04 Αυγούστου 2009



2 Ξέχασα τους κωδικούς μου..I.E.

Windows Internet Explorer

Κάνοντας χρήση του Mozilla η του Explorer, συχνά πυκνά χρησιμοποιείτε κάποιους κωδικούς (passwords) και που δεν είναι πάντοτε οι ίδιοι. Εάν δεν τους αποθηκεύσατε κάπου, κάποια στιγμή τους ξεχνάτε, λογικό, όταν παράδειγμα, έχετε να μπείτε σε κάποιο Forum κάτι μήνες, πού να θυμάστε. Ο Mozilla Firefox για την περίπτωση αυτή, έχει μια "inbuilt option" το "Show Password" για να δείτε τα αποθηκευμένα Passwords μετατρέποντάς τα απο μη αναγνώσιμα αστεράκια σε χαρακτήρες που διαβάζονται, αλα πώς μπορείτε να τα δείτε και στον Internet Explorer 8 η και παλιότερες versions του; Τα αποθηκευμένα μου Passwords στον Internet Explorer "TRP" Υπάρχει ένα μικρό εργαλείο (utility) για σας, που ονομάζεται "IE PassView" και το οποίο αποκαλύπτει τα αποθηκευμένα ως τώρα passwords στον Internet Explorer browser. Υποστηρίζει την νέα έκδοση (version) του Internet Explorer 7.0, την Beta version του Internet Explorer 8.0, καθώς και τις παλιότερες versions του Internet Explorer, v4.0 – v6.0 Ο IE Pass, αποθηκεύει μόνο 3 ειδών passwords : 1. AutoComplete Passwords 2. HTTP Authentication Passwords, και 3. FTP Passwords Οδηγίες για Download Κάντε Click εδώ για να κάνετε download την εφαρμογή (application) απο την επίσημη ιστοσελίδα.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

εχω το εξης προβλημα στο msn μου εχω ξεχασει το κωδικο αλλα επειδη ειναι αποθηκευμενη η διατηρηση του κωδικου μπαινω κανονικα.το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να διαβασω τα email μου γιατι μου ζηταει κωδικο επικοινωνησε μαζι μου στο adior8wth26@hotmail.com


Ισιδώρα είπε... Best Blogger Tips

έχω και εγώ μια ερωτησούλα...προσφάτως συνειδητοποιήσα ότι μπαίνω στο blog μου από το mozilla και ποτέ δεν βαζω εγω η ιδια τον κωδικό μου αφού μπαίνω αυτόματα εξαιτίας της αποθήκευσης του password που παρέχεται.τον κωδικό μου φυσικά τον έχω ξεχάσει και πρόσπαθησα να τον αλλάξω όσο ήμουν μέσα στο blog απο το λογαριασμό μου όμως προϋποθέτει γνώση του παρόντος κωδικού ...καμιά ιδέα για το τί να κάνω..? προκαταβολικά ευχαριστώ αν ασχοληθείς με το θέμα μου!!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next