05 Αυγούστου 2009



4 Screenshot απο μια σελίδα

Photo © by Jeff Dean.

Ας πούμε πως θέλετε να αλάξετε πρότυπο, και θα σας ήταν χρήσιμο να έχετε μια εικόνα, του πώς ήταν πρίν το blog σας, ποιά ήταν η σειρά που είχατε τα διάφορα widgets και λοιπά. Το μόνο απλό. Πηγαίνετε στην σελίδα αυτή: Super Screenshot και βάλτε όποιας σελίδας θέλετε την διεύθυνση, δίχως το http://. Σε λίγα δευτερόλεπτα, θα σας έχει έτοιμο ένα Screenshot, το οποίο μπορείτε κατόπιν να αποθηκεύσετε στο PC σας, και να χρησιμοποιήσετε όπως εσείς επιλέξετε. Εδώ σας δίνω ένα Screenshot απο το δικό μου blog, και που ομολογουμένως δεν φανταζόμουν ποτέ πρίν το δώ με τα μάτια μου, ότι είναι τόσο μεγάλο σε μήκος.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Dorothea είπε... Best Blogger Tips

κακούργε! έκανα αυτο το πράμα να δω αν λειτουργει, λειτουργησε αλλα μου εκανε crash τον firefox κι έχασα κάτι που έγραφα! x-(


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

τελικά δεν είναι αυτή η σελίδα που έφταιγε. απολογούμαι. κάτι έπαθε ο firefox όμως κι όποτε πάω να κάνω save μια φώτο κάνει crash κολλά και κλείνει. τι λες να φταίει; έκανα restart αλλά τίποτα. έκανα scan δεν έδειξε κανένα ιό. δεν ξέρω τι γίνεται..

υγ. το μπλογκ σου κάθε φορά που ανοίγει που βγάζει ένα κουτί να βάλω username και password και αυτό http://home.kpn.nl. τι είναι αυτό; απλά πατάω x και φεύγει αλλά με προβληματίζει..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ντοράκι, λυπάμαι για το πρόβλημα, που το έχω κι εγώ συχνά. Το θέμα με τον κωδικό που λές, μου το ανάφεραν κι άλλοι, μα σε μένα δεν το έδειξε ποτέ.. τι διάολο.. Έψαξα πάντως τις αναρτήσεις όλες, και τις 6 τις τελευταίες, να δώ αν κάτι συμβαίνει εκεί.. αν ξαναγίνει, σε παρακαλώ να μου το πείς, αν δεν σου κάνει κόπο;
Και ο Firefox έβγαλε νέα έκδοση, την 3.5 μήπως μια ανανέωση βοηθήσει;
φιλιά


✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα απο τον υπολογιστή του γραφείου μου ζήταγε και μένα κωδικό..το αγνόησα και μπήκα κανονικά..απο τον δικό μου στο σπίτι δεν δείχνει τίποτα,όλα καλά!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next