09 Φεβρουαρίου 2010



53 Κουράστηκα..

Κάθομαι και αναπολώ κάποιες στιγμές μερικά πράγματα.
Δέν ξέρω τι με έπιασε σήμερα, και πήρα σβάρνα καμιά εξηνταριά blogs που παρακολουθώ διαβάζοντάς τα, επιλεγμένα εντελώς τυχαία και δίχως να σχολιάσω, λόγω χρόνου, μιας και το να τα επισκευθώ όλλα είναι πλέον αδύνατον, έχοντας στην λίστα μου, πολύ πάνω απο πεντακόσια ιστολόγια, και που αν σχολίαζα κι όλας, δεν θα προλάβαινα να δώ ούτε τα μισά απο όσα επισκεύθηκα.

Το blog αυτό το ξεκίνησα στις 22 Νοέμβρη του 2007. Ασχολούμουν όμως με το blogging απο πιο παλιά, απλά σε άλλες πλατφόρμες, πάνω απο εφτά χρόνια. Και τότε ήμουν στην κατηγορία των αρχαρίων φυσικά. Μάθαινα ακόμη, μα επειδή έχω την συνήθεια να ψάχνω και να πειραματίζομαι συνέχεια με ότι καταπιάνομαι σε βαθμό μανίας, πιστεύω πως έμαθα πάρα πολλά ως τώρα.
Καθόμουν λοιπόν σήμερα και αναλογιζόμουν, τι έκανα αυτά τα δύο χρόνια, τι κατάφερα, τι δεν κατάφερα, και πολλά παρόμοια.

Σε όλο αυτό το διάστημα, είδα πολλά ιστολόγια να κλείνουν η να παρατιούνται έρημα στην τύχη τους, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ο πιο συνηθισμένος λόγος ήταν (πιστεύω) ότι ο δημιουργός τους βαρέθηκε, κουράστηκε, σιχάθηκε κάποια πράγματα, η απελπίστηκε. Τον πραγματικό λόγο τον γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι φυσικά, εγώ υποθέσεις μπορώ να κάνω μονάχα.

Στο σημείο να τα παρατήσω η να κάνω νέο ξεκίνημα, έφτασα κι εγώ, πολλές φορές μάλιστα, κι όχι μία και δύο, ακόμη το σκέφτομαι για να λέω την αλήθεια. Ένοιωσα πολύ συχνά να βαριέμαι απ' όλλα αυτά, ένοιωσα πολλές φορές σιχαμάρα για κάποιους παντελώς ακοινώνητους, απογοήτευση και θυμό.

Τι κατάφερα λοιπόν αυτά τα δύο χρόνια;
Κατάφερα να φτιάξω ένα blog, που είναι για πολλούς πρότυπο και πηγή έμπνευσης, μεταφράζοντας ολόκληρα κείμενα απο Αγγλικά στα Ελληνικά, για άτομα που δεν τα καταφέρνουν καλά στις ξένες γλώσσες, και δείχνοντάς τους όσο πιο αναλυτικά γινόταν πώς να κάνουν κάποια πράγματα που τους ενδιέφεραν, άλλοτε με εικόνες, άλλοτε με video και άλλοτε αυτούσια όσο γινόταν.
Πολλοί μιμήθηκαν τα χρώματά του, το στήσιμό του, τα widget και την θεματολογία του.
Κατάφερα να το φέρω σε μια θέση αρκετά ψηλά σε κατατάξεις και βαθμολογίες, με αρκετούς follower, μα πάνω απ' όλλα φίλους, με αρκετούς καθημερινούς επισκέπτες και εγγραφές σε Rss και Newsletter.

Κι όμως, δεν αισθάνομαι την ικανοποίηση που περίμενα.
Γιατί ενώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα πως οι κώδικες και τα διάφορα wιdget είναι δικά μου (απλά τα μετέφρασα) κάποιοι δεν έχασαν ποτέ ευκαιρία να με κατηγορήσουν πως τα οικοιοποιήθηκα δήθεν.
Πάντα όμως άφηνα τα link των script ανέπαφα, ώστε να μπορεί να δεί κάποιος που γνωρίζει Αγγλικά, την ανάρτηση απο την ίδια την πηγή, και να δεί και τα υπόλοιπα που έχουν ώστε να επωφεληθεί μόνος του.

Επίσης, δεν αισθάνομαι ικανοποίηση για έναν ακόμη λόγο.
Γιατί, δεν κατάφερα αυτά που ήταν ο πραγματικός μου στόχος, και η πραγματική αιτία που έγινα blogger. Να φτιάξω ένα blog που να αποτελείται απο Έλληνες, και να απευθύνεται σε Έλληνες με πνεύμα συλλογικό, ένα blog που να έχει φωνή και άποψη και να 'ναι η φωνή τους, ένα blog που να μιλάει σε όλους, πέρα απο widgets και κώδικες.

Αντί αυτού, έβαλα μπελά στο κεφάλι μου, ασχολούμενος με κάτι ανίκανους κόπανους που εμφανίζονταν απο το πουθενά φορώντας μάσκες ανωνυμίας για να βγάλουν την σαπίλα απο μέσα τους. ¨Εμπλεξα με μια κακιά ράτσα, η οποία το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να κατακρίνει, να συκοφαντεί ασύστολα, και να καταδικάζει τυφλά και επιπόλαια, κάθε έναν και κάθε τι που δεν μπορεί να φτάσει.
Κάπου διάβασα ένα που πραγματικά με εκφράζει και τα λέει όλα, και το έχω ψηλά να φαίνεται:
"Αν πέσεις, κανένας δεν θα σε σηκώσει.
Αν ανεβείς, όλοι θα προσπαθήσουν να σε ρίξουν
".
Πόσο αληθινό είναι..


Συνάντησα κάθε καρυδιάς καρύδι εδώ μέσα. Και μιλάω, όχι για τα καλά και εύγευστα, μα για τα καρύδια τα χαλασμένα, τα τζούφια, τα πικρά, αυτά που μόλις τα δαγκώσεις, αρχινάς και φτύνεις φαρμακωμένος.
Καραδοκούν σαν ύαινες, να σε τσακώσουν να κάνεις τάχα κάποιο λάθος, και που όσο μικρό κι αν είναι, θα το ζυμώσουν σαν ζυμάρι, πλάθοντάς το ώστε να γίνει δεκαπλάσιο σε μέγεθος, και με αυτό θα σε χτυπάνε μέχρι να κουραστείς και να σιχαθείς, ξεφωνίζοντας σαν υστερικές κατίνες γεμάτοι χαρά και ικανοποίηση αν τα καταφέρουν.

Ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι, λυπάμαι, μα δεν πάει άλλο.
Κουράστηκα να με προσβάλουν ανώνυμα, άφαντοι πάντα, κρυμένοι πίσω απο το δάχτυλό τους το οποίο είναι στραμένο συνεχώς με κακία και φθόνο κατά πάνω μου, και κατά πάνω όλων των άλλων, δίχως ποτέ να δείχνει τους ίδιους, λόγω της ανυπαρξίας τους.
Ποτέ δεν έχουν να πούν για κανέναν έναν καλό λόγο, ποτέ δεν θα σου δώσουν ένα χτύπημα στην πλάτη φιλικά, κι όταν το κάνουν, θα είναι τόσο δυνατό, για να σε ρίξουν κάτω σφαδάζοντας απο πόνο. Θα σε πληγώσουν με κάθε τρόπο και κάθε μέσον.
Ύπουλοι και σιχαμένοι.
Ελεεινοί και μίζεροι, σαν ύαινες.
Οι ύαινες του διαδικτύου.
Τα κοράκια, οι γύπες, που περιμένουν να γονατίσεις, να πέσεις, για να σε φάνε.
Να σε κάνουν να σιχαίνεσαι για την καταγωγή σου, να φοβάσαι να εμπιστευθείς άνθρωπο, και να χαίρεσαι που ζείς μακρυά τους, κι ας είσαι στην άλλη άκρη της γής.
Να φτάσεις στο σημείο να λές, "όσο μακρυά απο τέτοιους, τόσο καλύτερα".

Άραγε γιατί; Τι είναι αυτό που σας έκανε έτσι ρε ψοφίμια; Δεν κουραστήκατε να κάνετε κακό; Γιατί αυτή η κατάντια; Γιατί αυτή η μιζέρια; Καταντήσατε ένας όχλος που φωνάζει παράφωνα, δίχως ηγέτες, δίχως σκοπό, δίχως στόχους, δίχως στρατηγική, δίχως ελπίδα, δίχως επιτυχία, δίχως ιδανικά, δίχως εξυπνάδα. Ένα μεγάλο τίποτε. Ένας όχλος που τον τραβάνε απο τη μύτη δέκα πονηροί, κι αυτός ακολουθάει, με μόνο σκοπό να κάνει κακό στους άλλους.
Αν όμως βρεθεί στον δρόμο σας κάποιος που νοιάζεται για σας απλώνοντάς σας το χέρι και δίνοντάς σας ότι μπορεί κι όπως μπορεί, θα τον κοιτάξετε πρώτα καχύποπτα, μετά περιφρονητικά, και κατόπιν θα τον διώξετε με κάθε μέσον, πετροβολώντας τον. Αχάριστοι όσο κανένας, σε βαθμό εγκληματικό, χειρότεροι κι απο Φαρισαίοι.

Φθονερέ τύπε που την είδες ο "εφιάλτης" μου, σου πάει η έκφραση "Ραγιάς", δεν στη βγάλανε τυχαία, και ποτέ σου δεν θα πάψεις να είσαι ένας φτηνός ραγιάς, ένας μίζερος ραγιάς. Ένας τιποτένιος Γραικός θα μείνεις για όλο τον κόσμο όσο θα συνεχίζεις να σκέφτεσαι και να ενεργείς με αυτόν τον τρόπο.. Ένα μίζερο απολιφάδι ξεχασμένων χρόνων, που πάντα θα ψάχνεις να ρίξεις τις δικές σου ευθύνες και την δική σου μιζέρια σε άλλους, και που πάντα φταίνε οι άλλοι για τα δικά σου λάθη και την κατάντια σου, που πάντα θα τα περιμένεις όλα έτοιμα, και που το "δεν βαρυέσαι" το έχεις εμβατήριο, κρυμένος πάντα στις σκιές, καραδοκώντας ύπουλα για να χτυπήσεις πισώπλατα και φορώντας διάφορες μάσκες.
Δεν ξέρω πόσοι φίλοι, μου έχουν απομείνει ακόμη, πόσοι πιστεύουν σε μένα, πόσοι με παραδέχονται γι αυτό που είμαι ή γι αυτό που δεν είμαι, και πόσοι με δέχονται έτσι όπως είμαι, με τα καλά μου, τα στραβά μου και τα λάθη μου.
Όπως δεν ξέρω επίσης και πόσοι "εχθροί" μου έχουν μαζευτεί εκεί έξω, καραδοκώντας να αρπαχτούν χαιρέκακα απο το επόμενό μου λάθος. Σίγουρα λιγόστεψαν οι πρώτοι, και σίγουρα πλήθαιναν οι δεύτεροι, μα αυτά έχει, το να είσαι Έλληνας που προσπαθεί να ανέβει, όσο μπορεί.. και ένα παραπάνω, αν είσαι Έλληνας που ζεί μακρυά απο την Ελλάδα.
Τότε είναι που σε θεωρούν το "μαύρο πρόβατο", οι δήθεν κρυπτορατσιστές, και που παριστάνουν τους αντιρατσιστές.

Συγχωρέστε μου το θυμό, μα τελευταία αισθάνομαι πολύ συχνά την ανάγκη να ξεσπάσω, έχοντας τόσα πολλά καθημερινά προβλήματα στο κεφάλι μου, και ένα τέτοιο πνίξιμο, σε σημείο που να σκέφτομαι σοβαρά πλέον να σταματήσω να γράφω, κλείνοντας το blog τελείως, ειδικά μετά τον βρώμικο πόλεμο τους τελευταίους μήνες απο μια καλά οργανωμένη κλίκα και κάποιες μονάδες ελεεινής μορφής.
Έδωσα κάποτε τον λόγο μου σε κάποιον, να μην πω πουθενά κάποια μυστικά που μου εκμηστηρεύτηκε, για κάποιον bloger της κακιάς ώρας, ο οποίος με έβριζε ασταμάτητα και του έβαζε φυτίλια να μου εναντιωθεί. Δεν θα το κάνω ούτε τώρα, γιατί κρατάω τον λόγο μου πάντοτε. Απλά, κουράστηκα, ειλικρινά κουράστηκα.
Το μόνο που με σταματούσε να το κάνω μέχρι τώρα, ήταν, το μεράκι μου γι αυτό που έκανα, και εσείς οι φίλοι μου, που έχω αποκτήσει αυτά τα δύο χρόνια, και όσο λίγοι κι αν θεωρείστε απο μερικούς, για μένα είστε λαός.

Εύχομαι να αξιωθώ κάποια μέρα να γνωρίσω όσους απο εσάς μπορέσω απο κοντά, να σας σφίξω και προσωπικά το χέρι πίνοντας παρέα σας ένα ποτηράκι, σαν ένα μικρό ευχαριστώ για την συντροφιά που μου κρατήσατε όλο αυτό το διάστημα των δύο χρόνων, κάνοντάς με να αισθάνομαι τόσο όμορφα με τη ζεστασιά και την παρέα σας, και ταυτόχρονα, μέσω εσάς, να αισθάνομαι τόσο κοντά στην μακρυνή πατρίδα. Ίσως είναι κάτι, που, εσείς δεν μπορείτε να νοιώσετε, μιας και ζείτε εκεί. Ρωτήστε απλά εμάς, όλους εμάς που ζούμε μακρυά, τι σημαίνει νοσταλγία..

Όσο για το κλείσιμο του Blog, -και επειδή δεν με λένε Τρωκτικό να παίζω παιχνιδάκια για εντυπωσιασμό- θα δείξει σύντομα αν θα το αποφασίσω, η άν θα συνεχίσω να γράφω.
Νικόλας (ΑΑΤΟΝ)




Print this post



Related Posts :



53 σχόλια:

Περίοπας... είπε... Best Blogger Tips

Νικολα ,οι φιλοι σου αυξανονται γεωμετρικα με τεραστια διαφορα στην αυξηση απο τους "αλλους".Μην αφηνεις τη στιγμη να σημαδεψει τιποτα επανω σου.Συνεχισε οπως ξερεις και κανεις τοσα χρονια.Αυτοι που λες υπηρχαν υπαρχουν και θα υπαρχουν παντα και σε ολες τις ανθρωπινες δημιουργιες.Απλα δεν αντεχουν να ειναι οι αλλοι μπροστα και αγαπητοι ,και προσπαθουν να τα κανουν ολα "κρεμασταρια".Η αλεπου ομως ειμαστε εμεις,κι οσο κι αν προσπαθουν το μονο που καταφερνουν ειναι να κρεμιουνται "αυτοι" στα τσιγκελια.
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ,ΕΧΟΥΜΕ ΑΕΝΑΟ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ,ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Περίοπα, ειλικρινά το σχόλιό σου με συγκίνησε


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Τι έγινε Δάσκαλε πάλι?
Τι στενοχώρια μου δίνεις?Ποιοί σε πείραξαν?
Κι αν έγινε κάτι που δεν το ξέρω γιατί να τους δώσεις την ικανοποίηση.Γιατί αυτό θέλουν.Να σε αναγκάσουν να το κλείσης το blog.
Ένα μπλόκ που ήταν κι είναι παράδειγμα και βοήθεια για όλους εμάς...Για στείλε στοιχεία ποιοί είναι οι λελέδες του σκότους και μην ασχολείσαι άλλο.
Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει για να μην πώ και τίποτ`άλλο και παρεξηγηθώ...Στο ιδιαίτερο και σ`αυτούς που πρέπει θα το πώ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θεοδοσία, ξέρεις για ποιό πράγμα μιλάω, σου έχω μιλήσει πρίν λίγες μέρες γι αυτό.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLA* ΜΗ ΘΥΜΑΣΕ ΤΗ ΛΥΠΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΧΑΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΣ ΤΑ ΒΡΟΥΝΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ.ΚΑΝΕ ΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΡΑΔΙΚΙΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.*


ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ είπε... Best Blogger Tips

ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΤΙ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. "ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΙΩΜΕΝΟ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΛΑΙΣ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΣΤΟΧΗΣΕΙ. ΚΙ ΑΝ ΑΣΤΟΧΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ...ΠΑΛΙ ΑΝΤΡΕΙΩΜΕΝΟΣ ΘΑ'ΝΑΙ" ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ


ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ είπε... Best Blogger Tips

ΕΠΙΣΗΣ (ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΩ) ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ
http://kostasanagnostopoulos.blogspot.com/2009/10/blog-post_2759.html


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

ΟΧΙ!ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ!!
ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ!!
Το ιδιο προσπάθησαν και σε μένα που στο φινάλε τι είναι το δικό μου μπροστά στο δικό σου?
Κι όμως,στεναχωρήθηκα,έκλαψα,κάποιον βρήκα και τον σάπισα,αλλά συνέχισα,δεν τους έκανα το χατήρι!
Ας λένε οτι θέλουν,αν έχουν...αρτίδια και φοράνε παντελόνια,ας βγουν κατάφατσα να πούν οτι έχουνε να πούν!
Το έργο σου είναι η απόδειξη!
Γράφτους φίλε μου και μην στενοχωριέσαι,μη χαλιέσαι για κανένα πούστη!
ΥΓ.Μου ήρθε ενα μέιλ με γκρίκλις με το όνομά σου.
Είναι γνήσιο φίλε μου??


Suspect είπε... Best Blogger Tips

σενιορ...

Το πλοιο στο λιμανι ειναι ασφαλες.
Ομως τα πλοια δεν φτιαχτηκαν για αυτο...


Γιώργος Φάκος είπε... Best Blogger Tips

Θα έπρεπε να σου γράψω, "μη κλείσεις το blog", "είσαι ο καλύτερος" και πολλά ακόμα... Δεν θα το κάνω. Θα σου ζητήσω μόνο να σκεφτείς δύο πράγματα:
1. πως γνωριστήκαμε και πως εξελίχθηκε η γνωριμία μας αυτή,
2. τα σχέδια που έχουμε στο μυαλό μας.

Αραγε, αξίζει να στενοχωριέσαι, όταν υπάρχουν τόσοι άνθρωποι δίπλα σου;


Dimitris P. είπε... Best Blogger Tips

Συνεχισε να κανεις αυτο που κανεις με τροπο που να σ ευχαριστει αδιαφορωντας για τους μικροπρεπεις και τους κακοπροαιρετους


JOKER-PANAXA είπε... Best Blogger Tips

Τα παραπάνω σχόλια με έχουν καλύψει πλήρως .
Και για να είμαι ειλικρινής , δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά επειδή μέσα από τις επισκέψεις μου εδώ στο blog έχω καταλάβει τι πάει να πει Νίκος Ραμμος , δεν χρειάζομαι περισσότερες εξηγήσεις .
Μια λέξη μου έρχεται να πω μόνο , και να με συγχωρέσετε αλλά.... εγώ θα την πω .
ΝΙΚΟΛΑ ΧΕΣΤΟΥΣ


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, κανείς δεν αξίζει να σε κάνει να σκας και να μπαίνεις στο δίλλημα, αν θα παραμείνεις οδηγός μας και φάρος μας. Χωρίς εσένα θα είμαστε λαβωμένοι και ατελείς...
Γιατί καλέ μου φίλε, ασχολείσαι με τους λίγους και μωρούς και όχι με τους περισσότερους που είμαστε fan σου και σε πιστεύουμε σαν άτομο και σ' έχουμε δάσκαλό μας.
Όλοι οι παραπάνω φίλοι και πολλοί περισσότεροι, μα πολύ περισσότεροι απ' όσους νομίζεις και φυσικά και γω μαζί είμαστε δίπλα σου και σε θέλουμε εδώ, όπως σε γνωρίσαμε. Με αναρτήσεις πολλές ή λιγοστές, είσαι ο δάσκαλός μας και το φιλαράκι μας. Όπως αρκετοί από μας και όπως αναφέρει η Νάντια, έτσι και γω, είμαι σε προβληματισμό, αλλά δεν πρέπει να το βάλουμε κάτω, γιατί δεν αρέσουμε σ' όλους.

ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ.
Οι υπόλοιποι ας κάνουν γαργάρες με ξυδάκι ;-)

Πολλά κοχυλένια φιλιά!!


ntavos είπε... Best Blogger Tips

Νίκο δεν είμαστε όλοι ίδιοι,μπορεί να μοιάζουμε μεταξύ μας αλλά δεν ειμαστε ίδιοι.Τώρα εάν περιμένεις φίλε να είμαστε πολλοί οι φυσιολογικοί μάλλον κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Υπάρχουν πίσω από το διαδίκτυο ανθρωπάκια του τίποτα,υπάρχουν όμως και διαμάντια,λίγα βέβαια αλλά διαμάντια.Αυτό που κάνεις δεν το κάνεις για τους πολλούς το κάνεις για τους καλούς.Πάντα φίλος και πάντα ΠΑΟΚ.........


D.Angel είπε... Best Blogger Tips

Αν πω ότι δεν σε καταλαβαίνω θα ναι ψέμα!
Το ίδιο αισθάνομαι κι εγώ τελευταία!
παρ όλο που το δικό μου blog δεν έχει καμία σχέση με το δικό σου και το χω απλά για να περνάω καλά, εκνευρίζομαι που όλους έχουν μια περίεργη διάθεση να κρίνουν και να κατακρίνουν!
Τι να πω;
Υπομονή Νικόλα
Κράτα γερά
και όπως λέει και το τραγούδι:
Θα μείνω εδώ και θα υπάρχω όπως μπορώ
και για το πείσμα σας γουρούνια θα αντέχω
Φιλιά πολλά καλέ μου
Μπορεί να μη σχολιάζω συχνά αλλά περνάω
και σε διαβάζω!
Εφυγααααααααααααααα


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα ξέρεις τι λένε στο χωριό μου;
"Ο γάϊδαρος που σε έριξε ξανακαβάλησέ τον" μην τον αφήνεις να φανεί δυνατός γιατί πάντα γάιδαρος θα είναι.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Για να μιλάς έτσι Νίκο,κάτι πολύ σοβαρό θα έχει συμβεί.
Είναι άδικο να τυγχάνεις εσύ αυτής της αντιμετώπισης από κάποιους(που ευτυχώς είναι οι λίγοι).
Κατανοητή η οργή και η απογοήτευσή σου.
Όμως,δες και πόσοι αναγνώστες σου εκφράζονται με τα καλύτερα λόγια για σένα!
Κι αν εσύ αποφασίσεις να κλείσεις το μπλογκ,εμείς όλοι τι θα κάνουμε;


VATOLAKKIOTIS είπε... Best Blogger Tips

Καταλαβαίνω το θυμό σου φίλε Νίκο, αλλά μην πάρεις αποφάσεις που θα κάνουν αυτούς τους "μίζερους" να χαρούν. Στο πλευρό σου και καλή Δύναμη φίλε. ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!! γιατί το αξίζεις!!!


fotini είπε... Best Blogger Tips

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΝΑ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕς ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩς ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ...
ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ!!

ΟΚ. ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΙ ΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ ΠΑΛΙ (ΕΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ) ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗ ΛΕΖΑΝΤΑ ΤΟΥ:

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ, ΟΛΟΙ ΕΜΕΙς ΟΙ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕς ΣΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΜΗΝΎΜΑΤΑ Ή ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕς ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΥς ΑΝΩΝΥΜΟΥς ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥς.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Κ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙς, ΕΕ, ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙς ΟΤΙ Ο ΧΩΡΟς ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗς ΚΟΙΝΩΝΙΑς ΜΑς.
ΠΟΙΟς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΑΗΔΙΑΣΕΙ Κ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΘΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, Ε?


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

"Τα ανώνυμα σχόλια θέλουν και τους επιδέξιους κώλους" αναφέρω στο μήνυμα των σχολίων μου. μη δίνεις σημασία στον καθένα που νομίζει ότι κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του. Ό,τι κάνεις εδώ μέσα το κάνεις για την πάρτη σου κι όχι επειδή εγώ ή ο άλλος μπαινοβγαίνει εδώ μέσα απλά για να μπαινοβγαίνει! Συνέχισε. Αν θα κλείσεις το blog είναι σαφώς δικό σου θέμα αλλά όχι η "λήξη" του πολέμου!
Καλό βράδυ!


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,

Αν το κλείσεις το blogs σου, είναι σαν να δέχεσαι την νίκη του κάθε υπερόπτη και τσάμπα μάγκα που πετάει προσβολές κρυμμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο.

Εγώ σου αφιερώνω μια μαντινάδα:

Όποιος ανέβη στην κορφή, κάτω δεν κατεβαίνει.
Από ψηλά θα μας θωρεί και αετός θα γένει!


Συνέχισε, και μη στεναχωριέσαι.


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ;ΘΑ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ;ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΠΗΘΟΥΝ.ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΣΤΗ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΕΤΣΙ ΔΕ ΛΕΝΕ;
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ.

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ:))))


kogionaro είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μην σταματάς ... μην σταματάς να τους γ#@%ς...μην σταματάς να τους γ#@%ς...
Υ.Γ.: Συγνώμη για την αθυροστομία !!!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου λυπάμαι που τελικά βλέπω δημοσιευμένο αυτό το κείμενο. Ελπίζω να αναθεωρήσεις γιατί από όλους τους μπλογκερ που είχα τη χαρά να γνωρίσω όλο το διάστημα που ασχολούμαι εσένα σ'αγαπάω. Σε γνώρισα σαν άτομο κι όχι μόνο ως μπλογκερ και δε θα αντέξω να σε χάσω από δω. Μην το κάνεις σε παρακαλώ θα μου λείψεις φρικτά.
Φιλιά


ekabitis είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου, ο δρόμος που διαλέξαμε δεν είναι ανθόσπαρτος. Τα λαμόγια καραδοκούν πάντα. Χαίρονται με τον πόνο μας και λυπούνται με την χαρά μας. Μην τους δίνεις την ευκαιρία να χαρούν! Συνέχισε αυτό που κάνεις. Και το κάνεις πολύ καλά. Και στο επιβεβαιώνουν αυτό οι εκατοντάδες αναγνώστες σου. Εμένα προσωπικά με βοήθησαν πολύ οι αναρτήσεις σου, και νιώθω υπόχρεος γι αυτό. Συνέχισε λοιπόν για εμάς που σε θεωρούμε φίλο και αδελφό μας και άσε τους αυτούς να βράζουν στο ζουμί τους!


akantoy είπε... Best Blogger Tips

Νικο δεν σε γνωριζω και ειναι η πρωτη φορα που σου γραφω..
Εμαι αρκετα χρονια στον χωρο της μπλοκοσφαιρας αλλα σε αλλο χωριο..
Ημουν και ειμαι ακομη στο χωριο του windows live..
Ενα χωριο που κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο οσον αφορα τις ηλικιες απο 45 και πανω..
Εκει λοιπον βρηκα συνομηλικους μου και μεγαλυτερους με τους οποιους μοιραζομαι πολλα κοινα..
Και εκει υπαρχουν ιντριγκες και υαινες αλλα ειναι σταγονα στον ωκεανο σε συγκριση με τα blogs.
Πριν απο λιγο καιρο αποφασισα να αξιοποιησω το blog μου εδω το οποιο ηταν παρατημενο εδω και 3-4 χρονια..
Η αληθεια ειναι πως κατα λαθος επεσα επανω στο δικο σου blog,και με βοηθησες αφανταστα διχως να το γνωριζεις φυσικα..
Απο την πρωτη ημερα το εβαλα στα "αγαπημενα" μου,και καθε μερα ακομη και τωρα παιρνω συμβουλες..
Το συστησα δε και σε πολλους διαδυκτιακους μου φιλους.
Προχθες μετα απο e-mail,φιλων μου που δεν μπορουσαν να εγκαταστησουν καποιο widget,προσπαθησα να τους δειξω εναν διαφορετικο τροπο..
Με λιγα λογια μου πηρε μια ημερα!!! για να τα καταφερω ..και τοτε εκτιμησα πολυ περισσοτερο την δικη σου προσφορα..και κατανοησα τον κοπο σου αλλα και την προσπαθεια σου..
Ισως πολλοι δεν καταλαβαινουν ποσο κοπο καταβαλεις για να προσφερεις στους φιλους σου τοσα "δωρα" θα τα ελεγα..
Και κατα δευτερον μου αρεσε παρα πολυ ο τροπος γραφης σου..
Απλος κατανοητος,διχως ορθογραφικα λαθη,και κατορθωνεις να σκλαβωνεις τον αναγνωστη..
(Ναι διαβασα αρκετα ποστ σου και ας μην σχολιασα..)
Εισαι αυθεντικος..γνησιος..και για πολλους ακομη και για μενα που δεν ανταλλαξαμε ουτε μια διαδυκτιακη καλημερα εισαι ο ανθρωπος της διπλανης πορτας,..ο φιλος που ολοι θα ηθελαν να εχουν..
Και πανω απ'ολα εισαι και τεμετερον..χαχαχα
Λοιπον μην σε πτοει και μην σε απογοητευει τιποτα..
Τα φιλαρακια σου ειναι εδω,και θα ειναι παντα..και ειναι πολλοι μα πολλοι περισσοτεροι απο τις υαινες..
Ισως να φαινονται λιγοτεροι γιατι ειναι η αληθεια δεν εχουν ολοι το ελευθερο της ωρας να ασχολουνται με το ιντερνετ,αλλα σε διαβεβαιωνω πως εαν αφησεις αυτο το ποστ σοτ σου σε "πρωτη γραμμη" για καιρο τοτε θα το καταλαβεις..
Την καλημερα μου..και την βαθυτατη εκτιμηση μου απο ενα ανθρωπο μεγαλυτερο σου..αλλα το κυριοτερο απο εναν νεο πραγματικο φιλο που κερδισες...
Νασαι καλα και να περνας ακομη καλυτερα..

ΥΓ..Οσο για το "Αν πέσεις, κανένας δεν θα σε σηκώσει.
Αν ανεβείς, όλοι θα προσπαθήσουν να σε ρίξουν".
Ριξε μια ματια εδω,,και θα καταλαβεις πολλα...
http://akantoy.spaces.live.com/blog/cns!91FE621585D9497F!5345.entry


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ"


Admin είπε... Best Blogger Tips

Νικο, Δεν έχω μεγάλα λόγια να πω μιας και η μικρη γνωριμία μας ξεκίνησε πριν 1 μηνα.
Δεν ξέρω ουτε πως ησουν ουτε τι έκανες.
Εγω την μόνη συμβουλη που έχω να ΄δωσω ειναι η εξης:

"Κλείνεις, οταν ΄χανεις" και εσύ δεν εισαι χαμένος.
Μην τους αφήσεις να νομίζουν οτι νίκησαν.


mar9659 είπε... Best Blogger Tips

Νίκο ειμαι σιωπηρή αναγνώστρια σου απο τότε που μπήκα και εγώ στην μπλοκόσφαιρα.... και θα σου πω και εγώ τούτο.Μην πτοείσαι και μην τους δίνεις τέτοια χαρά αυτούς που επιδιώκουν αυτο ακριβώς να εγκαταλείψεις τουτο τον χώρο...Κάνε ακριβώς το αντίθετο γίνε ακόμα ποιό δυναμικός και γίνε ακόμη ποιό καυστικός σε όσους πικρόχολους θέλουν να δηλητηριάζουν την όμορφη ψυχή σου. Με αγάπη και εκτίμηση!!!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Και μας πού μας βάζεις ,ρε παλικάρι;Δεν αξίζει να συνεχίσεις έχοντας στο μυαλό σου όλους εκεινους με τους οποίους επικοινωνείς θαυμάσια;Ελα τωρα....,εδώ ειμαστε κι ειμαστε περισσότεροι απ'τους κακούς...
Αντε μεγάλε,όρθιος όπως πάντα...
Την καλσπέρα μου,ρεεεεεεεεε!:))


Olympos είπε... Best Blogger Tips

Ρε πιτσιρικο που γινεσαι ΑΝΤΡΑΣ ξαφνικα κρυμμενος πισω απο μια οθονη..Ποιον θα ξεσκισεις και το φωναζεις?
Βλεπω καποιον που εχει ονομα και επιθετο..και απο την αλλη εναν αρουραιο που ζει και κινειται σε υπονομους..
Αντε αγορακι μου η κοριτσακι μου μου να ξεσκιστεις καπου αλλου..
Αντε που γινατε ολες οι κοτες αντρακια ανωνυμα..


George Liristis είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νικόλα! Άκου λίγο και τη δική μου άποψη...

Όποια απόφαση και να πάρεις για αυτόν εδώ το τόπο θα είμαι ΜΑΖΙ ΣΟΥ...Είναι απόλυτα προσωπικό σου δικαίωμα να κουράζεσαι, να τσαντίζεσαι, να νιώθεις άσχημα και να ξεσπάς!! Άνθρωπος είσαι, όχι ρομπότ!

Πλέον υπάρχει όμως και άλλος τρόπος για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σου (email)! Και χαίρομαι πραγματικά που έχω αποκτήσει και αυτού του είδους την επικοινωνία με εσένα ΝΙΚΟ ΡΑΜΜΟ αν και είμαι νέο μέλος στο τόπο σου....

Θα λυπηθώ όμως αν κλείσεις το blog σου! Είναι πολύ εύκολο με ένα κλικ να σβήσουμε ότι έχουμε φτιάξει τόσο καιρό....Αυτή είναι η κατάρα της τεχνολογίας δυστυχώς...

Δεν θα ήθελα να καταλήξεις σε αυτή την εύκολη κίνηση...Φαντάζομαι ότι είσαι άνθρωπος που σου αρέσουν τα δύσκολα!! Κράτα λοιπόν το τόπο σου και μη μασάς...Έχεις όλους εμάς που σε παρακολουθούμε και περιμένουμε να μας δώσεις τα φώτα σου!!

Είσαι ένας έμπειρος άνθρωπος και ξέρεις ότι τα μεγάλα καράβια έχουν και μεγάλες φουρτούνες! Είσαι καπετάνιος σε ένα μεγάλο καράβι και ξέρω πως έχεις τη γνώση να διαχειριστείς τις φουρτούνες σου!!

Μακάρι όταν θα πάρεις την όποια απόφαση σου, να σταθμίσεις στο νου σου και όλους εμάς που σε βάλαμε στη δικτυακή μας αγκαλιά!!

Υ.Γ: Ανώνυμε-η??? Ότι κι αν γράφεις δυστυχώς δεν έχει κανένα αντίκρισμα...Μιλάς για ΑΝΤΡΕΣ....Είναι δυνατόν να μιλάς για ΑΝΤΡΕΣ εσύ?? από τη στιγμή που κρύβεσαι πίσω από την ανοησία της ανωνυμίας σου??

Βγες ρε άτομο φόρα παρτίδα και πες ότι θες να πεις με το ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ!!!
Δεν ξέρω ούτε με νοιάζει το τί πρόβλημα μπορεί να έχεις με το Νίκο, το μόνο που με νοιάζει είναι να μάθεις να εκφράζεσαι.....και να σέβεσαι όλους εμάς τους άλλους που διαβάζουμε εδώ μέσα....!! Μοιάζεις με κάποιον "Ανώνυμο εγωιστή κλαψιάρη βουτηρομπεμπέ της φάπας....

Χαλάρωσε λοιπόν και πάαινε αλλού να βγάλεις τα εσώψυχα σου.....

(Σόρρυ Νίκο για το υστερόγραφο)

Γιώργος


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Anonymous
Δεν σε ξέρω κι ούτε θέλω να σε μάθω...
Θα έπρεπε να ντρέπεσαι που απευθύνεσαι με τέτοιους χαρακτηρισμούς σ`έναν άνθρωπο που έχει προσφέρει τόσα στον @χωρο...Τώρα ποιός θα ξεσκίσει ποιόν δεν ξέρω...Εσύ τον Νίκο ή ο Νίκος εσένα;
Γιατί δεν γράφεις επώνυμα να σε μάθουμε;
Πίσω από την ανωνυμία μόνο οι δειλοί κρύβονται κι αυτοί που δεν φοράνε παντελόνια.Εκτός κι αν είσαι κοριτσάκι και φοράς φουστάνια οπότε είσαι δικαιολογημένη...Και κακώς που δεν έχει κλειδώσει τα ανώνυμα σχόλια ο Νίκος.Να δούμε θα είχες το θάρρος να γράψεις επώνυμα όλες αυτές τις βρωμιές?
Και κλείνω μ`αυτό που είπε ο Olympos...

Αντε αγορακι μου η κοριτσακι μου μου να ξεσκιστεις καπου αλλου..


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξέρω γιατί, αλλά τελευταία μια σειρά από αξιόλογους φίλους bloggers, για διάφορους λόγους, κλείνουν ή σκέφτονται να κλείσουν τα ιστολόγιά τους.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τις αποφάσεις τους και πολύ περισσότερο αυτός που θα τους πει τι να κάνουν.
Θεωρώ όμως ότι τα ιστολόγια όλων μας, είναι η συμβολή του καθενός μας, ο πόνος ή το πόνημα του καθενός μας, σ' αυτό που λέγεται διαδικτυακή επικοινωνία.
Κι ακριβώς επειδή το ιστολόγιο είναι πόνημά μας, κατανοώ απόλυτα τον θυμό και την οργή σου Νικόλα, όταν κάποιοι καλοθελητές, προσπαθούν να το συκοφαντήσουν.
Αδυνατώ όμως να κατανοήσω, το κλείσιμο ενός ιστολογίου, από τις παρεμβάσεις των καλοθελητών.
Στοιχειώδης αυτοσεβασμός, αξιοπρέπεια και ναι εγωισμός, όχι μόνο δεν θα μ' άφηναν να το κλείσω, αλλά τουναντίον, θα συνέχιζα με μεγαλύτερη ορμή!
Αυτό θα έκανα εγώ, Νικόλα.
Δεν ξέρω τι θ' αποφασίσεις εσύ, αλλά να ξέρεις ότι χωρίς το "Μπινελικοδρόμιο", η blogόσφαιρα θα είναι πολύ φτωχότερη!!!
Υ.Γ.1
Όσο για τον προλαλήσαντα ανώνυμο, απαξιώ να τον σχολιάσω. Το ύφος και το ήθος του σχολίου του, είναι τόσο χαρακτηριστικά του συγγραφέα του, που δεν χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός.
Υ.Γ.2
Έχω πει πολλές φορές....μη δέχεστε ανώνυμα σχόλια.
Θα έχετε τα νεύρα σας και την υγεία σας σε καλύτερη κατάσταση!


Aνεμος είπε... Best Blogger Tips

δάσκαλε είμαι ένας που έχω φάει λάσπη
και πριν λίγο καιρό είπα να κλείσω και τους ενωμένους
δεν θα σχολιάσω τίποτα από όσα έγραψες
ένα θα πω που με κράτησε εμένα τελικά και το έγραψε το χαμομηλακι
δεν έχεις δικαίωμα να φύγεις
έστω και έναν να σώσεις


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν μπορεί ένα κατατρομαγμένο μαχλέπι να με κάνει να κλείσω αυτό το blog. ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG.


Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

νομίζω πως βλέπεις το ποτήρι μισοαδειο που λένε! κι εδώ είναι μια κοινωνία όπου έχεις τους φιλους και τους εχθρούς σου, αλλά εδώ υπάρχει το ατού ότι μπορείς να ξεπεράσεις/αγνοήσεις τις επιθέσεις και να επικεντρωθείς στον φιλικό κύκλο.

Γιατί προσωπικές επιθέσεις στην πραγματική ζωή πιο δύσκολα αντιμετωπίζονται με νηφαλιότητα όσο και να προσπαθείς προς αυτή την κατεύθυνση. Αντιθέτως εδώ, όπως έγραψα και στη συνέντευξη, είσαι όπως ο πρωταγωνιστής στο Ματριξ, μια εικονική (αλλά καθόλου ψεύτικη) πραγματικότητα της οποίας ελέγχεις πάρα πολλές παραμέτρους.

Αν για κάποιο λόγο βαρέθηκες είναι άλλη ιστορία, ίσως η σχεδόν καθημερινή ενασχόληση να φταίει, αφού τόσο καιρό που σε παρακολουθώ νομίζω πως δεν υπάρχει μέρα που να μην έχει μία τουλάχιστον αναρτηση, χώρια τον κόπο για να βρεις θέμα, επεξεργασμένη πληροφορία, γκάτζετς, μορφοποιήσεις, κλπ μπορείς να το αφήσεις και να κάνεις 2-3 αναρτήσεις το μήνα, όπως κάνω εγώ στα δυο παλιότερα ιστολόγιά μου και κάποια στιγμή θα κάνω και στο τωρινό, αφού αποκτήσει κάμποση ύλη.


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα.
Επανέρχομαι και επικροτώ αυτό το τελευταίο που είπες:
Δεν μπορεί ενα κατατρομαγμένο μαχλέπι να με κάνει να κλείσω αυτο΄το blog.ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG.
Διάβασα και το ανώνυμο σχολιάκι του!
Τι να πώ,σαν ανώνυμος μπορεί να λέει οτι γουστάρει!
Ας τα πεί επώνυμα και συγκεκριμένα,ας τα υπογράψει,και οχι να κρύβεται και να απειλεί για ξεσκίσματα και τα τιαύτα!
Ίσως ναχει νιώσει ξεσκίσματα,για να μιλάει έτσι!
Κράτα γερά Νικόλα,μη μασάς!


Ευρύνοος είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο

ήρθε και ο τρελός του χωριού εδώ..
μπήκες στην λίστα αγαπημένων μου και ο λόγος είναι οτι το ιστολόγιο σου είναι αξιόλογο και ας τους άλλους να τραβάνε το δρόμο τους..

και να ξέρεις οτι αν κάποτε πιείς απο ένα ποτηράκι με κάθε φίλο, θα χρειαστούν μέρες και βαρέλια.. :)

καλησπέρα φίλε :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

παιδια μην βιαστειτε να βγαλετε γνωμη για μενα δεν ειμαι απο αυτους που βριζουν τον Νικολα.απλα βλεποντας τα σχολια σας βλεπω ενα υπερβολικο μισος απο μερικους προς αυτους τους ανωνυμους.ψυχραιμα παιδια ψυχραιμα.τοσο μισος και οργη απο καποια ατομα προς καποια αλλα χωρις καν να ξερουν τι πραγματικα εχει συμβει στον Νικολα.δεν λεω οτι λεει ψεματα ο Νικολας αλλα γιατι αφου θελησε να γραψει αυτην την αναρτηση ,δεν μας λεει πιο συγκεκριμενα αυτα τα ατομα και γιατι ηρθε η αντιπαραθεση.δεν ξερω μερικοι απο εσας μπορει να ξερετε αλλα ολοι σας??εγω οχι.αρα αφου δεν ξερω πως να εκφερω τοσο αρνητικη γνωμη για τους αλλους.θελω να πω οτι διαβαζοντας τα σχολια σας ειστε ακριβως το αντιθετο απο αυτον που σχολιαζει αντικειμενικα και μεροληπτικα.δεν λεω καλος ο Νικολας αλλα ημαρτον.βλεπω να βριζετε με παθος ατομα που δεν ξερετε και δεν ξερετε και γιατι τα βριζετε.εχω αδικο??εννοω να βγαλετε τη γνωμη σας αφου μαθετε.αν εχω αδικο σας παρακαλω διορθωστε με.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Νικολα μπραβο που εβαλες εγκριση.ελεγχεις τα σχολια.και πολυ καλα κανεις.ειμαι ο ανωνυμος με το προηγουμενο μυνημα.σε παρακαλω γιατι ειλικρινα θελω να δω τι θα πουν οι σχολιαστες οι αλλοι.


oberon είπε... Best Blogger Tips

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΑΡΚΟ.ΑΝΤΕ ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ.ΦΙΛΙΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ.ΜΟΛΕΜΟΥ+ΑΡΚΟΣ


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Μου έχεις υποσχεθεί ότι θα πιούμε τσικουδιά!
Έχεις πολύ περισσότερους φίλους Νικόλα μου από εχθρούς.... και το ξέρεις/βλέπεις....
Δεν έχεις λόγο να σκέφτεσαι να κλείσεις αυτή την σελίδα που αμφιβάλλω αν υπάρχει κάποιος από τον χώρο αυτό που να μην έχει βοηθηθεί, ακόμα ακόμα και ο πλέον άσχετος (εγώ π.χ.)...
Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε κάποιος να πρόσφερε καλύτερα και με τόση υπομονή αυτό που προσφέρεις εσύ μέσα από την σελίδα σου!
Να είσαι καλά...

Υ.Γ. Γιατί αυτή σου η ανάρτηση δεν ήρθε στο mail μου?....


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Ανώνυμε, να γράψω ποιά είναι αυτά τα άτομα; Και τι θα βγεί; πές μου. Απο την στιγμή που δεν έχουν το σθένος να πούν κατάμουτρα την γνώμη τους και χτυπάνε κρυμένοι, ποιός ο λόγος να ασχοληθώ με το να τους κατονομάσω;
Δεν με κούρασε αυτό το συγκεκριμένο άτομο. Κουράστηκα απο πολλά.

Χθές είχα τηλεφωνική επικοινωνία με έναν φίλο, τον Γιώργο, που μου είπε, "Νικόλα, μην σε αγγίζουν κάτι τέτοιοι, μείνε αδιάφορος".
Του απάντησα πως, "θα έμενα αδιάφορος, και δεν θα με άγγιζαν, αν δεν ήμουν ΕΓΩ ο εαυτός μου μέσα στα γραπτά μου, και παρίστανα κάποιον άλλο. Τότε ναι, θα χτυπούσαν αυτόν τον άλλο και δεν θα με άγγιζαν. Τώρα όμως, σε κάθε βρώμικο χτύπημα, εγώ είμαι ο αποδέκτης".

Να σου πω λοιπόν τι τον ενόχλησε τον τύπο (η την τύπισα, γιατί μπορεί να είναι γυναίκα.. δεν μου βγαίνει απο το μυαλό).
Το ότι βλέπει το πόσους φίλους έχει αυτό το blog και ο συγγραφέας του. Το πόσο αγαπητό έφτασε να είναι με την δική σας συμπαράσταση και τον/την ενοχλεί αφάνταστα.

Ανήκει στα άτομα εκείνα που ότι δούν να ανεβαίνει, το πετροβολάνε αντί να πιαστούν πάνω του και να ανέβουν μαζί του. Ανικανότητα, φθόνος και μιζέρια. Τα τρία κακά του μικρόψυχου.

Ευχαριστώ για το σχόλιο.


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

αν ειναι οπως τα λες εχεις 1000% δικιο.απλα προβληματιστηκα απο τα σχολια των αλλων αναγνωστων και δεν μπορουσα να το εξηγησω.


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο μου.
Φίλε ανώνυμε,ποτέ δε πρέπει να βρίζεις κάποιον ανώνυμα,διότι δεν ξέρεις τι είδους τρέλα κουβαλάει αυτός εις τον οποίον απευθύνεσαι!
Εγω τουλάχιστον,επειδή είχα μιάν ανάλογη περίπτωση με κάποιους ανώνυμους πρίν ένα χρόνο,έβαλα λυτούς και δεμένους να τους βρώ και τους βρήκα!
Πως δεν έχει σημασία!
Η ουσία είναι οτι ένας απο αυτούς ήθελε να μου το παίξει αντράκι και τακτοποιήθηκε καταλλήλως!!
Θα του μείνω αξέχαστη!Δυο δόντια ήσαν αυτά και μάλιστα στη μόστρα!!!
Γι'αυτό είναι πιο αντρίκιο να εμφανίζεσαι επώνυμα και να έχεις το θάρρος της γνώμης σου πάντα επώνυμα!Ακόμα και γυναίκα να είναι,ανεβαίνεις στα μάτια του άλλου.
Τώρα φίλε μου Νίκο,αν είναι γυναίκα αυτή τι να πώ?
Μήπως ήθελε τίποτε άλλο απο σένα και ξεσπάει εκεί???Λέω τώρα γιατί εμείς οι γυναίκες είμαστε περίεργα ζωάκια!!
Συγνώμη που τα λέω έτσι χύμα αλλά έτσι είμαι εγώ!
Τη καλησπέρα μου και πάλι.


akantoy είπε... Best Blogger Tips

Φιλε ανωνυμε δικαιως απορεις με τις υβρεις και τις επιθεσεις που βλεπεις στα σχολια των φιλων..
Δεν ειδες ομως τις χυδαιοτατες υβρεις και την αννανδρη επιθεση του εν λογου κυριου-κυριας..
Και κατ'εμε λαθος του Νικου που εσβησε το σχολιο του-της..
Οσο γι'αυτο που τον κατηγορησε (Νικο εαν καταλαβα λαθος διορθωσε με)ειναι οτι μετεφρασε ενα tutorial απο μια ξενη ιστοσελιδα και δεν ανεφερε την πηγη..
Επειδη ειμαι νεος σε αυτον τον χωρο,και εψαχνα για διαφορα'καλουδια για να διακοσμησω το blog μου,εχω δει οδηγιες για widgets και gadgets,ΠΑΝΟΜΟΙOΤΥΠΕΣ σε εκατονταδες ξενες σελιδες διχως κανεις να αναφερει την προελευση..
Λιγο σεβασμο λοιπον προς τον κτητορα αυτου του blog,και καθε blog,διοτι οπως προειπα και στο προηγουμενο σχολιο μου ο χρονος και ο κοπος που καταβαλλει για να μας προσφερει ολα αυτα ειναι πολυ μεγαλος..
ψαχνει..μεταφραζει..επεξεργαζεται..και μας τα προσφερει ετοιμα..και αναλυτικα..
Αλλωστε απο τις αναρτησεις του που εχω διαβασει (οσον αφορα τις διαφορες οδηγιες.) ποτε δεν οικιοποιηθηκε κατι..


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

NANTIA-BAD RELIGION 7 και akantoy συγχωρεστε με αλλα απορησα γιατι τους βριζετε διοτι δεν εχω δει αυτα τα σχολια που λετε οτι εσβησε ο Νικος.αν τα ειχα δει δεν θα απορουσα.εγω εστειλα μαιλ στο φιλο μου τον Νικο και του ειπα τη γνωμη μου..
καλο βραδυ να εχετε


Αριστοτέλης ο Σκεπτικιστής είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νικόλα (?).

είμαι νέος στα blogs και πρωτη φορα επισκεπτομαι το μπλογκ σου.πρωτη φορα σε επισκεπτομαι.ελπιζω να μην ειναι κι η τελευταια σου φορα που γραφεις οπως λες στο ποστ...ειμαι τελικα τοσο γρουσουζης??
δεν ξερω αν ειναι σωστος αυτος ο τροπος αλλα γραφω αυτο το σχολιο για να κανω γνωστο το μπλογκ μου τον Χρηματοσκεπτικιστη. Σας ευχαριστω πολυ.
http://xrimatoskeptikistis.blogspot.com/


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Τώρα τι να σου πω... Αν θέλεις σβήσε το σχόλιο μου γιατί δεν είμαι τόσο καλός με τις καλές λέξεις οπότε θα χρησιμοποιήσω βωμολοχίες. Στ' αρχίδια σου όλα. Κοίτα να μπλογκάρεις πάνω απ' όλα για τον εαυτό σου και μετά για τους υπόλοιπους. Μη μπαίνεις στο τρυπάκι να χαλιέσαι. Η ζωή είναι έξω και το διαδύκτιο μέρος αυτής. Τα είχα περάσει και 'γω παλιά ξώφαλτσα αλλά την ψαχουλεύτηκα γρήγορα και γλίτωσα. Ευτυχώς! Πάντα να θυμάσαι ότι μπλογκάρεις γιατί σ' αρέσει και σε γεμίζει, δηλαδή το κάνεις για 'σένα. Και παπαριές θα σου πούνε και μαλάκα θα σε πούνε αλλά πάνω από όλα στα ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΟΥ! Τεσπα! Σόρυ για τον οχετό αλλά έτσι μ' αρέσει να εκφράζομαι. Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου αλλά μην είσια τόσο συναισθηματικός. Τον εαυτό σου βλάπτεις.


johnpatra είπε... Best Blogger Tips

συμφωνω με τον hackaday φιλε Νικολα.αυτο προσπαθω να σου πω και στα μαιλ που σου στελνω.απλα τωρα ο Δημητρης τα ειπε χυμα.
Υ.Γ.γραψε και κανενα αρθρο για το Βανκουβερ..


φανη είπε... Best Blogger Tips

Νικολα μου στενοχωρηθηκα που σε "ακουσα" τοσο πικραμενο εχεις ομως πολυ δικιο και προσυπογραφω ολα αυτα που λες ...ποση αληθεια Θεε μου!! Μην το βαζεις ομως κατω και μην αφησεις αυτο που κανεις και σ ευχαριστει, για ολους αυτους τους αθλιους, που μας περιβαλλουν, νασαι σιγουρος οτι για καποιους αλλους εισαι πολυτιμος κι αυτοι ειναι περισσοτεροι να το ξερεις.
Νασαι παντα καλα και μη στενοχωριεσαι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστώ όλους, και εννοώ όλους ανεξαιρέτως.
Η απόφαση έχει παρθεί.
Συνεχίζουμε μαζί!


φανη είπε... Best Blogger Tips

Μπραβο Νικολα μου ειδες οτι υπαρχει κι ενας "κοσμος" που εκτιμα αυτο που κανεις.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next