05 Αυγούστου 2009



1 Πώς δίνουμε 'έμφαση' σε κάποια λέξη

Timken Roller Bearing Co., calendar, September...

Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την "έμφαση" σε κάποια λέξη η φράση σε ένα κείμενό μας, δεν χρειάζεται παρά να χρησιμοποιήσουμε ένα απλό tag. αυτό εδώ είναι μια έμφαση για παράδειγμα. Απλά, βάζουμε την λέξη η την φράση ανάμεσα στα tags <em>λέξη η φράση εδώ</em> Εάν όμως θέλετε να το κάνετε όπως εγώ, με χρώμα απο πίσω απο την λέξη, τότε πρέπει να κάνετε το εξής: Πηγαίνετε στην "Επεξεργασία HTML" και βρείτε το Tag </style> Απο επάνω του ακριβώς, επικολήστε τον παρακάτω κώδικα: em{color:#000000; font-style:normal; background:#fbfbdd;} Στο background:#fbfbdd βάλτε αν θέλετε άλλο χρώμα κώδικα. Τώρα με το fbfbdd είναι κίτρινο για παράδειγμα. Κάθε φορά λοιπόν που θα χρησιμοποιείτε τα em tags, θα γίνεται αυτόματα η μετατροπή τους, με κίτρινο φόντο.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Ολο ωραία κολπάκια μου μαθαίνεις να'σαι καλά!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next