05 Αυγούστου 2009



21 Είσαι Blogoholic;

Περιδιαβαίνοντας κάποιες σελίδες, βρήκα μία με ένα πολύ ενδιαφέρον Quiz. Να δείς λέει, πόσο Μπλογκοχολικός είσαι, δηλαδή, πόσο έχεις εθιστεί με το blogging. Λοιπόν, μου βρήκε 64%..
64%
πάλι καλά, κάποιους άλλους θα τους βρεί ίσως 80+% Θέλετε να το δοκιμάσετε; Πηγαίνετε τότε εδώ.. Are you a Blogoholic?, Άραγε θα μου αφήσετε εδώ μετά ένα σχόλιο, για τό πόσο σας βρήκε εθισμένους;
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



21 σχόλια:

AATON είπε... Best Blogger Tips

Περιμένω αποτελέσματα..χε χε!


VaD είπε... Best Blogger Tips

87%!!!όλο ψέμματα τούλεγα:))))


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

85% χμ... καλά πάω! xixixixixixixixi


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

85%!!!!
Και να φαντστείς οτι ήθελα να το κλείσω!!!
Γιού κούφ μι!Που λένε και στο Ελλάντα.
Καλημέρα Νίκο.


✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

67%!!!..περίμενα λιγότερο!!

Έχω πρόβλημα γιατρέ?

Καλημέρα Νικόλα :)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Ελα καλά πάω 67% και'γω!
Πάνω από 70 θα'χα πρόβλημα τώρα το συζητώ!χα!χα!

*Εχεις κάνει καμιά ρύθμιση και μου ζητά κωδικό όταν μπαίνω γιατί εγώ τον αγνοώ!

φιλούθια!!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο εμένα γιατί δεν μου εμφανίζει το εικονίδιο με το αποτέλεσμα αφού αντέγραψα τον κώδικα στο gadget-HTML-??


kiki είπε... Best Blogger Tips

Εμένα θα με βγάλει 100%!!!
Νίκο, μπαίνοντας στο ποστ σου μου πετάχτηκε pop up ζητώντας πιστοποίηση και κωδικό πολλαπλές φορές. What' s that?


kiki είπε... Best Blogger Tips

75% :-)))


Λένα είπε... Best Blogger Tips

60%
καλά το παω
μου ζήτησε κι εμένα κωδικό μπαίνοντας!
καλημέρααααααα


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο τι έπαθε το μπλογκ σου?!! Κοίταξε το plz!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κωδικό ζήτησε; μήπως μπορείτε να μου πείτε κανένα στοιχείο; η να το βγάλετε ένα screenshot η κάτι παρόμοιο;

Για τα αποτελέσματα, πολύ θα ήθελα να κάνω έτσι για πλάκα πάντοτε, μια σελίδα με το αποτέλεσμα του καθένα μας, σαν ένα δεντράκι το σκέφτομαι. Απλά λέω να περιμένουμε αν το κάνει κι άλλος. Αν πάντως είστε μέσα, στείλτε μου την εικόνα η τον κωδικό απο το αποτέλεσμα ο καθένας/καθεμία σας και θα την φτιάξω.


Tv-Greek είπε... Best Blogger Tips

Σε πέρασα... 66%
χαχα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σας ετοιμάζω την σελίδα που σας υποσχέθηκα..χε χε! σε λίγο θα σας δώσω το Link να βλέπουμε τα χάλια μας ;-)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δείτε και πείτε μου γνώμες..


AATON είπε... Best Blogger Tips

http://www.greekmaestro.com/html/quiz.html


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

Χα!Πολύ καλό quiz!Εγώ το έκανα 2 φορές.Στο πρώτο έβγαλα 75% αλλά απαντούσα και λίγο τυχαία.Στο δεύτερο έβγαλα σαν και εσένα, 67%.Έχω ησιχάσει λίγο τώρα με το νέο μου blog.Παλιά θα ήμουν πάνω από 80%.Καλή συνέχεια.


big mama είπε... Best Blogger Tips

Είμαι καλύτερα από όλους σας! 62% έβγαλα:Ρ


DrTeddy είπε... Best Blogger Tips

Με όσο πιο ειλικρινείς απαντήσεις βγήκε 75% !!!

Γιατρέ λες να έχω πρόβλημα;


N. είπε... Best Blogger Tips

Άρρωστος, 83%.


ekabitis είπε... Best Blogger Tips

76%. Καλά πάμε!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next