31 Ιουλίου 2009



4 Zemanta

Mozilla FirefoxImage via Wikipedia

Eνδιαφέρει κάθε Blogger.
Ένα απο τα πιο χρήσιμα Plugins για Firefox, Internet Explorer, Chrome και λοιπά.Ενώ γράφετε μια ανάρτηση, η Zemanta ανοίγει ένα παράθυρο δεξιά απο τον κειμενογράφο σας, προτείνοντάς σας αυτόματα εικόνες, videos και links σχετικά με την ανάρτησή σας, αναλύοντας τις λέξεις που χρησιμοποιείτε εκείνη την στιγμή.
Με ένα click μπορείτε να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει με την ανάρτησή σας.
Θα σας πρότεινα να το δοκιμάσετε, είμαι σίγουρος πως θα γίνει ο καλύτερός σας φίλος.


"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου
Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"

Νικόλας







Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Palalos είπε... Best Blogger Tips

EYXARISTOYME PARA POLY GIA THN PLHROFORIA!
:)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου Νίκο μου για άλλη μια φορά μας προτείνεις κάτι πολύτιμο!
Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είσαι κυριολεκτικά θησαυρός. Και όχι όχι δεν υπερβάλω καθόλου!


MARY είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Global Greek είπε... Best Blogger Tips

Νίκο ευχαριστώ κι εγώ, θα το δοκιμάσω!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next