06 Σεπτεμβρίου 2009



49 Bloggers, ζητάμε την συμπαράστασή σας..

Είναι μέρες τώρα, που έκανε την εμφάνισή του ένα αληταριό της χειρίστης μορφής, με το όνομα "disa", κατακλύζοντας τα σχόλια των αναρτήσεων με κινέζικα, τα οποία ουσιαστικά είναι διαφημίσεις απο σελίδες σεξουαλικού περιεχομένου -απο όσο διάβασα- στην κακήν κακώς μετάφραση που έκανα μέσω Google. Σχόλια επαναλαμβανόμενα, και στις δικές μου αναρτήσεις, μα και σε αναρτήσεις πολλών απο εσάς. Δεν σταματάει απο ότι βλέπω, έχοντας πάρει φόρα. (Ίσως να είναι και κάποιο Fake Account, κάποιου Έλληνα (όλα τα περιμένω πλέον) ο οποίος κάνει πόλεμο σε Έλληνες Blogger, γιατί προσπαθώ να βρώ τις αναρτήσεις του, και τις συναντάω μέχρι τώρα ΜΟΝΟ σε Ελληνικά ιστολόγια, και ποτέ ως τώρα δεν βρήκα ένα ξένο. Άρα κάτι παίζει και με βάζει σε μεγάλες υποψίες. Μακάρι να βγώ λάθος) Τον μαρκάρισα λοιπόν σαν ιστολόγιο Ανεπιθύμητου περιεχομένου, και επιπλέον έγραψα ένα γράμμα-καταγγελία στην Blogger, στέλνοντας μαζί και τρία Screenshots απο τα κατορθώματά του, λίγα μόνο λεπτά, πρίν συντάξω αυτήν την ανάρτηση.

Μου έγραψε επίσης η φίλη μας Εύα Ν. πως έτυχε και αυτή να είναι ξαφνικά σήμερα ένα απο τα θύματά του. Σαν όμως επισκεύθηκα την εν λόγω σελίδα (http://disa104.blogspot.com/), είδα κάτι που μου προξένησε μια μεγάλη απορία. hah Ο τύπος, όχι μόνο μας σπαμάρει ξεδιάντροπα, όχι μόνο μας βομβαρδίζει ξεδιάντροπα, μα έχει και ..θαυμαστές. Ναι, έχει και τρείς Followers, και μάλιστα άτομα δικά μας. Θα μου πεί τουλάχιστον κάποιος απο εσάς βρε παιδιά, με ποιό σκεπτικό κάνετε Follow κάποιον ο οποίος τον τελευταίο καιρό αρχίζει να καταντά μάστιγα σε πάρα πολλά ιστολόγια; Γιατί, με το που αφήνουμε εμείς τα σχόλια ελεύθερα -για ευκολία εκείνων που τυχόν θέλουν να σχολιάσουν- μας την πέφτει ο αλήτης αυτός, όποιος κι αν είναι, γεμίζοντας τα blog μας με κινέζικες αηδίες και τσόντες. Αντί λοιπόν να πατήσετε επάνω ψηλά "Επισήμανση Ιστολογίου" για άσεμνο περιεχόμενο, και αντί να το καταγγείλετε και γραπτά στην Blogger, του κάνετε και σιγόντο ακολουθώντας τον κι απο πάνω. Γιατί; πέστε μου τουλάχιστον να καταλάβω.. Όσοι έχετε πέσει θύμα του μέχρι τώρα, η για να μην πέσετε τις επόμενες ημέρες, πηγαίνετε Ρυθμίσεις-->Σχόλια, και -τουλάχιστον για λίγο διάστημα- κάντε τις εξής ρυθμίσεις:

1. Ενεργοποιήστε την "Αναθεώρηση σχολίων", επιλέγοντας "Πάντα". 2. Ενεργοποιήστε το "Να προβληθεί η λέξη επαλήθευσης για σχόλια;" κλικάροντας στο "Ναί" 3. Ενεργοποιήστε το "Εμφάνιση προφίλ στα σχόλια;" κλικάροντας το "Ναί" 4. Κατόπιν, μήν ξεχάσετε απο κάτω να πατήσετε "Αποθήκευση ρυθμίσεων" 5. Επισκευθείτε την εν λόγω σελίδα, και πατήστε επάνω ψηλά στην μπάρα της "Επισήμανση Ιστολογίου" ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Αν ξαναπατήσετε, αναιρείτε την επισήμανση που κάνατε πρίν, προσέξτε το. 6. Οι εγγεγραμένοι σαν Follower, (αν φυσικά θέλετε να μην συμετάσχετε στο βρώμικο σπόρ που έχει επιδοθεί τελευταία το άτομο αυτό) συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, και πάψτε την παρακολούθηση αυτού του blog, κάνοντάς τον να καταλάβει πως, δεν μπορεί να έχει συμμάχους ή φίλους, με αυτά που κάνει.
Ακολουθώντας τον, αυτό του δείχνετε, και δεν θέλω να πιστέψω κάτι τέτοιο με καμία δύναμη, όχι απο εσάς τουλάχιστον. Επιτρέψτε μου να πιστεύω πως σας ξέρω και πως δεν έπεσα έξω ως τώρα, τουλάχιστον για σας.

Και ΟΧΙ! δεν είναι ρουφιανιά στην περίπτωση αυτή. Άμυνα θεωρείται και τίποτε άλλο. Όταν κάποιος δεν μας σέβεται, και αντιθέτως, μας ενοχλεί σε τέτοιο σημείο όπως αυτό το ξέπλυμα, τότε πρέπει να μπεί στη θέση του το γρηγορώτερο, και μόνο εμείς μπορούμε να τον στείλουμε στο διάολο, κανένας άλλος. Εχθές, μέχρι να προλάβω να σβήσω τα περίπου 6 σπάμ-σχόλια που μου άφησε και να κλείσω ξανά τα σχόλια, είχε προλάβει να στείλει άλλα 5. Λές και έχει πρόγραμμα που τα κάνει αυτόματα. Θα παρακαλέσω πολύ, ειδικά στο 5, να βοηθήσετε κι όσοι δεν είχατε παρόμοια κρούσματα. Ίσως όχι ακόμη, μα δεν μπορείτε να ξέρετε αύριο τι θα βρείτε μπροστά σας, και στο φινάλε, σας ζητάμε εμείς οι παθόντες την συναδελφική συμπαράστασή σας, εξηγώντας σας και τον λόγο, που είναι και πολύ σοβαρός απο μόνος του, και για να ξέρετε και τι ακριβώς μας συμβαίνει. Γιατί λοιπόν να μας την αρνηθείτε;

"Φίλε και φίλη blogger, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog, ή να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας κάθε μου ανάρτηση, απ ευθείας στα εισερχόμενα, με μια απλή και σύντομη εγγραφή στο Newsletter του Blog! Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



49 σχόλια:

Palalos είπε... Best Blogger Tips

έπεσα και εγώ "θύμα" της...απορώ η μ@λ@κία κάποιων πού μπορεί να φτάσει...


Φιλιατρά News είπε... Best Blogger Tips

Κοίτα φίλε μου.
Στο Φιλιατρά News, τα σχόλια περνάνε πρώτα απο έγκριση απο την πρωτη μέρα που δημιουργήθηκε.

Μεχρι στιγμής δεν εχω αντιμετωπίσει αυτό που περιγράφεις. Οστόσω την επισήμανση ιστολογίου την έκανα σε αυτόν. Φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρουμε τίποτα έτσι με την επισήμανση.
Νομίζω ότι ενα mail στην Google περιγράφοντας το πρόβλημα που δημιουργεί, θα του έκοβε τον βήχα.


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, αυτό το είχα πάθει εγώ μόλις πρωτάνοιξα το μπλογκ μου, από άγνωστο παραλήπτη. Είχα ζητήσει βοήθεια από διάφορους γνωστούς τότε, αλλά δεν ήξερε κανένας να βοηθήσει, οπότε έβαλα αμέσως μετριασμό σχολίων.
Να είσαι πάντα καλά!


Έλενα-Πολύχρωμα Όνειρα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα....Και σε εμένα έκανε το ίδιο....

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες,,,,


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα εγώ από αντίδραση και μόνο μπήκα πας και ξεκουμπιστεί γιατί παρ'ολο που έβαλα λεκτική επαλήθευση ξαναχτύπησε!
Θέλησα να του γράψω μπινελίκια στα ελληνικά αλλά είναι αδύνατον.
Εγώ πάντως δεν μπόρεσα να βγάλω νόημα στα σχόλιά του!Ούτε απ΄τα γλωσσικά εργαλεία της Google!
Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε?
Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!!


Βουλα είπε... Best Blogger Tips

την δικια μου την εχεις παντα!Καλημερα και καλη Κυριακη Νικο.!


sofia bin είπε... Best Blogger Tips

το ίδιο έχει συμβεί και σε μένα με το ίδιο ρεμάλι . έχω αφαιρέσει τα σχολειά του . αλλά αφήνει και στις παλιότερες αναρτήσεις οπότε χρειάζεται συχνά πυκνά ψάξιμο.


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Αν δεις το κείμενο που έχω στο comment box θα καταλάβεις γιατί τα έχω πάρει! Έχω κάνει επανηλλημένως αναφορές στη Google για το συγκεκριμένο άτομο, ζητώντας το block της IP του ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να βοηθήσει, αλλά μάταια!


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Μια από τα ίδια και εγώ. Επανηλλημένως έχω στείλει mail στη Google χωρίς αποτέλεσμα, δοκίμασα όσα λες τώρα και πάλι χωρίς αποτέλεσμα...δε λέω τουλάχιστον μπορώ και βλέπω τι έρχεται, πριν ακόμα έρθει αλλά θα ταλαιπωρηθούν για λίγο όσοι μας διαβάζουν.
Υπομονή...


Vasiliki Rimpa είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ μου Νίκο ,

δυστυχώς υπάρχουν πολλοί μαλάκες και κομπλεξικοί άνθρωποι ...που πίσω απο τη δήθεν ανωνυμία...προσπαθούν να βγάλουν όλη τους τη κακία ....

αν μπορώ κάτι να κάνω και να βοηθήσω σε παρακαλώ να μου το πεις ......

είμαι πάντα κοντά σου σε ότι χρειάζεσαι
Βασιλική


Απόμαχος είπε... Best Blogger Tips

Φίλοι μου την πρώτη φορά που έτυχε να με επισκεφθεί στο gmail μου,σαν αρχάριος που ήμουν,και μη γνωρίζοντας ΚΙνέζικα..........της απαντώ Ελληνικά ότι αδυνατώ να καταλάβω γιατί δεν γνωρίζω Κινέζικα,και αν επιθυμεί να μου τα ερμηνεύσει στα Ελληνικά!Ησύχασα όμως μέχρι πρότινος που επανήλθε δριμύτερη και ΔΕΝ μπορώ να απαλλαγώ χωρίς και να με ενδιαφέρει το τι διαπραγματεύονται τα είς την Κινέζικην προτεινόμενα........Απάντησα και πάλι στην Ελληνική ότι ΔΕΝ ενδιαφέρομαι!Καλά έκαμα???


fotini είπε... Best Blogger Tips

εκανα κ γω επισημανση ιστολογιου...
ειναι σημαντικη η ενημερωση
σε ευχαριστω


Mousikoulis είπε... Best Blogger Tips

Πολυ καλά έκανες Νίκο! Και εμένα μου άφησε τα ίδια έκανα σχετική ανάρτηση! Αλλά αυτό το γράμμα-καταγγελεία ήταν ότι έπρεπε!

Υμαρτον με τον κάθε ένα που του την βαράει και κάνει οτι του κατέβει!


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Nικόλα μου μόλις κατάφερα και διέγραψα 15 σήμερα με το όνομα Disa....
Και άλλα 11 χθες στην ίδια σελίδα με το όνομα
Ric.....
Νοιώθω πολύ θυμωμένη και μάλιστα ήμουνα έτοιμη να επικοινωνήσω μαζί σου,...όταν ως διά μαγείας έλαβα την ανάρτησή σου στο mail μου....
Αυτά που λες τα έκανα.... Δεν μπορείς να φανταστείς τι βρίσιμο του έχω ρίξει!...
Εχω όμως μιά απορία....
Ο Bloger δεν τα γνωρίζει αυτά?....Ή δεν τα βλέπει?....ή δεν μπορεί να κάνει έλεγχο?....
Να είσαι καλά.


bill είπε... Best Blogger Tips

αγαπητε φιλε νικο και σε εμενα εγραψε σχολιο στα κινεζικα το εσβησα βεβαια τι μπορω να κανω για να προστατευθω?


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Palalos ιδέα δεν έχω, πίστευα πως τα "είδα όλα" αλα μάλλον έχω πολλά ακόμη να δώ.

*** Φιλιατρά News, απέφευγα πάντα να βάζω δεσμεύσεις στα σχόλια, και να κάνω κάτι σε άλλους που με ενοχλεί προσωπικά τον ίδιο όταν το συναντάω αλλού. Κάποιες φορές όμως, είναι απαραίτητο τελικά.

*** Φωτεινή S, η μόνη βοήθεια είναι ο μετριασμός σχολίων, τίποτε άλλο (ως τώρα τουλάχιστον).

*** Έλενα-Πολύχρωμα Όνειρα, θα βγούν πολλοί περισσότεροι απο όσοι νόμιζα πως είναι, σαν παθόντες.

*** zoyzoy, για όποιον λόγο κι αν μπήκες να το παρακολουθείς, για το άτομο αυτό δείχνει άλλα, και στο τέλος κάνεις κακό. Διαγράψου καλύτερα.
Το ξαναλέω, επισημάνετε το ιστολόγιο, και καταγγείλτε το στην google.

*** Βουλα μου σ' ευχαριστώ, ποτέ δεν αμφέβαλα, καλή Κυριακή να έχεις επίσης.

*** sofia bin, δεν χρειάζεται να ψάχνεις εάν σου έρχεται ειδοποίηση με email για κάθε σχόλιο. Ρύθμισέ το ανάλογα, βοηθάει όντως.

*** Gi Gaga Kouni Beli, η google δεν παίρνει αμέσως μέτρα, μα δεν πάνε στον βρόντο οι καταγγελίες. Και όσο ποιό πολλοί τον καταγγείλουν, τόσο πιο σίγουρα θα βγεί άκρη.
Καλύτερα να ταλαιπωρηθούν για λίγο οι φίλοι μας, οι οποίοι θα δείξουν κατανόηση πιστεύω, παρά να κάνουμε εύκολη την ζωή του αρρωστημένου στο μυαλό.

*** Vasiliki Rimpa, σε υπέρ ευχαριστώ. Κάθε βοήθεια δεκτή. Φιλιά.

*** Απόμαχος, (αν δεν κάνω λάθος σε λένε Νικόλα;) όταν λές απάντησες, πού απάντησες; Γιατί δεν έχει κάπου να απαντήσεις, εκτός αν εννοείς απάντησες στο σχόλιο. Δεν νομίζω να τον ενδιαφέρει όμως, θα συνεχίζει να το κάνει ακάθεκτος, οπότε άδικα κουράζεσαι. Κάνε καλύτερα αυτά που προτείνω, απο το 1 έως το 5.

*** fotini, σε ευχαριστώ πολύ και σένα για την ευγενική σου συμπαράσταση :))

*** Mousikoulis, ούτε εσυ γλίτωσες βλέπω :)
Καλά τα γράμματα, αλα θέλει συλλογικότητα. Σ' ευχαριστώ πολύ.

*** Eva F., η blogger καλή μου δεν μπορεί να παρακολουθεί πέντε εκατομμύρια ιστολόγια ταυτόχρονα. Γι αυτό έβαλε τις επισημάνσεις, μα και αυτές, επειδή πάρα πολλοί τις χρησιμοποιούν απο κακία, τις εξετάζει μόνο όταν είναι πολλές και απο διαφορετικές IP. Διαβάζω όπως γράφεις πως εμφανίστηκε κι άλλο καθίκι σαν Ric?? Άρα είναι οργανωμένη κλίκα. Φιλιά και υπομονή.

*** bill φίλε μου, στην ανάρτησή μου εξηγώ έναν τρόπο προστασίας. Ακολούθησε τα βήματα 1 μέχρι και το 5. Θα βοηθήσει πολύ, αν και όχι 100%.

***********************************************
Σας ευχαριστώ πολύ όλους όσους ανταποκριθήκατε μέχρι στιγμής στην έκλησή μας, και για την συμπαράστασή σας. Εύχομαι να λυθεί σύντομα το πρόβλημα.


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Ναι Νίκο χθες έλαβα τα ίδια τα οποία αλλά με το όνομα Ric και όταν πήγα στο μπλογκ του ήταν το ίδιο στυλάκι με του/της disa....
Και χθες πάτησα την επισήμανση όπως και είδα ότι υπήρχαν και πάλι Followers 2-3 και πραγματικά αναρωτήθηκα και εγώ πως γίνεται.
Εγώ πιστεύω ότι είναι ο ίδιος/α....
Και σημειωτέον ότι αυτά τα σχόλια τα είχε διασκορπίσει από την πρώτη μου ανάρτηση έως και την τελευταία..... και ευτυχώς προς το παρόν μόνο στην μία μου σελίδα....
Εύχομαι να είσαι καλά!


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Έκανα και εγώ επισήμανση ιστολογίου...

Στην αρχή βρήκα υπερβολική την ανάρτηση σου, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια που την ακολουθούν κατάλαβα ότι υπάρχει πρόβλημα...

Τελικά, έχεις πάντα δίκιο..


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου είναι πρόγραμμα που τα κάνει αυτόματα όπως λες. Στο λέω με πάσα σιγουριά γιατί μου έστειλε και μένα ΜΌΝΟ στο μπλογκ που απο βλακεία αφαίρεσα το στάδιο στο οποίο πρέπει να βάλει ο σχολιαστής το γράμματα που βλέπει.
Αυτό το στάδιο κάνει ακριβως αυτό: αποκλείει τη δυνατότητα να σου στείλει σπαμ μια μηχανή. Στο γουρντπρες υπάρχει ο Akismet που το κάνει και τα πιάνει όλα αυτά γιατί χρησιμοποιούν κάποια σήματα. Στο μπλογκερ ακόμα δεν προσφέρεται κάτι άρα η μόνη επιλογή είναι να βάζουμε το στάδιο αυτό για τους σχολιαστές και να ξενοιάσουμε.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Εγώ Νίκο έλαβα μήνυμα στα κινέζικα στο email μου.Το διέγραψα χωρίς να του δώσω σημασία.διαβάζοντας το άρθρο σου μπήκα στο εν λόγω ιστιολόγιο και έκανα επισήμανση όπως μας συμβούλεψες.Σ`ευχαριστούμε....!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Eva F., μάλλον πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο.
Και αν είναι Spamm-bot, όπως λέει η Ντόρα πιο κάτω στο σχόλιό της, τότε το χειρίζεται το ίδιο άτομο αλάζοντας απλά όνομα.

*** Tv-Greek, σ' ευχαριστώ για την αλληλεγγύη :)

*** Ντόρα, ίσως είναι πρόγραμμα, κι όπως είπα παραπάνω, μάλλον το χειρίζεται το ίδιο άτομο.

*** Θολό Τοπίο, και σένα σ' ευχαριστώ πολύ :))

************************************************
Λοιπόν, θα κάνω ένα πείραμα.

Θα βγάλω το:
"Αναθεώρηση σχολίων",
και θα αφήσω μόνο το:
"Να προβληθεί η λέξη επαλήθευσης για σχόλια;"

για να δώ αν πάρω τέτοιο μήνυμα ξανά.
Αν ναι, είναι άτομο που τις αναρτεί.
Αν όχι, είναι Spam-Bot, πρόγραμμα δηλαδή.


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,
"θύμα" κι εγώ, γι΄αυτό και ζήτησα τη βοήθειά σου.
Τελικά, διαπιστώνω ότι είμαστε πολλοί οι συμπάσχοντες από τους αναγνώστες σου.
Επίσης ότι κάποιοι από τους followers είναι αναγνώστες σου.
Δεν μπορώ να κατανοήσω το λόγο...
Πέρα από το σημερινό "καταιγισμό", εγώ προσωπικά εδώ και αρκετές μέρες βρίσκω σε συγκεκριμένη ανάρτηση, συγκεκριμένη ώρα της μέρας ένα σχόλιο στα κινέζικα(η ιστοσελίδα που παραπέμπει έχει άσεμνο περιεχόμενο)και βέβαια το σβήνω, μόλις το αντιληφθώ.

Ακολούθησα τις οδηγίες που έδωσες και μου ήταν ομολογουμένως χρήσιμες.
Εύχομαι η ανάρτησή σου να βοηθήσει, ώστε να καταπολεμηθούν τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ, μάλλον είναι spam-bot, το οποίο μάλιστα παριστάνει και τον follower σε άλλους. Ελπίζω να μην πάθεις τα ίδια :))

*** Εύα, θυμάμαι πριν κάτι βδομάδες, όταν μου επισήμανες το πρόβλημα σε ένα γράμμα σου, και απο τότε ακόμη αν θυμάσαι σου είχα προτείνει την ίδια λύση που πρότεινα και σήμερα. Τότε δεν είχα δεχθεί ακόμη καμία απολύτως επίθεση του "κινέζου", μα όπως είδες δεν άργησε να έρθει και απο εδώ, όπως κι απο αλλού. Χαίρομαι που βρήκες την ησυχία σου έστω και τώρα.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Είναι γεγονός ότι την είχα απορρίψει, γιατί δεν είμαι υπέρ της ρύθμισης αυτής.
Τώρα όμως είναι λύση(πιστεύω προσωρινή) ανάγκης.
Δεν πάει άλλο!
Υ.Γ.Ανάρτησα το κείμενό σου και στο blog μου, με τη σχετική παραπομπή βέβαια.


Σταυρούλα είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα καλησπέρα!Κι εγώ δέχτηκα την επίσκεψη το δεύτερο 15νθήμερο του Αυγούστου που έλειπα και είπα να αφήσω ελεύθερα τα σχόλια για να δημοσιεύονται.Μπήκα τότε στο blog disa αλλά μου φάνηκε κενό και δεν έκανα τίποτα απ' όσα γράφεις.
Τώρα που έμαθα θα πράξω τα δέοντα!
Ευχαριστώ,καληνύχτα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Eva Neocleous ούτε εγώ είμαι υπέρ της ρύθμισης αυτής. Όπως βλέπεις όμως, κάποιοι μας αναγκάζουν πάντοτε να κάνουμε ενέργειες που κατά βάθος δεν θέλουμε.

*** Σταυρούλα, στο club κι εσυ βλέπω. Σε ευχαριστούμε για την βοήθεια.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

έχεις δίκιο Νικόλα μου πρέπει να είναι μηχανή αλλά και τη μηχανή κάποιος την έφτιαξε και κάποιος την χειρίζεται :)
τώρα που έβγαλες την θεωρηση σχολίων αλλά όχι τη λέξη επαλήθευσης πήρες άλλα μηνύματα;


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Dorothea μέχρι στιγμής όχι. Περιμένω να δώ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αγαπητοί μου φίλοι,

μόλις διάβασα σε μια σελίδα, ότι γενικώς, η Blogger, η google και το Twitter, έχουν δεχτεί τις τελευταίες ημέρες άγριες επιθέσεις απο Spam bots, και συνιστούν απαραίτητα σαν πρόσθετη προστασία, το CAPTCHA, αυτό που εμείς λέμε "λεκτική επαλήθευση


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα,
δυστυχώς ή ευτυχώς, τα μέτρα προστασίας που υπάρχουν στον blogger, μας αρέσουν ή όχι, τελικά είναι απαραίτητα.
Ξέρω ότι είναι εκνευριστικό να γράφεις τους χαρακτήρες captcha κι ακόμα πιο ενοχλητικό το να περνάν τα σχόλια από έγκριση, όμως όπως όλοι βλέπουμε είναι απαραίτητα!!!
Προσωπικά, στο ιστολόγιό μου τα έχω ενεργοποιημένα απ' την σύστασή του και παρά τις πολλές "συστάσεις" από φίλους bloggers να τ' αφαιρέσω, τους απάντησα πως προτιμώ να έχω λιγότερα σχόλια, απ' το να μου σπάει τα νεύρα οποιοσδήποτε "καλοθελητής" ή οποιαδήποτε μηχανή!
Όσο εγωιστικό κι αν φαίνεται αυτό, η σημερινή σου ανάρτηση, αποδυκνείει την ορθότητα της επιλογής!
Ας προσττεύσουμε όλοι λοιπόν τα ιστολόγιά μας κι όταν κάποιος πραγματικός φίλος αναγνώστης θέλει να μας αφήσει σχόλιο, ας "κουραστεί" λίγο περισσότερο....για το καλό όλων μας είναι!


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Μόλις το διάβασα έμεινα...πριν πολλές μέρες άρχισε να μου στέλνει σχόλια το συγκεκριμένο άτομο το οποίο εγώ προσωπικά κόβω τον λαιμό μου ότι και Έλληνας/ίδα είναι και μας δουλεύει και θα σου πω γιατί.

Το πρώτο σχόλιο παρέπεμπε σε ένα λινκ όχι όμως με τσόντα αλλά με ντετέκτιβ σαν να μου λέει "Σε βλέπω" (κρίμα που δεν μπορούσα να της/του πω "Στα τέτοια μου"!).

Δεν το δημοσιεύω και έρχεται δεύτερο σε άλλη ανάρτηση που έγραφε "GOOD".

Δεν το δημοσιεύω και έρχεται τρίτο πάλι σε άλλη ανάρτηση πάλι γράφοντας "GOOD".

Δεν νομίζω λοιπόν ότι πρόκειται για ένα απλό σπαμ γιατί το σπαμ είναι ίδιο σε όλους.
Εδώ βλέπω όμως ότι σε σένα έστελνε τσόντες και σ εμένα ντετέκτιβ ή έγραφε κανονικό σχόλιο και κρίμα που δεν τα κράτησα να σας τα δείξω.

Κάποιον τον ταίζει ο μπαμπάς του, τα ξύνει όλη μέρα στο ιντερνετ και ξεσπάει τη μαλακία του μη μασάτε!


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Υ.Γ. Επίσης πατώντας στο προφίλ της φαίνεται ότι παρακολουθεί δύο ιστολόγια κι αυτά Ελληνικά..... ;)


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο και καλή εβδομάδα.
Δεν μ' έχει χτυπήσει ο Κινέζος, ίσως επειδή δεν έχω ελεύθερα τα σχόλια ή δεν με βλέπει χαχαχα!
Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου κι επιτέλους κατάλαβα περί τίνος πρόκειται, γιατί είχα διαβάσει κάποια πράγματα για τις επιθέσεις του κινέζου, αλλά κανείς δεν είχε γράψει συγκεκριμένα κάτι.
Να 'σαι καλά :))


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** magnitis, φίλε Μιχάλη, προσωπικά δεν είμαι υπέρ της έγκρισης σχολίων, και την ξαναέβγαλα. Άφησα μόνο την λεκτική επαλήθευση, την οποία μόλις σταματήσει ο κόπανος, πάλι θα ξαναβγάλω. Επειδή με απωθεί γενικά το να σχολιάζω και να μην εμφανίζεται αμέσως το σχόλιό μου, καθώς και το να με υποβάλλει ο άλλος σε γυμνάσια για ένα σχόλιο, δεν θέλω να το κάνω ούτε εγώ στους άλλους.
Η περίπτωση λοιπόν αυτή, είναι μια εξαίρεση και μόνο, για λίγο διάστημα.

*** Μάγισσα Κίρκη, σε σένα βλέπω έκανε στροφή στο είδος διαφήμισης έ; Πάντως, ακόμα γελάω με το "Στα τέτοια μου"!, να σαι καλά :))

*** Ανεμοδούρα, άμα φανεί κάντου την λαβή 48. Την ημέρα που μας την μάθαινε ο δάσκαλος εγώ είχα κάνει κοπάνα ;-) Πλακίτσα.
Χαίρομαι πάντως που δεν συγκαταλέγεσαι ανάμεσα στα "θύματα" κι εσυ.


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Δεν έχω ελεύθερα τα σχόλια και για αυτό την έχω γλυτώσει μάλλον, πάντως την επισήμανση του την έφαγε και από μένα και θα ανεβάσω και την ανάρτηση σου

Νίκο μια και τα αγγλικά μου είναι χάλια δεν φτιάχνεις ένα mail να το στείλω στην google. Αν δεν θες να το βγάλεις εδώ στείλτω μου με mail.

apneagr


tvorini είπε... Best Blogger Tips

Νίκο με επισκευθηκε και εμένα στο άλλο μου blog
"word holidays blog club-gr"
αλλά είχα ήδη λάβει το email σου και το αντιμετώπισα κατάληλα.
Σήμερα ηδη βλέπω πως δεν έχει κανενα follower..!!


zoo είπε... Best Blogger Tips

Μου έκανε προχθές ένα πέρασμα και άφησε διάσπαρτα 6-7 από τα γνωστά σχόλια.
Delete ένα ένα και report - απλά τα πράγματα και νοικοκυρεμένα :)
Για την ώρα είναι ελεγχόμενη η κατάσταση, οπότε προτιμώ να έχω ανοιχτά τα σχόλια. Αν αρχίσει να ξεφεύγει βλέπουμε...
Καλή συνέχεια Νικόλα!


Aνεμος είπε... Best Blogger Tips

θα μπει και στο ενωμενοι bloggers σε ευχαριστουμε


kiki είπε... Best Blogger Tips

Κι εγώ έχω πέσει θύμα του όχι μόνο στα προσωπικά μου μπλογκ αλλά και στο ομαδικό που συμμετέχω. Θεωρω ότι είναι μηχανή. Δεν εξηγείται να φεύγουν ταυτόχρονα 20 σχόλια από ένα άτομο. Το κακό είναι ότι τελικά σε αναγκάζουν κάτι τέτοιες μ.........ς να βάζεις λεκτική επαλήθευση που με εκνευρίζει...


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Nα είσαι καλά Νικόλα και γι αυτό !
Τελικά μαζεύτηκε πολύ σκουπιδαριό !
Καλή σου εβδομάδα !


big mama είπε... Best Blogger Tips

Σε ευχαριστώ για αυτή την ανάρτηση. Είχα και εγώ από αυτα σε διάφορες παλιότερες αναρτήσεις.Συγχαρητήρια για το blog σου. Μπορεί να μη σχολιάζω αλλά το παρακολουθώ και με έχει βοηθήσει πολλές φορές!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να είστε όλοι καλά. Σας ευχαριστώ ειλικρινά για την τόσο θερμή και άμεση συμπαράσταση


Christine, the Elf είπε... Best Blogger Tips

κι εμενα το ιδιο μου εκανε και αμεσως την εενργοποιησα την αναθεωρηση...

μετα μου ειπε ο Σκρουτζακος να περασω απ το μπλογκ σου κ να δω την αναρτηση σου...

τι να πω, ελπιζω να μην ξανασυμβει κατι παομοιο...

καλο μεσημερι!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Christine, the Elf, ελπίζω να έκανε κάτι η blogger μετά τις τόσες διαμαρτυρίες και τα τόσα γράμματα που έλαβε από όλους μας, γιατί μέχρι τώρα έπεσε ησυχία.
Ευχαριστώ τον Σκρουτζάκο που σου πρότεινε να έρθεις να με βρείς. Καλό σου απόγευμα


βασιλιας της μοναξιας είπε... Best Blogger Tips

Αφ' ότου διάβασα το post σου, πήγα και έκανα την επισήμανση. Αφ' ότου έκανα την επισήμανση, διάβασα αυτό εδώ το post.
http://enomenoiblogers.blogspot.com/2009/09/disa.html
Ελπίζω να μην την πατήσαμε ομαδικώς!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Βασιλιά της μοναξιάς, καθ' ένας έχει την γνώμη του. Αναφαίρεσαι σε αυτά;

Δευτέρα, 7 Σεπτέμβριος 2009
Σχετικά με το "disa" και τα συναφή...
Παιδιά πρόκειται για fake account που προσομοιώνει λογαριασμό της google. Το να μπαίνετε μέσα και να κάνετε αναφορές, κατ' αρχήν δεν πάνε πουθενά και δεύτερον καταγράφει ip που πιθανόν τις χρησιμοποιεί για να κάνει άλλα search και να βρει άλλα blogs μέσω του refferer. Oπότε μάλλον χάρη τους κάνετε!
Όσοι έχουν wordpress (λόγω Αkismet) και ιδίως ελεύθερο λογισμικό δεν κινδυνεύουν από αυτό...

Antinemecis είπε...
Παιδιά το Αdfreestats το κοροϊδεύει επειδή συνήθως χρησιμοποιείται anonnymiser.
Πάντως δεν έχει τόσο σημασία όσο το να σταλεί στη google ομαδικά e-mail που να περιγράφει την κατάσταση. (πολλά e-mail, ξεχωριστά από κάθε χρήστη)
Και έτσι θα δούμε και τη στάση της google...
Γράψτε μία φόρμα e-mail αν θέλετε (το λέω γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο) για να την παίρνει ο καθένας (copy-paste) και να τη στέλνει ατομικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ έχουν σημασία τα πολλά e-mail και όχι ένα e-mail με πολλά ονόματα.
Η google μπορεί να βρει την άκρη αν θέλει και μάλιστα νομικά (έχει ξαναγίνει)
8 Σεπτέμβριος 2009 1:33 μμ

Τι νομίζεις πως λέει διαφορετικό φίλε Βασιλιά; Κατά βάθος τίποτε σχεδόν δεν διαφωνεί με όσα έγραψα κι εγώ, μόνο στην 1η παράγραφο, που λέει πως "καταγράφει ΙΡ" (και που πιο σωστά θα έπρεπε να γράφει ϊσως" καταγράφει ΙΡ, γιατί δεν το γνωρίζει).

Μην τρομάζεις, δεν πατήσαμε τίποτε, και σενάρια τέτοια θα συναντήσουμε στο μέλλον ακόμη περισσότερα :-))


βασιλιας της μοναξιας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο, ακριβώς στην "καταγραφή" του IP αναφερόμουν. Έχεις δίκιο στο οτι έπρεπε να προσθέσει τη λέξη "ίσως". Δεν τρόμαξα, ούτε φοβήθηκα, απλά ανησύχησα λίγο προς στιγμή :)
Παρεμπιπτόντως ήθελα να σε ενημερώσω οτι σε πρόσθεσα στα link που προτείνω.
Την καλημέρα μου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και με το να βρεί κάποιος ένα ΙΡ, μην θαρείς ότι μπορεί απο μόνος του να κάνει πολλά. Το πολύ να βρεί σε ποιά πόλη μένεις, ποιόν παροχέα έχεις, και κάποιες ψιλολεπτομέρειες ακόμη.
Δεν μπορεί να βρεί προσωπικά σου στοιχεία, όπως ακριβή διεύθυνσή σου, τα τηλέφωνά σου, ή το ονοματεπώνυμό σου.
Αυτά, μόνο με εισαγγελική διαταγή.
Σε ευχαριστώ για το Link, το θωρώ τιμή μου, να 'σαι καλά.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next