τυχαίες αναρτλησεις και έφαγα 1 ώρα να σβήνω. Δυστυχώς υπα΄ρχει ακόμα αυτός και αναγκάστηκα να βάλω όλα αυτά τα προστατευτικά. Μάλλον όμως θα βγάλω την έγκριση εφόσον είναι σίγουρο ότι τον σταματάει η λέξη επαλήθευσης


athinovio είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα νίκο

εγώ έχω ενεργοποιημένη την έγκριση των σχολίων από τότε που κάποιο άτομο έθιξε με σχόλιό του την επαγγελματική μου ιδιότητα. Πως μπορούσα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας τη στιγμή που στο διαδίκτυο όλοι σε μία εντύπωση βασιζόμαστε?

Για αυτό και μόνο την έχω και θα την κρατήσω για να περιορίσω τις κακοήθειες, και όχι την κόσμια διαφωνία και αντιπαράθεση.


stavroulazerva είπε... Best Blogger Tips

Να σου πω την αλήθεια, δεν ήξερα ότι και στο δικό μου μπλογκ υπήρχαν όλα αυτά με τις επαληθεύσεις. Όταν το έφτιαξα δεν ήξερα και πολλά πράγματα(ακόμη δεν ξέρω αρκετά). Θα πάω να το αλλάξω όχι γιατί δεν έχω σχόλια, αλλά γιατί και εγώ το θεωρώ λίγο δύσκολο αυτό με τις αλλαγές στις γραμματοσειρές...
Καλό μήνα!!!!!


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Έχεις δίκιο, εν μέρει. Αλλά όταν σου πη***νε το μπλογκ οι Κινέζοι, δε σου αφήνονται και πάρα πολλές επιλογές! Καλό Σ/Κ φίλτατε!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Καλίτερε, όλοι μας θέλουμε να έχουμε και αναγνώστες και να σχολιάζουν. Ανάρτηση που δεν διαβάζεται η που δεν σχολιάζεται, συνήθως θεωρείται αποτυχημένη. Το ίδιο και ένα blog που δεν έχει επισκεψιμότητα. Γνώμη μου φυσικά.

*** Tyler, είναι αυτόματο bot, και ναι, το σταματάει η λεκτική επαλήθευση.

*** athinovio σε καταλαβαίνω, και τέτοιες επιθέσεις έχω να σου διηγηθώ ούκ ολίγες. Πολύ δύσκολο να αποδείξεις οτιδήποτε στο διαδύκτιο.
Κανένας δεν σε ξέρει τόσο ώστε να σε υποστηρίξει όσο χρειάζεται συνήθως.

*** stavroula, όλοι μαθαίνουμε, κανένας δεν γεννήθηκε γνώστης για κάτι. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις

*** Gi Gaga Kouni Beli, όπως έγραψα και πιο πάνω, οι Κινέζοι δεν είναι χρήστες υπαρκτοί που μπαίνουν σε ένα blog αυτοπροσώπως και αφήνουν σχόλια, αλά spambots. Αυτά σταματάνε απο την λεκτική επαλήθευση. Και φυσικά ήταν πάρα πολύ εκνευριστική ιστορία, δεν αντιλέγω.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

fos


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next