08 Σεπτεμβρίου 2009



21 Νέο: Link Roll

Καθόμουν και παρατηρούσα διάφορα blogs δικά σας, και είδα στα πιο πολλά το εξής. Μια ατελείωτη λίστα με Link προς άλλα, φιλικά σας ιστολόγια. Σε πολλές απο αυτές τις λίστες, ήταν και το δικό μου Blog, σε κάποιες πάλι όχι. Είναι εντάξει, δικαίωμα του καθ' ενός στο κάτω κάτω, και δεν στέκομαι σ' αυτό. Προσωπικά, σας τιμά το που έχετε λίστα για άλλα Blog στο blog σας. Θεωρώ πολύ εγωϊστικό το να μην έχει κάποιος λίστα με Links, όπως και το να μην επιτρέπει παντελώς τα σχόλια. Προσπαθούσα λοιπόν να σκεφτώ μια λύση και για μένα, μα να έχει ως εξής:
1ον Να μην μου κάνει το Blog να έχει μήκος δύο χιλιόμετρα. 2ον Να μην ξεχάσω κάποιου το Link και τον πικράνω άθελά μου 3ον Να μπορεί να βάζει μόνος του κάποιος το Link του, χωρίς παρέμβασή μου.
Στο τελευταίο μάλιστα (στο 3ο) έδωσα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, για τον εξής λόγο. Πολύ θα το ήθελα να ήμουν στις λίστες που "δεν ήμουν", μα είναι ζήτημα περηφάνειας για μένα. Αν κάποιος δεν με έχει Link, δικαίωμά του, μα δεν θα παρακαλέσω ποτέ κανέναν. Επειδή λοιπόν σέβομαι και την δική σας περηφάνεια, και για να μην βρεθεί ποτέ κανένας στην ανάγκη να το ζητήσει απο μένα, προτίμησα σαν λύση, να μπορεί να το κάνει ολομόναχος, δίχως την βοήθεια η την παρέμβασή μου. Το βρίσκετε λάθος; Αφού λοιπόν έψαξα και ξαναέψαξα, βρήκα την καλύτερη λύση που θα μπορούσα να σκεφτώ. Το Lycos Link Gear, μια υπηρεσία που χρησιμοποιούσα για τις τότε ιστοσελίδες μου, όταν ακόμη ζούσα στην Γερμανία, αρκετά χρόνια πρίν. Ξαφνιάστηκα όταν την ξαναβρήκα, μιας και την είχα ξεχάσει παντελώς, και ξαφνιάστηκα ακόμη πιο πολύ, όταν είδα πως τα στοιχεία μου και το Account μου δεν είχαν σβηστεί μετά απο τόσα χρόνια απραξίας. Έφτιαξα λοιπόν μια ξεχωριστή σελίδα, και τοποθέτησα εκεί τον κώδικα για τα Link. Μπορεί ο καθ' ένας πλέον, να τοποθετήσει το Link του ελεύθερα, δίχως περιορισμούς* και να εμφανιστεί αμέσως, δίχως την έγκριση την δική μου. Για να το δείτε, πηγαίνετε εδώ Link Roll, διαβάστε τις σύντομες οδηγίες και στείλτε το (ή τα) Link σας. Το Link Roll θα το δείτε και επάνω ψηλά, στην οριζόντια στήλη με τα Link. Εμφανίζει 10 Link τη φορά, και για να δείτε τα επόμενα, πατήστε απλά κάτω αριστερά, και κάθε φορά που θα εμφανίζεται, το κουμπί "More Links". Ελπίζω να σας αρέσει, και ..ίσως και να το υοθετήσετε για το δικό σας blog, γιατί όχι; Θα χαρώ πολύ πάντως και θα σας ήμουν υπόχρεος, αν μου αφήνατε ένα σχόλιο λέγοντας την γνώμη και τις εντυπώσεις σας.
"Φίλε, φίλη Blogger, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



21 σχόλια:

Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι φίλοι μόνο μπορούν ή όλοι; Υπάρχει διαφορά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κατερίνα , Όλοι! Δεν κάνω κανέναν διαχωρισμό, και όλοι για μένα είναι, είτε φίλοι είτε συνάδελφοι bloggers.
Ακόμη κι εκείνοι που δεν θέλουν να με έχουν στις λίστες τους, είναι καλοδεχούμενοι στην δική μου.


elgrecogr είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο έβαλα το Link μου αλλά μετά είδα ότι υπήρχε ήδη!!! Δεν ξέρω πως μπορεί να διαγραφεί το ένα για να μην υπάρχει 2 φορές. Καλό βράδυ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** elgrecogr , μην ανησυχείς, το διόρθωσα εγώ :))
Σε ευχαριστώ για την ανάρτηση του Link.


arkas είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα φίλε Aaton.Πρόσθεσα και εγώ το link μου.Όσο για την συγκεκριμένη ιδέα,την θεωρώ πολύ καλή,και θα προσπαθήσω μήπως το φτιάξω και εγώ για το δικό μου blog.


TeO` είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλή ιδέα!!! Μπράβο Aaton :)


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Καλή ιδέα... Εγώ έχω εδώ και καιρό μια σελίδα για blogs:
(http://tv-greek-istologia.blogspot.com)αλλά δεν θα έλεγα ότι έχει ανταπόκριση. Πάντως θα προσαρμόσω μόλις βρω χρόνο και την ιδέα σου εκεί... Νάσε καλά και πάντα τέτοια.


magnitis είπε... Best Blogger Tips

O.k. φίλε Νικόλα, προστέθηκε κι ο Magnitis.
Μόνο που στην αρχική εγγραφή, βγήκαν "κινέζικα", γιατί προφανώς το gadget δεν υποστηρίζει ελληνικά.
Κι επειδή δεν υπάρχει edit, αν δε σου κάνει κόπο, διέγραψε την "κινέζικη" version pls.
Το ερώτημα όμως είναι το εξής:
Αν κάποιος δεν μας θέλει στην λίστα ιστολογίων του, γιατί θα πρέπει να μπούμε;;;
Βέβαια θα μου απαντήσεις πως αν κάποιος θέλει να "διαλέγει" τα ιστολόγια, δεν θα έβαζε αυτό το gadget!
Αυτό το link roll μπορεί να εμφανίζεται στο ιστολόγιο σαν λίστα; και πως το βάζουμε στα ιστολόγιά μας;


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα εγώ για μιά ακόμα φορά σ΄ευχαριστώ!
Τα έβαλα και τα 4 ζωή να έχουνε... έστω και αν δεν έχουν ιδιαίτερη κίνηση....
Να είσαι καλά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** arkas βεβαίως και να το βάλεις κι εσύ στο blog σου αν σου άρεσε.

*** TeO` χαίρομαι που σου άρεσε

*** Tv-Greek την είδα την σελίδα σου, και σε ευχαριστώ πολύ που με έβαλες κι εμένα δίχως να το γνωρίζω, το εκτιμώ.

*** magnitis. Μιχάλη, μου κάνεις αρκετές ερωτήσεις. Έλα να τις πάρουμε με τη σειρά.
Λές: "Αν κάποιος δεν μας θέλει στην λίστα ιστολογίων του, γιατί θα πρέπει να μπούμε;"
Εδώ απάντησες όμως ο ίδιος, και εγώ απλά συμπληρώνω: Για να βάλει όντως κάποιος αυτό το widget ελεύθερο εντελώς απο επίβλεψη, σίγουρα δεν τον ενοχλεί αν γράψουμε το link μας, αλλιώς θα το έκανε Moderate.
Επίσης ρωτάς, πώς το βάζουμε στα ιστολόγιά μας.
Δεν θα συνιστούσα σαν widget στην μπάρα μας. Αντ' αυτού, θα πρότεινα μια λύση, ίδια με αυτήν που δίνω στην ανάρτηση "Σελίδα Επικοινωνίας στο Blog σας", και κατόπιν βάζοντας ένα Link κάπου (όπως εγώ επάνω ψηλά στην οριζόντια σειρά των Menou, που να οδηγεί στην εν λόγω σελίδα.
Για όποιον δε έχει δική του ιστοσελίδα όπως εγώ, θα πρότεινα μια λύση παρόμοια με την δική μου, δηλαδή μια σελίδα μόνο για αυτό το widget.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως; Αν έχεις κι άλλες απορίες πές μου.

*** Eva μου, μην σε απασχολεί η "ιδιαίτερη" κίνηση. Γράφε για σένα και τους φίλους σου, και μην στενοχωριέσαι, η κίνηση έρχεται σιγά σιγά, αρκεί να αντέξεις περιμένοντας και προσπαθώντας πάντα για κάτι καλύτερο, και φροντίζοντας πάντα να είσαι Unique. Σε ευχαριστώ για την αποστολή των Link σου, καθώς και όλα τα παιδιά που το έκαναν μέχρι τώρα, κι όλους όσους θα το κάνουν μετέπειτα.


Global Greek είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο, μου αρέσει κι εμένα η ιδέα αυτή και μάλλον θα το κάνω, το μόνο που σκέφτομαι είναι τι θα γίνει αν σπάμ ιστοσελίδες αρχίσουν να βάζουν το λινκ τους, ή σελίδες που το περιεχόμενο τους είναι τελος πάντων περιεχόμενο που δεν θα διάλεγα προσωπικά ποτέ να διαβάσω ή να 'προωθήσω" μέσω του λινκ...? Μηπως ειναι επικύνδυνο δηλαδή για σπαμ?? Θερμές καλημέρες απο το Σουλτανάτο


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Global Greek , το widget έχει Administration managment, που σημαίνει ότι μπορείς να σβήσεις όποιο link είναι αθέμιτου χαρακτήρα & περιεχομένου ανα πάσα στιγμή, η να εμφανίζονται μετά την έγκρισή σου, όπως στα σχόλια. Πάντα θα βρίσκονται οι 'σπαματζήδες', μα μην σε αποθαρρύνει αυτό.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα! Καλή ιδέα Νίκο μου, ειδικά για μπλογκ που έχουν πολλούς αναγνώστες!


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

πρόσθεσα το λινκ μου αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να το δω... μήπως θα υπήρχε η δυνατότητα να βλέπει κάποιος 50 ή 100 λινκς ανα σελίδα κι έτσι να μη χρειάζεται να πατά συνέχεια next?


✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα..εγω πάντως σε έχω και σε "πατάω" συχνότατα ασχετα που δεν αφήνω πάντα σχόλιο..ασε που κάποιες αναρτήσεις σου τις έχω κάνει φύλο και φτερό..ξέρεις τι εννοώ :)..αν και πάντα εσυ μου βγάζεις το φίδι απ την τρύπα!

Σε φιλώ


sapfiros είπε... Best Blogger Tips

Τι να πω παλικαρι μου,εισαι ευλογημενος,εκτος του οτι ξερεις πολλα,διδασκεις κιολας,ο θεος να σε εχει παντα καλα,μακαρι να υπηρχαν και αλλοι σαν και σενα,ομως ας σε παρουμε ολοι σαν παραδειγμα και να προσπαθησουμε να μιμηθουμε την μεγαλοψυχια σου,σε ευχαριστω πολυ για αυτος που εισαι,ειναι χαρα μου να σε διαβαζω,εχεις την αγαπη μου και τον θαυμασμο μου,σε χαιρετω φιλικα και καλη δυναμη.


sapfiros είπε... Best Blogger Tips

Φιλε νικο αν μου επιτρεπεις να συμπληρωσω,επειδη σε διαβαζω,ξερω οτι συχενεσαι τα κοπλιμεντα,ομως ειναι αληθεια οτι ηταν δικη μου αναγκη να εκφραστω ετσι και οχι για να σε προβληματισω,και παλι σε ευχαριστω.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Dorothea Είναι ακριβώς αυτό που λές, η καλύτερη λύση για όσα blogs έχουν μεγάλη λίστα αναγνωστών και απο blogs που παρακολουθούν.
Προσπάθησα να το κάνω, μα δεν αλλάζει, δείχνει μόνο 10 τη φορά, και τα δείχνει με σειρά ανάλογα με τα κλίκ που δέχονται. (πάτα 5-6 φορές πάνω στο λίνκ σου, κάνε και καμία ζαβολιά :Ρ ). Φιλάκια

*** ✿ margarita μου σ' ευχαριστώ πολύ για όλα, μου έχεις σταθεί άπειρες φορές και δεν το ξεχνάω ποτέ.

*** sapfiros φίλε μου, με τιμούν τα λόγια σου, και πίστεψέ με, όλοι έχουμε ανάγκη απο δυό λόγια ζεστά και φιλικά.
Εγώ σε ευχαριστώ, που είσαι ένας απο τους φίλους μου, και ελπίζω να με θεωρείς και δικό σου φίλο.


ΚΕΝΤΡΙ είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου Νίκο. είμαι ο "Κινέζος" ΚΕΝΤΡΙ. Πάλι έκανα την πατάτα μου και έγραψα ελληνικά με αποτέλεσμα να εμφανιστούνε ωραιότατα κινέζικα. Αν μπορείς κάνε την "αισθητική" σου παρέμβαση.
Ελπίζω κατά τα άλλα να είσαι καλά.
Καλή συνέχεια
Αλέξανδρος/ΚΕΝΤΡΙ


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** KENTRI 亚历山大,不用担心,修正它:)

ώχ, ξέχασα, έγραψες "Κινέζος" και σου απάντησα Κινέζικα.. εννοούσα αυτό:
Αλέξανδρε, μην ανησυχείς, το διόρθωσα :)


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, σ' έχω στ' αγαπημένα μου έτσι κι αλλιώς.
Έκανα add και το δικό μου στο link roll σου.
Σ' ευχαριστώ και καλό Σ/Κ :))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next