14 Σεπτεμβρίου 2009



22 Blog Back Up 2

Θα θυμάστε όλοι σίγουρα την περσινή ανάρτησή μου για το πώς να κάνετε Back Up τις αναρτήσεις του blog σας. Σας είχα δώσει τότε μια σελίδα, που όμως τώρα υπολειτουργεί απ' ότι φαίνεται, και πολλοί φίλοι μου λένε πως συναντάνε προβλήματα. Στην ίδια ανάρτηση τότε, έδωσα ένα Link για κάποιο δωρεάν πρόγραμα, που κάνει την ίδια δουλειά, και όχι μόνο. Σήμερα λοιπόν, θα επαναλάβω το Link, αλά θα σας κάνω και ένα μικρό μάθημα, του πώς λειτουργεί το πρόγραμμα, για όσους δεν μπορούν να το καταλάβουν. Το "μάθημα" αυτό, το έστειλα με Email στην φίλη μας Βίκυ πριν λίγες ημέρες όταν μου είπε πως δεν κατάλαβε ακριβώς πως λειτουργεί, μα μετά από επανειλημμένα γράμματα κάποιων φίλων, θεώρησα καλό να το αναδημοσιεύσω, να το δουν όλοι. Όλο και κάποιος θα επωφεληθεί, έστω κι ένας μοναχά, και για μένα αυτό αρκεί. Κατέβασε και εγκατάστησε δωρεάν αυτό το πρόγραμμα για να κάνεις backup τις αναρτήσεις του blog (η των blog) σου σε έναν ξεχωριστό φάκελο στην επιφάνεια εργασίας σου. Με το πρόγραμμα αυτό, θα μπορείς να τις επαναφέρεις ανά πάσα στιγμή σε οποιοδήποτε blog θελήσεις. (πάτα το παρακάτω Link, ανοίγει σε νέο παράθυρο) bloggerbackup.codeplex.com Οκ, πάμε για μάθημα. Προσοχή το τελευταίο θρανίο παρακαλώ!! (Κοιτάζετε την εικόνα όπως την έστειλα στην Βίκυ, να κατατοπίζεστε ευκολότερα)
1. Ξεκινάμε το πρόγραμμα. 2. Πατάμε File-->New Settings 3. Απο κάτω ακριβώς, στο: Available blogs, πατάμε το βελάκι, και επιλέγουμε "[Add/Update/Remove Blogs] 4. Μας ανοίγει νέο παραθυράκι, και κάτω πρέπει να βάλουμε το User και το Password που χρησιμοποιούμε στην Blogger. 5. Πατάμε απο κάτω: "Log in to Blogger and get Blogs" 6. Θα συνδεθεί στον λογαριασμό μας, και θα βρεί το blog μας, (ή ΤΑ blogs αν έχουμε περισσότερα απο ένα στον ίδιο λογαριασμό). 7. Μόλις το (ή τα) βρεί, θα τα εμφανίσει στο επάνω παράθυρο. Τότε πατάμε--> ΟΚ 8. Πάμε πάλι στο 3. και επιλέγουμε με το βελάκι το (ή τα) blog που θέλουμε να κάνουμε backup. 8.α. Πατάμε στο "Save Posts to folder" το μικρό κουμπάκι στα δεξιά του κενού χώρου, επιλέγοντας τον φάκελο όπου θα αποθηκεύονται τα βackup μας (και εννοείται πώς αν δεν έχουμε κάποιον συγκεκριμένο, θα πρέπει να φτιάξουμε έναν στα γρήγορα). 8.β. Πατάμε κατόπιν File (επάνω αριστερά στη γωνία, και επιλέγουμε "Save Settings", αποθηκεύοντας τις ρυθμίσεις που κάναμε κάπου, ώστε να μην χρειάζεται να τις κάνουμε κάθε φορά. 9. Μαρκάρουμε τα δύο τετραγωνάκια (Overwrite existing backups, Save comments) 10. Πατάμε "Backup Posts" και αρχίζει η διαδικασία αυτόματα. Εύκολο; Κι όμως είναι, ακολουθήστε μονάχα τα βήματά μου πιστά και με τη σειρά που τα δίνω (εκτός την δημιουργία φακέλου, αυτό μπορείτε να το κάνετε σαν πρώτη κίνηση)
"Φίλε, φίλη Blogger, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



22 σχόλια:

admin είπε... Best Blogger Tips

Ένα ακόμη πολύτιμο εργαλείο.Η προσφορά σου είναι απίστευτη.Σήμερα κερνάω εγώ το καφεδάκι ;)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** admin, σε υπέρευχαριστώ, και ευχαριστώ για το καφεδάκι ;)


Jeronimo είπε... Best Blogger Tips

μια ερωτηση , τα εχω κανει ολα τα βηματα, εχω επιλεξει το blog που θελω εχω κανει τις ρυμισεις σωστα, εχω κλικαρει τα 2 κουτακια και παταω BUCKUP POSTS και δεν κανει κατι, παει να ξεκινησει και με πετα παλι στο buckup posts..
τι πατατα εχω κανει?


Jeronimo είπε... Best Blogger Tips

λυθηκε το προβλημα, το εκλεισα μπηκα ξανα και κανει μολις τωρα το buck up του, ευχαριστω.. πολη καλο το προγραμμα..


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Jeronimo, το ίδιο χρησιμοποιώ κι εγώ. Το δοκίμασα και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος, γι αυτό και σας το πρότεινα :)


ioanna είπε... Best Blogger Tips

Μόλις χρησιμοποίησα το πρόγραμμα και έμεινα ευχαριστημένη.
Μέχρι τώρα, για να κάνω back up έκανα εξαγωγή του ιστολογίου μου (export blog από τις Ρυθμίσεις), το οποίο ναι μεν είναι καλή λύση αλλά δεν δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύσεις ξεχωριστά την κάθε ανάρτηση, όπως το πρόγραμμα που προτείνεις. Σε ευχαριστώ πολύ
υγ πρόσφατα βρήκα το ιστολόγιο σου. Πραγματικά πολύ καλη δουλειά


elli........ είπε... Best Blogger Tips

καλημερααααααααααα......αυτο κανω τωρα....διαβασα σχεδον ολα τα τιπς.....ευχαριστω :)


elli........ είπε... Best Blogger Tips

το εκανα !!!!! ενθουσιαστηκα παω για αλλα τωρα:)))


nellinezi είπε... Best Blogger Tips

Τέτοια αναλυτική βοήθεια δε νομίζω να βρούμε αλλού, μερσί Νικολιό, φιλιά :)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να 'σαι καλά Νέλλι μου. Πάντως είναι κρίμα να υπάρχει δωρεάν βοήθεια, και να την αγνοούν ορισμένοι, και κάποια μέρα να χτυπάνε το κεφάλι τους εκ των υστέρων..


ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου, έπρεπε να την πάθει ένα φιλαράκι μας για να τρέξουμε να κάνουμε back Up!! χαχα!!
Με τη βοήθεια σου έχω την κεφάλα μου ήσυχη τώρα!!!
Να'σαι καλά "δάσκαλε":-))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κάλιο αργά παρά ποτέ Μαρυβίλη μου :)


cummulus είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ πολύ. Μέ απσχολούσε τό ζήτημα καί μέ βοήθησες.


ARGONAYTIS είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα φίλε.μήπως υπάρχει κάτι τέτοιο για Mac?


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Αργοναύτη, o ευκολότερος τρόπος για σένα θα ήταν να κάνεις χρήση κάποιου rss reader δίνοντάς του την εντολή να αποθηκεύσει τις αναρτήσεις, αλλά και τα comments (σχόλια).


AATON είπε... Best Blogger Tips

Επίσης, μπορείς να στήσεις ένα "local mirror" απο την ιστοσελίδα στο computer σου.

Υπάρχουν χιλιάδες utilities που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Για "Mac OS X" users προτείνω το δωρεάν application που έχει το όνομα WebGrabber. Κάν' το Download το WebGrabber και ξεκίνα το. Δώσε του το URL της σελίδας σου, πές του "πού" να την κάνει download, ρύθμισε όποιες άλλες ρυθμίσεις θέλεις,και παρακολούθα το να αποθηκεύει την σελίδα σου στο computer σου. (σιγουρέψου πριν, πως έκανες check στο "Stay on specified site" box, ώστε να μην σου κατεβάσει κάθε άσχετη ιστοσελίδα που υπάρχει το link της στο blog σου.) Το καλό με το WebGrabber είναι πως, αν κάνεις μια φορά το πρώτο backup, κάθε φορά που θα ξανακάνεις κατόπιν back up, μπορείς να επιλέγεις το "Sync up with previous download" ώστε να κάνει απλά update το backup αντί να ξανά κατεβάσει όλη την σελίδα απο την αρχή.
Ελπίζω να το βρείς χρήσιμο.


Enimerosi είπε... Best Blogger Tips

καλησπερα σας
εκανα ολα αυτα που εχεις περιγραψει πολυ τελεια, αλλα εχω μια απορια πως θα τα ανεβασω παλι ολα, σε διαφορετικο blog???


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αν διαβάσεις τις οδηγίες, θα το δεις πως γίνεται. Χρησιμοποιείς το Restore κουμπί. Έχε μόνο υπ' όψη σου, πως μπορείς να ανεβάζεις μόνο 50 αναρτήσεις ανά ημέρα. Είναι περιορισμός απο την ίδια την Blogger και δεν υπάρχει τρόπος να το παρακάμψει κάποιος.


Enimerosi είπε... Best Blogger Tips

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ θα δοκιμάσω .. Χρόνια πολλά καλά χριστούγεννα και καλή χρονιά


Enimerosi είπε... Best Blogger Tips

Λοιπόν το δοκίμασα σε αλλο blog που έχω αλλα δεν με αφήνει..Θέλω να αλλάξω θέμα στο blog μου και φοβαμαι μηπως δεν ανεβουν


AATON είπε... Best Blogger Tips

Η αλλαγή θέματος δεν έχει να κάνει τίποτε με τις αναρτήσεις φίλε μου. Απλά αλλάζεις το πρότυπο. Οι αναρτήσεις μένουν πάντα εκεί, δεν αλλάζουν ούτε σβήνουν :)


Κατάνυξις Ιστολόγιο είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστώ θερμά. Όλα τέλεια. Επιτέλους back up...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next