21 Σεπτεμβρίου 2009



30 Το ποιόν μου..

Δέν ξέρω για ποιόν με περνάτε μερικοί, μα θα ήθελα εδώ σήμερα να κάνω μια ακόμη απο τις λίγες μου εξομολογήσεις, κάτι που δεν συνηθίζω να κάνω συχνά. Νομίζω όμως πως το χρωστάω σε κάποιους. Μερικές φορές -λένε- καλύτερα να εξομολογείσαι κάτι, παρά να αφήνεις άλλους να σε εκβιάζουν μ ' αυτό. Και απο εκβιαστές χόρτασε το μάτι μας. Αυτό λοιπόν θα κάνω σήμερα, θα εξομολογηθώ ενώπιον όλων σας. Απο παιδί ακόμη, ήμουν ατίθασος και ζωηρός. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό ήταν καλό η κακό. Σίγουρα όχι κακό για μένα, έτσι το έβλεπα και έτσι με βόλευε στο φινάλε. Μα για τους δικούς μου σίγουρα ήταν κάτι που τους τρόμαζε και φοβόντουσαν πάντοτε. Αναρωτιόντουσαν συνέχεια, "Τι θα γίνει αυτό το παιδί.." Περίεργος για τα πάντα, όχι όμως κουτσομπόλης. Πάντα το μισούσα το κουτσομπολιό. Όταν μιλάω για περιέργεια, εννοώ την καλή της πλευρά. Ήθελα παράδειγμα, να μαθαίνω τα πάντα, για όσα έβλεπα γύρω μου. Περιέργεια για τους πλανήτες, τα ηλεκτρονικά, τις επιστήμες, τα βιβλία, τόσο, που στο τέλος έμεινα αγράμματος. Λέμε τώρα. Έκανα λάθη πολλά, λάθη που πλήρωσα και ακόμη πληρώνω. Λάθη που πλήρωσα διπλά και τριπλά απο ότι έπρεπε. Μα πλήρωσα και για πράγματα που ποτέ δεν έκανα, και ακόμη τα πληρώνω. Στην Ελλάδα όλα γίνονται. Σε μια παλιότερή μου ανάρτηση, με τίτλο: "Το αυτόφωρο.." εξιστόρησα ένα απο τα λάθη μου. Με χιουμοριστικό μεν τρόπο, μα γράφοντας ταυτόχρονα και την όλη αλήθεια. Αυτό που δεν γνώριζα για χρόνια ήταν, πως, το ποινικό μου μητρώο έμεινε 'λερωμένο' μέχρι και σήμερα. Το έμαθα πριν έρθω Καναδά, όταν χρειάστηκα στην Ελλάδα να δουλέψω. Έπεσα απο τα σύννεφα όταν είδα τι μου καταλογίζουν και τι γράψανε στα χαρτιά μου. Επίσης είδα και ακόμη κάτι που με έκανε να σιχαθώ την Ελλάδα για το σύστημα δικαιοσύνης της. Με κατηγόρησαν ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ για απάτη στην Γερμανία. Μια απάτη που ποτέ δεν έκανα. Ψάχνοντας με αλληλογραφίες πέρα δώθε με τις Γερμανικές αρχές, βρήκα τελικά πως η απάτη που μου καταλογίζει η "μαμά" Ελλάδα, πρόκειται στην ουσία για μήνυση για απάτη που ΕΓΩ ΚΑΤΕΘΕΣΑ το 2002 κατά μιας εταιρείας, η οποία μου ζητούσε με πλαστό ουσιαστικά συμβόλαιο, € 7.000 για μια συσκευή κινητού τηλεφώνου. Επίχρυσο να ήταν, πιο φθηνά θα κόστιζε. Κι όμως φίλοι μου, στην Ελλάδα εγώ είμαι ο κατηγορούμενος. Και όσον αφορά το πρώτο (αυτό με την ανάρτηση), είμαι και ο 'Ρωχάμης'. Οπλοφορούσα βλέπετε. Κάποτε είχαμε επαφές με μια blogger, η οποία παρίστανε την φίλη από τη μια, μα στο τέλος βγήκε σκύλος αχάριστος που δάγκωνε πισώπλατα. Είχε λέει μια φίλη δικηγόρο, και η οποία μπορούσε να αναλάβει την έκδοση διαζυγίου μου στη Ελλάδα, μα και την υπόθεση των κατηγοριών του ποινικού μου μητρώου. Η κοπελιά λοιπόν, η δικηγόρος, τι έκανε: Μου έστειλε δύο-τρία email, εξηγώντας μου τι χρειάζεται να κάνω για το διαζύγιο, (λές και δεν τα γνώριζα αυτά) και μετά έμεινα να περιμένω περεταίρω βήματα μα που ποτέ δεν έλαβα. Έκανε όμως και κάτι ακόμη. Έπιασε τα ψου-ψου την φιλενάδα της, αυτήν την blogger, που μου την σύστησε, και της ανέλυσε το ποινικό μου μητρώο.. Η δικηγόρος, ναι ναι.. Αυτή που ορκίστηκε να κρατάει το στόμα της κλειστό, όπως οι γιατροί και οι εξομολόγοι. Θα μου πεις, έλα μωρέ, και τι έγινε. Λάθος! Για μένα έγινε, και το θεωρώ αξιόποινο. Πώς το έμαθα; Μα από την 'φίλη' της την ίδια φυσικά. Ήρθε να μου παραστήσει μια μέρα τον κριτή και τον ειδικό, τότε που είχα βάλει 'τιμές' στην σελίδα αυτή: "Help!" και που δεν της άρεσαν, γιατί δεν έμαθε ποτέ της να πληρώνει, γιατί έμαθε στο τζάμπα απο μικρή βλέπεις. Άρχισε λοιπόν να με ειρωνεύεται στο blog της με τον χειρότερο τρόπο, (και που συνεχίζει να το κάνει ασταμάτητα και ανελλιπώς από ότι είδα) και να μου στέλνει υβριστικά emails το ένα πίσω από το άλλο. Αναγκάστηκα να την σταματήσω απειλώντας την πως το επόμενο γράμμα της, θα γίνει Forward μαζί με όλα τα άλλα που έστειλε, στην δικηγόρο μου. Σε ένα από αυτά λοιπόν, μου έγραψε το εξής: " ..σάμπως δεν ξέρουμε το ποιόν σου;" -Εν πρώτοις μικρή και ανύπαρκτη σαχλοκουδούνα, δεν με γνωρίζεις προσωπικά, για να μπορείς να γνωρίζεις το ποιόν μου. Μίλα μας καλύτερα για το δικό σου που το ξέρεις καλύτερα κι άσε το ποιόν των άλλων. -Δεν γνωρίζεις μόνο εσύ δικηγόρους που σε πλουτίζουν με γνώσεις, έχω κι εγώ ανθρώπους στην Ελλάδα, κι ας βρίσκομαι στην άλλη άκρη της γης, που για χάρη μου, και ανά πάσα στιγμή, μπορούν να μάθουν το δικό σου ποιόν και να μου το στείλουν επί πίνακι να γελάσουμε αντάμα όλοι μαζί. Θα σε πονέσει όμως, το ξέρεις και το ξέρω. -Το αν για τα 2-3 email της φίλης σου της χρωστάω χρήματα για τις υπηρεσίες της, (σου το έγραψα επανειλημμένα άλλωστε και τότε) να μου στείλει ένα Invoice με το ποσόν που νομίζει πως της οφείλω και να σταματήσει να σου μιξοκλαίγεται. Πάντα πληρώνω τα χρέη μου, και δεν είμαι του δικού σου στυλ 'τζαμπατζής', να τα βρίσκω όλα τζάμπα όπως εσύ με Searches. Ανήκω στην κατηγορία του "δούναι και λαβείν". -Αν νομίζεις πως στο εξωτερικό βρίσκομαι επειδή δεν έχω πού την κεφαλήν κλίναι, σε πληροφορώ πως γελιέσαι. Έχω και το σπιτάκι μου στο χωριό μου, που είναι μια πανέμορφη βίλα αν θέλεις να μάθεις πέντε δωματίων, έχω και το μαγαζάκι μου από κάτω που με περιμένει ανά πάσα στιγμή να πάω να το ανοίξω, και να κάνω και το αφεντικό μάλιστα, αντί τον υπάλληλο οπουδήποτε για 700 ευρώ. -Δεν κοιμάμαι κάτω από γέφυρες ούτε άπορος είμαι, βγάζω τόσα τη βδομάδα, που εσύ δεν τα βγάζεις το μήνα με 12 ώρες σκληρής εργασίας. -Έχω αμέτρητους και στενούς φίλους, τόσους που δεν μπορείς εσύ να έχεις με τον παλιοχαρακτήρα και το μυαλό κουκούτσι που κουβαλάς. -Για να κάνω τα χαρτιά μου εδώ στον Καναδά, μου ζητήθηκε ποινικό μητρώο από την χώρα στην οποία ζούσα τα τελευταία δέκα χρόνια. Ζήτησα λοιπόν από την Γερμανία, και "Ω! του θαύματος".. είναι κατάλευκο!! "Keine eintragung". Ξέρεις από Search όπως καυχιέσαι. Να στο στείλω μήπως να το δεις με τα μάτια σου; να δεις και την ημερομηνία έκδοσής του, να μην απορείς κι όλας για το γνήσιο του περιεχομένου; -Να σου στείλω μήπως και το βραβείο που μου έδωσαν σε ειδική μάλιστα τελετή προς τιμή μου, από το "Bayerische ministerium von Justitz" για 'Ανδραγαθία' όταν συνέλαβα οπλισμένο κλέφτη μέσα σε ένα διαμέρισμα μόνος και άοπλος λίγο πριν φύγω από Γερμανία λόγω χωρισμού, μαζί και την απόδειξη του ποσού επικήρυξης των €1000, μιας και ήταν και σεσημασμένος και που εγώ δεν είχα ιδέα μέχρι τη στιγμή που το παρέλαβα; Εντάξει μέχρι εδώ "Ωχ το τέτοιο μου.." ; Αυτό είναι το "ποιόν μου", κι όχι αυτά τα μίζερα που εσύ έμαθες από δω κι από κει. Άντε μην πάρω πιο ανάποδες καμιά ώρα, και σου δείξω και το άλλο μου ποιόν, το 'καθόλου ευγενικό'. Αρκετά νομίζω ανέχθηκα και σένα, και τον βρώμικο πόλεμό σου και την ανυπαρξία σου χθεσινό τσουτσέκι. Αυτά τα ουκ ολίγα σήμερα, ζητώντας σας συγνώμη αν σας ζάλισα με τα δικά μου, μα έφτασε ο κόμπος στο χτένι και δεν γουστάρω βρωμιές, ειδικά από άτομα που παρίσταναν τον φίλο και που αποδεικνύονται στο τέλος σκύλοι, που δαγκώνουν πισώπλατα. Επίσης να ζητήσω συγνώμη από τους φίλους μου που θα λάβουν το Post αυτό μέσω Newsletter και που δεν μπορώ να σταματήσω την αποστολή του. Ζητώ την κατανόησή τους, και ελπίζω να μην γίνει αιτία να διαγραφούν, αν γίνεται. Αν πάλι όχι, καταλαβαίνω και δεν διαμαρτύρομαι. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά όλους για την υπομονή και την κατανόησή σας. Νικόλας "Σας άρεσε αυτό το κείμενο; Μοιραστείτε το!




Print this post



Related Posts :



30 σχόλια:

warmongeR είπε... Best Blogger Tips

Πυρ γυνη και κομματα!
Καθεσαι και σκας μωρε!
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ανταρα απο μια γυναικα περιφρονημενη!
Αξια της εδωσες. Σκοτιζεις τα @/@ σου με το καθε πυροβολημενο????? Μηπως θα της φυγει το βλημα απο τον εγκεφαλο!


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Λοιπόν, επειδή είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως (γιατί στα έχω ξαναπεί, ότι δεν πρέπει ν' ασχολείσαι)......και κάθεσαι και όχι μόνο ασχολείσαι, αλλά προσπαθείς και ν' αποδείξεις "ότι δεν είσαι ελέφαντας" στο κάθε τυχάρπαστο του διαδικτύου, θα σου πω τα εξής:
Αν είναι ν' ασχοληθείς, κάν' το ουσιαστικά!
Δεν ξέρω αν παρακολουθείς ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια (δορυφορικά)στο Canada, αλλά εδώ στο Ellada, τελευταία κυκλοφορεί ευρέως μια διαφήμιση, σε όλα τα κανάλια, που λέει λίγο-πολύ τα παρακάτω:
Είδατε εικόνες κακομεταχείρισης των παιδιών, οπουδήποτε στον κόσμο?
Είδατε ρατσιστικό και ξενοφοβικό περιεχόμενο που, κατά την άποψή σας, παραβαίνει την Ελληνική νομοθεσία?
Είδατε προσωπικά σας δεδομένα στο internet χωρίς την συγκατάθεσή σας?
Είδατε άλλο περιεχόμενο, παράνομο, κατά την άποψή σας?
Καταγγείλτε το!!!
http://www.safeline.gr/
Αξίζει τον κόπο μια ματιά στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα κι αξίζει τον κόπο ακόμη περισσότερο η καταγγελία ενάντια σ' αυτούς που πίσω απ' την ανωνυμία (που νομίζουν ότι έχουν) του διαδικτύου, πιστεύουν ότι μπορούν...απ' το να βρίζουν ασύστολα, μέχρι να διασύρουν τους πάντες και τα πάντα!
Προσοχή!!! για να μην παρεξηγηθώ.
Είναι άλλο πράγμα η πολιτική-ιδεολογική αντιπαράθεση και αρθρογραφία με επιχειρήματα και η καταγγελία (με αποδείξεις) παρανομιών και άλλο πράγμα το να συκοφαντείτε, υβρίζετε, διασύρετε, εξευτελίζετε οποιοσδήποτε στο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από ιδεολογία, χρώμα, φύλο ή φυλή!
Κάποια στιγμή πρέπει ν' αρχίσουν "να σφίγγουν οι κώλοι"!!!
Και μη βρεθεί κανείς καλοθελητής να μου πει για ρουφιανιές, γιατί το να βλέπεις την παρανομία και να μην την καταγγέλεις, ισοδυναμεί το λιγότερο με αποδοχή της!


Maria είπε... Best Blogger Tips

Niko den einai anagkh na xalas thn zaxarenia sou esi gia mia xazoula..... Emeis oi filoi sou pou se gnwrizoyme kai proswpika 3eroume ti anthropos eisai den xreiazete na mas e3igiseis. Aytous pou pistevoun osa tous leei auti h tipotenia den einai filoi kai den a3izoun na 3eroun poios eisai.
maria apo alliston edw


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** warmongeR, το βλήμα δεν πρόκειται να ξεσφηνώσει, αυτό το έχω εμπεδώσει καλά. Αλά είναι νομίζω καιρός να βουλώσω μερικά στόματα, γιατί πράγματι, όσο δεν μιλάς για να δείξεις ανωτερότητα, εκλαμβάνεται ως αδυναμία και παραδοχή ενοχής. Ως εδώ.

*** magnitis, δεν είναι έτσι πάντα φίλε μου Μιχάλη. Κάποιες φορές πρέπει να χτυπήσεις το χέρι στο τραπέζι, κι ας σπάσει. Μερικοί καταλαβαίνουν μόνο μία γλώσσα, δεν θα καθήσω να τους μάθω την δική μου, οπότε θα τους μιλήσω στην δική τους απ' ευθείας.

*** Μαράκι, σε ξέρω και με ξέρεις πάνω απο 10 χρόνια. Ξέρω επίσης πως πάντα ήσουν πλάϊ μου σαν καλή φίλη και ποτέ δεν με πρόδωσες. Σε ευχαριστώ.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Τελικά απ’το νετ γνωρίζεις πολλά άτομα αλλά ελάχιστα έχουν εντιμότητα. Κρύβονται πίσω από μια οθόνη και κάνουν όσα δεν τολμούν στη "πραγματική" ζωή.
Αυτή η blogger έχει μόνο τα "κότσια" να γράφει "απειλητικά" email. Αν είχε όντως θάρρος θα σου τα έλεγε πρόσωπο με πρόσωπο να μπορείς να αμυνθείς και να απαντήσεις.
Για μένα καλά κάνεις και γράφεις εδώ τις λεπτομέριες αφού σε διασύρει από το δικό της blog.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Ντόρα, να 'ταν η μόνη.. :)


Global Greek είπε... Best Blogger Tips

Νίκο κατ'αρχάς με'γειά το καινουργιο μπλογκ, μου άρεσε πολύ, ειδικά γιατί με το λευκό μπακρουντ είναι ξεκούραστο κι ευκολοδιάβαστο. Για΄την περιπετεια σου τα είπα στο "αυτόφωρο" αλλά να προσθέσω οτι αν δεν ειχες κανει αυτά τα "λαθη" που λες ( αν και δεν βλεπω κανενα λαθος που εκανες) δεν θα ήσουν αυτός που είσαι σήμερα. Θα χαρώ να διαβάσω κι αλλες ιστορίες προσωπικές, οχι γιατί είμαι κουτσομπόλα αλλά γιατί τις γράφεις ωραία και μας επιτρέπεις να δουμε λιγο πισω από τον Αατον :-) Θερμές καλημέρες. να ρωτήσω και ποιά ήτανε η μπλογκερ που ξεκατινιάστηκε??(αυτό ναι, είναι απλή περιέργεια:-)))


VaD είπε... Best Blogger Tips

Kαπετάνιε μου,την αμέριστη συμπαράστασή μου!Δεν εχω τίποτ'αλλο να σου δώσω...

Καλημέρα απ'το καμίνι του Χαρτούμ...


RADIO PARANOID είπε... Best Blogger Tips

TI KAΘΕΣΕ ΚΑΙ ΣΚΑΣ ΡΕ ΝΙΚΟ


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα ελπίζω και εύχομαι να νοιώθεις καλύτερα μετά από την εξομολόγηση σχετικά με το... "ποιόν σου..."
Eγώ θα πω,,, μακάρι να το είχαν πολλοί!....
Α! και να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.


Βουλα είπε... Best Blogger Tips

είσαι αυτός που εισαι και δεν χρωστάς σε κανέναν εξήγηση,αν τα βρίσκεις με τον εαυτό σου εμείς περισσευουμε...
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΟΥΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ Χωρίς Εξηγήσεις...
ΜΙΑ ΑΠΟ Αυτούς ΚΑΙ ΓΩ...μη χολοσκας για τίποτα και κανέναν!


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Δεν αξίζει τον κόπο. Τέτοια άτομα υπάρχουν πάντα στη ζωή μας. Αυτό που πρέπει να μας νοιάζει περισσότερο είναι τι σκέφτονται αυτοί που μας αγαπούν και αγαπάμε.


ELGRECO είπε... Best Blogger Tips

Νίκο δεν αξίζει να ασχολείσαι φίλε μου. Χαλάς τη διάθεση σου για το τίποτα. Τα πες, ξεθύμανες, άστο να πάει, δεν αξίζει να χαλιέσαι. Κανείς δεν είναι άξιος να σε κρίνει. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει τον άλλο. Την καλησπέρα μου φίλε, να σαι καλά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Global Greek, το να την ξεμπροστιάσω κι άλο, δεν λύνει το πρόβλημα, γιατί είναι έτσι κάποιοιχαρακτήρες. Απο προσωπικές ιστορίες άλλο τίποτε εδώ μέσα. Πάτα πάνω ψηλά στις "Επιλογές" και θα βρείς καμιά 50ριά.

*** VaD, έλα εδώ να χρειάζεσαι πάπλωμα. Σε ευχαριστώ για όλα Βασσίλη.

*** RADIO PARANOID, αν στο κάνανε και σένα, το ίδιο θα έσκαγες φίλε μου, πίστεψέ με.

*** Eva F, σ΄ευχαριστώ ψυχούλα μου, αγκαλίτσα :)

*** Βουλα, Danke schatz.

*** Μάγισσα Κίρκη, την διάβασα κι ας την απέσυρες για ευνόητους λόγους, και καλύτερα ίσως γιατί δεν θέλουν πολύ κάποιοι να αρχίσουν πάλι να χτυπάνε εκεί που πονάει κάποιος.
Σ' ευχαριστώ όμως που δείχνεις κατανόηση. Θα θυμάσαι άλωστε το κατεβατό της κιουρίας, στο οποίο είχες αφήσει σχόλιο αν θυμάσαι.
Όλα ΟΚ χαρά μου, να σαι πάντα καλά.

*** Κατερίνα μου, καλή η θεωρία, μα κάποιες φορές στην πράξη δεν μπορούμε να αγνοούμε συνεχώς τα ύπουλα χτυπήματα. Μας κάνουν τόσο κακό που δεν βλέπουμε πλέον το καλό. Έχω νοιώσει (κοντεύω 3 χρόνια εδώ μέσα) τόσο μίσος γύρω μου, προφανέστατα, ασυγκάλυπτα και τόσο συχνά, που αρχίζω να μην βλέπω ποιοί με αγαπάνε όπως λές. Κατάντησα να αισθάνομαι τους φίλους μου εχθρούς.. Αλήθεια σου μιλάω, φοβήθηκε το μάτι μου απο την τόση κακία.

*** ELGRECO, όπως θα ξέρεις σίγουρα, κάποιοι έχουν τόσο θράσσος, που τα δικαιώματα τα παίρνουν αυθαίρετα, να 'σαι καλά φίλε μου, σ' ευχαριστώ.


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Κοίταξε να δεις, εγώ διαφωνούσα και συνεχίζω να διαφωνώ με την χρέωση όχι γιατί είμαι τζαμπατζού αλλά γιατί τα θεωρώ πεταμένα λεφτά(άποψή μου βέβαια!). Στην συγκεκριμένη κοπέλα ναι είχα αφήσει σχόλιο και θυμάμαι τότε ότι η αντίδρασή σου ,απέναντί μου τουλάχιστον, δεν ήταν και η πιο ευγενική, αλλά δεν παρεξηγώ....:):)


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

MA TH PANAGIA POS ANTEXEIS RE ARKO DEN SE KATALABENO/ SIGOURA EXEIS KANEI MEGALO STOMAXI..MOU AN SKASEI KAMIA MERA 8A PAREI POLOUS MAZI KAI NA DOUME POU 8A TOUS PAEI/KALHSPERA KAI KRATA GERA


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Μάγισσα Κίρκη, διαφωνείς για να διαφωνείς. Και θα σου πώ το γιατί.
Δεν χρεώνω όπως μου καταλόγισε η κλίκα τους τίποτε άλλο απο τον χρόνο μου.
Ποιός μπορεί να μου το αρνηθεί; ΚΑΝΕΝΑΣ.
Ποιός είναι εκείνος που θα μου κάνει υποδείξεις το πόσο με νοικιάζω την ώρα; ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος εκτός εμένα. Μήπως ζήτησα απο κάποιον, έστω και μία φορά μονάχα, το παραμικρό; Όποιος με πλήρωσε, το έκανε με δική του θέληση, και μόνος επέλεξε το ποσόν. Δεν κατάλαβα, με ποιό πράγμα διαφωνείτε; Χθές έστειλα στην Ντόρα συγκεκριμένα το Link μιας σελίδας, που χρεώνει 600 ευρώ για το στήσιμο ενός Blog, και όπως μου είπε στέλεχος της εταιρίας, "Λίγα είναι. Υπάρχουν εταιρείες που χρεώνουν 2000 και 4000 ευρώ". Λοιπόν; Πού το μεμπτό, εξηγήστε μου γιατί δεν το βλέπω έτσι προσωπικά όπως εσείς.
Ομολογώ πως το μετέπειτα σχόλιό μου ήταν σε κάποιο θυμωμένο τόνο όντως, μα δεν ήταν απο σένα ο θυμός μου. Ξέρεις που απευθυνόμουν, απλά σε πήρε η μπάλα. Σου ζητώ έστω και τώρα συγνώμη.

*** Νικόλα, απο στομάχι καλά πάω, αλά είμαι η εξαίρεση του κανόνα, του "έχει μεγάλο στομάχι", γιατί απο υπομονή κι απο ύπνο έχω μια ζωή έλειψη.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Θέλω να αναφέρω κάτι ακόμα εδώ. Όντως υπάρχουν τέτοιες εταιρίες που υποτίθεται σου παρέχουν το κάτι διαφορετικό στο μπλογκ σου και χρεώνουν γερά. Προσωπικά πριν πολύ καιρό είχα βρει κι ένα μπλογκερ ο οποίος είναι γραφίστας και η χαμηλότερη τιμή που χρεώνει είναι €100 για την πιο απλή εργασία. Ομολογουμένως τα μπλογκ του είναι φοβερά, φαντασμαγορικά έχουν το κάτι διαφορετικό.

Αν κάποιος έχει τα λεφτά, ή θεωρεί ότι αυτό το ποσό είναι money well spent που λένε, που είναι το πρόβλημα να παρέχει ο μπλογκερ τις επαγγελματικές του γνώσεις (άσχετο αν τις απόκτησε σε σχολή ή είναι αυτοδίδακτος*) και να υπάρχουν πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα του;

Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω και ειλικρινά δεν περίμενα κάποιος να κάνει οποιουδήποτε είδους επίθεση σε κάποιο μπλογκερ που προσφέρει κάτι επ’ αμοιβή. Δικαίωμα του να το προσφέρει και δικαίωμα κάποιου να το θεωρεί ακριβό και να μην το πληρώνει αφού έχει το χρόνο και τις γνώσεις να τα κάνει όλα μόνος του. Επίσης όμως, δικαίωμα κάποιου που δεν διαθέτει το χρόνο ή την κλίση να πληρώσει αν θέλει για τις υπηρεσίες κάποιου είτε επαγγελματία είτε ερασιτέχνη.

Ίσως τελικά να ζω στον κόσμο μου και να νομίζω ότι ζούμε σε ένα ελεύθερο κόσμο που κανένας δε βάζει χαλινάρι σε κανένα νοουμένου ότι αυτό που κάνει δεν ενοχλεί, παραβιάζει νόμους, ή πληγώνει κάποιον..

(*γιατί είναι όπως τους αυτοδίδακτους μουσικούς οι οποίοι κάποιες φορές είναι εξίσου καλοί με αυτούς που τρώνε τα χρόνια τους σε ωδεία)


Theogr ο κηπουρός είπε... Best Blogger Tips

Συγκαλείται έκτακτο blogo-υπουργικό συμβούλιο, με σκοπό την προκήρυξη εκτάκτων blogo-εκλογών που θα λάβουν χώρο στο blogo -κήπο. Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου κοίταξε να δεις, δεν διαφωνώ για να διαφωνήσω δεδομένου ότι δεν έχω κάτι μαζί σου ούτε έχω να κερδίσω κάτι από αυτό! Αν θυμάσαι στην άποψη που είχα διατυπώσει και τότε το είχα κάνει και με επιχειρήματα. Θεωρώ πως καλώς πουλάς ότι πουλάς γιατί ο χρόνος και ο κόπος σαφώς και πρέπει να αμείβονται απλώς θεωρώ ότι αυτό που πουλάς δεν είναι αποκλειστικά δικό σου όπως π.χ. αυτό που πουλάει ο γραφίστας, επειδή αναφέρθηκε και ως παράδειγμα.
Από κει και πέρα η άποψή μου αυτή δεν αποτελεί κάποια μομφή εναντίον σου, ούτε σκοπό έχει να σε θίξει, ούτε να σε προσβάλλει και κυρίως ούτε να σου επιβληθεί βάζοντάς σου χαλινάρια.
Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει και δεν είμαι εγώ αρμόδια να το κρίνω ή να μην το κρίνω.
Εγώ απλά διατύπωσα μια άποψη χωρίς καμία απολύτως πρόθεση να κατακρίνω ή να υποδείξω.
Είναι απλά η γνώμη μου που τυγχάνει να είναι κατά ένα μέρος αντίθετη και όχι γιατί ξύπνησα ένα πρωί και είπα "Τί θα κάνω σήμερα θα διαφωνήσω με τον Νίκο!" :p
Aν αισθάνθηκες ότι η άποψή μου σε προσέβαλλε ευχαρίστως να σου ζητήσω συγγνώμη γιατί δεν είχα ούτε έχω τέτοιο σκοπό! :)


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΝΟΥΣΙΑ Κ ΒΛΑΒΕΡΑ !
ΝΙΚΟΛΑ, ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΑ ΣΤΑΔΙΑΚΑ !
ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ...ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ !


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Dorothea, No Comment :)

*** Theogr ο κηπουρός, ήρθα μόλις σπίτι, και τώρα είδα την πρόσκληση. Θα περάσω :)

*** Μάγισσα Κίρκη, γράφεις (και ακριβώς εδώ είναι που γίνεται το λάθος): "απλώς θεωρώ ότι αυτό που πουλάς δεν είναι αποκλειστικά δικό σου"
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, γιατί δεν το βλέπετε; ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ πουλάω, τίποτε άλλο. Μπορείς να με καταλάβεις;
Χρεώνω την ώρα που θα χρειαστεί να ξοδέψω πάνω σε κάτι. Όχι γνώσεις, και ούτε υλικό που θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί. Τον ΧΡΟΝΟ μου νοικιάζω (και δεν τον πουλάω), τίποτε περισσότερο.
Για το άλλο τώρα, το αν με προσέβαλε η άποψή σου, ούτε να το σκεφτείς. Ξέρω πάρα πολύ καλά πως ποτέ σου δεν έγραψες κάτι με σκοπό να με εξαγριώσεις η να με προσβάλεις, γιατί πιστεύω ακράδαντα πως ότι γράφεις, το γράφεις καλόπιστα.
Θυμώνω και γίνομαι έξαλος με τους κακόπιστους μονάχα, οπότε μην σε προβληματίζει κάτι τέτοιο, δεν χαλάω άλλωστε φιλίες, έστω και διαδικτυακές, για το τίποτε.
Φιλιά :)

*** ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, θα προσπαθήσω, ίσως τα καταφέρω στο τέλος, σ' ευχαριστώ :)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Μάγισσα Κίρκη όταν έγραψα για χαλινάρι σίγουρα δεν αναφερόμουν στη δική σου άποψη αλλά σε άλλα ακραία φαινόμενα.
Το να εκφράζει ο καθένας την άποψη του είναι όμορφο γιατί γίνεται μια ωραία συζήτηση, όπως πιστεύω είναι αυτή εδώ.
Καλή μέρα να’χεις.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Θα μπορούσα να σου γράψω πολλά.Αλλά θα ήταν φτώχεια νομίζω.Τώρα σ`αγαπώ και σ`εκτιμώ περισσότερο.Όλοι μας κάτι κουβαλάμε στην πλάτη μας,το λεγόμενο δισάκι μας.Άς κοιτάξουμε το δικό μας να το ξαλαφρώσουμε,κι ας αφήσουμε των άλλονών.Ποιό είναι το καινούριο μπλόγκ που λέει η Global;καλημέρα Δάσκαλε...
Μια βαρκάδα θα μας σώσει....


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Ξέχασα να σου πω ότι αυτό το άρθρο δεν το πήρα στο e-mail.Τυχαία μπήκα και το είδα γιατί ανησύχησα....Τι συμβαίνει με το e-mail μου;
Φιλάκια....


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Τώρα κατάλαβα οκ, ναι σ αυτό έχεις δίκιο.
Εφόσον πουλάς τον χρόνο σου εννοείται ότι πρέπει να αμειφθείς για μια δουλειά που μεταξύ μας κάνεις κάτι παραπάνω από καλά :)


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Dorothea :)

Απλά το έγραψα για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, ποτέ δεν ήμουν απ τους ανθρώπους που ήθελαν να επιβάλλουν πράγματα και σκέφτηκα ότι επειδή δεν με γνωρίζετε μπορεί και να το παρεξηγούσατε και με το δίκιο σας :)


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα,
όλα υπάρχουν κι όλα θα τα συναντήσεις όσο "δεν κάθεσαι στ' αυγά σου". Κι εσύ ξέρεις καλύτερα πως αυτά που αξίζουν καλώς τα συνάντησες, μα τ' άλλα τ' άχρηστα, κάνε μου τη χάρη και πέταξέ τα...
Βάστα γερά :))


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θολό Τοπίο, σε ευχαριστώ πολύ.
Η ανάρτηση που λές πως δεν ήρθε, μήπως πήγε στα "ανεπιθύμητα" ; Και το εννοώ σοβαρά, γιατί μου έτυχε και σε μένα τον ίδιο. Δές το αν δεν σου κάνει κόπο.

*** Μάγισσα Κίρκη, χαίρομαι που με κατάλαβες, έστω και τώρα :)

*** Ανεμοδούρα, δεν μου αρέσει να μαλώνω, ειδικά στο ΝΕΤ. Με πειράζει όταν χάνω κάποιον απο φίλο, και ακόμη περισσότερο απο χαζομάρες.
Εύχομαι στο μέλλον να συναντήσω περισσότερη κατανόηση, και λιγότερο φθόνο. Μερικοί ας ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους, με την κακία και το σνόμπ, ποτέ δεν θα πάνε μακρυά, ούτε εδώ μέσα, ούτε εκεί έξω.
Σας ευχαριστώ όλους.


Νίκος Π. είπε... Best Blogger Tips

Καλή λευτεριά, με πολλές πιθανές σημασίες... Και καλή λευτεριά στην δικηγόρο. Με μια πιο ...φιλοσοφική σημασία αυτή τη φορά...

Καλσπέρα!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next