31 Ιουλίου 2009



3 Webcam στο Blog σας

Logitech Quickcam Pro 4000 webcam (without &qu...Image via Wikipedia

Έχετε Webcam και θέλετε να παρουσιάσετε την εικόνα στο blog σας ζωντανά; Φυσικά και γίνεται. Βάλτε το widget "webcam viewer" στο blog σας και κάντε τις απαραίτητες ρυθμίσεις, τοποθετήστε το στο σημείο που θέλετε να εμφανιστεί και αυτό ήταν όλο.. Θα δείχνει ζωντανά αυτό που εσείς θέλετε να δείξετε και σε συχνότητα που επιτρέπει η κάμερά σας, όπως: Τοπία που επισκέπτεσθε, ο δρόμος μπροστά απο το σπίτι σας όπως τον βλέπει η camera, εσάς μπροστά στο γραφείο σας την ώρα που εργάζεστε και ότι άλλο φανταστείτε. (μην διανοηθείτε μονάχα να δείξετε τον εαυτό σας γυμνό, η κάτι/κάποιον που δεν έχετε δικαίωμα να δείξετε δημόσια και δίχως ρητή συγκατάθεση, γιατί θα πικραθείτε)

"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

TO DOKIMASA ALLA DEN TA KATAFERA ALLA SINEXIZO AKA8EKTOS-AMA TA BRO SKOURA MALON SE BLEPO NA ERXESE STO MONAXO


Συνταχτική Ομάδα blog είπε... Best Blogger Tips

Μου φαίνεται πολύ εύκολο


TITAROS είπε... Best Blogger Tips

εχω μια ιπ καμερα.εχω πρε και ονομα μεσα no-ip πωσ γινετε να παιζει live sto blog mou?


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next