27 Αυγούστου 2009



20 Ένα σπάνιο παιδί..

Σίγουρα όλα αυτά τα χρόνια, ή τους μήνες έστω, που ασχολούμαστε στο διαδίκτυο και με το blogging, έχουμε συναντήσει χαρακτήρες και χαρακτήρες. Σίγουρα είναι πολλοί εκείνοι που δεν αξίζουν την προσοχή και τον χρόνο μας. Μα επίσης σίγουρα, υπήρξαν και θα υπάρχουν πάντοτε και εκείνοι, που θα μας κάνουν πάντοτε να αναθεωρούμε τις όσες αρνητικές μας απόψεις. Θα μπορούσα να γράψω σελίδες και να γεμίσω αρκετά blog γράφοντας για πολλούς από εσάς, που θεωρώ φίλους μου και αξιόλογα άτομα. Δεν θα το κάνω, μάλλον όχι ακόμη. Σήμερα θα γράψω λίγα λόγια για έναν από σας, και πιο σωστά, για έναν από μας.. Θα σας μιλήσω για ένα σπάνιο παιδί, μια μοναδική περίπτωση στην Ελληνική blogόσφαιρα, για τον JK τον Skroutzako. Δεν πιστεύω να είναι πολλοί που δεν τον γνωρίζουν, και δεν πιστεύω να υπάρχει έστω ένας, που θα πει κάτι αρνητικό για τον JK. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει κανέναν "εχθρό", και μιας και μιλάμε για Ελληνική blogόσφαιρα, όλοι ξέρουμε καλά πως, το πιο εύκολο είναι να κάνεις εχθρούς, παρά φίλους. Ο JK λοιπόν, δεν έχει ούτε έναν εχθρό. Μόνο φίλους, και τον θαυμάζω ειλικρινά. Αν υπάρχει έστω και ένας, να βγει να το πει. Πάντα βρίσκει χρόνο να περάσει από τα blog των φίλων του, πάντα βρίσκει χρόνο να γράψει δυό λόγια σε ένα σχόλιο, πάντα βρίσκει χρόνο να πει μια καλή κουβέντα, και ποτέ δεν έχει πικράνει κανέναν. Πάντα προσπαθεί να συμφιλιώσει δυό ανθρώπους που έχουν παρεξηγηθεί μεταξύ τους, δίχως ποτέ του να πάρει κανενός το μέρος, μένοντας δίκαιος, και πιστός φίλος και των δύο. Γράφει ο ίδιος στο προφίλ του το εξής: "ΕΙΜΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΙΔΩ ΠΟΤΕ". Ποτέ δεν προδίδει φίλους, όντως το εννοεί. Το δείχνει άλλωστε και η όλη πορεία του. Σήμερα λοιπόν, αποφάσισα να του κάνω ένα μικρό δώρο. Αυτήν εδώ την ανάρτηση προς τιμήν του, γιατί πράγματι το αξίζει. Δεν είναι σίγουρα ο μόνος. Στην λίστα μου έχω πάνω από χίλια ονόματα, και που όλα είναι αξιόλογα άτομα, και που αισθάνομαι τιμή που ανήκω στους φίλους τους. Ο JK όμως, είναι για μένα μοναδικός, ίσως για το νεαρόν της ηλικίας του. Η ωριμότητά του σε κάποια ζητήματα πολλές φορές, μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Δεν ήταν επίσης λίγες οι φορές, που ακολούθησα κάποια συμβουλή του αλλάζοντας κάποια μου απόφαση, γιατί την θεώρησα καλύτερη και πιο ώριμη από την δική μου. Για όλα αυτά, και για άλλα τόσα, θέλω να του πω σήμερα από αυτόν εδώ το χώρο, ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ευχαριστώ που υπάρχει, και που ομορφαίνει τον χώρο με την παρουσία του, το ήθος και το χαμόγελό του. Τον θεωρώ ένα λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση, για μένα και για πολλούς από μας. Φίλε μας JK, αλήθεια σου μιλάω, αισθάνομαι τιμή που με θεωρείς φίλο σου, και είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ο μόνος. Νίκος

"Φίλε αναγνώστη, φίλη αναγνώστρια, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"


φιλικά,
και για το Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο..
Νίκος Ράμμος (AATON)

p.i.d.agency@gmail.com
http://nikos63.blogspot.com/




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

D.Angel είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια γι αυτή σου την κίνηση!
Μπράβο και στον Σκρουτζάκο!Το αξίζει!
Φιλιά πολλά


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο Νίκο!Ο Σκρουτζάκος είναι από τους Bloggers που είναι μεσ'την καρδιά μας με τον αδαμάντινο χαρακτήρα του και το ευγενικό του ύφος!Χαίρομαι που τον ξεχωρίζεις!
Την καλημέρα μου με φιλιά θαλασσινά!!


BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε... Best Blogger Tips

ψύκαμ, δέβα α σ αούτο το blog να δίνω σε ένα βραβείον!


eirini είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Νίκο και μπράβο σου γι'αυτή την ανάρτηση! Ο Σκρουτζάκος βέβαια είναι πολύ καλός μου φίλος οπότε η άποψή μου δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ αντικειμενική! Τον θεωρώ από τα πιο αξιόλογα και ειλικρινή άτομα εδώ μέσα!
Καλημέρα!


Λένα είπε... Best Blogger Tips

δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου!


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΜΕ ΤΙΜΑ ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.


efhbos είπε... Best Blogger Tips

Τον γνωριζω λιγο καιρο...Και μπορω να επιβεβαιωσω οσα λες!!


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Την αγάπη και την εκτίμηση τουλάχιστον των υγειών νοών, την έχει αμέριστη ο JK μας!
Σωστή κι ευγενική η κίνησή σου Νίκο, για έναν πολύ ξεχωριστό κι αξιαγάπητο φίλο :)


ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Όμορφη σκέψη...


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Προσυπογράφω τόσο για τον Άνθρωπο που επέλεξες,όσο και για το αφιέρωμα που έκανες.
Πράγματι,ο Σκρουτζάκος είναι ένα σπάνιο παιδί κι ένας σπάνιος χαρακτήρας,είδος πρός εξαφάνιση στις μέρες μας.
Το θεωρώ τιμή μου που μέ έχει φίλη και επισκέπτεται το ιστολόγιό μου.
Και είναι ο μοναδικός που δε με ξέχασε σε κάποια φάση της ζωής μου πρίν λίγους μήνες!
Γι'αυτό έχω πάρει και το θάρρος να τον αποκαλώ αδελφό και το εννοώ!


ΚΥ+ΩΝ είπε... Best Blogger Tips

http://kickaion.blogspot.com/2009/08/loved.html


SERIFIS είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Νίκο, και μπράβο σου γι'αυτή την ανάρτηση.Είναι ένα πολύ ξεχωριστό κιαξιαγάπητο παιδι. !


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

O MIKROS EINAI FOBEROS EXO MA8EI TOSA POLA APO TA OPOIA MERIKA TA EKANA COPI KAI TA EDOSA STA PAIDIA MOU NA TA DIABASOUNE


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

A NIKOLA EBALA KAI LIGO APO SENA SE MENA GIA TON MIKRO LEO


τo τέρας της «αμάθειας» είπε... Best Blogger Tips

Είναι πραγματικά αξιόλογος!!!

Καλό Σ/Κ


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Διαμαρτύρομαι.
Νόμιζα ὅτι ἡ καταχώρηση εἶναι γιά μένα πού ἔχω τήν πιό ἔξυπνη, πιό βαθυστόχαστη, πιό ἀστεία, πιό ἐνημερωμένη σελίδα στό διαδίκτυο. Καί ἐσύ τήν ἀφιέρωσες στόν Σκρούτζ πού ἐκτός τῶν ἄλλων εἶναι κοντός καί ἄσκημος...
Γιά αὐτό νά πάθει ἡ σελίδα του τήν γρίπη τῶν χοίρων, τήν γρίπη τῶν πτηνῶν, τήν ἀσιατική, τήν γρίπη τοῦ ἑπόμενου χειμώνα, τήν γρίπη τῶν σκύλων (δέν μπορεῖ, οἱ ἐταιρίες θά φτιάξουν καί γιά τούς σκύλους μία…), κοινό κρυολόγημα καί ὁ ἴδιος νά βγάλει καλόγερο στόν κ*λό καί νά μήν μπορεῖ νά κάτσει στόν ὑπολογιστή γιά ἕναν μήνα.
ΥΓ. Ξέχασα νά σᾶς πῶ ὅτι μία ἀπό τίς (πολλές) ἀρετές πού ἔχω εἶναι νά χαίρομαι γιά τίς διακρίσεις τῶν φίλων τοῦ διαδικτύου…


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου ό,τι κι αν πει κανείς για σένα κανένας δεν μπορεί να σε πει αδιάφορο. Είσαι πολύ παθιασμένο άτομο κι αυτό βγαίνει ξεκάθαρα στις αναρτήσεις σου :) Όταν αγαπάς αγαπάς δυνατά κι όταν απεχθάνεσαι πάλι δυνατά απεχθάνεσαι. Όμορφο το πάθος στη ζωή γιατί βάφει με έντονα χρώματα τη ζωή και της δίνει νόημα κι αξία. Να'σαι και να περνάς καλά.


Nefelovatis είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου. Οι Άνθρωποι πάντα σπάνιζαν, και σήμερα ακόμα πιο πολύ. Γι’ αυτό και αξίζει να τους εκτιμάμε, να τους Θυμόμαστε, να τους δίνουμε δύναμη, να προβάλουμε την προσφορά και την Αρετή τους.

Είθε να υπήρχαν περισσότεροι..

Να είστε καλά.


✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Exεις απόλυτο δίκιο Νικόλα,ο μικρούλης μας είναι ενα πολύ αξιόλογο παιδί και του έχω κι εγω όπως όλοι ιδιαίτερη αδυναμία..

Να είσαι καλά Νικόλα..


Benikos place είπε... Best Blogger Tips

Πολυ ομορη αναρτηση σας τιμαει και τους δυο.Ευχαριστουμε.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next