07 Αυγούστου 2009



1 Προβλήματα στα blogs

Ηπαρούσα ανάρτηση, έχει άλλο σκοπό, την ενημέρωσή σας σε κάποια θέματα, λόγω αλεπάλληλων προβλημάτων της google 1. Πολλοί απο σας, θα βρεθήκατε σήμερα στην δυσάρεστη θέση, προσπαθώντας να ανοίξετε το blog σας, να σας δείχνει ένα μύνημα πως έχετε virus και παρόμοια χαζά. Δεν έχει να κάνει με εσάς. Είναι πρόβλημα καθαρά και μόνο δικό τους. Δεν ξέρω γιατί, αλά μου μυρίζει επίθεση Hackers αυτή η ιστορία. Θα δείξει. Πάντως, μην πανικοβληθείτε και αρχίσετε να σκανάρετε με τις ώρες το PC σας, το ξαναλέω, δεν έχει να κάνει με σας. Σκανάρετέ το αν πρέπει και θέλετε για δικούς σας λόγους, όχι όμως γιατί έτσι λέει η google. 2. Έβλεπα με χαρά μου να αυξάνεται ο αριθμός εγγεγραμμένων στο Newsletter. Η χαρά μου όμως δεν κράτησε πολύ. Το Newsletter έχει και μια ακόμα λειτουργία, η οποία μου δείχνει "ποιός" με διαβάζει πραγματικά, δείχνοντάς μου αν όντως τα λαβαίνει, κι αν όντως "ανοίγει" να διαβάσει το Newsletter, ή το έχει ρυθμίσει να πηγαίνει αυτόματα στα ανεπιθύμητα η τον κάδο αποριμάτων. Δεν έχει να κάνει με προσωπικά δεδομένα, όχι. Απλά, λειτουργεί ακριβώς όπως κάποια email προγράμματα, που όταν σου στείλουν γράμμα, ζητάνε και μια απάντηση, ότι το έλαβες κι ότι το διάβασες. Ε, αυτό ακριβώς κάνει και το Newsletter. Μου δείχνει ποιό εγγεγραμμένο email, δεν ανοίγει και δεν διαβάζει τα γράμματά μου, η ποιό δεν τα λαβαίνει καν. Κάποιοι λοιπόν, κάνουν ζαβολιές.. Είναι κρίμα, αλήθεια σας το λέω, κάποιος να κάνει τον κόπο να εγγραφεί δήθεν, κι απο την άλλη να μην διαβάζει αυτά που με τόσο μεράκι κάθομαι και του γράφω. Δεν γράφω μόνο για μένα, πιστέψτε με, γράφω και για σάς. Εάν λοιπόν, κάποιοι απο εσάς, δεν θέλουν να λαμβάνουν πλέον κανένα Newsletter μελλοντικά, αλά δεν ξέρουν πώς να το κάνουν δίχως να με στεναχωρήσουν, θα πω το εξής. Ναι, θα στεναχωρεθώ, μην λέμε βλακείες, μα δεν χαίρομαι κι όταν κάποιος "πετάει στα σκουπίδια" αδιάβαστο το Newsletter που του στέλνω. Προτιμώ λοιπόν να διαγραφεί, έτσι απλά και δίχως καμία εξήγηση. Εάν πάλι θέλει να μου εξηγήσει και τον λόγο, για να προσέξω κάποιες ατέλειες η λάθη μου στο μέλλον, θα του χρωστάω και ευγνωμοσύνη απο πάνω. 3. Η Google συχνά κάνει τα δικά της, και κάποια Newsletter τα μαρκάρει σαν "ανεπιθύμητα", εκτός φυσικά τα δικά της. Μου συνέβηκε και σε μένα αυτό. Εάν σας έτυχε, να στείλει το δικό μου Newsletter στα ανεπιθύμητα, να το μαρκάρει μάλιστα και σε κάποιες περιπτώσεις και σαν "ύποπτου" περιεχομένου δήθεν, τρομοκρατώντας σας εντελώς άδικα, σας παρακαλώ, (και εάν πάντοτε φυσικά, σας ενδιαφέρει να με διαβάζετε) πατήστε το κουμπί "Μη ανεπιθύμητο" ώστε να σας έρχεται το Newsletter όπως και πρίν, στα εισερχόμενα κανονικά. 4. Το Newsletter απο σήμερα κάνει μια αλλαγή στην συχνότητα αποστολής του. Θα σας έρχεται κάθε 1η του μήνα, και όχι όπως ήταν ρυθμισμένο μέχρι τώρα, ώστε να έχετε την ησυχία σας, και να μην κουράζεστε με κάθε ανάρτηση που θα κάνω, να σας έρχεται αυτόματα. Βέβαια, εγώ το είχα σκεφτεί ως εξής. Γιατί να μην πάρουν αμέσως την ανάρτηση τα παιδιά, που ίσως κάποιος απο αυτούς να τον ενδιέφερε άμεσα; Ναι, αλά δεν σκέφτηκα πως αυτό ίσως κάποιους άλλους τους κουράζει. Εάν κάθε 1η του μήνα είναι για σας πολύς χρόνος, και θέλετε 1x την βδομάδα, θα σας παρακαλέσω να μου το πείτε. Θα χαρώ να μου πείτε επίσης την γνώμη σας σε κάποιο απ όσα σας ανάφερα σήμερα σ' αυτό το γράμμα μου. Αυτά τα 'λίγα' είχα να σας πώ, εύχομαι σύντομα να λυθεί το πρόβλημα της Google, και θα χαρώ να σας βλέπω να διαβάζετε το Newsletter, κι όχι να το κρατάτε κλειστό η να το "πετάτε" στο μέλλον :-) Με εκτίμηση, και για το A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο.. Νίκος Ράμμος (ΑΑΤΟΝ)

"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου 1x/μήνα, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

krios είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ φίλε Νίκο, πράγματι το κάνει αυτό το g.mail να πετά δηλαδή στα ανεπιθύμητα κάποια όχι όλα από τα mail που μας στέλνεις, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό αποτελεί αυτό πρόβλημα σε κάποιον που θέλει να τα διαβάσει, εγώ ανήκω στην κατηγορία αυτών που τα διαβάζουν άμεσα, μια και τις περισσότερες φορές βρίσκομαι στο pc όταν έρχονται.
Πάντως με την πρώτη του μήνα, εγώ προσωπικά, αν μου επιτρέπετε διαφωνώ και θα εξηγήσω το λόγο, αν κάποιοι δεν διαβάζουν ένα μαιλ, την πρώτη κάθε μήνα θα κάτσουν να διαβάσουν 10 ίσως και περισσότερα? δεν το νομίζω φίλε μου...
Τέλος πάντων, εσύ τα στέλνεις, εσύ αποφασίζεις, πάντως εμένα προσωπικά, αν δεν σου κάνει βέβαια κόπο θα προτιμούσα να μου τα στέλνεις όπως τώρα άμεσα, και επί της ευκαιρίας να σε ευχαριστήσω για όλα αυτά που μας προσφέρεις.
Να είσαι πάντα καλά! :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next