24 Αυγούστου 2009



4 Αστείες πραγματικές συνομιλίες

Oπιλότος ενός μικρού αεροσκάφους, στον μηχανικό που έχει φτιάξει ένα για τον εαυτό του, μετά την προσγείωση: _"Τι ωραίο αεροπλάνο, το έφτιαξες μόνος σου; _"Ναι, απο ανταλλακτικά ενός DC-80. Ακόμη μια προσγείωση να κάνεις μια άλλη μέρα, σαν την σημερινή, θα έχω σίγουρα αρκετά ανταλλακτικά, να φτιάξω ακόμη ένα.." Πιλότος άγνωστου αεροσκάφους, που περιμένει ώρες για άδεια απογείωσης: _"Βαρυέμαι του κερατά" _"Εδώ πύργος ελέγχου. Παρακαλώ ο τελευταίος που έκανε αναμετάδοση στον ασύρματο να αναφέρει τα στοιχεία του" _"Είπα ότι βαρυέμαι του κερατά, όχι πως είμαι και μαλάκας" Πύργος πρός πιλότο Chessna που μόλις προσγειώθηκε: _"Πείτε μου πόσα άτομα είστε μέσα στο αεροσκάφος" _"Εγώ ο πίλότος, ένας κύριος με την σύζυγό του και ο σκύλος τους" _"Να υποθέσω απο το 'στύλ' της προσγείωσης, ότι το προσγείωσε ο σκύλος;" Πύργος πρός πιλότο: _"Αναφέρετέ μου την θέση και το ύψος αμέσως" _"Κάθομαι τέρμα μπροστά και αριστερά, και έχω ύψος 1.78" Πιλότος της Lufthansa στο Μόναχο, πρός πύργο (στα γερμανικά): _"Έδαφος, ποιά είναι η ώρα απογείωσης μου; _Πύργος: "Εάν θέλετε απάντηση, μιλήστε Αγγλικά" _"Μα, είμαι Γερμανός πιλότος, σε Γερμανικό αεροδρόμιο, πιλοτάροντας γερμανικό σκάφος, και απευθυνόμενος σε Γερμανούς κοντρόλερς σε γερμανικό πύργο ελέγχου, για ποιό λόγο να μιλάω Αγγλικά;" Και απο άλλη συχνότητα σε άπταιστα Αγγλικά: _"Γιατί χάσατε τον πόλεμο ρε, γι αυτό" Πύργος ελέγχου Φρανκφούρτης πρός πιλότο Αγγλικής γραμμής στον διάδρομο: _Μου λέτε που πάτε;" _"Ψάχνω το Ντόκ μου να παρκάρω" Ο πύργος ειρωνικά: _Πρώτη φορά έρχεστε στο αεροδρόμιο Φρανκφούρτης; Και ο πιλότος ατάραχος: _"Όχι, ήρθα άλλες δύο φορές το 1944 αλα δεν σταμάτησα. Σας βομβάρδισα κι έφυγα" Μαθητευόμενος νεαρός πιλότος που έχασε οπτική επαφή με τον αεροδιάδρομο προσγείωσης: _"Έδαφος, δεν μπορώ να βρώ τον δρόμο" _"American 751, πάρε κλειστή δεξιά στροφή στο τέλος του δρόμου που βλέπεις απο κάτω σου, κατόπιν πάρε την έξοδο για Guadeloupe Highway 101, στρίψε στα φανάρια αριστερά και γύρνα στο αεροδρόμιο" Πιλότος Quantas Air που ξέχασε την ενδοεπικοινωνία ανοιχτή και τον ακούνε οι επιβάτες: _"Τώρα, το μόνο που θέλω συγκυβερνήτα είναι, μια παγωμένη μπύρα και μια καυτή αεροσυνοδό" Μια αεροσυνοδός που ήταν κοντά, το άκουσε και τρέχει να τον ειδοποιήσει, για να αποφύγει τα χειρότερα, οπότε ακούγεται χορωδία απο κάποιους επιβάτες: _"Έεεε.. ξέχασες την μπύρα" Πύργος στον πιλότο, ειδοποίηση για άλλα αεροσκάφη στην περιοχή: _"Delta 351, έχετε traffic, ώρα 10, στα 6 μίλια!" _"Δώστε μας αλλιώς τις συντεταγμένες, φοράμε ρολόγια digital"

Πύργος σε πιλότο: _"TWA 2341, πρός αποφυγή θυρύβου, κάντε δεξιά στροφή 45 μοίρες." _"Κέντρο, πετάμε στα 35,000 πόδια. Πόσο θόρυβο μπορούμε να κάνουμε απο τόσο ψηλά;" _"Κύριε, έχετε ποτέ ακούσει τον θόρυβο που κάνει ένα 747 όταν τρακάρει με ένα προπορευόμενο 727;" Και ένα με πλοίο στην Καραϊβική: _"Προς αεροπλανοφόρο Nimits. Παρακαλώ κάντε αλλαγή πορείας πλεύσης 38 μοίρες δυτικά, πρός αποφυγή σύγκρουσης" _Εδώ ο Πλοίαρχος του αεροπλανοφόρου Nimits. Εσείς να κάνετε αλλαγή πορείας, εμείς δεν κάνουμε αλλαγή ρότας λόγω διαταγής" _"Όπως θέλετε. Εδώ φαροφύλακας, και ο φάρος μου δύσκολο να μετακινηθεί μέσα σε μισή ώρα νυχτιάτικα" Αεροσκάφος της Allitalia που χτυπήθηκε απο κεραυνό: _"MAY DAY! MAY DAY! χτυπήθηκα, βοήθεια" Και ένας πιλότος που πετούσε κοντά: _"Σκάσε ρε και πέθανε σαν άντρας"

"Φίλε αναγνώστη, φίλη αναγνώστρια, Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

teleia!


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLE FERE THS MPIRES


Vassilis είπε... Best Blogger Tips

Ευτυχώς που υπάρχουν και ορισμένες αναρτήσεις όπως αυτή για να μας φτιάχνουν λίγο τη διάθεση μετά από αυτά που περάσαμε τις τελευταίες ημέρες.


Κλείτωρ είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχα άντερο δεν μου έμεινε. Ειδικά αυτό με την μπύρα αχαχαχαχαχα


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next