09 Σεπτεμβρίου 2009



12 Επιστολή ΑΑΤΟΝ, το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν!

Απορώ και εξίσταμαι, σαν την παλιά διαθήκη ένα πράγμα δηλαδή.. "Και επέλεξεν λαός τους κυβερνούντας αυτόν.

Και επέλεξεν εσφαλμένως, κυβερνήτας ανικάνους και διεφθαρμένους. Και είδεν λαός ότι ουκ εστί καλόν.

Και εξεδίωκεν αυτούς. Και επέλεξεν εκ νέου κυβερνούντας αυτόν, και επέλεξεν εσφαλμένως και πάλιν. Και κατέκλυζεν ο λαός την επομένην των εκλογών τας οδούς δια τρακτερίων, και τας ατραπούς των πόλεων αυτού επλήροι μετά καρπών πορτοκαλέας, ανατρέπων τας μεστάς εξ αυτών καρότσας των ντάτσουν.

Και εξίστατο ο λαός καθ' εκάστην ημέραν διαδηλών, διότι ουκ είχεν άρτον να φάγει, ενώ δε οι ιερείς και οι κυβερνούντες αυτόν, επλούτιζον εις χρηματιστήρια και πωλώντες κρατικάς περιουσίας, κατακλέπτοντες αυτόν.

Και ο λαός αυτός, κουτός σφοδρά, επανέκλεγεν αυτούς, μη διδαχθείς εκ των παθημάτων αυτού. Έπονται εις ολίγον νέαι εκλογαί, και ο λαός αυτός, θα κάμει το χρέος του επαναλαμβάνων τας πατάτας του παρελθόντος καιρού, διότι ανίκανος και ρακάς εστί, και εις τον μαζοχισμόν αυτού, ουκ έσται τέλος.

Αμήν, αμήν, λέγω ημίν Αδελφοί. Ξυπνώμεν κακώς, τρώμεν μετά φόβου, πρόσχωμεν εις την κάλπην άλλην μίαν φοράν, την ψήφον υμών να ρίψωμεν, εις τον επόμενον καταλληλότερον, με την μεγαλύτερον ανικανότηταν. Ουαί υμίν, αγράμματοι και φαρισαίοι.

Ή θήκατε νούν εις την κεφαλήν ημών, η εναπομείνατε οι κόπανοι δια παντός, εις τον αιώναν του αιώνος, αμήν!

Πηγή της εικόνας, απο το φιλικό blog: magnitis

"Φίλε, φίλη Blogger, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Ωραία η σκέψη να κάνεις τέτοια ανάρτηση, σωστή (πρωτότυπη) επίσης και η εκτέλεσή της (ασχέτως της ορθογραφίας και της σύνταξης - δεν έχει σημασία).
Είμαι σίγουρος οτι θα την ξανααναρτήσεις και στις επόμενες εκλογές γιατί όπως γράφεις και στην τελευταία σου παράγραφο, νου δεν θα βάλουν αλλά θα παραμείνουν κόπανοι.
Ζωή σε λόγου μας...


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ναι,συ ειπας,η αληθεια μεσα απο το χιουμορ εμπεριεχει σοφιες.Ομως εχω μια απορια,ποτε τα προβατα διαλεξαν τον βοσκο τους?παντα θα βγαινουν οι λιγοι και πονηροι οι οποιοι θα διαλεγουν ποιοι θα τους ψηφισουν.Θα προτιμουσα ο λαος να διαλεγε εκλεκτους και αυτους να εβαζε στην κυβερνηση,αντι να βγαινουν οι κυβερνωντες και να διαλεγουν τους ψηφοφορους.


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

Τέλειο.Θα μου επιτρέψεις να το αναρτήσω στο fc να γελάσουμε λίγο.Και κάτι άλλο Νίκο.Αργούν να μου έρθουν οι αναρτήσεις σου στο email μου.Τώρα τυχαία μπήκα και το είδα το άρθρο σου.Επίσης θέλω την βοήθειά σου σ`ένα προβλημά μου.Θα σου γράψω κάποια στιγμή ελπίζοντας ότι δεν θα σε κουράσω.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Καλύτερε τα λάθη και το συντακτικό, σίγουρα με ενδιαφέρουν, μα το νόημα το έπιασες (δεν με παραξενεύει καθόλου άλωστε γιατί ξέρω το ότι έχεις τέλεια αίσθηση του χιούμορ) και αυτό είναι που με ενδιαφέρει πιο πολύ.

*** Ανώνυμε, επέτρεψέ μου να πιστεύω ότι ο λαός επιλέγει τους ηγέτες του, οπότε ισχύει και η φράση "κάθε λαός έχει τον ηγέτη που του αξίζει". Αν βγαίναν μόνοι τους, οι εκλογές θα ήταν ασήμαντη υπόθεση και πιο περιττές κι απο τους ίδιους.

*** Θολό τοπίο βεβαίως και να το αναρτήσεις. Όσο για τις αναρτήσεις που λές πως αργούν, δεν είναι αυτό ακριβώς. Απλά ρύθμισα τον "ταχυδρόμο", να περνάει να παίρνει τα γράμματα ανα τέσσερις ώρες.
Βλέπεις πολλές φορές κάνω μια ανάρτηση, μετά κάτι διορθώνω, ξανά κάτι άλλο μετά. Προτιμώ λοιπόν να έχω λίγο χρόνο, να προλαβαίνω να διορθώσω ότι είναι, και να τα λάβετε κατόπιν τελειωμένα. Μουάτς!


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Απόστολε Νικόλα...άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι!
Με την άδειά σου, θα το αναρτήσω πάρ' αυτα.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εγώ πάλι δεν κατάλαβα Χριστό....
Πρέπει να έχω πεσμένο μορφωτικό επίπεδο απόψε.
Πάντως για να λένε οι άλλοι ότι κάτι σημαντικό έγραψες έτσι θα είναι...
Προσωπικά προτιμώ πιο εξλαικεμένα κείμενα.
Πότε δεν κατάλαβα γιατί οι παπάδες μας τα ψέλνουν σε μια γλώσσα που μόνο οι παππούδες καταλαβαίνουν ή κάνουν πως καταλαβαίνουν.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** magnitis Τέκνον Μιχαήλ, με την ευχή μου παιδί μου. Αμ, με αυτή την άγνοια μας χανάκωσαν όλους οι "ουκ οίδασιν"..

*** Ανώνυμε , δεν φταίει το μορφωτικό σου επίπεδο, σάματις κατάλαβα εγώ τι έγραψα;


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

:) άψογο! σαν προφητεία ένα πράμα.. ή μάλλον σαν την Κασάνδρα που όλο προμύνεε κακά που πάντα έβγαιναν αλλά δεν τη πίστευε κανείς!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Ντόρα, κάπως έτσι το φαντάστηκα όντως.


warmongeR είπε... Best Blogger Tips

Νικολη, αυτο παει σουμπιτο για αναρτηση.
Περιμενω το οκ


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

;) εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται..


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** warmongeR, το έχεις και σε ευχαριστώ :)

** Ντόρα, δεν αμφιβάλω καθόλου ;)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next