26 Αυγούστου 2009



26 Καιρός να πούμε τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη!

Όλα αυτά τα χρόνια που χρησιμοποιώ το διαδίκτυο, γνώρισα πολύ κόσμο, έκανα πολλούς φίλους, μα και άπειρους εχθρούς. Δεν με ενδιέφεραν οι τελευταίοι μέχρι πρότινος. Εχθρούς έχεις καμιά φορά και μέσα στο ίδιο σου το σπίτι, πόσο μάλλον στο διαδίκτυο, σε έναν κόσμο απρόσωπο, τουλάχιστον στην αρχή, και όπου κανένας δεν ξέρει αρχικά κανέναν. Αυτό που παρατήρησα όμως, είναι ο χαρακτήρας κάποιων Ελλήνων χρηστών, που πιστέψτε με, δεν έχει αντίκρυσμα παγκοσμίως. Μιλάμε για μια πρωτιά, που εμένα προσωπικά ,με κάνει να ντρέπομαι. Ο χαρακτήρας του φτηνού Έλληνα!! Και εκτός που είναι πάρα πολλοί, δεν τελειώνουν ποτέ. Ο Έλληνας αυτός, Θα σε βρίσει ανώνυμα, θα σου κάνει βρώμικο πόλεμο ανώνυμα, θα σε δυσφημίσει με κάθε βρώμικο μέσον, πάντα ανώνυμα, θα προσπαθήσει να σου σπάσει τα νεύρα, πάντα ανώνυμα, θα σε προσβάλει χυδαία, και.. φυσικά ανώνυμα, θα προσπαθήσει να σου κλείσει το blog, ανώνυμα φυσικά, Όσο εσύ θυμώνεις και παρεκτρέπεσαι πάνω στο θυμό σου, τρελαίνεται από χαρά, βλέποντας ότι πέτυχε τον στόχο του, κατεβάζοντάς σε στο επίπεδό του, ενώ σε σφάζει με το βαμβάκι, δηλαδή, με γλώσσα πολύ προσεγμένη, "επιπέδου" που λένε εκεί στας μεγαλουπόλεις. Περιχαρής μετά, θα σε 'διαφημίσει', κάνοντας copy τα λόγια σου, για να αποδείξει το "ποιόν" σου, λες και διορίστηκε αυτεπάγγελτα δικαστής και κριτής σου. Προσπάθησα ειλικρινά, να κρατήσω το blog σε ένα επίπεδο κόσμιο, χρησιμοποιώντας γλώσσα 'σαλονιού', διότι κάποιοι φίλοι και κάποιες φίλες, είχαν πρόβλημα με το "μαλάκα" για παράδειγμα. Είπα, ας το πάρει το ποτάμι μωρέ, τι έγινε, τόσες λέξεις έχει η γλώσσα μας, στο 'μαλάκα' θα κρεμαστώ; Μπορώ κάλλιστα να πω μια άλλη με το ίδιο νόημα. Παπάρας λόγου χάριν. Αμ, δε..! Ούτε αυτό άρεσε σε κάποιους. Σε κάποιους, που καταλαβαίνουν φυσικά, μόνο από την γλώσσα του πεζοδρομίου. Θα σκάσουν αν δεν τους βρίσει κάποιος, τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα. Μιλάμε για μαζοχισμό σχιζοφρενικό. Ρε συ, αν δεν σου αρέσει το πώς γράφει ο ΑΑΤΟΝ, μην τον διαβάζεις. Δεν σε υποχρεώνει κανένας με το ζόρι. Δεν σε πήρε κανένας από το χέρι να σου πει, "έλα εδώ, και διάβασε τον ΑΑΤΟΝ αμέσως". Και να σου πω την πάσα αλήθεια; Δεν θέλω κάτι σαν και σένα να με διαβάζουν. Δεν θέλω ούτε το κλικ σου, ούτε το σχόλιό σου, ούτε καν την μυρωδιά σου στο blog μου. Σύρε όπου αλλού θέλεις, εμένα μπορείς να με αφήσεις ήσυχο; Τράβα στα τσακίδια, τράβα στο διάολο, τράβα στης ****** σου το *****, αλά μην το παρατραβάς το σχοινί, γιατί θα σε πάρει ο διάολος και θα το μετανοιώσεις. Αν δεν γουστάρεις εμένα, επίσης πρόβλημά σου, γιατί εγώ με αγαπάω όπως είμαι, και χέστηκα για την γνώμη που έχεις εσύ και οι όμοιοί σου κόπανοι για μένα. Μου φτάνει η αγάπη και η φιλία όλων εκείνων που με γνωρίζουν προσωπικά, άλλοι λίγο, κι άλλοι χρόνια τώρα, και που "δεν με αλλάζουν" με άτομα σαν κι εσένα. Οπότε περισσεύεις, το ίδιο και η γνώμη σου για μένα. Δεν θα καθίσω να σε γλύφω για να με συμπαθήσεις. Η γλώσσα μου είναι πολύ επιλεκτική. Αν κάποιος έχει πρόβλημα με την γλώσσα που χρησιμοποιώ, λυπάμαι, μα δεν είμαι κόσμιος με κωλόπαιδα, ούτε κανένας της εκκλησίας, και στο φινάλε, δεν θέλω να είμαι. Μιλάω όπως αισθάνομαι, και δεν γουστάρω να αλλάξω για κανενός το χατήρι. Δεν πληρώνομαι για να γράφω, άρα γράφω όπως γουστάρω εγώ. Δεν πληρώνομαι αν με διαβάζει κάποιος η όχι, οπότε δεν δέχομαι και κανενός είδους κριτική στο πώς θα εκφράζομαι. Δικός μου ο χώρος, δική μου η επιλογή ύφους, γλώσσας και περιεχομένου. Δεν γράφω ποιήματα εδώ πέρα για να προσέχω το περιεχόμενο των λέξεων. Δεν ασχολούμαι με ευγενικές αλλαξοκωλιές, δεν γουστάρω ραγιαδισμούς, και δεν αισθάνομαι υποχρέωση για κανέναν, όπως δεν μου αρέσει να αισθάνεται υποχρέωση απέναντί μου κανένας, για οτιδήποτε. Δεν είμαι αλήτης, ποτέ μου δεν ήμουν. Αλα με τους αλήτες είχα να κάνω μια ζωή. Είτε στον χώρο εργασίας, είτε στον στρατό, είτε στο διαδίκτυο, είτε στην νύχτα, είτε την ημέρα, είτε στην ζωή μου την ίδια. Θαυμάζω το θάρρος, μισώ το θράσος. Σιχαίνομαι τους ύπουλους και τους φτηνούς. Και απο τέτοιους πήξαμε. Σάλτα γαμίδια λοιπόν τσογλάνια.. σαν πολλά είπατε. Σε όποιον αρέσω, για τους άλλους δεν θα μπορέσω.

"Φίλε αναγνώστη, φίλη αναγνώστρια, Εάν δεν σου αρέσουν οι αναρτήσεις μου, δεν σε υποχρεώνει κανένας να με διαβάζεις σπαταλώντας τον καθ' όλα πολύτιμο χρόνο σου εδώ πέρα. Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, σε ευχαριστώ, και έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις, ..αν με διαβάζεις" Νικόλας




Print this post



Related Posts :



26 σχόλια:

TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

Πες τα ρε Νικόλα. Με εκφράζουν απόλυτα τα όσα γράφεις για αυτού του είδους τους 'τύπους'

Τα είπες και ξαλάφρωσα.

Θοδωρής


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Θοδωρή μου, να δω πόσους ακόμη σαν και σένα εκφράζουν αυτά που έγραψα. Και σε ζηλεύω, που ξαλάφρωσες. Εγώ τα έγραψα πάνω στο θυμό μου, κι ακόμη θυμωμένος αισθάνομαι.
Σε ευχαριστώ όμως για το σχόλιο, πραγματικά το είχα ανάγκη.


Βουλα είπε... Best Blogger Tips

Θαυμάζω το θάρρος, μισώ το θράσος. Σιχαίνομαι τους ύπουλους και τους φτηνούς.
Και απο τέτοιους πήξαμε. Σάλτα γαμίδια λοιπόν :) :) :)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τί έγινε ρε Νικόλα πάλι σου την έπεσαν?
Αμάν ρε παιδί μου ούτε μέλι να'χες και τους μαζεύεις έτσι!


bill είπε... Best Blogger Tips

απο 15 χρονων μισουσα τους καφρους ελληνες καταλαβαινεις φιλε νικο ποσο τους μισω τωρα που ειμαι 52


Palalos είπε... Best Blogger Tips

Τεμόν αρνίμ, μην στενχαρεύκεσαι για σέφτελα ταγάρε..μην φοάσαι, λελεύω σε!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Βούλα μου, τα εννοώ όπως ακριβώς τα έγραψα. Kuesse nach Deutschland.

*** Ζουζού, αρχίζω και τα παίρνω πολύ άσχημα με μερικά μαλακισμένα τον τελευταίο καιρό. Απλά κάνω όσο μπορώ υπομονή, αν και η υπομονή δεν είναι το φόρτε μου.

*** Βασσίλη, σε καταλαβαίνω και σε νοιώθω απόλυτα, πίστεψέ με.

*** Παλαλέ'μ, ο πάππο 'μ έλεε με, "ρίζα 'μ, ούλ οι παλαλοί απάνις θα ρούζνε, γιατί είσαι δίκαιος και καλόγνωμος". Κάτ' εξέρνεν εθαρώ. Πάντα να είσαι καλά τ' αγούρι 'μ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

✩✩✩ Αλήθεια, γιατί έχω την πεποίθηση ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει ηλίθιους στην πλάτη του;


efhbos είπε... Best Blogger Tips

Ποσο δικιο εχεις...!!!!


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Ν'αγιάσει το στόμα σου Νικόλα μου!
ΕΥΓΕ,ΜΠΡΑΒΟ!!
Άντε με το κάθε καρκατσουλιό που την έχει δεί τάχα και δήθεν.Νισάφι πιά!
Χαίρομαι και χειροκροτώ το θάρρος σου,έτσι και χειρότερα αισθάνομαι κι εγώ,αλλά λόγω...φύλου δε μπορώ να εκφραστώ όπως τους αρμόζει,αλλά είμαι τόσο μουρλή που άμα αρχίσω θα με κατεβάσει ο γκούγκλης!!
Νάσαι καλά,συνέχα και...μάματους!


Prince Of The City είπε... Best Blogger Tips

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ!!!!!!


Vassilis είπε... Best Blogger Tips

φτου ξελεφτερία (όπως λέγαμε παλιά) από όσους σε στεναχωρούν, καλά έκανες και τα 'πες χύμα και σταράτα!


α ν ε μ ω ν η είπε... Best Blogger Tips

Παρακολουθώ το blog σου εδώ και αρκετό καιρό… ήθελα να κάνω σχόλιο στην ανάρτηση σου.. «βγάλε με ψεύτη αν μπορείς» ήταν τ έ λ ε ι α αληθινή!!!…
Όσο για την τελευταία σου ανάρτηση… «έδωσες την εικόνα του σύγχρονου νεοέλληνα ραγιά.. κρυμμένου πίσω από την ανωνυμία του »
Με αρέσει ο τρόπος γραφής σου.. αληθινός αντρίκιος δυνατός χωρίς φκιασίδια..
Δεν είναι αναγκη να αρεσεις σε ολους … αρεσεις σε αυτους που τους εκφραζει ο τροπος σου και η γραφη σου…
Είμαστε κοντά σου!!!!!!!!
να είσαι καλά και να περνάς καλά


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα ψυχραιμία....
τόσα χρόνια είσαι στο διαδίκτυο, δεν βαρέθηκες ν' ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό;
Σ' ένα ελληνικό "γνωριμιοsite" διάβασα τα παρακάτω:
"Λοιπον, μια και ο φιλος μας ανεφερε το IRC (για οσους δεν το ξερουν,ειναι μεταγενεστερο της Ακροπολης, ειναι αυτο που λεμε απλοϊκά "chat") θυμηθηκα το Δημητρακη. Ο Δημητρακης ηταν ενα ντροπαλο παιδι, γυρω στα 150 κιλα, μορφη στους υπολογιστες....και βάστα μην εμπαινε να τσαταρει... Γινοταν ο Δημητρακης ο κομμουνιστης, ο Δημητρακης ο Χρυσαυγιτης, ο ομοφυλοφυλος,ο ομοφοβικος, εβριζε, σχολιαζε, γαβγιζε στους υπολοιπους να κλεισουν τα πισια τους ...Γενικα ο,τι εκνευριζε το συνομιλητη του ωστε να του πει "Αει και μαμησου!!!". Αυτο τον εφτιαχνε.
Το φαρμακο ηταν ενα: Τον εκανες ignore (κοινως τον αγνοοουσες και ουτε εβλεπες τι εγραφε) και αυτο τον τρελαινε. Γιατι ετσι ο Δημητρακης δεν ειχε λογο υπαρξης στο διαδικτυο,ηταν "αορατος" οπως και in real life.
Τα γραφομενα του φιλου μας απο πανω (τα λιγα που διαβασα στο προφιλ του) μου θυμησαν το Δημητρακη. Νομιζω οτι ηδη σας εδωσα μια λυση στο θεμα "....".

Υ.Γ. Μην επιχειρησεις να με βρισεις ή να μου πεις τι θα κανεις στη συγχωρεμενη τη μανα μου.... τα εχω ξεπερασει ολα αυτα εδω και πολλα χρονια:-)"
όπου τσατάρει, ισχύει το ίδιο και για το μπλογκάρει κι όπου τελίτσες, βάλε τ' όνομα κάθε κομπλεξικού!
Sorry για το σεντόνι, αλλά νομίζω άξιζε τον κόπο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

✩✩✩ Efhbos, καλώς ήρθες φίλε μου. Ναι έχω δίκιο αλα που να το βρείς την σήμερον. Ο κάθε άσχετος έρχεται να παραστήσει τον ειδήμονα. Βαρέθηκα την ημιμάθεια ορισμένων "ειδικών".

✩✩✩ Νάντια, δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω να περνάς. Φιλάκια μικράκι μου.

✩✩✩ Πρίγκιπα, καιρό τώρα κρατιόμουν, μα δεν άντεξα άλλο. Δεν θα με κάνουν κάποιοι κόπανοι να πάθω εγκεφαλικό απο τα νεύρα μου. Μερικούς, ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ σου μιλάω, εάν τους είχα μπροστά μου κάτι στιγμές που περνάω κλιμακτήριο, μόνο ο Θεός θα τους γλίτωνε..

✩✩✩ Γειά σου Βασσίλη. Όχι θα κάτσω να σκάσω..

✩✩✩ Ανεμώνη, σε ευχαριστώ πολύ. Το σχόλιό σου με κάνει να θυμάμαι συνεχώς πως δεν υπάρχουν μόνο κάφροι Έλληνες, μα και άτομα αξιόλογα. Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα (χρειάστηκε να κάνω αναζήτηση στο google για να σε βρώ δλδ, δεν εμφανίζει το ιστολόγιό σου όταν κλικάρω στο όνομά σου)

✩✩✩ Φίλε μου Μαγνήτη, πολύ καλό το 'σεντόνι' σου, και γενικώς, πάντα μου άρεσαν τα μακροσκελή σχόλια. Τα προτιμώ απο τα 'Λακωνικά'. Εύστοχο επίσης το παράρτημα του κειμένου που βρήκες. Ακριβώς αυτό γίνεται.. και οι "Δημητράκηδες" πολλοί δυστυχώς (και δεν εννοώ κανέναν προσωπικά, χρησιμοποιώ απλά το όνομα του κειμένου προς αποφυγή λανθασμένων και άσκοπων παρεξηγήσεων).


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΑ
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ.


Peiratis είπε... Best Blogger Tips

συμφωνώ,επαυξάνω και copy-paste αναρτώ


AATON είπε... Best Blogger Tips

✩✩✩ Κατερίνα μου, εάν συνεχίζουμε όλοι μας με αυτό το σκεπτικό να τους αγνούμε (δήθεν) το μόνο που θα καταφέρνουμε πάντοτε, είναι να αποθρασύνονται. Κάποιοι άνθρωποι, και συγκεκριμένα αυτού του είδους, δεν καταλαβαίνουν απο τέτοια, ούτε απο ευγένειες. Ξύλο θέλουν. Και επειδή λένε πως η γλώσσα κόκαλα τσακίζει, "άφετε τα παιδία έλθουσι πρός με", να δούνε και το άλλο μου πρόσωπο αφού τόσο το θέλουνε. Νομίζω τελικά ότι σε κάποιους, "με τραβάει ο οργανισμός τους". Δεν μπορούν δίχως εμένα.

✩✩✩ Πειρατή, σε ευχαριστώ πολύ.


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Ρε Νικόλα, ποιός να σε παρεξηγήσει και γιατί;
Ξανασκέψου το όμως...όσο ασχολείσαι μαζί τους, αυτοί νομίζουν ότι κάτι αξίζουν.
Η Κατερίνα έχει απόλυτο δίκηο...δεν αξίζουν την προσοχή μας!
Όσο δεν ασχολούμαστε μαζί τους, τόσο αυτοί θα βυθίζονται στην ανυπαρξία τους.
Ίσως όταν η τεχνολογία θα φτάσει στο επίπεδο "να βγαίνει μια μπουνιά απ' την οθόνη, κατ' ευθείαν στη μάπα τους"...ίσως τότε ν' ασχοληθούμε.
Και μια φιλική συμβουλή προς όλους τους φίλους bloggers:
Μην δέχεστε ανώνυμα σχόλια στα ιστολόγιά σας!
Θα γλυτώσετε από πολλούς κομπλεξικούς....
Μιχάλης


AATON είπε... Best Blogger Tips

✩✩✩ Το "προς αποφυγήν παρεξηγήσεων" το έγραψα γιατί κάποιους φίλους τυχαίνει να τους λένε Δημήτρη, και δεν θα 'θελα να νομίσουν τίποτε λάθος.

Ξέρεις απο τι οργίστηκα σήμερα; Απο ένα ανώνυμο σχόλιο, κάποιου/ας (χμ χμ χμ) Χ.Ε.. ανώνυμα φυσικά, μιας και το Χ.Ε. δεν λέει και πολλά. στο βlog του φίλου μας aivreS, και πιο συγκεκριμμένα, σε αναδημοσίευση δικής μου ανάρτησης. Θέλεις να διαβάσεις όλη την στιχομυθία για να καταλάβεις το ύφος κάποιων "ανώνυμων"; Το αντιγράφω αυτούσιο. Και αναφέρομαι στον πρώτο ανώνυμο/μη/μου/σου/του.
Πάρε μάτι:
---------------------------------------------
4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Μετά την πόλη και τη ροδακινούπολη ο ΑΑΤΟΝ συνεχίζει τα παραμύθια του.....Φίλε ΑΑΤΟΝ μάλλον ζεις στο δικό σου κόσμο (και από ότι φαίνεται είσαι και πολύ κοσμογυρισμένος)....Θα παρακαλούσα να είχα τις δικές σου εμπειρίες ή τις δικές σου φαντασίες.Μάλλον εμείς-εγώ ζούμε-ζω σε ένα μονοδιάστατο κόσμο ενώ εσύ με την φαντασία σου σε κόσμο με ν διαστάσεις.
Μάλλον οι κόσμοι μας είναι ασύμβατες ευθείες ή ζούμε σε άλλη χώρα ή καταγόμαστε από άλλη χώρα. Χ.Ε.



AATON είπε...
Το Χ.Ε. σημαίνει χέσου; Ki eπειδή εδώ είναι ξένο 'χωράφι' και σέβομαι τον ιδιοκτήτη του, έλα στο δικό μου να μου τα πείς, και να σε στολίσω όπως σου αξίζει χτεσινό ανέραστο κλανίδι.
Φίλε Aivres, χίλια σόρρυ για το ξέσπασμα, αλα σαν πολλά μας τα είπανε κάτι κάκαλα ανώνυμα, και δεν γουστάρω άλλο "επίπεδο", καιρός να μιλήσω στην γλώσσα που καταλαβαίνουν, αλα όχι εδώ πέρα.


Ανώνυμος είπε...
χαχαχαχα καλο και πολυ ευστοχο.
φαινεται οτι ο φιλοs ΑΑΤΟΝ εχει πολλες εμπειριες με γυναικες. ζηλευω........παραγγελια μια ιρλανδεζα για μενα!!!!!!!


aivreS είπε...
Να διευκρινήσουμε ότι ο ΑΑΤΟΝ ζει στον Καναδά και ουδεμία σχέση έχει με τα της περιοχής μας. Απεδείχθη πολύτιμος φίλος και καλός συμβουλάτορας όπως και ιστολόγος με εξαιρετικό χιούμορ.
----------------------------------------------

Κατάλαβες λοιπόν Μιχάλη, και οι υπόλοιποι φίλοι, γιατί τα πήρα σήμερα για πολλοστή φορά;
Μου ήρθε το μυξιάρικο να μου πεί ότι ζώ σε άλλον πλανήτη, και να μου πεί αν και πόσες εμπειρείες είχα στην ζωή μου.
Ρε κόπανε ανώνυμε, θέλεις να μάθεις πόσες είχα στη ζωή μου; Να είσαι απόλυτα βέβαιος, πως είχα τόσες, που εσυ δεν την έβγαλες τόσες φορές για κατούρημα. Άντε γιατί άρχισα πάλι να νευριάζω και μόνο που το ξαναβλέπω.
Μετά μου λές να αγνοήσω..Μου λές πώς;
Όχι γμτμ.. δεν αγνωώ τίποτε πλέον, νισσάφι πιά με δαύτους.


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

για σου Νίκολα.

αυτες τις ημέρες γύρισα και εγώ από τις διακοπές μου.διάβασα λοιπον σημερα την παραπάνω αναρτηση και ξερεις τι πιστεψα?ειλικρινα πιστεψα οτι ελεγες ψεματα.λεω δεν μπορει.μονος του τα βγαζει.το πολυ να του ειπε κανεις τιποτα και αρπαχτηκε.αλλα απο οτι φαινεται ειμαι στον κοσμο μου.ειμαι ακομα στις διακοπες.το καταλαβα απο τον σχολιο του ανωνυμου που εβαλες παραπανω.δεν πιστευα τη εβλεπα.αληθεια τι ζητανε απο σενα?καλα αυτοι φτιαχνονται με το να ασζολουνται μαζι σου?πρεπει να εχουν απιστευτη βλακεια μεσα στο κεφαλι τους.δεν ηξερα οτι υπαρχουν και τετοιοι στο διαδικτυο.και με τον κοσμο των blogs 8 μηνες ασχολουμαι.εμενα δεν μου εχουν κανει τιποτα μεχρι τωρα.(εκτος απο κατι λιγα)και να σου πω κατι.σε αυτα τα λιγα δεν αφησα εγω να γινουν παραπανω.γιατι τους αγνοησα παντελως.μαλλον αυτο πρεπει να κανεις κι εσυ.παντως δεν πρεπει να ειναι οι ιδιοι με εσενα οι δικοι μου.κατι χαζοι ηταν.συγκεκριμενα μπορεις να πεις οτι ηταν υπερ σου τα σχολια τους.να κοιτα ενα εδω: http://johnpatrablog.blogspot.com/2009/07/favicon-url-blog.html .το εννατο σχολιο.τελοσπαντων δεν χρειαζεται κι εσυ να πεις τιποτα για αυτο.τους αγνοησα εγω κι τελος!κατι παρομοιο πρεπει να κανεις κι εσυ.

καλη δυναμη


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα επιμένω. Ναι αγνόησέ τους!!!
Προσωπικά τον εν λόγω "κάφρο", αν δεν τον αγνοούσα θα του απαντούσα με χιούμορ, που ξέρω καλά ότι δεν σου λείπει.
Θα του έλεγα ας πούμε ότι αν είχε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών θα γνώριζε ότι δύο ευθείες είναι πάντα παράλληλες και δεν συναντώνται παρά μόνον στο άπειρο...κλπ.
Είναι σύνηθες το φαινόμενο να την πέφτουν διά της πλαγίας οδού, οι κομπλεξικοί στους bloggers, που δεν δέχονται ανώνυμα σχόλια στα δικά τους ιστολόγια.
Μου θύμησες μια ανάλογη περίπτωση που έτυχε σε μένα, όπου στο τέλος μετά από 96(!) σχόλια αντιπαραθέσεων σε "ξένο" γήπεδο με διάφορους ανώνυμους, ο διαχειριστής του ιστολογίου, αφού ευχαρίστησε εμένα και τους bloopers, που υπερασπιστήκαμε μια ανάρτησή του απέναντι σε εθνοκάπηλους ρατσιστές, υποχρεώθηκε να σβήσει όλα τα σχόλια με την εξής προτροπή:
"Δεν θα τους κάνουμε τσάμπα μάγκες μέσα απ' το διαδίκτυο"!!!
Από τότε, σε όποιο ιστολόγιο που δέχεται ανώνυμα σχόλια, βρίσκουν αναδημοσιευμένη ανάρτησή μου, με περνούν γεννεές δεκατέσσερις!
Απαξιώ να τους απαντήσω, γιατί ο φίλος είχε απόλυτο δίκηο!
Το ποιός είναι ο καθένας μας, φαίνεται καθαρά απ' την πορεία του στη ζωή και στο web που έχει τεράστια μνήμη, απ' τα γραφόμενά του!
Δεν χρειαζόμαστε την επιβεβαίωση των πάσης φύσεως κομπλεξικών.
Αντίθετα, αυτοί προσπαθούν να αυτοεπιβεβαιωθούν μέσα απ' τις επιθέσεις τους!
Ας μην τους κάνουμε λοιπόν το χατήρι!
Και για άλλη μια φορά προς όλους τους φίλους bloggers:
Μην δίνεται πεδίο δράσης σε κάθε ανώνυμο κάφρο.
Μην δέχεστε ανώνυμα σχόλια στα ιστολόγιά σας!
Θα δείτε ότι και εσείς και οι φίλοι αναγνώστες σας θα είστε πολύ καλύτερα...και τα νεύρα όλων μας στη θέση τους!
Είχα δεν είχα, έγραψα ολόκληρο post πάλι.
Μιχάλης


Vasiliki Rimpa είπε... Best Blogger Tips

Αν και αρκετές φορές σε επισκέφθηκα να σε διαβάσω...σήμερα θα σου αφήσω σχόλιο.
Η αλήθεια που πηγάζει από μέσα μας δε χρειάζεται καλωπισμό στις λέξεις....όταν καλωπίζεις ...τείνεις στην υποκρισία.

Να συνεχίσεις όπως είσαι ...γιατί έτσι σε γουστάρουμε.....

Φιλιά.....


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

"Σε όποιον αρέσω, για τους άλλους δεν θα μπορέσω"

Φτιάξε όμως και μια black list στο πλάι και απλώς γράφε το κάθε όνομα, να μαθαίνουμε κι εμείς ποιους να αγνοούμε.


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικόλα με το ατσάλινο στομάχι.

Γράφτους, όχι στο πλάι που γράφει παραπάνω η Φωτεινή S, αλλά εκεί που τους χρειάζεται.

Μείνε όπως είσαι και μην αφήνεις να σε τρελαίνουν οι ανόητοι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν περίμενα τόση συμπαράσταση.
Να στε καλά.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next